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Wrikeとは?

受賞歴のあるWrikeのプロジェクト管理ソフトウェアは、どんなに複雑なプロジェクトにも対応します。プロジェクトをシンプルなステップに分割、チームメンバーにタスクを割り当て、ガントチャート、カンバンボード、カレンダーで進捗を可視化します。立ち上げが簡単なソフトウェアで、リソース配分・予測を管理します。自動化・AI機能により、時間のかかる管理業務から解放され、人生最高の仕事ができるようになります。業務を効率化し、チームメンバーの足並みを揃え、納期を守り、かつ予算内での達成を保証します。

Wrikeの対象ユーザー

チームワークを採用し、複数のプロジェクトやクライアントを扱う中規模および大規模の企業に最適です。カスタム・ワークフロー、フィールド、レポートを使用して、ニーズに合わせてWrikeをカスタマイズできます。

Wrikeソフトウェア - 1
Wrikeソフトウェア - 2
Wrikeソフトウェア - 3
Wrikeソフトウェア - 4
Wrikeソフトウェア - 5

Wrikeをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Wrike

Wrike

4.3 (2,629)
$9.80
無料バージョン
無料トライアル
389
161
4.1 (2,629)
4.1 (2,629)
4.3 (2,629)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥900
無料バージョン
無料トライアル
465
34
4.5 (4,780)
4.3 (4,780)
4.5 (4,780)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Wrikeの他のおすすめ代替製品

monday.com
高評価の機能
ダッシュボード
従業員管理
顧客データベース
Jira
高評価の機能
アジャイル方法論
タスク管理
プロジェクト計画/スケジューリング
Confluence
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント・ストレージ
ナレッジベース管理
Asana
高評価の機能
タスク管理
マーケティング・カレンダー
納期管理
ClickUp
高評価の機能
タスク管理
プロジェクト計画/スケジューリング
従業員時間追跡
Smartsheet
高評価の機能
プロジェクト管理
プロジェクト計画/スケジューリング
プロジェクト追跡
Teamwork.com
高評価の機能
アクティビティの追跡
タスク管理
複数プロジェクト
Basecamp
高評価の機能
コラボレーションツール
タスク管理
報告、プロジェクト追跡
Airtable
高評価の機能
タスク管理
データストレージ管理
複数プロジェクト

Wrikeの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.1
カスタマーサービス
4.3
機能
4.3
価格の妥当性
4.1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Joe
Account Manager
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

A fantastic, Grade-A project management tool...

4.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
経理, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

タスク管理が簡単で生産性を向上させる優れた機能

4.0 11 か月前

製品を使ってみた感想: チームメンバーがタスクやプロジェクトに共同作業し、リアルタイムで情報を共有するためのツールを提供できるのが魅力

良いポイント:

タスク管理、プロジェクトの追跡、作業の割り当てなど、プロジェクト管理のさまざまな側面を効率化できるチームメンバー間のコミュニケーションとりやすい

改善してほしい点:

複雑なタスクの管理やプロジェクトの追跡が難しい

Hunter
Hunter
アメリカのindustrial electrician
認証済みLinkedInユーザー
電気・電子機器製造, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

better divided work projection

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: The overall experience has been perfect, everything for a much more united team work performance and use is easy to learn without the need for long and boring training.

良いポイント:

Work communication began to improve when we started using Wrike, it is being able to have a start-to-finish plan for each project, managing each user a task and then bringing them together in a single project for better performance, we have real-time monitoring of each progress of each project to improve each error or lack of content that is needed, wrike has been a very useful platform for my work performance where each project we carry out is as a team and we all collaborate at the same time

改善してほしい点:

My experience has been good where wrike as a platform has always worked perfectly without failures or usage problems.

Mary
アメリカのSales Success Manager
エンタテインメント, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

I wish we could come back!

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: I think I can answer best if I go chronologically how it happened and how it affected me, good and bad. . I feel that will explain the roller coaster life of a sales assistant in media. At first, I was terrified, what was this new shiny thing? And how do I do my job and learn what all this does? Then while we were training, my eyes were opened to what I could achieve. Setting it up to work how I worked, and not having to do something a certain way just because that's how someone else does it, was liberating. Then it was taken away. That was a dark day indeed. We've gotten used to how it works now, but if I had an option I would go back in a minute. Using copy and paste cut down on the annoyance of having to note things more than once, and it's a small price to pay.

良いポイント:

I liked how it was customizable, and I often would switch from board view to list view to get a different perspective and keep things fresh. I liked how quick the updates were, and the ease of use. None of us were familiar with Wrike, and we got a crash course. Some took to it faster - getting used to the sub-tasks and they went in much deeper. But that was what made it work for all of us. We all work differently and my co-worker may get a task done more efficiently by making multiple sub-tasks and working through them while I do better with a check-list. (Oh, how I loved the checklist!)

改善してほしい点:

From an end-user point of view, my biggest complaint was that our sales team didn't use Wrike. This caused us to have to duplicate communications with the sales team. For example, we would have to put on our Wrike ticket that we completed the task and document how we did it for our management team, but then we'd have to do it again in Salesforce for the sales team. There was a good side to that as well though. It was as if we could use our Wrike tickets to freely communicate, and measure our words more carefully when we were writing to the sales team in salesforce. So even that wasn't so bad. The main thing I didn't like was the fact that we don't use it anymore. We were told by upper management that we needed something more granular and that we had tweaked Wrike as much as we could. But, to be honest, I think it was the fact that we've used Salesforce for such a long time and I don't see that changing, so they developed a sales support request system that lives in salesforce. It works, but I do miss Wrike.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Many possibilities but very complicated to use

3.0 2 か月前 新着

良いポイント:

It is probably the most complete software in terms of possibilities, workflows, roles etc.

改善してほしい点:

It’s not user friendly at all. Quite complicated to use and requires a long training time.

Hanane
モロッコのFreelance
マーケティング、広告, 自営業
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Project management

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: The app is super cool. It's one of the best experiences I've ever had and it's still

良いポイント:

A high quality du application that helps in scheduling tasks .Remote project management

改善してほしい点:

I loved everything about this special application

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