LiveChatの概要

ビジネス向けのプレミアム・ライブ・チャットおよびヘルプ・デスク・ソフトウェア。
LiveChatはサポート・チームを優れたカスタマー・サービス・チームに進化させます。質問に対する回答を数秒で提供することによって顧客満足度を向上させることができます。LiveChatを利用した優れたカスタマー・サービスで顧客の心を掴むことができます。150か国以上で30,000社を超える企業が利用しているLiveChatを今すぐお試しください。

LiveChatの対象ユーザー

LiveChatは、世界中のあらゆる業界の企業で使用されています。スタートアップ企業、中小企業、そして大企業が日常のカスタマー・サービス業務でLiveChatを利用しています。

LiveChatソフトウェア - 1
LiveChatソフトウェア - 2
LiveChatソフトウェア - 3
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LiveChatソフトウェア - 5

LiveChatをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

LiveChat

LiveChat

4.6 (1,523)
$24.00
無料のバージョン
無料のトライアル
68
112
4.6 (1,523)
4.5 (1,523)
4.6 (1,523)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
43
1
4.4 (5,758)
4.6 (5,758)
4.4 (5,758)

LiveChatの他のおすすめ代替製品

GitHub
高評価の機能
アクセス制御・許可
コラボレーションツール
ソース・コントロール
Freshdesk
高評価の機能
アラート/通知
サポートチケット管理
チケット管理
Comm100 Live Chat
高評価の機能
モバイル・アクセス
リアルタイム顧客対応チャット
文字起こし/チャット履歴
Freshchat
高評価の機能
モバイル・アクセス
ライブチャット
リアルタイム顧客対応チャット
Microsoft Teams
高評価の機能
ビデオ会議
リアルタイム・チャット
画面共有
Drift
高評価の機能
オンライン予約
リアルタイム顧客対応チャット
文字起こし/チャット履歴
REVE Chat
高評価の機能
カスタマー・サポート
チャットボット
ライブチャット
Conversational Cloud
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
TeamSupport
高評価の機能
アラート/エスカレーション
インタラクション追跡
チケット管理

LiveChatのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.6
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Ansh
Ansh
インドのWeb Developer
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Easily Increase Customer Satisfaction and Engagement! Fast and Powerful Live Chat

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: LiveChat is a great tool for customer service. It allows customers to quickly and easily get answers to their questions or provide feedback, all while having the convenience of being in their own homes. The chat feature makes it easy to talk with representatives who are knowledgeable and ready to help solve any issue that arises. Many companies also offer additional features such as file sharing, automated responses, and canned messages which make communicating even easier. LiveChat's customer satisfaction ratings are quite high due to its ease of use and helpfulness when it comes to resolving issues quickly. Additionally, I find that the reporting capabilities offered by LiveChat allow me to keep track of trends in my customer base since I can see how many people have used the chat feature during certain time frames. All in all, LiveChat is an excellent tool for providing fast and efficient customer service without sacrificing quality or professionalism.

良いポイント:

LiveChat is a powerful tool for businesses of all sizes looking to improve their customer service and sales performance. It allows companies to communicate with customers in real-time via chat, increasing responsiveness and efficiency while also providing valuable insights into customer needs and preferences. LiveChat can be used to provide helpful solutions quickly, handle complaints promptly, answer inquiries around the clock even when no one is available at the office, or upsell products through personalized recommendations. With features like automated messages, canned responses and proactive invitations to chat, LiveChat empowers businesses to offer superior service that leaves customers feeling heard and valued.

改善してほしい点:

LiveChat is its ability to connect with third-party applications like CRM systems which gives you better insights into customer behavior as well as providing in-depth analytics about their interactions with your brand across multiple channels such as livechat conversations, emails, SMS etc., helping inform future strategies.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

LiveChat Review

4.0 4 日前 新着

製品を使ってみた感想: LiveChat is a reliable and effective tool for connecting with customers in real-time, improving customer satisfaction, and driving business growth.

良いポイント:

LiveChat is a powerful software that enables us to connect with our customers in real-time. With a user-friendly interface, more than 40 languages supported in this software and more features that I do like such as chat transcripts, chat ratings...etc

改善してほしい点:

1/ The software can be expensive, for smaller businesses.2/ Mobile app needs to be more user-friendly as the desktop version.

Asraf
インドのRecruiter
人材派遣、人材紹介, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Good

3.0 6 日前 新着

良いポイント:

Boost conversation and make friends and communication

改善してほしい点:

Customer may experience delay response

Alyssa
Alyssa
アメリカのHuman Resources Generalist
認証済みLinkedInユーザー
病院、ヘルスケア, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

I can quickly respond to consumer inquiries via LiveChat

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: We recently used Livechat's Twilio and Calendly integrations to send messages to consumers' mobile phones and organize sales appointments. Everything described up to this point can be executed without ever leaving the Livechat interface.

良いポイント:

Among the several software programs I've used, Livechat has the most robust integration features. By incorporating third-party apps into our regular Livechat sessions, we have been able to enrich our interactions with the service.

改善してほしい点:

Because it goes above and beyond what I'd expect from helpdesk software, LiveChat has all the features I could want for my staff.

Neel
アメリカのOwner
小売, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

LiveChat

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: My overall experience with this software is that it is great and it also very easy to use and manage.

良いポイント:

What I liked most about this software is that you can go back and see all of the chats you have had in the past.

改善してほしい点:

What I liked least about this software is that if you you get too many chats it is a little hard to keep track which chat is which sometimes.