Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloudの概要

Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth.

Salesforce Sales Cloudの対象ユーザー

With Salesforce's multi-tenant cloud computing model we can serve the needs of companies of all sizes, in any industry. Our customers benefit from a shared main framework, while maintaining privacy.

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • Salesforce
  • 所在地:San Francisco (アメリカ)
  • 2003年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他10つ

言語

イタリア語, スウェーデン語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他2つ

企業情報

  • Salesforce
  • 所在地:San Francisco (アメリカ)
  • 2003年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他10つ

言語

イタリア語, スウェーデン語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他2つ

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Salesforce Sales Cloudの機能・特徴

  • AI/機械学習
  • CRM
  • CRM統合
  • KPI (重要業績評価指標)
  • Macデバイス用
  • Webベース・デプロイ
  • iPadデバイス用
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アドレス帳共有
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • エージェント管理
  • オポチュニティ管理
  • カタログ化、カテゴリ化
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コンテンツ配信
  • コールセンター運営
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • スタートアップ向け
  • セグメンテーション
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • チャンネル管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ナレッジ管理
  • バッチ処理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • ビジュアル分析
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト追跡
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リスティング管理
  • リマインダー
  • リード・キャプチャ
  • リード分布
  • リード区分
  • リード管理
  • リード育成
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 下請け業者管理
  • 不動産会社向け
  • 不動産向け
  • 予測分析
  • 予算設定、予測
  • 保険業界向け
  • 優先順位付け
  • 入札管理
  • 取引管理
  • 品質マネジメント
  • 営業オンボーディングとトレーニング
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 土地管理
  • 変更注文管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 契約管理
  • 広報管理
  • 建設業界向け
  • 従業員管理
  • 患者とのコミュニケーション
  • 手数料管理
  • 検索/フィルター
  • 求人スケジューリング
  • 紹介追跡
  • 自動ダイヤル
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 見込み客探索
  • 財務管理
  • 販売レポート
  • 販売傾向分析
  • 販売承認
  • 通話リスト管理
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客のソーシャルプロフィール
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客データベース
  • 顧客・資産マッチング
  • 顧客管理
  • 顧客追跡

Salesforce Sales Cloudの競合SaaS製品

Pipedriveは、取引成立に向けた活動に専念するのに役立つCRMソフトウェア・ツールであり、簡単に実装できます。 Pipedriveの詳細
Freshdeskは、世界中で40,000社以上の企業が優れたカスタマー・エクスペリエンスを実現するために活用している、使いやすいカスタマー・サポート・ソフトウェアです。 Freshdeskの詳細
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
NetSuiteは、スマートな意思決定を行い、着実にビジネスを拡大・成長するために必要な可視性と制御を提供する、業界トップレベルのクラウド型ERPです。 NetSuiteの詳細
Freshsalesには、さまざまな機能と非常に直感的なUIが備わっているため、業務を行う際に複数のツールを使い分ける必要はありません。 Freshsalesの詳細
Redtail CRM is a web-based easy-to-use client management solution designed specifically for Financial Professionals.
財務予測、サプライチェーン最適化、およびプロジェクト計画などの機能を備えたビジネス管理ソリューション。
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
NetSuite CRM+は、単一のクラウドベースの顧客関係管理 (CRM) ソリューションを使用して強力なフロントオフィス機能を提供します。
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
仮想マシン (VM) 作成、Webベースのアプリケーションの構築と実行、スマート・クライアント・アプリケーション、XML Webサービスのためのクラウド・コンピューティング・プラットフォームです。
Insightly CRMは、顧客データを一元化して管理するための柔軟で使いやすく、かつ強力なCRMを必要とする成長中のチーム向けです。
Zoho Expenseには、出張や経費の処理、支出の管理、およびビジネス・プロセスのカスタマイズと自動化を行う強力な機能が備わっています。 Zoho Expenseの詳細

Salesforce Sales Cloudのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.0
カスタマーサービス
4.1
機能
4.4
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Cory
Cory
Agent
認証済みLinkedInユーザー
保険, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Great CRM

4.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Marlyn
Marlyn
アメリカのMarketing Operations Manager
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Build relationships with your customers and increase sales

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: This platform helps me a lot to have all the information in one place, because it allows the seller to enter the system and process all the required information, and this makes it easier to provide the necessary information about sales, emails, responses, meetings, etc. All this information is in one place, helping me to review the progress that is made with the clients, as well as I can set warning alerts, if they visited it, how many times a week they visited it, if I bought in the last month even If I buy in the same year.

良いポイント:

I like Salesforce Sales cloud because it helps us massively manage customers and manage the information of new prospects, it also helps us automate our sales process, because it helps us achieve business strategies, focused on customer relations. This platform helps us to have all the information of our clients in the company, since if a salesperson stops working for the company, they are prevented from having access to client information, since the system gives you the option to protect the information of your clients, this is done because each sales manager is obliged to file the information in the system, allowing the data to remain in the company and be used exclusively by the collaborators of said company, and in this way it can be resume customer relations and manage the customer again.

改善してほしい点:

I have nothing against this platform, as it is there to help small and large companies to retain customers.

chow
chow
日本のmarketing specialist
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Salesforce Sales Cloud is an on-demand CRM platform for small

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Salesforce Sales Cloud is an on-demand CRM platform for small, medium, and big enterprises that focuses on sales and customer connections. CRM capabilities on this platform include lead management, marketing automation, and contact management. These systems can be used to manage client accounts, track leads, run and monitor marketing campaigns, and provide post-sale customer service.

良いポイント:

Because reminders, sales tracking databases, task managers, and calendar features have become key components of the daily routine, Salesforce is not only incredibly easy to use, but also extremely beneficial for all sales professionals within a specific group. Because we work in such a fast-paced and ever-changing environment, all members of our team must be familiar with sales, finance, and servicing processes in order to maximize all possible transactions and convert units as rapidly as possible.

改善してほしい点:

I have yet to come across any Salesforce disadvantages, as the software has proven to be extremely useful in keeping my Sales team informed, on time, converting more leads, and more invested in their work output by setting daily reminders to hold each Salesman accountable for their daily tasks and follow ups.

認証済みレビュアー
アメリカのHead of Sales
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Salesforce provides it all but at a cost for both money and time

3.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: For the money we paid, I expected some out-of-the-box sales features that were not present; they had to be built. It could not accommodate a List View, which made it difficult for me and my team to move away from simple spreadsheets that provided a wholistic view, which is helpful for managing sales activities daily.

良いポイント:

It could ultimately do anything I wanted it to

改善してほしい点:

Had to hire a SFDC admin full-time to help us build out reports, etc. Also had to pay lots of money to a 3rd party to help us implement it.

認証済みレビュアー
インドのMarketing Manager
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ネットワーク, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

All your sales and marketing needs under one umbrella

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Brought in a lot of clarity in forecasting sales and lead volumes
Made data storing organized. It is our one-stop-shop for all sales and marketing-related information

良いポイント:

Helps maintain account and lead level data connected (hyperlinked) Easy storage of every information at all stages of the sales funnel Intuitive reporting and dashboard

改善してほしい点:

High price Complicated implementation Customer support is not as great as HubSpot

Bethany
カナダのProgram Coordinator
教育管理, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

I love Salesforce

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Fantastic tools that help tie all aspects of your business together in one place, with cross functionality, analytics, and the ability to do anything you require!

良いポイント:

Customizable to anything you need and want Trailblazer tutorials are fantastic and can help you learn any admin/dev things you need to learn to implement Customer service reps are amazing and so very helpful Dreamforce and other public events are wonderful and a great way to connect and learn about new and upcoming features that you may want to implement Saleforce is like a little (big) community where everyone is helping everyone else to succeed in their ventures

改善してほしい点:

A bit expensive, but worth every penny. Don't really have any other complaints