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FMS:Workplaceとは?

FMS:Workplaceは、モジュール式の柔軟かつ使いやすい統合ワークプレース管理ソリューション (IWMS) です。これにより、施設や不動産のオペレーションとメンテナンス (O&M) 情報を管理、分析、レポートすることができます。正確なデータにアクセスすることができると、施設と不動産の専門家はより良い顧客サービスの提供、コスト削減、施設ポートフォリオのパフォーマンス改善を実現することができます。

FMS:Workplaceの対象ユーザー

FM:Systemsは、南北アメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域の金融、テクノロジー、政府、教育、医療など、世界中の1,500を超える組織と取引を行っています。

FMS:Workplaceソフトウェア - 1
FMS:Workplaceソフトウェア - 2
FMS:Workplaceソフトウェア - 3
FMS:Workplaceソフトウェア - 4
FMS:Workplaceソフトウェア - 5

FMS:Workplaceをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

FMS:Workplace

FMS:Workplace

4.1 (83)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
58
5
4.0 (83)
4.2 (83)
4.3 (83)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
34
連携サービスが見つかりません
4.6 (6)
4.7 (6)
4.4 (6)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

FMS:Workplaceの他のおすすめ代替製品

FAMIS 360
高評価の機能
モバイル・アクセス
作業発注管理
資産会計
Wrike
高評価の機能
ダッシュボード作成
設定可能ワークフロー
財務管理
UpKeep
高評価の機能
カレンダー管理
在庫管理
在庫管理
Facilio
高評価の機能
メンテナンスのスケジューリング
予防メンテナンス
作業発注管理
EZO
高評価の機能
在庫管理
在庫追跡
資産追跡

FMS:Workplaceの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.1
使いやすさ
4.0
カスタマーサービス
4.3
機能
4.2
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
28%
4
60%
3
10%
2
2%
Bill
Bill
アメリカのSenior Application Specialist
認証済みLinkedInユーザー
電気・電子機器製造, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

User, Implementer

4.0 7 年前

製品を使ってみた感想: We use FM Systems for space utilization, asset tracking and analytics.

良いポイント:

How I can configure to meet needs, new viewer technology and future product roadmap. Love the support and family friendliness of FM:Systems

改善してほしい点:

The user experience, software feels and looks old, good use major UI enhancements. Wish there was offline app capabilities

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

FMS - A workplace everyone needs

4.0 昨年

良いポイント:

Its reliability and the features that could be custom made based on our requirements.

改善してほしい点:

Needs some user friendly interface but that's my opinion which could vary from my colleagues.

FM:Systemsからの返信

昨年

Hey! We're delighted that FMS:Workplace fits your organization's unique needs. We hear your feedback on the user interface and appreciate your input. We are striving to continuously improve, and your insights help us to deliver an even better user experience. Thank you!

Cassandra
カナダのDrawing and occupancy Technologist
建築、設計, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great product for employee move management

3.0 4 年前

良いポイント:

Easy to make and see real time changes made for employees moving locations. Good customer support / very helpful and friendly staff

改善してほしい点:

Slow at times Sometimes product can be a little glitchy.

FM:Systemsからの返信

4 年前

Hi Cassandra, we're happy to hear you have had a positive experience with FM:Systems! We value your input and if you have any more details on how we can continue improving our ease of use within FMS:Workplace, please don't hesitate to reach out to our team at [email protected]. I will also make sure to share your kind words about your experience with our support team, thank you again!

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
高等教育, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great Team, Great Product

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: It's a great product and would recommend it. The only comment I'd make is the customer support could be tightened up.

良いポイント:

It's a hugely intuitive system which has made the rollout to the wider user base much easier. Most users can be trained with a 25 minute video we recorded.

改善してほしい点:

The only real downside is the speed of the reporting module. The functionality is great, but it's terribly slow.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
使用期間: 2年以上
投稿経路

Excellent product that has help us improve operational efficiencies.

4.0 7 年前

良いポイント:

Relatively easy to learn and use. Excellent and knowledgeable product support team. Easy to teach to others within our organization. Non-facility related groups have approach us to use the system to manage their asset inventories. That has worked well and they now connect assets with space.

改善してほしい点:

Relationships between database tables can, at times, be challenging to manage especially if not experienced in the use of databases. Product has become more popular and, as a result, support personnel respond slower. Additional support personnel would be beneficial.