Constant Contactの概要

顧客リーチ数の増加や商品の売上増を目指している場合でも、自分の情熱を共有したいと考えている場合でも、Constant Contactにはオンライン化し、オンラインで成長するためのあらゆるツール、機能、専門家による助言が1か所に揃っています。

Constant Contactの対象ユーザー

この拡張型オンライン・マーケティング・プラットフォームは、中小企業の経営者、副業家、非営利団体、および個人がこれまで以上に活動し成長できるよう設計されています。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Constant Contact
  • 所在地:Waltham (アメリカ)
  • 1998年設立

Constant Contact のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アフガニスタン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イエメン, イギリス 他124つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, デンマーク語 他5つ

企業情報

  • Constant Contact
  • 所在地:Waltham (アメリカ)
  • 1998年設立

Constant Contact のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アフガニスタン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イエメン, イギリス 他124つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, デンマーク語 他5つ

Constant Contactの動画と画像

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Constant Contact

Constant Contact

$9.99/月
無料プラン
無料トライアル
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$89.00/月
無料プラン
無料トライアル
$15.00/月
無料プラン
無料トライアル

Constant Contactの機能・特徴

  • API
  • CAN-SPAM法準拠
  • CRM
  • Eメール・リマインダー
  • ROI追跡
  • SEO管理
  • SMTPプロトコル
  • SNSマーケティング
  • WYSIWYGエディタ
  • Webサイト管理
  • Webサイト訪問者の追跡
  • アラート/通知
  • アンケート作成
  • イベントによるアクション
  • カスタムURL
  • カタログ化、カテゴリ化
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • クリック追跡
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン追跡
  • サードパーティ統合
  • ショッピングカート
  • スキップロジック
  • スプリット・テスト
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • タグ付け
  • チーム管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • ビルド済みテンプレート
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プレビュー機能
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マーケティングの自動化
  • メッセージのパーソナライゼーション
  • メディアライブラリ
  • メールキャンペーン管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • モバイル・アクセス
  • モバイル向けメール最適化
  • ランダム化
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム通知
  • リスト管理
  • リード・キャプチャ
  • リード管理
  • リード資格
  • レポート/分析
  • 公開オプション
  • 在庫管理
  • 応答管理
  • 投稿スケジューリング
  • 注文管理
  • 発送管理
  • 登録者管理
  • 自動パブリッシュ
  • 自動応答装置
  • 自動更新
  • 複数アカウント管理
  • 設計管理
  • 質問分岐
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客セグメンテーション

Constant Contactの競合SaaS製品

Campaign Monitorは、誰でもターゲットを絞った美しく効果的なメール・キャンペーンを送信することのできるメール・マーケティング・ツールです。
市場をリードするアンケート・プラットフォームです。 SurveyMonkeyの詳細
Zoho CRMは、包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを企業に提供します。
一般的なメール・マーケティング・プラットフォームを超えたスマートなセールス駆動型マーケターのためのeコマース・マーケティング・オートメーション。 Omnisendの詳細
Service Hubは、チームがサポートを拡大し、顧客を効率的に喜ばせるために役立つ顧客サービス・ソフトウェアです。 HubSpot Service Hubの詳細
GetResponseメール・マーケティングは、より多くのリードとセールスを獲得し、ストレスなくユーザーを成功に導くことを目的に設計されています。 GetResponseの詳細
Pepipostは、開封されたメールに課金しないESPです。サインアップすると、30,000通のメールを無料で送信できます。
Web based solution made to design and send a newsletter from Gmail.
The most powerful HTML email marketing software products on the net, backed by ten years of R&D and a 100% satisfaction guarantee!
Marketing automation technology that builds & maintains fruitful, long-lasting relationships between marketers, fee-earners & clients.
写真、ドキュメント、ホワイトボード・コンテンツを、PDF、Word、PowerPointファイルに変換するクラウド・ベースのソリューションです。
ニュースレターのテンプレート、カスタム・インタフェース、スタイル・デザイン・アプローチなどを使用する、電子メールニュースレターの作成ツール。
メール・マーケティング・サービス、リスト・ハイジーン、フルサービス・アウトソース送信、データベース統合、動的コンテンツ、スプリット・テストなど。

Constant Contactのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.2
機能
4.1
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Miranda
Miranda
アメリカのAccount Executive
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Perfect for Professional Marketing Campaigns

5.0 6 日前 新着

良いポイント:

I work at a major advertising company for wedding vendors and we love using Constant Contact to design and personalize email campaigns to our various types of vendors (makeup artists, salons, DJs, etc.). I love how customizable everything is and how with a few clicks, automation is made easy.

改善してほしい点:

We've had a couple of bugs across our team and it can be a pain to get in touch with a customer service rep, but usually once we do, they're an easy fix.

David
アメリカのDirector of Communications and Marketing
教育管理, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Clean, responsive design and intuitive list management

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Customer service has always been helpful, especially when trying to figure out why specific customers are not receiving messages. There is strong automation capability, but we haven't utilized it to its potential.

良いポイント:

Responsive design and ability to create multiple, clean, attractive templates with varying brand elements. Simple, intuitive drag-and-drop interface. List management is user-friendly and customizable.

改善してほしい点:

Formatting of text styles is clunky and time consuming. There is the ability to apply headline and body text styles to some elements, but it is not intuitive at all. Management of bounced/suspended email addresses is not intuitive or informative.

Jennifer
アメリカのDirector of Marketing
非営利団体運営, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

A middle of the road product that gets the job done

3.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, it delivers your emails, it organizes different contact lists and you can segment them. You can schedule your emails and even add in social campaigns. It does what it should, however, creating the email is actually more complicated than it needs to be and it feels like you are designing in 2001 software with tables. Its a big disjointed and clunky. You don't' have the design freedom that is otherwise available in other products. It is more complicated to learn and create than others. It's missing the bells and whistles, so if you are more of a programmer than designer, than this would work great for you.

良いポイント:

The deliverability is good, the easy to view statistics are a nice feature.

改善してほしい点:

It lacks design functionality, and an intuition that users are now dependent on when creating an email quickly. The biggest issue I have with this is that if a user unsubscribes it takes a whole lot of work to get them back into the system. Some people unsubscribe to one email not realizing that it removes them completely and to get back on the list, they have to fill out a form (that you have to create) and can take a week or so to get them back in. So, it took LOTS of time to even figure that was happening and then had to create the form and wait a week etc etc. I understand there is a need for compliance but there has to be a better way...

認証済みレビュアー
アメリカのDirector of Marketing
認証済みLinkedInユーザー
高等教育, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Efficient but Limited

4.0 4 か月前

良いポイント:

I like that I am able to import templates I build in BEE Pro's email builder. Maintaining customer lists is easy. The company is well-known enough to have extensive plug-ins for both WordPress and WIX sites.

改善してほしい点:

Their things make their email campaign builder limited: no mobile design front-end editor, no ability to customize email width, or easily affect padding and margins. Also, it is weird that you have to contact their customer service to remove their logo at the bottom of the email - even if you pay for the pro plans.

Hylda
アメリカのBusiness Manager
出版, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Reliable but a Little Costly

4.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, Constant Contact is a reliable.

良いポイント:

We send out weekly newsletters, so I like that I can just copy the previous week's and change out the content, which saves a tremendous amount of time.

改善してほしい点:

The app still seems somewhat limited in terms for text formatting and the custom HTML code feature isn't or doesn't seem to be available to us anymore.