キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし18年

Surefrontとは?

Surefront Unified Product Lifecycle Managementソフトウェアは、ワークフローを合理化し、市場投入までのスピードを70%向上させることで、製品管理に革新を起こします。

この製品ライフサイクル管理 (PLM) は、すべてのプロジェクトディスカッション、製品情報の共有、タスク管理のための一元化されたハブです。チームは、サーベンス・オクスリー法 (SOX) に容易に準拠し、重要なデータを即座に見つけ出し、製品ライフサイクルを簡単に管理できます。

チームの効率とリソースを最大化し、使用開始から1年で10倍の投資収益率を実現します。

Surefrontの対象ユーザー

Surefrontは小売業界にサービスを提供しています。対象は、小売業者、サプライヤー、ブランド (5,000万ドル以上) です。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Surefront

Surefront のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他225つ

言語

英語

Surefrontの料金プラン

最安値プラン:

$125.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Surefrontには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Surefrontの有料プランは$125.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Surefront

Surefront のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他225つ

言語

英語

Surefrontの動画と画像

Surefrontソフトウェア - 1
Surefrontソフトウェア - 2
Surefrontソフトウェア - 3
Surefrontソフトウェア - 4
Surefrontソフトウェア - 5
もう5件表示する
Surefrontソフトウェア - 1
Surefrontソフトウェア - 2
Surefrontソフトウェア - 3
Surefrontソフトウェア - 4
Surefrontソフトウェア - 5

Surefrontの機能や特徴

  • BOM (部品表)
  • CRM
  • Ideation
  • Rfx管理
  • Third-Party Integrations
  • アクセス制御・許可
  • オフボーディング
  • オンボーディング
  • カスタマイズ
  • カタログ作成
  • カテゴリ化、グループ化
  • コラボレーションツール
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ作成
  • コンテンツ管理
  • コンプライアンス管理
  • サプライヤーへの支払い
  • サプライヤー管理
  • サプライヤー資格
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • デジタル資産管理
  • データの可視化
  • データストレージ管理
  • データベース公開
  • データ・ガバナンス
  • データ・コネクタ
  • データ・プロフィール
  • データ・モデリング
  • データ品質管理
  • ドキュメント管理
  • バージョン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • マッチと結合
  • メタデータ管理
  • ライフサイクル管理
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 価格設定管理
  • 修正履歴
  • 割引管理
  • 取り寄せ管理
  • 品質マネジメント
  • 在庫管理
  • 変更管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 承認プロセス管理
  • 提案作成
  • 支出分析
  • 文書化管理
  • 検索/フィルター
  • 注文履行
  • 注文追跡
  • 生産管理
  • 自動見積もり
  • 複数データソース
  • 要件管理
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 設計管理
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 連絡先管理
  • 関係マッピング
  • 電子決済
  • 電子署名
  • 顧客履歴

Surefrontの競合SaaS製品

CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの製品詳細
NetSuiteは、スマートな意思決定を行い、着実にビジネスを拡大・成長するために必要な可視性と制御を提供する、業界トップレベルのクラウド型ERPです。 NetSuiteの製品詳細
Centralpointは、デジタル・エクスペリエンス・プラットフォームとしてガートナー社に高く評価されています。オンプレミスまたはクラウド・イントラネットで利用できるナレッジ管理 (KM) およびディレクトリ管理 (DM) ソリューション (AD/SAML) です。
Wrikeは、テンプレート、タイムトラッキング、ガントチャート、カンバン、レポートなどを備えた企業向けプロジェクト管理ソフトです。
統合とダッシュボード・レポートに対応した、契約、リスク、保険、請求、インシデント、資産、ワークフロー管理ソフトウェアです。
ERPAGは、中小企業のすべてのビジネス・プロセスに対応するERPクラウド・サービスです。

Surefrontの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
5.0
機能
4.8
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
92%
4
8%
Livvie
Livvie
アメリカのSales
認証済みLinkedInユーザー
家具, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Unbelievable platform that makes my days much easier

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: 10/10 experience!

良いポイント:

The software has helped me in so many ways, especially with getting off excel and having everything i need in one place where i can collaborate with my colleagues and vendors.

改善してほしい点:

I don't feel there are any cons, I am very happy with the software!

Doug
アメリカのWholesale Manager
消費財, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Modern System with Comprehensive PLM+PIM+Wholsale Tools

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Overall we are very happy with Surefront. The product has transformed many aspects of our business, from product development to wholesale. Their customer service team is also very responsive and helpful.

良いポイント:

Surefront makes it easy for us to collaborate with internal team members and external suppliers and wholesale customers/retail buyers. Our buyers have specifically indicated it makes it easier to buy from us compared to before Surefront/buying from our competitors. Our team also required a quick implementation which Surefront was able to deliver on.

改善してほしい点:

Surefront has some limitations on which features are available on mobile.

Mark
アメリカのPrincipal
自動車, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

A feature rich platform that saves us time

4.0 10 か月前

良いポイント:

- Facilitates collaboration and communication with suppliers - Greatly reduces email exchanges and spreadsheet usage - Built-in chat function helps team coordinate - Easy sharing of product details with customers - Quote and order submission without leaving Surefront - Bulk uploads made onboarding easy - Customer support team is great

改善してほしい点:

- With so many features it takes a bit of time to learn the platform - Sometimes slow but has been improving with every release

Joy
アメリカのProduct Manager
家具, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Surefront PIM PLM CRM Solution

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Overall Surefront has been a good software choice. It puts the team on the same page while speeding up our processes. Archaic spreadsheets have disappeared and we can now communicate in one system with our China team.

良いポイント:

I like the ease of using Surefront. You can access it from around the world. You get 3 solutions in one without having to use and maintain multiple systems. It's customizable, from user defined fields and types to customer exports. The customer service team was amazing, they really listened to my needs and worked with me to find solutions.

改善してほしい点:

Surefront is still growing. The system I started with and the system it is now has come a long way. I'm sure it'll keep growing and improving as they learn more from their customers.

Melissa
アメリカのMerchandising Manager
卸売, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great All-In-One PLM Platform!

5.0 10 か月前

良いポイント:

Surefront offers the tools needed to streamline the entire product lifecycle which includes product development, sourcing, sales, orders and production. This platform allows you to fully manage the entire process from start to end with one easy application. No need to use any other platform-big win SF! Also, there are so many easy to use functions that allow quick communication with suppliers and customers. I can work directly with suppliers obtaining quotes and placing orders; and I can also present offers and create line lists to share with new and existing customers. It is nice to be able to work both sides. This saves me so much time! To add - Their customer support team is stellar; any questions and/or assistance I need they respond quickly and most efficiently.

改善してほしい点:

I cannot wait to use more of their business analytic features.

Kristine
アメリカのCreative Director
卸売, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Much Needed Tool

5.0 10 か月前

良いポイント:

I like Surefront because it has so many features that help me navigate product development. Also, everything I need to know about the product is documented. Aside from that, I can communicate with internal team and vendors easily.

改善してほしい点:

I would love to see showcase feature to be developed.

Don
アメリカのOwner
卸売, 自営業
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

Great collaboration platform

5.0 10 か月前

良いポイント:

Saves time when dealing with lots of vendors. One place to see all internal and external communication with vendors

改善してほしい点:

the process for getting a free trial was needs streamlining

Bucky
アメリカのSystem Integrations
コンピュータ・ソフトウェア, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great Collaboration Tool!

5.0 4 年前

良いポイント:

I love how Surefront has so many different tools all in one app. The tool was able to improve our speed-to-market and simplify collaboration with suppliers.

改善してほしい点:

I would like to see some additional features around the workflow and a dashboard as well.

Joseph
アメリカのManager
不動産, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Cool and with good graphics. Nimble and Effective solution.

5.0 4 年前

良いポイント:

Surefront has provided a complete 180 for our buying team. We went from slow, disorganized communication with our suppliers to being able to keep all the product specifications, programs and assortments organized in one place. I genuinely feel like it has freed up 8+ hours of work for each one of our team members that are using the platform. Easily the best part of Surefront is the transparency of the data trail for each product and the openness of communication for team members on both sides of any given negotiation.

改善してほしい点:

Probably this isn’t really Surefront’s issue, but getting our suppliers to onboard with Surefront can be a little bit of a hassle. Ideally, we want our whole network of suppliers to be on the platform. We find that with some of the “old school” decision makers, they are just more comfortable with tools they already have and know (i.e. email attachments). Would love it if we had some incentive to give them on Surefront’s end. Most suppliers are pretty open to onboarding, but wish there was an easier path for the stubborn ludddites.

Michael
アメリカのProgram Manager
金融サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Easy to use and a huge timesaver

5.0 4 年前

良いポイント:

When it comes to bringing new products to market, Surefront really helps with pretty much everything—development, sales, merchandising. Super fast for communicating with retailers and other third parties for sales and sharing product specs and new lines. Makes just about everything we do faster and easier.

改善してほしい点:

Would love if the vision boards feature had a little more of a visual appeal on the screen. They just appear as attachments, which is probably one of the only sharing features that Surefront doesn’t elevate compared to email attachments. It’s fine and functional, but more visual appeal would elevate the overall impact.

Tyler
アメリカのOwner
経営コンサルティング, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Industry leading product, limitless potential

5.0 4 年前

良いポイント:

Surefront has been critical for our teams while working remotely. Not only can we work together internally on our products and showcases for our retail partners, but we can also work with those 3rd-parties directly in the platform. Our previous tools never allowed us to communicate directly with our partners while having the product specs available in one place. Using Surefront has been a huge streamline to our process and makes it even easier to work from anywhere.

改善してほしい点:

Surefront has a little bit of a learning curve right off the bat. Not too steep, but enough to mention that you will need to commit some time to learning. The platform does a lot of different things, so getting down the process and flow of everything when you’re first starting. Their onboarding and customer teams were really helpful though, so we felt supported throughout the process.

Dolly
アメリカのMarketing Specialist
電気・電子機器製造, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Great experience!

5.0 4 年前

良いポイント:

My team primarily uses Surefront for product development. When it comes to storing and managing organized product data, this is the best tool we’ve had. It makes no sense, especially internally, to send attachments with PDFs and spreadsheets just to share product data. That gets even worse when you’re working with dozens of retailers on a weekly basis. Surefront helps my team keep track of all product data along with the communications from all our vendors and internal teammates. There’s not much we have to do outside of Surefront.

改善してほしい点:

Onboarding new internal team members can take a little additional time and effort because Surefront has a lot of layers to it. Several of us have used the platform for a couple years now, so we can handle walking new team members through the most important points. Initial learning curve is something to consider.