キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし18年

DealerCenterとは?

22,000以上のディーラーにサービスを提供しているDealerCenterは、業界で高い評価を得ているディーラー管理ソリューションです。DealerCenterはオペレーション全体を1か所にまとめることで、ディーラーを管理しやすくします。現金取引、バイヒア・ペイヒア、外部金融のいずれの場合でも、DealerCenterには取引の迅速かつ正確な実施に必要なあらゆる契約書と事務作業が揃っています。また、DealerCenterでは、ホスト型のWebサイト、完全な顧客関係管理 (CRM)、信用報告書、オークションの実行リスト、強力なモバイルソリューションなども提供しています。

DealerCenterの対象ユーザー

市場で非常に魅力的な価格の一流ディーラー管理システム機能を探している独立系中古車ディーラー。

DealerCenterソフトウェア - 1

DealerCenterをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

DealerCenter

DealerCenter

4.9 (1,480)
$79.00
無料バージョン
無料トライアル
35
1
4.8 (1,480)
4.8 (1,480)
4.9 (1,480)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$109.00
無料バージョン
無料トライアル
110
54
4.1 (981)
3.9 (981)
4.0 (981)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

DealerCenterの他のおすすめ代替製品

Lightspeed Retail
高評価の機能
レポート/分析
在庫管理
在庫追跡
Wave
高評価の機能
オンライン請求
請求、インボイス
請求書作成
Float
高評価の機能
プロジェクト計画/スケジューリング
報告、プロジェクト追跡
従業員スケジューリング
Microsoft Excel
高評価の機能
オフライン・アクセス
コラボレーションツール
データのインポート/エクスポート
Unity
高評価の機能
アニメーション
物理シミュレーション
統合型開発環境
Carsforsale.com
高評価の機能
Webサイト統合
在庫管理
自動車ディーラー向け
Marketing 360
高評価の機能
オンライン請求
スパム・ブロッカー
支払い詐欺防止

DealerCenterの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.8
カスタマーサービス
4.9
機能
4.8
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Brandon Michel
Brandon Michel
アメリカのFounder/Consultant/Trainer
認証済みLinkedInユーザー
使用期間: 2年以上
投稿経路

A product is as good as the people representing it. I've had a few DMS, DC's is the best why, Lina.

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: Anyone can set up a auto dealership and have it operational and effective in a week.

良いポイント:

Ease of use, and with out a doubt when it doubts call the customer rep. I have been Consulting for the Sports Car Group and suffered major set back with what I wanted to be the heart of the operation, a full spectrum lender, and as I was just at my point of turning negative which is a but rare for ME. Sunshine came through in the form of the rep who didn't allow to me harp but do what I knew to do and that looked past to see what was still there. She found me 5 sub prime and 4 prime options to offset my loss. I am grateful for her, she may never know how much that small act of kindness resignated with me.

改善してほしい点:

The Customer experience isn't shared accross all Westlakes Products and Services. I wish preferred lender didn't auto submit.

Bria
カナダのTerritory Manager
事務用品、事務機器, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

The most trusted dealer management system on the market.

5.0 7 か月前

製品を使ってみた感想: Dealer center helps in creating custom dashboards and reports to know every aspect of the performance of your dealership. An amazing software indeed.

良いポイント:

It puts it's users in command of all our customer activity and internet lead management process. With automation, alerts and built-in communication with SMS and emails. Helps it's users to create an online shopping experience which their customers are expecting. Safe and secure software which helps us analyze customer data and marketing.

改善してほしい点:

Its a bit difficult for new employees to work with.

Sam
アメリカのOwner
自動車, 自営業
使用期間: 1~5か月
投稿経路

A Great, Big Monster of a Software Package

2.0 6 か月前

製品を使ってみた感想: It offers "entry impact," by including everything one could request, but much of that is only good for the initial "wow" effect when finding new buyers for the software, on the practical side, it is much less "wow" & more "ow."
After a few days of logging onto the system to become oriented w/ navigation, it becomes a burden to determine which tool or icon to select & ultimately, I find myself fatigued attempting to figure out more "stuff" just to accomplish the basics.

良いポイント:

Dealercenter included practically every category of use a dealership could need.

改善してほしい点:

The software is unnecessarily complicated & even intimidating when simply attempting to make sense of it- offering a MUCH simpler version w/ needed items for a small/average dealership would be much more effective. Also, every additional functionality required additional payments along w/ additional software support to implement, plus it made an already overly busy interface even more convoluted. The programmers (who give themselves fancy names like "architect" or "engineer") likely pat themselves on the back for all that they have come up w/, but only they & other IT people actually like their product, they should attempt to sell for once & perhaps it would dawn on them that the rest of us aren't impressed w/ fancier, glorified calculators. The objective of the software has gotten lost in the weeds of complexity.

Chris
アメリカのgm
自動車, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

F&I manager

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: good i have been using it for many many years

良いポイント:

Easy of use, it is simple to use and always available

改善してほしい点:

required fields, changing the password so often better off using a authenticator

BRANDON
アメリカのSALES REP
自動車, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

LOVE TO HELP

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: I WOULD GIVE IT A SEVEN OUT OF TEN. SOME THINGS COULD BE BETTER.

良いポイント:

HOW EVERYTHING IS AT YOUR FINGERTIPS....

改善してほしい点:

THAT IT DONT ALWAYS SEND APP TO BANKS AND SOMETIMES HARD TO NAVIGATE BACK TO WHERE YOU WAS. NEED A SAVE TAP SO I CAN SAVE THE PREVIOUS DEAL WAS WORKING ON WHEN I SWITCH CARS.