Salesforce Marketing Cloud

Salesforce Marketing Cloud

Salesforce Marketing Cloudの概要

Salesforce Marketing Cloudは、消費者とのエンゲージメントを増やすことができる、業界屈指のマーケティング・ソリューションです。強力なデータ管理を使用して、第一者、第二者、第三者のデータをオフライン・データとともに収集、整理して安全に保存し、完全な消費者データ・プロファイルを作成します。内蔵AIを活用して、ブランド・ジャーニーに沿ってインタラクションをカスタマイズすることができます。そして、メール、モバイル、広告、ソーシャルの業界屈指のソリューションを活用して、各消費者への訴求を大規模に展開することができます。

Salesforce Marketing Cloudの対象ユーザー

あらゆる業種と規模の企業。

Salesforce Marketing Cloudソフトウェア - 1
Salesforce Marketing Cloudソフトウェア - 2
Salesforce Marketing Cloudソフトウェア - 3
Salesforce Marketing Cloudソフトウェア - 4
Salesforce Marketing Cloudソフトウェア - 5

Salesforce Marketing Cloudをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Salesforce Marketing Cloud

Salesforce Marketing Cloud

4.1 (369)
$4,800.00
無料のバージョン
無料のトライアル
156
8
3.7 (369)
3.8 (369)
3.8 (369)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
322
13
3.8 (1,309)
3.8 (1,309)
3.7 (1,309)

Salesforce Marketing Cloudの他のおすすめ代替製品

NetSuite
高評価の機能
二重払いアラート
倉庫管理
小切手作成
EmailOctopus
高評価の機能
メールキャンペーン管理
モバイル向けメール最適化
リスト管理
HubSpot CRM
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Salesforce Platform
高評価の機能
コラボレーションツール
ビジネスプロセスの自動化
ワークフロー管理
SendPulse
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
レポート/分析
Veeva CRM
高評価の機能
インタラクション追跡
リード管理
連絡先管理
ActiveCampaign
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
メール管理
Bitrix24
高評価の機能
CRM
タイムシート管理
確認、リマインダー
Mailchimp
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
メール管理

Salesforce Marketing Cloudのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.1
使いやすさ
3.7
カスタマーサービス
3.8
機能
4.2
価格の妥当性
3.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Laurie
Laurie
Owner
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
ツール使用期間: 無料トライアル
投稿者のソース

Needed Software to Help Simplify

4.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
笹川
日本の営業事務
小売, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

リード管理に最適!

4.0 4 か月前

良いポイント:

リードを集め情報を管理してエリアのマーケティングや戦略にとても活用率が高いです。データの可視化もできるので戦略に役立ちますし様々なグラフにも抽出する事ができるので資料作成にもとても便利です。

改善してほしい点:

海外ソフトウェアなのでサポートが日本では別会社がしている様なので直サポートが充実していると安心しますね。

匿名レビュアー
化学, 501~1,000の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

割とわかりやすく、使いやすい画面と操作性だと思う

5.0 6 か月前

製品を使ってみた感想: まだ長期間使っていないので初心者の感想だが、簡単で基本的な操作に関してはとっつきやすいし、難しい入力方法等もなく良いと思う。ただ少し細かい設定や何か操作したいとなると、感覚的なものだけでは思ったようにできないので勉強が必要と感じる。データ抽出に関して、他の人がきっちり設定したものを使用する分にはデータ等も見やすいし使いやすいと思う。使いこなせるようになれば、非常に役に立ちそう。ロック機能があればもっと良さそう。

良いポイント:

リンクが多く、色々と詳細を確認しやすい。データの抽出で細かい設定もでき、集計等に便利と思う。

改善してほしい点:

データ抽出で慣れないうちは設定方法がとても分かりにくい。細かいことができる分、マニュアル等読み込むべきことが多い。

Denise
Denise
アメリカのMarketing Specialist
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 201~500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

This tool helps lead creation and marketing analysis

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Marketing, customer service, identifying problems, and finding solutions are all key to improving your company. Successfully launching campaigns and promoting products from this vantage point is a huge boon.

良いポイント:

The first thing you'll notice is how great the UI is. In all honesty, I have never struggled too much with grasping the system or procedure. The availability of customization options is also excellent.

改善してほしい点:

It's on the pricier end of the scale, and getting the complete team up and running is a significant drain on our resources, but other than that, everything seems OK and is the greatest product around.

Ali Furkan
イタリアのJunior Software Developer
情報技術、情報サービス, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Marketers can quickly and easily create campaigns, track performance, and measure

4.0 6 か月前

製品を使ってみた感想: I have been using Salesforce Marketing Cloud for a few months now and overall I am very pleased with the software. I find it easy to use and its suite of features has helped me create more effective campaigns and track performance more accurately. The segmentation and personalization tools have allowed me to deliver a tailored experience to my customers, and the detailed analytics reports have helped me measure the success of my efforts. The only downside for me is the cost, but I feel like it is worth it for the features it provides.

良いポイント:

The best thing about Salesforce Marketing Cloud is its comprehensive suite of tools and its ability to automate customer interactions. The platform integrates a variety of marketing channels, including email, SMS, social media, and web, making it easy to create and track campaigns. Additionally, its segmentation and personalization features help marketers deliver a tailored experience to customers. Finally, the platform provides detailed performance metrics, allowing marketers to measure and optimize their efforts.

改善してほしい点:

One of the drawbacks of Salesforce Marketing Cloud is its cost; the software can be expensive for small businesses. Additionally, the platform can be difficult to learn and requires a lot of time and effort to master all its features. Finally, some users have reported that the software can be slow and unresponsive at times.

Tareq
ヨルダンのSales Engineer
建築資材, 1,001~5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Effective in boosting consumer confidence and gaining new clients and closing more deals.

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Salesforce Marketing Cloud improved our communication with new and existing customers, boosting their confidence and ultimately leading to new deals and increased sales.

良いポイント:

Salesforce Marketing Cloud simplifies sales funnel tracking, automates processes, and allows for task creation and reminder scheduling for team members. The intuitive reporting features and customizable dashboards enable the management of a lot of data across interconnected databases. Salesforce Marketing Cloud has helped us achieve positive results in attracting and improving relationships with customers. Contact management is efficient, and the customization and ease of use options provide great organization and search capabilities. Call tracking is also efficient, and creating new tasks after each call ensures easy note-sharing and updates with colleagues for efficient follow-up.

改善してほしい点:

Although some complications and difficulties have arisen, the good news is that we were able to overcome them quickly. We have encountered errors due to incomplete integration from other applications and issues when adding calendar links to addressed emails for clients.