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Medrioとは?

Medrioは、EDC、eSource、ePROといったeClinicalソリューションを提供する医療技術会社です。2005年設立の同社が開発したクラウドベースのソフトウェア・プラットフォームやモバイル製品群は、臨床データや患者が報告した結果に関する回答を収集、管理することのできる高速で柔軟な使いやすいツールを提供しています。治験依頼者や医薬品開発業務受託機関は、医薬品、医療機器、診断、動物実験においてMedrioを幅広く使用しています。

Medrioの対象ユーザー

Medrioは、主に医薬品、医療機器、診断臨床研究業界の600以上の治験依頼者およびCROによる5,500件以上の臨床試験および375件以上の承認を支援し、98%の満足度を獲得しています。

Medrioソフトウェア - 1
Medrioソフトウェア - 2
Medrioソフトウェア - 3
Medrioソフトウェア - 4

Medrioをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Medrio

Medrio

4.6 (51)
$0.00
無料バージョン
無料トライアル
58
連携サービスが見つかりません
4.7 (51)
4.6 (51)
4.7 (51)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
65
8
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Medrioの他のおすすめ代替製品

EvidentIQ eCOA
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Oracle Database
高評価の機能
アクセス制御・許可
データストレージ管理
バックアップ、修復
Researchmanager – Clinical Research Suite
高評価の機能
データの取得と転送
ドキュメント管理
臨床試験管理
TrialKit
高評価の機能
データのインポート/エクスポート
データ認証
監査証跡
Flex Databases platform
高評価の機能
21 CFR Part 11準拠
HIPAA準拠
ドキュメント管理
Jotform
高評価の機能
フィールドのカスタマイズ
フォームのカスタマイズ
フォーム作成・デザイン
Viedoc
高評価の機能
データの取得と転送
データ認証
監査証跡

Medrioの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.2
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
65%
4
33%
3
2%
Stephen
アメリカのSVP Business Development and Commercial Strategy
薬品, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great Value in EDC

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: We deal with many life science companies that have budget constrained clincal trials. There are 1000's of these studies that need, easy to use, solid EDC at affordable prices. Medrio fits this niche and then some. We have used the product for all phases and size of trials. We have many customers that require Medrio for is capabilities and budget friendly approach to EDC.

良いポイント:

Medrio has all the features necessary to capture data for any clinical trial. They present it in an very easy to use interface that sites like to use. The design features allow for rapid setup and deployment which is key for many type of clinical studies. Make updates and changes along the way is easy and their business model if very transparent and affordable for all budgets.

改善してほしい点:

The randomization capability is nice but does not handle complex study designs and trial supply management. This is an area that can be expanded.

Claude
アメリカのClinical Data Programmer
薬品, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Medrio for CROs

4.0 5 年前

製品を使ってみた感想: We use Medrio to capture data enter for Clinical Trials. Medrio has all the tools needed to ensure a successful submission.

良いポイント:

Ease of use. Very easy to learn and pick up.

改善してほしい点:

Limited functionality when compared to other systems.

Kruti
カナダのClinical Data Manager
研究, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Medrio- Best

3.0 5 年前

良いポイント:

Extremely user friendly... System Navigation, Query resolution or data base build etc...very easy to learn

改善してほしい点:

Coding Module Would be great if we can have indication/Route populating with the coding term. Will become much efficient while coding avoiding going back and forth

Wesley
アメリカのAssociate Director, Data Management
薬品, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Medrio is easy to use

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Medrio is an essential part of the data collection for our studies. It makes the data collection and cleaning (remotely) much more efficient than paper data collection.

良いポイント:

Ease of use. The speed with which a study database can be set up and deployed. Also, the ease of implementing mid-study changes without affecting existing data.

改善してほしい点:

Some of the configuration modules are still inconsistent in the way they look and function. Laying out case report forms could be easier.

Alex
アメリカのClinical Affairs Specialist
バイオテクノロジー, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great Product

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Overall our team enjoys the creation of our different databases and eCRFs with Medrio. The ease of use and the appealing concept of the system makes it worth selecting it above its competitors.

良いポイント:

The ease of work. Almost anything you think of its doable within Medrio.

改善してほしい点:

Sometimes you just need a tip, an advise on how to do or implement a small change and you're required to purchase a whole training session. It would be great if at least basic, guided information would be available through support.