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mHelpDeskとは?

mHelpDeskはフィールドサービス・ビジネスのための非常に簡単かつ強力なソフトウェアソリューションで、顧客とのファーストコンタクトから支払いの受領まで、あらゆることを自動化することができます。パフォーマンス、信頼性、機能性において非常に優れたモバイルとオンラインツールを顧客に提供しています。優れたツールを単一の非常に使いやすく手頃な価格のパッケージに詰め込んだので、多額の先行投資費用は不要です。さらに、製品エキスパートが迅速な起動と実行をサポートします。

mHelpDeskの対象ユーザー

mHelpDeskは、より良い組織、モバイルアクセス、より効率的なスケジューリングや請求プロセスを必要としている大手企業や成長中の中小企業に最適です。

mHelpDeskソフトウェア - 1
mHelpDeskソフトウェア - 2
mHelpDeskソフトウェア - 3
mHelpDeskソフトウェア - 4
mHelpDeskソフトウェア - 5

mHelpDeskをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

mHelpDesk

mHelpDesk

4.3 (819)
$169.00
無料バージョン
無料トライアル
159
12
4.3 (819)
3.9 (819)
4.4 (819)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$7.00
無料バージョン
無料トライアル
96
13
4.7 (440)
4.7 (440)
4.5 (440)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
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高評価の機能
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高評価の機能
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発注管理
財務報告
Zoho Desk
高評価の機能
CRM
チケット管理
ブランディングのカスタマイズ
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高評価の機能
アラート/エスカレーション
インシデント管理
チケット管理
ConnectWise ScreenConnect
高評価の機能
リモートアクセス/コントロール
無人アクセス
画面共有
Verizon Connect
高評価の機能
GPS
オンライン予約
車両追跡

mHelpDeskの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.4
機能
4.0
価格の妥当性
3.9

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Mas Idayu
Mas Idayu
マレーシアのInformation Technology Assistant
認証済みLinkedInユーザー
石油、エネルギー, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great helpdesk application

5.0 2 年前

良いポイント:

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

改善してほしい点:

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Darell
アメリカのOwner
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Field Service Software for any Business to Stay Organized

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

良いポイント:

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

改善してほしい点:

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Yunus Emre
Yunus Emre
ポーランドのAudit Assistant
認証済みLinkedInユーザー
金融サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

User Friendly Tool

4.0 先週 新着

良いポイント:

It had User Friendly Interface for the employees. It could be connected via mobile.

改善してほしい点:

It was simple to use but not included so much detailed features.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
機械工業, 10,000+人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Good tool for scheduling and managing external activities

3.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall experience is positive because the tool is a good help in the organizations of service activities to customer sites

良いポイント:

I like the possibility to manage external service activities done at customer locations with detailed scheduling, keeping track of progress, sharing documentation and so on

改善してほしい点:

It has a broad use and sometimes can be out of focus, so better to keep the use to some core functionalities

Julie
アメリカのController
建設, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Great Customer Support

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

良いポイント:

It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

改善してほしい点:

Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

mHelpDeskからの返信

5 年前

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!