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NextGen Officeの概要

NextGen Healthcareは、外来診療の変革を実現する大手の医療ソフトウェアおよびサービス企業です。NextGen Office (医師1〜10名向け) やNextGen Enterprise (医師10名以上向け) といったスマートな電子カルテソリューションなら、外来診療に関わる事務作業の負荷の軽減、臨床転帰の改善、他の医療システムとの接続、プロバイダーや患者の満足度向上、収益サイクルの合理化、より健全なコミュニティの促進を支援することができます。

NextGen Officeの対象ユーザー

あらゆる規模の外来診療施設およびその提供対象となるコミュニティ。

NextGen Officeソフトウェア - 1
NextGen Officeソフトウェア - 2
NextGen Officeソフトウェア - 3
NextGen Officeソフトウェア - 4
NextGen Officeソフトウェア - 5

NextGen Officeをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

NextGen Office

NextGen Office

4.0 (1,262)
$300.00
無料バージョン
無料トライアル
96
連携サービスが見つかりません
3.9 (1,262)
3.8 (1,262)
4.0 (1,262)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$0.30
無料バージョン
無料トライアル
34
116
4.5 (3,045)
4.4 (3,045)
4.3 (3,045)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

NextGen Officeの他のおすすめ代替製品

Stripe
高評価の機能
オンライン決済
デビットカード/クレジットカード処理
決済処理
GIMP (GNU Image Manipulation Program)
高評価の機能
CADツール
パターン・色・アートの保管
画像編集
UpKeep
高評価の機能
カレンダー管理
在庫管理
在庫管理
Adobe Commerce
高評価の機能
ショッピングカート
在庫管理
注文管理
Microsoft Azure
高評価の機能
アクセス制御・許可
クラウド・コンピューティング
データセキュリティ
PayPal
高評価の機能
オンライン決済
データセキュリティ
決済処理
SAP Concur
高評価の機能
経費精算
経費請求
領収書管理
athenaOne
高評価の機能
HIPAA準拠
チャート
患者記録管理

NextGen Officeの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.0
使いやすさ
3.9
カスタマーサービス
4.0
機能
3.9
価格の妥当性
3.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
JACQUE
JACQUE
medical assistant
認証済みLinkedInユーザー
医療業務, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Not the best but not the worse

3.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Omar
Omar
エジプトのIT Manager
認証済みLinkedInユーザー
病院、ヘルスケア, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

A Perfect NextGen Solution for Small Independent Practices

5.0 11 か月前

製品を使ってみた感想: It is a great addition for our small independent polyclinic and we are quite happy with how it has increased our productivity.

良いポイント:

What is most prominent is a User friendly design focused on registering the patient and updating his status.Hassle free alert system with analytics designed for all types of procedures.Support for the program is strictly within the US and they offer hands on authentic support.

改善してほしい点:

It was overwhelming the redundant amount of features they have available which may take a while to sift through and fully adapt.It is not very customizable and felt a little flimsy in that department.

Angela
アメリカのOffice Manager Medical Assistant
病院、ヘルスケア, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Ease of Use

4.0 4 週間前 新着

良いポイント:

Nextgen is user friendly and easy to navigate. I have used other systems and this by far was the easiest to use.

改善してほしい点:

The review of systems that we ask questions are not very customizable.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
医療業務, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

NextGen Review

3.0 3 週間前 新着

良いポイント:

The ease of checking eligibility and benefits, although not all insurances that our doctors are in-network with are in NextGen but I think they can do better to add them in.

改善してほしい点:

I hated it at first since it was too old school for me. The visual appearance made it old school and kind of boring, but eventually, I got the hang of it. I also feel like its slower than the other EMRs out there.

Rupa
英国のQuality Engineer
病院、ヘルスケア, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

An excellent EHR tool that makes patient management and care management very easy

4.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Overall its a nice and easy to use tool. Support is great and very prompt.

良いポイント:

It has billing and has support for medicare and medicaid. It also has different templates for different conditions which makes management easier.

改善してほしい点:

The management pages are pretty cumbersome to setup. Once that is done its easy to use

erin
アメリカのpTIENT RESOLUTION EXPERT
病院、ヘルスケア, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Next gen is a wonderful tool for the office and for customer service personnel to use.

5.0 3 週間前 新着

良いポイント:

The real time updating is amazing a patient can call right away with questions and we can get the answers.

改善してほしい点:

I really do not have a negative. I enjo9y this product.