キャプテラ - 企業の最適な
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athenaOneの概要

athenaOneなら、治療時間を整理して支払いを全額受け取れるよう管理や品質サービスを実行でき、医師によるあらゆる指示を追跡できるため、医師は最善を尽くすことに注力することができます。質の高いケアを行うことができます。athenaOneを使うと、医師には全米最大規模の医療ネットワークに存在するベスト・プラクティス、最新の広範な品質規則や業界のガイドライン、年中無休のサポートを常に利用できるという利点があります。

athenaOneの対象ユーザー

医師、病院幹部、臨床管理者、診療所管理者、オフィス管理者、医療機関幹部、Cレベル、病院管理者、ナースプラクティショナー、フィジシャンアシスタント。

athenaOneソフトウェア - 1
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athenaOneソフトウェア - 3
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athenaOneソフトウェア - 5

athenaOneをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

athenaOne

athenaOne

3.8 (836)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
82
連携サービスが見つかりません
3.8 (836)
3.5 (836)
3.6 (836)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
96
連携サービスが見つかりません
3.9 (1,255)
3.7 (1,255)
4.0 (1,255)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

athenaOneの他のおすすめ代替製品

NextGen Office
高評価の機能
患者記録管理
苦情管理
請求、インボイス
Intergy
高評価の機能
アポイントメントのスケジューリング
コードとチャージのエントリー
苦情フィルタリング

athenaOneの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
3.8
使いやすさ
3.8
カスタマーサービス
3.6
機能
3.8
価格の妥当性
3.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Amy
President
認証済みLinkedInユーザー
病院、ヘルスケア, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

We love all things Athena EMR!

4.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Karissa Faye
Karissa Faye
アメリカのBSN
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

easy to use

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I am using it in my work and I have not received any complaint of difficulty or malfunction with payment from the patient and just this week, I have used athenaone as a patient used when I paid my bill from Banner Health. I can truly say it is a very good and recommendable software to use.

良いポイント:

It is easy to use, fast and transactions are safe. As of today, I did not encounter any patient that complains when it comes to their billing statements with athenaone software. The statement enters through a link sent via SMS and email, in that way the patients will have choices in whatever mode they want to use to access their medical bill.

改善してほしい点:

The only thing I would suggest for improvement is that once the patient settled the bill, they cannot review back immediately the previous bill posted but from the admin side, if there are any query from the patient, all the details can be accessed and viewed by the health care staff so it is still east to assist the patient.

Deborah
アメリカのFamily Nurse Practitioner
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
使用期間: 2年以上
投稿経路

I got my weekends back!

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Amazing...I have no plans to change at this time as Athena provides me with the best EHR experience I have had in many years!

良いポイント:

Athena saves me so much time in the day to day operations of patient care and office management. So many features have been set up to same time for providers that many of the task are a few clicks! Like prescribing, referrals, encounter plans and faxing directly from the EHR. And so much of the patient check in, appointment reminders, result notification and scheduling is automated which helps as I am one provider practice without staff.

改善してほしい点:

I wish there were more areas of customization to allow for more unique practice set ups as my practice is boutique. There are tons of areas where you can customize but some of the patient facing messaging is hard coded and I would like to see those areas gain more options for customization. Additionally, I would like better communication and prioritization transparency about fixing coding bugs that impact Athena's capabilities.

WHITNEY
アメリカのPatient Accounts Specialist
健康、ウェルネス、フィットネス, 201~500人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Very Disappointing

1.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Very disappointed and the case support is a waste of time. They tell you they will help you with claims but when you reach out to Athena for help they make excuses, take way too long to help, or never fix the issue.

良いポイント:

At first, I thought it was more user-friendly because it has a lot of potential.

改善してほしい点:

There are so many issues trying to bill claims and Athena users are writing off claims without allowing us to rework the claims losing our organization money $$$$$

Katherine
アメリカのMD, Owner
医療業務, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Happy MD Review

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: overall outstanding and continues to improve- very smart people!

良いポイント:

intuitive, easy to use, all features in one product

改善してほしい点:

format of the medical history sectioon and lack of matching patient self-check in answers with history

Lori
アメリカのCOO
病院、ヘルスケア, 201~500人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Perfect for us!

4.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: In general I relate to the mission of Athena and see the work happening to address the hard issues in healthcare which feels supportive.

良いポイント:

AthenaOne is focused on making the work we do each day simpler. They listen and use the customer voice to drive changes in the product.

改善してほしい点:

First level case responses are gat don’t address the issue adequately.