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Salesforce Sales Cloudの概要

Sales Cloud 360を導入して、成長を促進させましょう。業界トップレベルのCRMプラットフォームで優秀な営業チームをサポートする、非常に優れたセールスソリューションです。Sales Cloud 360はあらゆる規模、業界、地域の企業に対応しています。業界固有のアプリケーションやベスト・プラクティスを迅速に導入することで、データ駆動型のセールスを実現し、担当者の生産性を向上させます。また、15万以上の販売組織や、200万人ものユーザーを持つ、売上成長に情熱を注ぐコミュニティにもアクセスできるようになります。

Salesforce Sales Cloudの対象ユーザー

Salesforceのマルチテナント・クラウドコンピューティング・モデルは、規模や業界を問わず、あらゆる企業のニーズに対応できます。プライバシーを維持しながら、共通のメイン・フレームワークを活用することができます。

Salesforce Sales Cloudソフトウェア - 1
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Salesforce Sales Cloudをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud

4.4 (18,242)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
194
26
4.0 (18,242)
4.0 (18,242)
4.1 (18,242)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$5.00
無料バージョン
無料トライアル
61
34
4.6 (965)
4.6 (965)
4.5 (965)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
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高評価の機能
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財務管理
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高評価の機能
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チケット管理
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Freshsales
高評価の機能
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連絡先データベース
連絡先管理
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財務報告
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高評価の機能
注文管理
請求、インボイス
財務報告

Salesforce Sales Cloudの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.0
カスタマーサービス
4.1
機能
4.4
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Cory
Cory
Agent
認証済みLinkedInユーザー
保険, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great CRM

4.0 3 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Ryan
Ryan
アメリカのManager, Business Process Excellence
認証済みLinkedInユーザー
運輸、トラック、鉄道, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Salesforce Sales Cloud is a game changing CRM platform!

5.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: It's a powerful tool that has allowed our organization to do away with our older mainframe systems and begin to use cloud based computing which had not always been the case. Even though we were slow to adopt, it has been worth every penny switching over. Our employees absolutely love it. No more toggling between multiple tools.

良いポイント:

I like the fact that it's a great CRM tool regardless of whether you're in Customer Care, Sales, or Sales Support (don't let the name Salesforce lead you to believe it's only for sales anymore). It has customizable reporting features that allow for greater insights into customer activity and history. Great software!

改善してほしい点:

From my understanding it is quite expensive. As a project manager we've had to limit user licenses to customer and sales support teams as well as web marketing. Eventually we would love for the folks in location operations to have the capability but from a cost standpoint we're not there yet.

Ethan
アメリカのVP
再生可能エネルギー、環境, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

Great Product for Data Driven Users

5.0 3 週間前 新着

良いポイント:

Great organization of everything you could think of. Accounts, Contacts, Leads, Opportunities, Projects, Services you name it. Your whole company can operate out of salesforce.

改善してほしい点:

Implementation and set up can behard if you do not know your processes very well.

Adam
アメリカのCEO
ホスピタリティ, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Horrible service

1.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: A horrible option for small to midsized businesses on a budget. Very poor customer service and they try to financially rob you. No consideration for small businesses.

良いポイント:

The pretty colors on the website and thats about it

改善してほしい点:

A horrible option for small to midsized businesses on a budget. Very poor customer service and they try to financially rob you. No consideration for small businesses.

Brian
アメリカのVice President Business Development
ホスピタリティ, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Does everything, but doesn't do anything better than competitors

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, it's been a great experience. Salesforce is much more costly than some other options out there, but the issue is once you have it set up. It is difficult and pricey to go to another alternative. That's how they get you hooked, as soon as you're set up. Even if you have headaches with the system, you'll have more headaches trying to leave.

良いポイント:

Salesforce can do absolutely everything. If you can get an intelligent salesforce administrator, you can customize Salesforce in any way you like to work exactly how you need for your organization.

改善してほしい点:

Making organizational changes to the system is sometimes needlessly difficult. To have an efficiently run Salesforce database, you must employ or hire an administrator to make major changes for you. If you're looking to alter major things within the system, oftentimes, you must rely on Salesforce's help, and often that takes a long time and is sometimes difficult to understand their service reps.

Umang
アメリカのGreat tool for managing sales and customer leads activities
包装と容器, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great tool for managing sales activities and operations

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Wonderful experience and highly recommended

良いポイント:

- very good functionalities - central location for all the sales and account management activities

改善してほしい点:

- Lack of training and understanding with other team members