Acumatica Cloud ERP

Acumatica Cloud ERPの概要

Acumatica Cloud ERP provides the best business management solution for digitally resilient companies. Built for mobile and telework scenarios and easily integrated with the collaboration tools of your choice, Acumatica delivers flexibility, efficiency, and continuity of operations to growing small and mid-market organizations.

Connected business. Delivered.
Rapid integrations. Delivered.
Remote collaboration. Delivered.
Business resilience. Delivered.
Future proof. Delivered.

Acumatica Cloud ERPの対象ユーザー

Acumatica Cloud ERP is tailor-made for growing small and mid-market organizations, providing the best business management solution for digitally resilient companies.

Acumatica Cloud ERPの詳細

Acumatica

2006年設立

Acumatica Cloud ERPの動画と画像

Acumatica Cloud ERPの動画
Acumatica Cloud ERPソフトウェア - 1 - サムネイル
Acumatica Cloud ERPソフトウェア - 2 - サムネイル
Acumatica Cloud ERPソフトウェア - 3 - サムネイル
Acumatica Cloud ERPソフトウェア - 4 - サムネイル
Acumatica Cloud ERPソフトウェア - 5 - サムネイル

Acumatica Cloud ERPの詳細

Acumatica

2006年設立

Acumatica Cloud ERPを類似製品と比較する

価格プラン

該当なし
$499.00/月
$20.00/月
該当なし

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン なし

無料トライアル

無料トライアル なし
無料トライアル なし
無料トライアル あり
無料トライアル あり

Acumatica Cloud ERPのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Mac(デスクトップ)
  • Windows(デスクトップ)
  • Windows(オンプレミス)
  • Linux(オンプレミス)
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Acumatica Cloud ERPの機能

  • API
  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ管理
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • サードパーティ統合
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • パイプライン管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リマインダー
  • リード・キャプチャ
  • リード生成
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 事業計画
  • 内部チャット統合
  • 営業パイプライン管理
  • 土地管理
  • 紹介追跡
  • 見積もり、概算
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 販売傾向分析
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客データベース

CRMの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • BOM (部品表)
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • コラボレーションツール
  • コンプライアンス管理
  • サプライチェーン管理
  • サプライヤー管理
  • ステータス追跡
  • トレーサビリティ
  • ドキュメント管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • プロジェクト管理
  • マルチチャネル管理
  • マルチロケーション
  • メンテナンス管理
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 作業原価管理
  • 作業発注管理
  • 倉庫管理
  • 原価追跡
  • 品質マネジメント
  • 品質管理
  • 在庫最適化
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 安全管理
  • 注文管理
  • 流通管理
  • 生産スケジューリング
  • 生産管理
  • 生産追跡
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 経理
  • 経理統合
  • 自動スケジューリング
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 計画ツール
  • 請求、インボイス
  • 財務管理
  • 販売注文

MRPの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • BOM (部品表)
  • EDI
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • インポート/エクスポート管理
  • コンプライアンス管理
  • サプライチェーン管理
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • ステータス追跡
  • データの可視化
  • ドキュメント管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • マルチチャネル管理
  • マルチロケーション
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム更新
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 倉庫管理
  • 営業とオペレーション設計
  • 在庫最適化
  • 在庫管理
  • 在庫補充
  • 在庫追跡
  • 注文履行
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 経理
  • 経理統合
  • 見積もり、概算
  • 調達管理
  • 請求書管理
  • 販売注文
  • 購入、受領
  • 輸送管理
  • 返却管理
  • 需要予測

サプライチェーン管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • GPS
  • QuickBooks統合
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カレンダー管理
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • スケジューリング
  • ステータス追跡
  • セルフサービスポータル
  • タスク・スケジューリング
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • ルーティング
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ロケーション追跡
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 地理的地図
  • 契約・ライセンス管理
  • 履歴報告
  • 技術者管理
  • 求人スケジューリング
  • 求人管理
  • 求人追跡
  • 派遣管理
  • 経理統合
  • 自動スケジューリング
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 連絡先データベース
  • 電子決済
  • 電子署名
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客履歴

サービス派遣の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • GPS
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
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  • カレンダー管理
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • スケジューリング
  • ステータス追跡
  • タスク・スケジューリング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ファイル・ストレージ
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • ルーティング
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ロケーション追跡
  • ワークフロー管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 契約・ライセンス管理
  • 履歴報告
  • 求人スケジューリング
  • 求人管理
  • 求人追跡
  • 派遣管理
  • 現地料金回収
  • 経理統合
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 連絡先データベース
  • 電子署名
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴

フィールドサービス管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • BOM (部品表)
  • CRM
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • サプライチェーン管理
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • タスク管理
  • ドキュメント管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • プロジェクト管理
  • マルチロケーション
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 事業計画
  • 人材マネジメント
  • 企業資産管理
  • 倉庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 契約・ライセンス管理
  • 時間・支出追跡
  • 注文処理
  • 注文管理
  • 流通管理
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 経理
  • 経理統合
  • 経費追跡
  • 給与管理
  • 統合型ビジネス運営
  • 総勘定元帳
  • 製造計画
  • 見積もり、概算
  • 請求、インボイス
  • 請求書処理
  • 請求書管理
  • 財務分析
  • 財務管理
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  • 銀行勘定調整
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企業リソース計画の比較一覧をすべて表示する

  • 3PL管理
  • API
  • BOM (部品表)
  • eコマース管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
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  • バーコード処理、RFID
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  • フィールドのカスタマイズ
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  • マルチロケーション
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  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム同期
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
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  • 在庫管理
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  • 注文追跡
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  • 経理統合
  • 請求書管理
  • 販売注文
  • 購入、受領
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  • API
  • eコマース管理
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  • アラート/通知
  • キッティング
  • サプライヤー管理
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  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
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  • 在庫管理
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  • API
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  • 経理統合
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  • 見積もり、概算
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  • 財務管理
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  • プロジェクト追跡
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  • 連絡先管理
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  • 返却管理
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  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • ステータス追跡
  • データのインポート/エクスポート
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  • バーコード処理、RFID
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  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
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  • 在庫管理
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  • 統合・ロールアップ
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Acumatica Cloud ERPのレビュー

全31件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.3
カスタマー・サービス
4.2
機能
4.2
価格の妥当性
4.4

評価別レビュー数

5
15
4
14
3
1
2
1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Adam C.
Adam C.
Technical Consultant in アメリカ
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51-200の従業員数
Used the Software for: 2年以上
投稿者のソース

Deployment is simple and support is great!

5 3 年前

Pros:

I love that the team from Acumatica is readily available to assist with deployments, updates, and errors when they occur.

Cons:

We've worked to change over our system to Acumatica and have yet to run into any major problems. The small issues that we've encountered have been quickly resolved with their team.

Acumatica Response

2 年前

Hello Adam - Thanks for sharing your feedback on Acumatica with a review on Gartner Digital Markets! We really appreciate you taking the time to complete the review as we value your business on. Thanks!-Kim

Kelly M.
Director, Finance & Administration in アメリカ
市場調査, 51-200の従業員数
Used the Software for: 2年以上
投稿者のソース

Acumatica Review - (includes Project Accounting module)

5 2 年前

Comments: Being able to analyze all project costs (including labor) has been a huge eye opener for management.

Pros:

Project accounting module - labor & costs can be applied to each project and compared to initial budget to see what went right and what went wrong

Cons:

Dashboarding functionality - I am not a programmer - I don't understand the generic queries required to program the dashboards and have to pay our consultants to create them etc. I don't have the problem with spending the time doing it but my mind does not work that way. Very inefficient when I need to play around to get what I want then explain to some one else how I want it.

Acumatica Response

2 年前

Hello - A big thank you for sharing your feedback on Acumatica with a review on Capterra! The feedback is very valuable as we work to enhance the solution. Thanks!-Kim

Omer O.
Cep in アメリカ
建設, 51-200の従業員数
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

Most expensive cheap ERP

2 昨年

Comments: Pay a little more get way better results..we spent a fortune on customizations for basic features of other programs.

Pros:

After we spent almost same money as we paid for this program, we realize we could have purchased something better. Money we spent for customizations for things we assumed should be standard is crazy high and still not functioning..we have 50+ users and inventory is a mess, purchasing is a mess,..

Cons:

What you purchase out of box is not a functioning basic program..dont fall into price on the box..at the end you will spend same money as other expensive programs and result will be better and you will be less irritated.

Acumatica Response

11 か月前

Thank you so much for sharing your honest feedback on Acumatica with the review on Capterra. We really appreciate you taking the time to let us know about areas that we can improve on. Would it be alright to have someone from our product/customer success team get in touch with you to go over the concerns? We really strive to provide the best support that we can so your input would really help to that effect. Thanks for considering, Kim Plank - [email protected]

Ed K.
President in アメリカ
建設
Used the Software for: 1年以上
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ソース:SoftwareAdvice

Great Cloud ERP System with an open source

4.5 6 年前

Pros:

Access data anytime from any device anywhere around the world via an internet connection with a consistent real-time visibility. All users can access and input data into a centralized data store which puts consistent updated information at everyone’s fingertips instantly. the flexibility: Easily scale resources up or down as needed without making a major investment decision. Cloud ERP software will remain current with automatic updates as part of your Cloud ERP service contract making it easier to take advantage of new capabilities. More Responsive Service and Support: Cloud vendors provide more detailed information to Cloud ERP users at every service level and are more motivated to provide the best customer support. Faster Time-to-Solution Value: When using public cloud models, businesses don’t have to buy and deploy infrastructure which allows them to be up and running with their Cloud ERP system much more quickly. Minimized Financial Risks: Reduce upfront capital spending on technology infrastructure and the option of subscription software licensing thus further minimizing financial output and risk. Economies of Skill: Vendors deploy, manage and run Cloud ERP solutions so businesses don’t have to, therefore allowing them to focus more on employee success, optimal business growth and bottom line profit initiatives. Easy adoption and the user frendly, the seamless integration between the erp and microsoft office 365 and the workflows. easy to customize without needed to have deep technical knolwledge to do the customization, the cost effectiveness of the ERP allowing us to increase the profitability, in addition the fact that maintennance of the database is easier, and the inclusion of CRM with the ERP accessing a unique database. Integration with PowerBi, and Financial reporting. The software price is not based on the number of users. and the posibility to grow with the software. easy consolidation between companies with differents multi-currencies and multi-languages. Worldwide access.

Cons:

there is just not much i can say about dislike, due to any issues that i have with the system, the system was able to complete all the process without customization.

認証済みレビュアー
System and Process Manager in アメリカ
認証済みLinkedInユーザー
卸売, 11-50の従業員数
Used the Software for: 2年以上
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Good ERP for Small Business

4 3 年前

Comments: Acumatica has helped our company improve our operations and handle significant growth. We moved from basic Quickbooks functionality to full inventory and manufacturing control. The improved transaction controls have reduced the amount of errors done in normal business processes. We've also been able to engage employees at all levels into our system.

Pros:

Ease of use, comprehensive list of features, Report writing and General Inquiry functionality,

Cons:

The worst part of Acumatica is how it handles Email. System email accounts, while not a horrible idea, just don't work well. The worst part of that is how the outgoing emails use the system accounts. Outside contacts end up saving these email addresses instead of the "real" user email. Then when they email us using those email addresses the emails go nowhere. All emails should be sent using the user's real email address, and preferably their email client such as Outlook. Third party VAR modules are harder to coordinate. Upgrades are too frequent and expensive if you do not have your own development staff. Customization requires development capabilities. Should be more user-level customization tools similar to Report Writer and GI screen.