Smartsheetの概要

Smartsheetは、作業を計画、追跡、管理、自動化、レポートすることができる、オンライン作業実行プラットフォームです。80,000を超えるブランドが、使いやすいインタフェース、リアルタイムのガント・チャートとダッシュボード、作業自動化機能を備えたSmartsheetをプロジェクトや作業の管理に活用しています。
*2018年、Forrester ResearchによりEnterprise Collaborative Work Managementのリーダーとして評価され、DeloitteのFast 500に選ばれました。Smartsheetのテクノロジー・イノベーションとビジョンは451 Researchによって評価されました。

Smartsheetの対象ユーザー

直感的に使えるSmartsheetのオンライン・プロジェクト管理アプリは、大企業から中小企業まで大小のチームでさまざまな種類の作業を追跡して管理するために広く使用されています。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • Smartsheet
  • 所在地:Denver (アメリカ)
  • 2012年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イタリア 他21つ

言語

イタリア語, スペイン語, ドイツ語, フランス語, ポルトガル語 他2つ

企業情報

  • Smartsheet
  • 所在地:Denver (アメリカ)
  • 2012年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イタリア 他21つ

言語

イタリア語, スペイン語, ドイツ語, フランス語, ポルトガル語 他2つ

Smartsheetの動画と画像

Smartsheetソフトウェア - 1
Smartsheetソフトウェア - 2
Smartsheetソフトウェア - 3
Smartsheetソフトウェア - 4
Smartsheetソフトウェア - 5
もう6件表示する
Smartsheetの動画
Smartsheetソフトウェア - 1
Smartsheetソフトウェア - 2
Smartsheetソフトウェア - 3
Smartsheetソフトウェア - 4
Smartsheetソフトウェア - 5

Smartsheetを類似製品と比較する

Smartsheet

$7.00/月
無料プラン
無料トライアル
$0.00/月
無料プラン
無料トライアル
$10.00/月
無料プラン
無料トライアル
$159.99/1回限り
無料プラン
無料トライアル

Smartsheetの機能・特徴

  • API
  • CRM
  • Eメール・リマインダー
  • HIPAA準拠
  • ITプロジェクト管理向け
  • KPIモニタリング
  • ROI追跡
  • Webフォーム
  • アイデア管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ計画
  • アジャイル方法論
  • アドホック・レポート
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • ウィジェット
  • オンライン・アプリケーション
  • カラーコード、カラーアイコン
  • カレンダー管理
  • カンバンボード
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • キャパシティ管理
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コンプライアンス追跡
  • サブタスクの作成
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • スキルの追跡
  • スケジューリング
  • スタッフ・カレンダー
  • ステータス追跡
  • セキュア・データストレージ
  • タスクのタグ付け
  • タスクの編集/更新
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • ダッシュボード
  • ダッシュボードのカスタマイズ
  • チャンネル管理
  • チーム管理
  • テンプレート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ディスカッション、フォーラム
  • デジタル資産管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • データ・コネクタ
  • データ集計表
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント・レビュー
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バックログ管理
  • バージョン管理
  • ビジネスプロセスの自動化
  • ビジュアル・ワークフロー管理
  • ファイル・ストレージ
  • ファイル共有
  • ファイル管理
  • フォームの自動化
  • フォーム作成・デザイン
  • フォーム管理
  • ブランド運営
  • ブレインストーミング
  • プロジェクト・スケジューリング
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • プロジェクト追跡
  • プロセスのモデリング・設計
  • ポートフォリオ管理
  • マイルストーン追跡
  • マルチキャンペーン
  • マーケティング・カレンダー
  • メディア計画
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • ライセンス検証
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リスク・マネジメント
  • リソース・スケジューリング
  • リソース管理
  • リマインダー
  • リモートアクセス/コントロール
  • リード管理
  • ルールベースのワークフロー
  • レポート/分析
  • ロードマッピング
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 予算設定、予測
  • 予算運用
  • 予防メンテナンス
  • 住宅
  • 依存関係追跡
  • 優先順位付け
  • 入札管理
  • 分析
  • 割り当て管理
  • 医師管理
  • 単一ページビュー
  • 可用性管理
  • 在庫管理
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 変更注文管理
  • 変更管理
  • 失効管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 委員会管理
  • 広報管理
  • 建設業界向け
  • 従業員管理
  • 患者管理
  • 患者記録管理
  • 戦略的計画
  • 承認プロセス管理
  • 承認ワークフロー
  • 技術者管理
  • 支出管理
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 棒グラフ
  • 検索/フィルター
  • 機器追跡
  • 残工事原価の追跡
  • 求人スケジューリング
  • 監査証跡
  • 目標設定/追跡
  • 経費精算
  • 給与管理
  • 繰り返しのタスク
  • 苦情管理
  • 製品ライフサイクル管理
  • 製品ロードマッピング
  • 要件管理
  • 見積もり、概算
  • 視覚化
  • 許可管理
  • 課題管理
  • 請求、インボイス
  • 請負業者管理
  • 財務管理
  • 資料提供依頼と送付
  • 資産追跡
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 進捗の追跡
  • 進捗状況パーセンテージ
  • 関数、計算
  • 電子データキャプチャ
  • 電子医療記録・電子カルテ
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

Smartsheetの競合SaaS製品

Jiraは、15年以上にわたってアジャイル開発で利用されており、チームに優れたツールとベストプラクティスを提供し、適切な成長基盤をもたらしています。 Jiraの詳細
Procore construction management software handles construction projects, resources, people, and financials from planning to closeout.
Wrikeは、テンプレート、タイムトラッキング、ガントチャート、カンバン、レポートなどを備えた企業向けプロジェクト管理ソフトです。 Wrikeの詳細
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Airtableは、素晴らしいスプレッドシート・インタフェースで誰でも使うことができるデータベースです。
アプリケーションやデスクトップの共有と表示、注釈ツール、インスタント・メッセージング、Webスライド、ホワイトボード。
優秀な作業と卓越した顧客エクスペリエンスの計画、実行、提供を支援する優れたコラボレーション型作業管理ツール。
ExcelAnalyzer is an Excel add-in for Microsoft Excel which allows you to analyze, identify, and correct errors in just seconds
チャット、会議、ファイル共有などの管理に役立つ、ビジネス・コミュニケーション用に開発されたクラウドベースのアプリケーションです。
レポーティング、データ準備、およびデータ可視化ツールを備えたビジネス・インテリジェンスと分析ソフトウェアのスイートです。
Buildertrendは、住宅建築業者、リモデリング業者、専門請負業者から信頼されている建設プロジェクト管理ソフトウェアです。
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Zoho CRMは、包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを企業に提供します。

Smartsheetのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.3
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Lauren
Executive Director
認証済みLinkedInユーザー
プロフェッショナル・トレーニング、コーチング, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Easiest Project Managment Software you will Find.

5.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Esther
Esther
アメリカのSales Administrative Assistant
認証済みLinkedInユーザー
事務用品、事務機器, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

A powerful platform for collaboration.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Smartsheet allows you to manage and automate work, share and collaborate together, it has everything; extensive options for different purposes, it is reliable and robust.

良いポイント:

Smartsheet has a responsive, intelligent, highly customizable and intuitive system; so short and long term projects are executed smoothly and orderly. Collaboration between calendars and timelines are always aligned and workloads are fairly balanced across teams. Problems such as excessive data copying, lack of consistency and alignment between teams, threatened privacy, among other important issues, have been minimized with the use of Smartsheet.

改善してほしい点:

It is not easy to use at first, other similar tools are more user friendly, so people who even have a hard time using Excel will have a long learning curve with Smartsheet.

Andy
Andy
メキシコのTechnology Planning for Transport Networks
認証済みLinkedInユーザー
通信, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

A must-have tool for project management!

4.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: By being able to check the progress of tasks in detail (confirmation of delays), it was possible to allocate human resources optimally. In a project with a fixed release schedule, it is necessary to move forward efficiently, so I am very grateful to be able to understand this. A convenient editing function that allows multiple people to edit at the same time online and a free sharing setup with no limit to the number of people. A Gantt chart can be created intuitively.

良いポイント:

It is mainly used for the management of projects that occur frequently in the company. The main tasks of each project and the secondary tasks linked to them can be managed in detail and in a visual and easy-to-understand way, which is useful to understand the progress and bottlenecks of the project. It is nice to see alerts for overdue tasks.Additionally, a lot of templates are available that can be used for any project, which is very helpful.

改善してほしい点:

The templates are perfect, but there were many times when I hesitated because I often wondered which template to use in the first place. I thought it would be nice to have a feature that would recommend this template for such a project.

認証済みレビュアー
カナダのService Operations Specialist
認証済みLinkedInユーザー
アウトソーシング、オフショア, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Cool tool for collaborative work

3.0 先月 新着

良いポイント:

it makes collaborative editing and tracking, with rules/alerts very easy

改善してほしい点:

managing the various rules for email delivery notifications

Jessica
Jessica
アメリカのGame Programmer
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

It's simple to monitor progress and simultaneously work on a project

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Implementation and usability simplicity. Tasks can be scheduled and rescheduled. Organization of teams at one place. Achieving the best possible results as a team. Instant messaging and online talking through the internet. Project budgeting and planning capabilities. Plugins and configurations are easy to use.

良いポイント:

This app's ease of use and ability to manage projects and send updates are fantastic. Easily adjustable and a lifesaver when it comes to streamlining the way work gets done and keeping track of individual tasks. It is a more business-oriented variant of the other spreadsheet applications. Templates might also be useful.

改善してほしい点:

My wish is that reminders and automatic emails based on task management/workflow would be sent. It has been a while since I used this, so things may have changed. This would be a significant advancement in the software's capabilities.

Connie
カナダのManager of Operations
銀行, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Smartsheet Review

5.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: This software can be used in so many applications with no code necessary to create automations, dashboards and data aggregation from other sources. We have been able to redeploy thousands of working hours from administrative duties to value add activites.

良いポイント:

Product can be purchased with a limited number of licenses to gain knowledge and champions to scale. This allows for a low cost entry point. Users do not have to be licences to use the software only to create or edit an existing Smartsheet.

改善してほしい点:

The only issue we have encountered so far was the challenges to get our organization to scale its use. However, after 6 years we now see widespread use of the software with licenced active users in most departments.