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ソフトウェア選びをサポートし17年

Userflowとは?

迅速なユーザー・オンボーディングを実現する最速の方法。
ユーザーのオンボーディングを改善する必要がありますが、開発者は多忙で、コンバージョン率は低迷しています。

そんな状況でも、Userflowを使用すれば、コードを使用せずに、チーム全体でカスタマイズされたアプリ内調査、ツアー、およびチェックリストを作成できます。

より多くの顧客を獲得し、顧客維持率を高めることができます。

Userflowの対象ユーザー

SaaSビジネス

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Userflow

Userflow のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他224つ

言語

英語

Userflowの料金プラン

最安値プラン:

$250.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Userflowには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Userflowの有料プランは$250.00/月から利用できます。

企業情報

  • Userflow

Userflow のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他224つ

言語

英語

Userflowの動画と画像

Userflowソフトウェア - 1
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Userflowの機能や特徴

  • アプリ内トレーニング
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • インテグレーション管理
  • オーディエンス・ターゲティング
  • コンテキスト・ガイダンス
  • コンテンツ作成
  • セルフサービスツール
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビジュアル・モデリング
  • ユーザー・オンボーディング
  • レポート/分析
  • ローンチ管理
  • ワークフロー管理
  • 多言語

Userflowの競合SaaS製品

WorkTangoを使用すると、企業は従業員に発言の場を与え、さまざまな目的でフィードバックを収集し、実行可能な洞察をサポートできるようになります。
クリックやページビュー、スワイプなど、企業がユーザー行動を追跡できる、クラウド・ベースのマーケティング分析ソリューションです。
UserGuidingは、ガイド付きツアーとインタラクティブなマニュアルを用い、製品チーム、カスタマー・サクセス・チーム、ユーザー・エクスペリエンス (UX) チームによるユーザーのオンボードを支援します。コーディング不要です。
高い評価を得ているビジネス・メッセンジャーを利用して、顧客関係を強化することができます。
ビジネスやコンサルタントが知識とアイデアを発見し、意思決定を行い、行動を起こすためのパワフルな調査用ソフトウェア・ツールです。
ユーザーオンボーディングとリテンションのためのAIを活用したデジタル採用プラットフォームです。収益の増大、解約率の低下、顧客満足度の向上を実現できます。 Product Fruitsの製品詳細
DXに関する多くの課題の中でも「システムの利活用・定着」に注目し、既存のデジタル資産を「ユーザーデータを分析」して効率よく「使いこなす」ことで組織内の改革を進める企業様、従業員満足度を向上したい企業様ととお取り組みを進めています。
Thought Industriesのプラットフォームは、インタラクティブなオンライン研修により、企業のトライアル、オンボーディング、製品採用の改善を支援します。
Whatfixを利用すれば、テクノロジーの社内普及とユーザーイネーブルメントを促進し、状況に応じたアプリ内コンテンツで生産性とエンゲージメントを向上できます。 Whatfixの製品詳細

Userflowの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.8
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
83%
4
17%
Francois Pascal
Francois Pascal
カメルーンのService provider
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Userflow is a very useful, intuitive and easy-to-use tool

5.0 昨年

良いポイント:

It performs most of the tasks essential to the smooth running of our website, from welcome messages to tooltips, help widgets and even onboarding checklists.

改善してほしい点:

To date, I'm very satisfied with the functionalities of this tool, and I highly recommend it.

Atour
アメリカのAnalyst
研究, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

It quickens the rate at which we can release top-notch research related training material.

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: When assistance is required, their support is very helpful and quick to respond.

良いポイント:

This software is wonderful and quite intuitive, in my experience as an analyst. In order to create a top-notch customer experience, the new enhancements to the Userflow platform consolidate and link much-needed capabilities.The user interface is quite nice. Within a week, we were able to create and publish 10+ flows. It's simple and shrewd to establish connections with your goods.

改善してほしい点:

Lack of integrations with essential programs like Salesforce also hinders the organization's reporting and visibility.The application does give us the option to group our flows based on labels, which is sufficient for the majority of situations.

Eva
ケニアのCustomer Experience Executive
通信, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Userflow- Great Customer Onboarding Tool

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Likely to recommend for use, as its quite simple to learn and easy to track tasks,

良いポイント:

it's easy to use and well organized, as it has transparency for other team members for tracking issues.

改善してほしい点:

Limited on what I can access from my mobile phone on Userflow platform. Takes a long time to load and occasionally failing completely to be accessible on my Android OS device

David
オーストラリアのCEO
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Easy to use but powerful onboarding software

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Very happy customer, will continue to use the product as we grow and would definitely recommend it to others.

良いポイント:

The software is FAR more advance than anything else I have tried. The best part is, it's very user friendly to setup complex user flows. If you need help, the customer support is also fantastic. Compared to Intercom's product tour feature, this absolutely blows it away.

改善してほしい点:

The software I would not say is cheap, especially for a bootstrapped company - but there is nothing out there that is cheaper. However, user onboarding is absolutely vital to any software company and there is nothing that is more powerful or as cheap as Userflow.

検討した類似製品: Intercom

Userflowに決めた理由: Intercom is expensive and the Product Tour product is terrible and lacking many features, especially when compared to Userflow!

切り替える前の製品: Intercom

Userflowに切りかえた理由: Best features, best price.

Quentin
Quentin
フランスのHead of Growth
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Finally, a user onboarding SaaS that don't suck

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We completely revamped our user onboarding with Userflow, treating as if it was part of our product by even merging it with some buttons/links in our app. We'll also definitely use it for NPS surveys. Highly recommend this tool.

良いポイント:

The product is extremely powerful. It's the only one I've found that can handle complex UIs so smoothly. Their in-house CSS selectors technology is exactly what you need to not push IDs everywhere in your app.

改善してほしい点:

The Segment integration is not native. Except that, it's perfect.

検討した類似製品: UserGuidingIntercom

Userflowに決めた理由: Appcues was bugged, slow, pricey and awful on complex UIs.

Userflowに切りかえた理由: None of them were really powerful for complex UIs. And Intercom was so expensive for really low sets of features.

Halimatun
Halimatun
マレーシアのIT Manager
認証済みLinkedInユーザー
経理, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Better than some of more popular brand

4.0 3 年前

良いポイント:

I have tried multiple survey form builder that can create a survey form easily and has many way to distribute the survey easily, and this software is on top for all my requirement.

改善してほしい点:

The free or trial version lacks of the feature that are offered in the premium version. There is no way for new user to test the full version of the software before subscribing to the premium version. This is wrong and they should fix it.

Alvaro
Alvaro
フィンランドのBusiness Development
認証済みLinkedInユーザー
ホスピタリティ, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Easy to set up, Useful, Great Functionality

5.0 4 年前

良いポイント:

The set-up is easy and does things that other onboarding tools do not do. In our case the main issue that it solved is how to deal with guides on dynamic URL

改善してほしい点:

Not really miss anything, but maybe integration with CRM software would be a useful thing

Matthew
Matthew
タイのHead of Product
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Feature-rich and easy to launch

5.0 3 年前

良いポイント:

The flow builder works great and there are just a huge number of ways to build logic into the flows. We have a complex UI, and so it is great to have several methods of building logic to fall back on. Making and deploying the flows was fun - it's like playing a game. Implementation was effortless for our developers. The no-code updates work as promised. We did not need support much at all during implementation, but when we did, answers were given fast and they came from knowledgeable specialists who understood the subject matter.

改善してほしい点:

Nothing really that we have run into yet. It has completely met our needs. I would love some more customization options in terms of the appearance of some of the widgets (especially the cheklist).

検討した類似製品: Intercom

Mike
アメリカのCEO
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Userflow made onboarding very easy.

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: It is a great tool at a great price. The customer service is great.

良いポイント:

The software is straightforward to use and very flexible.

改善してほしい点:

I haven't encountered any problems with it.

Nick
オランダのCEO
インターネット, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Very pleasant tool

5.0 4 年前

良いポイント:

Perfect and fast support and really intuitive interface.

改善してほしい点:

It can be a lot of money for starting companies, but it's worth the money if you see what it brings your clients!

Miguel
Miguel
スペインのDevelopment engineer
認証済みLinkedInユーザー
通信, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Uso flow

4.0 2 年前

良いポイント:

Userflow es una herramienta muy útil para diseñar y optimizar el flujo de usuario en un sitio web o software

改善してほしい点:

Tiene algunas limitaciones en cuanto a las opciones de personalización y diseño. Aunque cuenta con una interfaz fácil de usar, puede ser difícil lograr un aspecto único y personalizado debido a las limitaciones de los componentes y plantillas disponibles

Daniel
カナダのCo-founder
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Saved me tons of development cost

5.0 2 年前

良いポイント:

Userflow is intuitive while still having the flexibility to do some pretty complex stuff. We saved a bunch of development cost by using this tool rather than making on onboarding tool in house.

改善してほしい点:

So far I'm quite content and have no cons to mention.