キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし17年

Digital Business Transformation Suiteとは?

デジタル・ツイン業界トップレベルのInterfacingのアプリケーションは、分析、改善、ガバナンス、コンプライアンス、ワークフロー自動化のニーズのカバーする統合品質管理システムであると、ガートナーによって認められています。

Digital Business Transformation Suiteの対象ユーザー

銀行および資本市場、ヘルスケア、製薬、金融サービス、製造、小売と消費者、コンサルティング、メディアと通信、教育、政府と軍事、エンジニアリングと建造。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Interfacing
  • 1983年設立

Digital Business Transformation Suite のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルジェリア 他62つ

言語

アラビア語, スペイン語, フランス語, 中国語, 英語

Digital Business Transformation Suiteの料金プラン

最安値プラン:

ベンダーからの情報提供なし
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

Digital Business Transformation Suiteには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。

企業情報

  • Interfacing
  • 1983年設立

Digital Business Transformation Suite のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルジェリア 他62つ

言語

アラビア語, スペイン語, フランス語, 中国語, 英語

Digital Business Transformation Suiteの動画と画像

Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 1
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 2
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 3
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 4
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 5
もう6件表示する
Digital Business Transformation Suiteの動画
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 1
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 2
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 3
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 4
Digital Business Transformation Suiteソフトウェア - 5

Digital Business Transformation Suiteの機能や特徴

  • Third-Party Integrations
  • Web/モバイル・アプリ開発
  • アクセス制御・許可
  • イテレーション管理
  • インシデント管理
  • インテグレーション管理
  • クレーム管理
  • グラフィカル・ワークフロー・エディタ
  • コラボレーションツール
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • タスク管理
  • テンプレート
  • デプロイ管理
  • データセキュリティ
  • データ集約・公開
  • トレーニング管理
  • ドキュメントのコーディングおよび制御
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ノーコード
  • バージョン管理
  • ビジネスプロセスの自動化
  • ビジュアル・モデリング
  • フォーム管理
  • プロセスのモデリング・設計
  • ヘルスケア用
  • ベンダー管理
  • ポリシー・トレーニング
  • メンテナンス管理
  • リスク・マネジメント
  • リスク評価
  • レポート/分析
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 変更管理
  • 承認プロセス管理
  • 文書化管理
  • 是正措置・予防措置 (CAPA)
  • 検索/フィルター
  • 機器管理
  • 監査管理
  • 達成、リテンション

Digital Business Transformation Suiteの競合SaaS製品

Autodesk Construction Cloudは、優れたソリューションを統合してチームをまとめ、建設の予測可能性と安全性を向上させます。
Signavioを使用すると、経営者はビジネス・プロセスを取得、設計、および継続的に改善することができます。
Intellectは、誰でもイノベーションできるノーコード・プラットフォームを備えた最新のQMSソフトウェア・ソリューションを提供しています。
Caspioは業界をリードするローコード・プラットフォームです。コードを書く必要なく、オンライン・データベース・アプリケーションを構築することができます。
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの製品詳細
環境、健康、安全、品質 (EHSQ) 監査および、部門、事業所、地域、または世界規模での検査を管理するための非常に包括的で安全なSaaSプラットフォーム。
よりシンプルかつカスタマイズ可能、さらにコスト効率が高くユーザーフレンドリーなアプローチで、ISO 9001/14001/45001/22000、HACCP 27001への準拠を維持することができます。
ACEは、品質管理のあらゆるニーズに対応する、優れたシングル・プラットフォームのソフトウェア・ソリューションです。高いユーザー採用率を誇ります。
Wrikeは、テンプレート、タイムトラッキング、ガントチャート、カンバン、レポートなどを備えた企業向けプロジェクト管理ソフトです。

Digital Business Transformation Suiteの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.7
機能
4.6
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
86%
4
10%
2
5%
Merita
Merita
オーストラリアのQuality & Business Improvement Coordinator
認証済みLinkedInユーザー
航空宇宙産業, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Excellent Process Management Solution

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: We were able to migrate from a functional based document system to a process based integrated information system by implementing EPC. EPC met all of our identified business needs and Interfacing were integral from the design phase through to Go Live.

良いポイント:

The ability to integrate objects and information is very good and meets all requirements from a business users perspective whilst being compliant to standards. The search function is comprehensive and intuitive. The ongoing support we receive from Interfacing is always swift, thorough and helpful. Enterprise Process Centre (EPC) has functionality for things that we hadn't considered originally which is enabling us to reevaluate how to mature processes and related information across the company.

改善してほしい点:

The need to use Modeler (on previous versions) to update information was time consuming and manual. However, this has been resolved in version 11 with the improved Web Edit functionality.

Angelo
ベナンのAssociate Product Manager
インターネット, 201~500人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Unlocking the Potential of Digital Business Transformation with the Digital Business Transformation

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Overall, I'm incredibly pleased with the Digital Business Transformation Suite. After the initial setup, the software has been incredibly easy to use and has allowed me to quickly and easily develop an effective digital strategy for my business.

良いポイント:

The Digital Business Transformation Suite provides incredible flexibility and scalability, making it perfect for businesses of all sizes. With its advanced features, I was able to develop a digital strategy that was tailored to my business's unique needs.

改善してほしい点:

Although the Digital Business Transformation Suite has been incredibly useful in helping my business transition to a digital environment, the cost of the software can be prohibitive for some businesses.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
建築資材, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Doesn't work as advertised and sold

2.0 4 年前

製品を使ってみた感想: So far we haven't realized any ROI with this solution. we thought it would help us streamline process improvement, but in reality it doesn't. It's simply designed for documentation and all other collaborative and management features are, in reality, useless.
The PM working on our project didn't understand our needs, talks and works hard well but without any essence nor solving anything.

良いポイント:

Web based solution Can generate a document based on data Multi lingual data of same process

改善してほしい点:

Not easy to use and unattractive UI Most of the features are incomplete or don't work Too many bugs Weak support Not a true SaaS Deployment

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
公共施設, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Great product for implementing BPM, with capabilities that go beyond the traditional BPM platform

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: While it was still early days, Interfacing's Digital Business Transformation Suite platform provided us with the flexibility to allow us to implement BPMN 2.0 without being too rigid. We also found that we had available additional capabilities, such as master data management and document management, which were also going to be extremely useful to bring new capabilities to the organization and replace legacy capabilities (already flagged for replacement) as our implementation program and rollout proceeded.

良いポイント:

The integrated manner in which all the capabilities of the Enterprise Process Center platform work together and make it easier to complete the documentation of processes. The platform is also highly configurable and customizable, although it is clear that you should learn to "walk before you try to run". In other words, starting with the out-of-the-box implementation still provides a very feature rich environment that can be improved even further as your usage matures.

改善してほしい点:

There is nothing that I dislike. But there is a need to understand the capabilities you have at your disposal before launching off on a path you may find later is not optimal.

検討した類似製品: SAP Signavio

Digital Business Transformation Suiteに切りかえた理由: We narrowed down the choice from 6 to 2, which were Interfacing's Digital Business Transformation Suite and Signavio. While the pricing was relatively close, Interfacing was cheaper and we found them easier to engage and work with during the selection process. We also found the platform offered a broader range of capabilities and was more configurable and customisable than Signavio.

Alain
Alain
カナダのPrésident et Conseiller Stratégique
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Outstanding BPM features at affordable price

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: We've been using it since more than 10 years...and it keeps getting better every year.

良いポイント:

Ease-of-use, powerful tool, comprehensive modules & features, simple navigation, multilingual support, KPI and dashboard integration, LEAN analysis, fast cloud application, in depth Risks & Controls, great collaboration features, easy learning.

改善してほしい点:

The software is really user friendly, and more and more features are getting incorporated, such as the workflow capability.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
消費財, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

EPC

5.0 6 年前

良いポイント:

This software is an enabler for managing the life cycle of our busienss process.Busienss process life cycle has become quiet convenient with this software.

改善してほしい点:

User navigation and Report Writing.

Rakib Hasan
アメリカのGraduate Research Assistant
電気・電子機器製造, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

Comprehensive software solution for enterprise management solutions

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Good management tool. Have every possible option to work from remote locations due to the advanced software and internet calling with videos. I did finished my meeting and hope to see more progress.

良いポイント:

It is the most suitable software for a growing business and the Return on investment is worthy. Not only the software aspect but also cyber security aspects are taken into consideration.

改善してほしい点:

Always internet data is needed that the problem. No offline version. Need high-quality tutorial to learn this beautiful app.

Mirco
ドイツのManagement Consultant
経営コンサルティング, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

A game changer

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Interfacing's EPC suite has been a true game changer for our business. We had started off by implementing it as our global process management solution. After the business had realized the massive benefits of EPC's one-stop-shop efficiency, as compared to its existing mingle-mangle of tools, methods, and local legacy solutions, we are now transferring the quality management systems to EPC as well. Just recently, the new EPC-based QMS has supported an ISO9001 re-certification where everybody involved (auditors, quality managers, functional leaders, etc.) has been deeply impressed how this digital business transformation suite has improved the way how we run our business.

良いポイント:

Technically very mature system, incredibly powerful, good scalability, excellent support.

改善してほしい点:

If using it to its full extend, the suite is comprehensive and complex, hence requiring a significant training effort.

Roehl
Roehl
フィリピンのSr. Business Consultant
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Promoting continuous process improvement in the organization.

5.0 6 年前

良いポイント:

The following answer is arranged based on significance: 1) Ease of use; 2) Completeness and comprehensiveness of the solution to support BPM practice in any organization or industry; 3) Very good maintenance support; 4) Competitively priced vis-a-vis other BPMS applications

改善してほしい点:

1) The latest version of the web view of the system needs improvement; the UI is a bit "bland" at this time.

Antoine
カナダのBusiness analyst
運輸、トラック、鉄道, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Better understanding of organizations

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: I was fully satisfied to use the software during a long program for modernisation of institutional organization.
The tool allows me to ask the right questions and make very easy all the deliverables to be produced after the analysis phase of the work.

良いポイント:

Tool allows to capture and share all pertinent informations on the organizations in a very easy way. All the main objects can be documented with precision and sustainability within the tool thanks to the libraries. All the support you need is easily accessible in case of emergency or planified need. Very smart and demonstrative tool to improve the common understanding within the company or even with business partners.

改善してほしい点:

We needed Java versions back in the days that were sometimes complicated to install in the right version on the computers.

Guillaume
カナダのAnalyste d'affaires
政府機関, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Très content de vous recommander cette solution

5.0 2 年前

良いポイント:

Excellente plateforme pour la gestion des processus intégrées.

改善してほしい点:

Je dois dire que je ne vois pas beaucoup de limitations. J'ai apporté quelques suggestions d'améliorations, qui ont été pris en compte.

Eric
ニューカレドニアのQuality technical employee
鉱業、金属, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

TOP

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: I take care of EDM, so I use it every day.

良いポイント:

These features, its visual, the support service

改善してほしい点:

How to explain: the fact of having set up the project in 4 months without knowing how the software worked, I think we should have done it differently.

Allan
アメリカのVP
航空宇宙産業, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Digital Business Processes Enablement

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Realizing the optimal use of software assets in the enterprise for e-enabling all business functions has been the key focus using the Digital Business Transformation Suite. This has been an overwhelming success in achieving same.

良いポイント:

Very intuitive, easy to learn, modern and very flexible across the enterprise

改善してほしい点:

N/A - Any and all challenges with the software since I have been using it have been well addressed with version releases and changes

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
電気・電子機器製造, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Best software for digital transformation

5.0 6 年前

良いポイント:

Very easy to use, user friendly for all types of employees throughout the company

改善してほしい点:

No significant cons to mention at this time

Byron
スウェーデンのIT Consultant
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Intuitive and Simple navigation

5.0 6 年前

良いポイント:

Easy to use, intuitive, friendly front-end, very simple to navigate in, the multilingual support is very accurate and on time, comprehensive modules and features.

改善してほしい点:

The reporting tool is kind simple, with simple and plane reports, some of them could be improved.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

A worthy investment..

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: It was pivotal in our drive to really implement an organizational tool to develop and monitor key business strategies for our service operations.

良いポイント:

I believe this was not just a tactical investment for the company but also a strategic acquisition in our desire to create a high performance, agile business environment.

改善してほしい点:

UI can still be improved. This affects usability and adaption.

Éloïse
Éloïse
カナダのConseillère, Culture et image de marque
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

The best

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: We saved so much time, everything is at the same place !

良いポイント:

EPC is very easy to learn and use. The customer service is always here if we have questions. I recommend EPC for every business who wants to regroup everything in one and unique plattform.

改善してほしい点:

I can't think of anything at the moment.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great software, AMAZING support team!

5.0 6 年前

良いポイント:

Ease of use. Very intuitive front end. SaaS model is so much easier now than the on premise versions I've used in the past.

改善してほしい点:

There is nothing I don't like about EPC.

Marie-Josee
Marie-Josee
カナダのDirectrice, Solutions et Expertise
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

Amazing !

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Ease to use !

良いポイント:

powerful tool, simple navigation, multilingual support

改善してほしい点:

Nothing, It's realy simple. Every compagnie must have it.

Marco
アメリカのPresident
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Excellent solution

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Better business understanding across the organization

良いポイント:

So rich in functionalities and still so easy to use

改善してほしい点:

Hard to say, it overcame our expectations

Katia
カナダのBusiness Analyst
運輸、トラック、鉄道, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

My review

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Will help standardized the business process of a growing business. For to be processes.

良いポイント:

it follows the best practices its navigation is standardized all business information can be centralized in the software

改善してほしい点:

To be optimal in the use of EPC, you need to set your business architecture prior to modeling and it takes time. It is not well understood in the majority of organizations.