Jonas Enterpriseの概要

Jonas Construction Softwareは、過去30年間、優れた会計、建設、サービス管理ソフトウェアを提供してきました。Jonasの統合型ソリューションは、生産性の向上と収益の向上に必要なツールを提供します。Jonasのソリューションは、建設業界のニーズを満たすように設計されており、建設事業の業務の合理化、効率向上、成長をサポートします。

Jonas Enterpriseの対象ユーザー

Jonasは電気、機械、HVAC、配管、一般請負業者の各セクターにサービスを提供しています。また、Jonasは、統合された革新的なソリューションを提供するため、その他のさまざまな建設業界とも連携しています。

Jonas Enterpriseソフトウェア - 1
Jonas Enterpriseソフトウェア - 2
Jonas Enterpriseソフトウェア - 3
Jonas Enterpriseソフトウェア - 4
Jonas Enterpriseソフトウェア - 5

Jonas Enterpriseをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Jonas Enterprise

Jonas Enterprise

4.1 (142)
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
76
統合が見つかりません
3.9 (142)
4.0 (142)
4.1 (142)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥900
無料のバージョン
無料のトライアル
480
34
4.5 (3,733)
4.3 (3,733)
4.5 (3,733)

Jonas Enterpriseの他のおすすめ代替製品

monday.com
高評価の機能
ダッシュボード
営業パイプライン管理
顧客セグメンテーション
Odoo
高評価の機能
作業発注作成
検索/フィルター
資金会計
Acumatica Cloud ERP
高評価の機能
売掛金
注文管理
銀行勘定調整
Visual Planning
高評価の機能
コラボレーションツール
プロジェクト追跡
報告、プロジェクト追跡
Snappii
高評価の機能
フォーム作成・デザイン
プロジェクト管理
作業発注管理
Wrike
高評価の機能
コメント、メモ
役割ベース許可
設定可能ワークフロー
Buildertrend
高評価の機能
プロジェクト計画/スケジューリング
プロジェクト追跡
予算の追跡
AI Field Management
高評価の機能
カレンダー/リマインダー・システム
ドキュメント・ストレージ
モバイル・アクセス

Jonas Enterpriseのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.1
使いやすさ
3.9
カスタマーサービス
4.1
機能
4.0
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Samuel
Samuel
ナイジェリアのFull stack web developer
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

My experience using Jonas Enterprise

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Despite their little short comings,I have really enjoyed this software,it has brought efficiency like never before into my business,and as a user of this software I highly recommend it to any large or small scale business or construction companies to give it a try and see the wonders

良いポイント:

The best part of jonas enterprise is the user inface,it has a super user friendly interface especially the admin dashboard,the invoicing management is also very handy and it has really help me alot in terms of employees management.

改善してほしい点:

At first it's kind of confusing for me to get familiar with but once I get the hang of it,it has wow me beyond comprehension

Theodore
アメリカのV.P./CFO
ファシリティサービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

Current Mechanical Jonas Review

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: We are now doing more with less staff due to the efficiencies that Jonas has brought up related to time entry and document review utilizing Jonas Documents, now our managers can view invoices for jobs and work orders without having to dig thru large files. We also have improved data entry with payroll due to upload capability from Field Time and eMobile.

良いポイント:

The features that have been the most impactful would be the eMobile and Field Time applications which have allowed us to go paperless in the office and become more efficient at managing our jobs and work orders. The product is easy to use and support is always able to help out when necessary as well as the trainers involved with each system. Integration with our existing business processes has been easy.

改善してほしい点:

The only thing we have not liked is the hosted server thru Contegix, but we are moving in early May of 2020 to Jonas Azure and have heard great things about that service offering.

Eddie
カナダのCEO
建設, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

If I could travel back in time, I would save myself years of heartache and not buy this system.

1.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Jonas does a job when it works. It is the single least popular software in our organisation. Unfortunately, when it has issues, which is often, there is a complete lack of any kind of customer support available. We have been trying for two weeks, to get technical support for an issue that is preventing us from completing our month end financials. Even contacting our account manager has had no result and now I am browsing the "Meet the team" webpage to try to irritate someone "important" at Jonas to try to get some help. I am now going to be spending time trying to find replacement software, as the lack of customer support renders this system a very expensive anchor.

良いポイント:

I actually find this software cumbersome to use and impossible to get technical support for when it doesn't work, which is often.

改善してほしい点:

Total lack of support, total lack of interest in customers, after they get your money, total lack of anything remotely approaching interest when their product doesn't work properly, which is often.

Jason
カナダのDirector of Finance
経理, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

Bang for your buck

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: We have had a very positive 9 years with Jonas and the Jonas team. If we ever have an issue no matter how big or small the Jonas team have taken the time to talk to us and make sure any issue is resolved

良いポイント:

Jonas Software and the Jonas Team are dedicated to the philosophy that we are in business together! They are constantly improving the software to meet the current needs of the construction industry, partnering with other software companies, welcome input and feed back from the users, all to create a product that is a functional tool for all levels of your organization.

改善してほしい点:

When I invoice my customers and the contracts are in the million dollar price range the commas don't print on the invoice forcing me to manually adjust the invoices prior to sending them out

Adam
アメリカのPresident
建設, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

Great Value!

5.0 3 年前

良いポイント:

Jonas allows us to integrate every aspect of our company into one software package. This allows every department to be on the same page, in real time, which is of great value to us.

改善してほしい点:

There are some features that we've heard are in the pipeline, that never seem to come to fruition.