Sage Intacct

Sage Intacctの概要

Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entities in minutes not days to grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance.

Sage Intacctの対象ユーザー

Financial management solution designed to assist midsize organizations with managing accounts operations, general ledger, cash, and more.

Sage Intacctの詳細

Sage Intacct

1999年設立

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Sage Intacct

1999年設立

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Sage Intacctのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース

トレーニング

  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Sage Intacctの機能

  • API
  • CRM
  • HIPAA準拠
  • IVR・音声認識
  • アウトバウンド・レポート
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • インタラクション追跡
  • インバウンド・レポート
  • カレンダー管理
  • コールスクリプト
  • コールセンター運営
  • コールバックのスケジューリング
  • サードパーティ統合
  • データのインポート/エクスポート
  • パフォーマンス管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • ボイスメール
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチロケーション
  • モニタリング
  • ユーザー管理
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リード・キャプチャ
  • リード分布
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  • レポートのカスタマイズ
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  • 回答者ログ
  • 延長報告
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  • 発信者ID
  • 発信者IDのカスタマイズ
  • 自動ダイヤル
  • 自動着信分配
  • 請求書管理
  • 通話モニタリング
  • 通話リスト管理
  • 通話ルーティング
  • 通話レポート
  • 通話時間
  • 通話転送
  • 通話追跡
  • 通話録音
  • 通話音量
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  • 連絡先管理
  • 顧客履歴

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  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • キャンセル管理
  • クレジットカード処理
  • サブスクリプション管理
  • サブスクリプション計画管理
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  • サードパーティ統合
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  • 収益認識
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  • 財務管理
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Sage Intacctのレビュー

全308件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.2
使いやすさ
4.1
カスタマー・サービス
4
機能
4.1
価格の妥当性
4

評価別レビュー数

5
117
4
137
3
42
2
7
1
5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
John W.
John W.
スペインのSenior Accountant
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Decent ERP software for medium, medium-large companies

5 3 年前

コメント: Hard to get used to in the beginning (I transitioned from QuickBooks), but as you get more and more used Intacct can be very resourceful and more powerful than other, more conventional ERP systems.

良いポイント:

All the features, and integration capacity with other software.

改善点:

Can be clunky and not user-friendly in not a seasoned user. Some add-on features (like FA modules) have a lot to desire in order to be useful.

Sage Intacctからの返信

3 年前

Hello John, Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that you are having a positive experience using Sage Intacct. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help! Sincerely, Andrew Sevillia Sr. Manager, Customer Marketing Sage Intacct

認証済みレビュアー
アメリカのAccounting Manager
認証済みLinkedInユーザー
宗教団体, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

Great Accounting System, but with some limitations

4 2 年前

コメント: We are definitely saving time with Intacct. It is so much smoother and quicker to use. The internet based software is so easy to use compared to a program.

良いポイント:

I like how users cannot force things to work like in QuickBooks. If the rec doesn't balance, they have to figure it out. Also, there's more reporting dimensions and a rigid chart of accounts so the users cannot create their own accounts.

改善点:

The reporting needs a lot of work. There are so many dimensions that exist in this software that you cannot run a report on. There also seems to be a fair amount of glitches and errors.

Sage Intacctからの返信

2 年前

Hello! Thank you for taking timeout to write your review. We greatly appreciate your feedback and welcome your insights. Please feel free to reach out to me if you'd like to talk about your experience and areas for improvement in the product. Regards, Andrew Sevillia [email protected]

認証済みレビュアー
アメリカのMarketing Coordinator
認証済みLinkedInユーザー
法律サービス, 501-1,000の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

For Purchase Orders & Invoice Tracking

4 先月 新着

コメント: It works for what we need, but takes longer to use due to it's cluttered UI.

良いポイント:

It gives you a full database with any information you might need, as long as you can find it, about approval statuses, invoicing history, payment progress.

改善点:

UX/UI is not great, there is a lot of room for improvement. The UI is not very intuitive, there is a lot of extraneous information that clutters the space, I wish there was a way to customize the layout so that we can focus on what's valuable for our purposes. Getting to see payment status is cumbersome, there are far too many clicks to try and figure out when something will be paid out or where a holdup is. Approval status and invoicing history could also be improved. Other than that, just visually updating the interface to be a bit more modern and easy to visually follow/pick out useful information

Michael P.
カナダのAccountant
コンピュータ・ソフトウェア, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Its an average accounting system

3 3 年前

コメント: My overall experience with Intacct is overall positive. Intacct does save me significant time and effort in my everyday tasks compared with our older software. i do feel it could be improved upon further to make it a better product.

良いポイント:

I like the fact that it is browser based through the cloud which makes access quick and easy. The modules that I use the most work very well such as Accounts Payable and Time and Expense. The General Ledger reporting function is very helpful and easy to use as well.

改善点:

There are a few modules such as Prepaids, Fixed assets and Purchasing that we had purchased after the initial implementation of intacct that did not work very well initially. There were many work arounds and technical problems that created alot of unneeded headaches and work. Fortunately this has been fixed now for the most part and works well. Another issue I have is the support community that I put support tickets in when I need some help. They don't seem to know the product very well and often the solutions and advice I receive is partially right or wrong altogether. There have been instances where I have just figured it the problem myself through reading articles or experimenting with settings etc.

Sage Intacctからの返信

3 年前

Hello Michael, Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that the AP and T&E modules are working well for you. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help! Sincerely, Andrew Sevillia Sr. Manager, Customer Marketing Sage Intacct

Madeline M.
アメリカのSettlement Accounting Team Lead
弁護士業界, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

2 Month User of Sage Intacct

4 2 か月前

良いポイント:

I enjoy the Order entry module and the Transaction Definitions we set up. It makes this module dummy proof.

改善点:

Some of the modules seem like they should talk to the others better. For example, in QuickBooks if you Create a Credit Memo on a Customer, the system will prompt you to Retain the credit, Apply towards an Open Invoice or Refund the Customer. If Refund the Customer is selected, it makes the entries for you an will automatically have the check that you are issuing to the Customer pop up on the screen. In Sage, you must manually switch between the modules. I wish the email integrated with Outlook. I find it not helpful having the functionality of emailing reports if you must manually type in the persons email each time.