SuperSaaS

SuperSaaSが提供

SuperSaaSの対象ユーザー

SuperSaaS works best for SME's & solepreneurs. Make it easy for clients to schedule with you by automating your online scheduling. Save time & money, focus on big picture decisions for your business.

SuperSaaSの概要

SuperSaaS is a web-based, appointment scheduling solution to make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy to set up and there's no coding needed! Freemium Trial. #1 in customer support, strong customer service culture. Update your real-time availability from Google Calendar. No more back & forth with clients. Accept payments in your online booking w/ 0% commission in 26 currencies. Easily link your customized booking calendar into your WordPress site.

SuperSaaSの詳細

SuperSaaS

http://www.supersaas.com

2006年設立

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価格プラン

$8.00/月
$59.00/月
$10.00/月
$25.00/月

無料プラン

無料プラン あり
無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン あり

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル なし
無料トライアル あり
無料トライアル あり

SuperSaaSのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Mac(デスクトップ)
  • Windows(デスクトップ)

トレーニング

  • ドキュメンテーション
  • 動画

SuperSaaSの機能

  • API
  • SMSメッセージング
  • Webサイト統合
  • アクセス制御/許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • イベントのスケジューリング
  • イベントカレンダー
  • オンライン予約
  • オンライン払い
  • カスタマーの履歴
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • クラスのスケジューリング
  • クレジットカード処理
  • グループのスケジューリング
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メールでの招待およびリマインダー
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイルアクセス
  • リアルタイムレポート
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • 予約管理
  • 可用性インジケータ
  • 可用性管理
  • 定期アポイントメント
  • 従業員管理
  • 確認/リマインダー
  • 自動スケジューリング
  • 請求および請求書作成
  • 連絡先情報データベース
  • 部屋予約
  • 電子決済
  • 顧客のデータベース
  • 顧客のポータル
  • 顧客データベース
  • 顧客管理

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  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メールでの招待およびリマインダー
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  • 支払い処理
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  • カレンダー/リマインダー・システム
  • クレジットカード処理
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  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・メディア統合
  • チャンネル管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
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  • レポート/分析
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  • 予約管理
  • 予約管理
  • 価格/マージン管理
  • 割引管理
  • 可用性管理
  • 団体予約
  • 在庫管理
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  • 評価/レビュー
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  • 請求書管理
  • 部屋予約
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SuperSaaSのレビュー

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評価ポイント

使いやすさ 4.4
カスタマー・サービス 4.7
機能一覧 4.4
価格の妥当性 4.7

製品レビュー

あなたのレビューを投稿しませんか?

Andre Y.
Andre Y.
President
消費者サービス, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2019/5/21

"Reliable, Fast, Easy to Update"

コメント: We use this to facilitate over 50 group classes per week with hundreds of bookings per week. For the most part, this entire process in our business is automated, giving us clients a lot of self service control over their bookings without much labour cost for our business.

良いポイント: It's flexible for building out our group class schedules, meeting a variety of our needs. It's flexibility is what makes it so valuable.

改善点: The UI needs an update, there are small UI issues here and there that cause confusion with our end users (clients booking us). The biggest example is, the End Time of appointments are often visually stronger than the Start Time, and we've had a certain % of people come to appointments at the End Time because of it.

ベンダーからの回答

SuperSaaSが2019/5/22に提供

Hi Andre,

Thank you for taking out the time to share your kind review and feedback. We're glad you're having a great SuperSaaS experience.

In order to avoid the confusion with the start time and end time, you can easily customize your email reminders to clearly state the start time. Here's a helpful blog post you can read to set it up: https://blog.supersaas.com/personalizing_your_emails_with_3_useful_hacks

Please feel free to reach out to our customer support team in case of any questions and we will be happy to help you.

Kind Regards

Sneha Mittal

Customer Support Team

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2019/5/21
Zindzi J.
Center Coordinator
健康、ウェルネス、フィットネス, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    9/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/3/3

"Outstanding Customer Service, Versatile Interface"

コメント: It has been quite a learning experience as I am not very tech savvy. However, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (specifically) has been a lifesaver and very patient with helping me create the schedule our wellness center needs most.

良いポイント: I love the variety offered with SuperSaas. It suits a wide array of needs for businesses and professionals.

改善点: Finding the instructions to do more nuanced customizations isn't as intuitive as I'd like, so I end up using customer service for help finding the correct links. Also, videos are WAY more helpful for me than reading the text.

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/3/3
David G.
Developer / reseller
マーケティング、広告, 自営業
製品の使用期間:: 1~5か月
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    3/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2017/7/8

"BEST feature set... WORST frontend for customers"

コメント: As I reseller, the main benefit was the unique white label programme, which would allow me to offer the impressive set of features to my large client base.

良いポイント: The feature set is just second to none. I cannot think about more than 2 or 3 scheduling features (out of hundreds) possibly missing on SuperSaaS. Price is very reasonable, support is fast and, if you are a developer or reseller (as myself), they offer a very good partnership programme, including a unique white label system.

改善点: All that power is useless if arranging an appointment is a slow, difficult and finally frustrating experience for the user. The oh-so-2000s interface is the typical mess made by programmers, reviewed by programmers and (only) enjoyed by programmers, when current, regular customers demand speed and SIMPLICITY above all. Couldn't SuperSaaS hire an interface designer too, for goodness sake? If you have implemented any recently developed SaaS scheduling solution (say SimpleBook.me, for example), SuperSaaS usability is just light years behind. The responsive mobile interface (the only one most customers will ever use) is even worse. Just try a regular, basic operation as adjusting the hour of your appointment on an Android device. Customers have to TYPE the hour... but only when the unusable and redundant minicalendar for the date does not obstruct the hour field... Or try figuring out the mess out of the availability calendar. Too crazy for you? Do you prefer to switch to desktop view? Well don't click on the link, as the desktop interface it's completely unusable on mobile devices, and there's no way to switch back to mobile view unless you delete the cookies. No doubt why several clients have dismissed by SuperSaas-based prototype scheduling platform. The backend interface suffers from similar problems, but at least only admins can see them.
I hope SuperSaas revamps the interface in the near future. I would be their main advocate then!

ベンダーからの回答

SuperSaaSが2017/7/8に提供

SuperSaaS offer a plethora of options to tweak the end-user interface. Depending on the settings, end-users can make an appointment with a single click. But it is indeed possible to configure the system to ask them to manually type the time, and click through multiple forms. Whether that's a good idea is entirely in the hands of the person setting it up.

We are continually improving the system and we are also working on an updated interface that aims to address the concerns. However, the outdated look can partly be blamed on the fact that SuperSaaS will work on every browser, even very old ones. You don't want to lose business because your customer does not have the latest model phone and your shiny modern widget fails to load on his old device.

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2017/7/8
Dave Z.
Dave Z.
Owner
音楽, 自営業
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2018/10/24

"The best of the best"

コメント: It's been great! No hiccups. Solid and reliable. I have never had problems with it not working. I currently just give all my clients the link to my scheduler and everything else (including a contract) is all automated.

良いポイント: I demoed dozens of scheduling apps before finally going with Supersaas. There seemed to be a lot of apps that seemed great on the surface, but once I got deeper, there would be important features missing. Supersaas was the only one that gave me the flexibility I needed and at a surprisingly affordable cost. I have now used it reliably for over 5 years and it has been great.

改善点: I wish the user interface for mobile gave clients a week's view. Along with the other many options it gives clients. However, the large majority of my clients are just fine with how it is. It would be nice to have a few more options for superusers.

ベンダーからの回答

SuperSaaSが2018/11/28に提供

Hi Dave,

Thank you for taking out the time to share your review and kind feedback. We're glad to hear that you're having a great SuperSaaS experience.

Please feel free to reach out to us if you have any questions or issues and we will be happy to help you.

Kind Regards

Sneha Mittal

Marketing and Customer Service Manager

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2018/10/24
Samantha B.
Samantha B.
K9 Confidential
プロフェッショナル・トレーニングとコーチング, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2018/12/18

"Supersaas Are Very Professional and Great value for money"

コメント: EXCELLENT. they are very professional and they get things done.

良いポイント: Supersaas software is different from many other providers, there customers service is excellent, they get back to you very quickly and resolve issues very quickly. They are open to suggestion and if they can implement something easily for you they will. They take on board all suggestions and role out new features each year. It is very reliable and any problems are fixed quickly. The support team respond in plain english and are very helpful. It also integrates well with payment software and zapier.

改善点: Least like is the mobile site, but they are working on features to improve it and also give you the ability to default the mobile site to another screen so you do not have to compromise the look of the desktop site for the mobile site and vise versa. There is also no app, but hopefully that is in the pipeline

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2018/12/18