キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Qmarketsとは?

Qmarketsの最先端のソフトウェアは、企業が従業員や顧客、パートナーの革新的なアイデアを収集し活用できるよう支援します。

過去10年間、Qmarketsは包括的なイノベーション・ソフトウェアを提供しており、クライアントやアナリストの間で評価を確立しています。

Qmarketsの顧客の中には、フォード、ネスレ、ルフトハンザなどの有名企業が含まれます。同社のソフトウェアは、直感的な自己管理ツール、堅牢なセキュリティ機能、および顧客の成功へのコミットメントにより支援されています。

Qmarketsの対象ユーザー

100社を超えるエンタープライズ・グレードの企業には、以下のあらゆる業界の大手企業が含まれます。ルフトハンザ、シグナ、フォード、ネスレ、トタル、ウニクレディト、フィリップ・モリス、現代自動車、リバティ・ミューチュアル、ブリヂストン、NHSなど。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Qmarkets
  • 2006年設立

Qmarkets のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他24つ

言語

アラビア語, イタリア語, インドネシア語, ウクライナ語, オランダ語 他20つ

Qmarketsの料金プラン

最安値プラン:

ベンダーからの情報提供なし
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Qmarketsには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。

企業情報

  • Qmarkets
  • 2006年設立

Qmarkets のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他24つ

言語

アラビア語, イタリア語, インドネシア語, ウクライナ語, オランダ語 他20つ

Qmarketsの動画と画像

Qmarketsソフトウェア - 1
Qmarketsソフトウェア - 2
Qmarketsソフトウェア - 3
Qmarketsソフトウェア - 4
Qmarketsソフトウェア - 5
もう6件表示する
Qmarketsの動画
Qmarketsソフトウェア - 1
Qmarketsソフトウェア - 2
Qmarketsソフトウェア - 3
Qmarketsソフトウェア - 4
Qmarketsソフトウェア - 5

Qmarketsの機能や特徴

  • アイディアランキング
  • アクション管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • エンゲージメント追跡
  • コラボレーションツール
  • ディスカッション/フォーラム
  • トレンド分析
  • フィードバック管理
  • ブレインストーミング
  • ベンチマーキング
  • レポート/分析
  • 優先順位付け
  • 従業員認識
  • 観念化
  • 評価管理

Qmarketsの競合SaaS製品

Viimaはアイデアの収集および展開に最適な製品です。さらに、最大50ユーザーまで無料で利用でき、わずか数分で利用を開始できます。
Webベースのアイデア管理ツール、Wazokuを使用すると、あらゆる規模の企業が優れたアイデアを発見し、フィルタリングして、優先順位を付けることができます。
Planview Spigitは、アイデア管理ソフトウェアのグローバル・リーダーです。従業員からのアイデアを簡単に観念化し、エンゲージメントを高め、実行することができます。
従業員から影響力の強いアイデアをクラウドソーシングし、評価して行動を起こすことでイノベーション・パイプラインを強化することができます。
事業者によるスプレッドシートの管理、グラフやチャートの作成、計算、プロジェクトの共有などに役立つデータ分析ソリューションです。
世界中で200万人以上のユーザーが利用し、150億ドル以上のビジネス・インパクトを記録したBrightideaは、非常に優れたアイデア管理プラットフォームです。
IdeaScaleは、クラウドソーシングを使用してアイデアを収集し、新しい製品やプロセスに発展させるイノベーション管理ソフトウェアです。
MangoAppsは統一プラットフォームへの、イントラネット、コミュニケーションと研修の統合により、デスクワーカーとノンデスクワーカーの間の隔たりを埋めます。
Asana なら、チームのあらゆる仕事を驚くほど簡単に整理して管理できます。Asana が Capterra で高評価を受けている理由をチェックしましょう。 Asanaの製品詳細

Qmarketsの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.8
機能
4.6
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
83%
4
14%
3
3%
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Innovation Driver

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Collecting ideas to create new product and services or to optimize business processes was spread all over the company and its subsidiaries. Trying to create an innovation process, never came to an end, until we evaluated software for this purpose.
Qmarkets Ideate allowed to centralize the innovation management very easy.

良いポイント:

We like the predefined workflows and the transparency of the overall process very much. Configuration is easy and we can provide a great usability to all our employees. The support is excellent!

改善してほしい点:

We would like more campaign related flexibility in term defining forms. The translation tool could be much better. Auto translation is nice, but not 100% correctly. Qmarkets should design an easy to use overall reporting tool, because not all of our reporting needs are met.

Gail
アメリカのIdeaPlace System Administrator
自動車, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Qmarkets Idea Management- more important than ever to enable virtual collaboration

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Qmarkets, through the support engineer they provide to us, is a rare vendor. 1) At the start-- They remain committed to helping you to realize the abilities of the software as your innovative culture grows along with it (or, grows INTO it!). Some of the features in their software (such as reporting and analytics) give you ideas of how the software can give your management insights about roadblocks to innovation, for example. 2) During your use-- Qmarkets does not let you down when trouble happens. If something happens you did not intend in the course of you using the software, Qmarkets engages quickly to help you to get things back to normal. 3) Future needs-- Qmarkets has a site where you can upload *your* ideas for features you would like to see in future releases in a specific, way-- inviting their other client companies to "vote up" your request. Qmarkets likes to invite customers to share best practices and will make time to give you previews about where future releases will provide.

良いポイント:

You don't have to have your innovation strategy completely thought-out before you can get immediate benefits from Qmarkets Idea Management. In face, the software helps you to powerfully engage collaboration among stakeholders and experts in growing a culture of innovation in your company. In this time of pandemic, with much of our engineering staff being a virtual workforce, I am glad we have this product to enable aggressive virtual collaboration-- including running campaigns for mitigating the effects of COVID-19 beyond Ford Motor Company to the general public.

改善してほしい点:

This is not a "con," more of an advisory that the software enables top-down and bottom-up engagement of vision (from the top) and needs/opportunities (from the bottom). It would be a palliative to expect Qmarkets software to create innovation-- it is a powerful tool for the implementation of a strategy for enabling innovation.

Tobias
スイスのInnovation and Product Manager
公共施設, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Well crafted Idea Management Software for a competitive price

3.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Qmarkets Idea Management helped us to cement innovation management as one of esolva's main pillars. The regular campaigns engage our staff and help foster a community.

良いポイント:

The software offers a high level aus automation which makes it much easier for campaign managers to do their job. Old ideas can easily be found again and new ideas are automatically compared to old ones which is a very convenient feature.

改善してほしい点:

From a management point of view it's not always obvious what the implications of some actions are. A better documentation for campaign managers would already go a long way. Lot's of features are there but a bit hidden.

Adam
オーストラリアのInnovation Manager
自動車, 201~500人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Great platform and superb customer support

5.0 昨年

良いポイント:

As administrator I like the amount of customization available in the platform. It is natural that the more customization, the more there is to learn about the platform but once you know what you need to, it supercharges what you can achieve through it. Our customer success manager is available to show us how to do something and share best practice. Having worked with and implemented several idea management platforms, this is my best experience to date. Integration was seamless with no issues. Great product.

改善してほしい点:

It is hard to point our anything that is missing at this price point. It is also too early on to say what might be missing - having run several campaigns already we have not identified any limitations and QMarkets is always keen to help or develop solutions to any issues or ideas we have.

検討した類似製品: IdeaScaleViima

Qmarketsに切りかえた理由: QMarkets response to our RFP was clear, detailed and gave us confidence in how the 'ever after' would work between us. They were flexible in how the platform could be set up and it was clear to us that customer success was at the heart of the value proposition.

Qmarketsからの返信

昨年

Thanks Adam! Thrilled to hear that you're having a great experience with the platform and our service. Long may it continue! Charlie (Qmarkets)

Giorgia
イタリアのProgram manager
機械工業, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Qmarkets: a good experience for innovation

5.0 4 年前

良いポイント:

i really like how much qmarkets is easy to use, and this is important to increase the use of the platform.

改善してほしい点:

i'd like to have more possibility to filter and categorize the different ideas

検討した類似製品: Idea Drop

Qmarketsに切りかえた理由: yes, we choose qmarkets after a selection of different idea management tools