Chase Softwareの概要

Chase delivers a single system with end-to-end solutions worldwide; enabling marketing companies to unlock their full potential and focus. Our cloud-based systems ensure secure, and digitized processes accessible worldwide and allows for role-tailored user setup and processes. Features include resource management, job costing, workflows and approvals, timesheet automation, invoicing and orders, capacity planning, retainer management, forecasting, and insightful business intelligence.

Chase Softwareの対象ユーザー

Chase Software's distinctive line of agency management software and support services deliver cutting-edge tools and expertise for agencies across the globe.

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Linux(デスクトップ), Windows(オンプレミス), Chromebook(デスクトップ)

企業情報

  • Chase Software
  • 1999年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

南アフリカ

言語

英語

企業情報

  • Chase Software
  • 1999年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

南アフリカ

言語

英語

Chase Softwareの動画と画像

Chase Softwareソフトウェア - 1
Chase Softwareソフトウェア - 2
Chase Softwareソフトウェア - 3
Chase Softwareソフトウェア - 4
Chase Softwareソフトウェア - 5
もう6件表示する
Chase Softwareの動画
Chase Softwareソフトウェア - 1
Chase Softwareソフトウェア - 2
Chase Softwareソフトウェア - 3
Chase Softwareソフトウェア - 4
Chase Softwareソフトウェア - 5

Chase Softwareを類似製品と比較する

Chase Software

$17.50/月
無料プラン
無料トライアル
該当なし
無料プラン
無料トライアル
$15.00/月
無料プラン
無料トライアル
$10.00/月
無料プラン
無料トライアル

Chase Softwareの機能・特徴

  • アクティビティの追跡
  • オンライン時間追跡
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • キャパシティ管理
  • コラボレーションツール
  • スキルの追跡
  • タイムシート管理
  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドキュメント管理
  • バケーション/休暇追跡
  • ファイル共有
  • ファイル管理
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • プロジェクト請求
  • プロジェクト追跡
  • リソース・スケジューリング
  • リソース管理
  • レポート/分析
  • 予算設定、予測
  • 事業予測
  • 利用レポート
  • 原価見積もり
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員データベース
  • 承認ワークフロー
  • 支払い請求が可能・不可能な時間
  • 支払い請求可能な品目の追跡
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 残工事原価の追跡
  • 残業計算
  • 経理統合
  • 経費精算
  • 自動タイムキャプチャー
  • 請求、インボイス
  • 進捗レポート
  • 進捗状況パーセンテージ
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

Chase Softwareの競合SaaS製品

プロジェクトの共同作業、スケジュール管理、経費管理、顧客への請求書発行を行います。任意のデバイスからクラウド・ソリューションにアクセスできます。
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
Accelo transforms the way professional service businesses manage client work to improve their performance and profitability.
カスタマイズ可能なワークフローと実用的な詳細レポートを活用して、プロジェクトを管理し、実績時間を確認することができます。
見積もり、プロジェクト、リソース、タスク、タイムシート、マージン、請求書を追跡することができます。また、オフィス・スイート、財務、顧客関係管理 (CRM)、Slack、Trello、Jiraなどと連携することもできます。
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
あらゆるタイプのリソースを追跡できる堅牢で使いやすい視覚的なスケジューリングおよび計画ソフトウェア。
Built for the energy sector, Proteus brings planning, resource management, project management and project financials into one view.
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。 ClickUpの詳細
デザインを刷新したUI、強化した検索とフィルター、簡単な作業割り当て、新しいポートフォリオ・ダッシュボードなど、仕事を変革するツールを備えています。
ProWorkflowは、業界トップクラスのプロジェクト、タスク、およびワークフロー管理ソフトウェアです。

Chase Softwareのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.9
機能
4.4
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
73%
4
21%
3
6%
認証済みレビュアー
南アフリカのFinancial Manager
認証済みLinkedInユーザー
倉庫, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Chase review

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Great experience

良いポイント:

Ease of use and training availabity. Also the quick response times from the help desk.

改善してほしい点:

Chase conversion to Excel not 100% user friendly

Janine
南アフリカのFinance & Operations
デザイン, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Fountainhead Design

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: We have been using Chase for a few years now, the support is superb, the Chase team is hands on and always willing to look at alternative solutions. The overall package works well for timesheet keeping, job profitability and building a history of clients and jobs.We moved to a different system but that never worked for our business and moved back to Chase. I would recommend Chase to anyone.

良いポイント:

Very user friendly. The system works in all spheres of the business and allows you to have a overall view of all jobs in the system. The finance features are great when pulling financial reports it integrates effortlessly with our accounting package.

改善してほしい点:

Currently there are features that we chose not to use on the system but the ones we do use we don't have any issues with.

Chase Softwareからの返信

2 年前

Hi Janine Thanks for your kind words and a great review. It's great to have you back with us at Chase, we can't wait to share our new releases with you in the coming months.

Nicole
南アフリカのFinance and HR Manager
マーケティング、広告, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Review for Chase Software

3.0 4 週間前 新着

良いポイント:

The service and support received is fantastic. Consistently friendly and helpful. I am in finance so don't use the software to its full capacity and only need to use it around once a week. I have specific needs for reporting which the support team was extremely helpful in setting up for me.

改善してほしい点:

Due to the fact that I don't use the software often enough, I do tend to get a little lost with the steps needed and navigating around but its nothing serious and something I would pick up more easily if I needed to. I need to use multiple platforms so find I do need to duplicate work on occasions.

Muriithi
ケニアのAccountant
マーケティング、広告, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

A feature filled tool for total control over your advertising agency with great support

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: - Chase endured we made what we expected to
- In the few instances we had variances they were more often favourable than not i.e. where we spent less than we expected
- Chase allows us to analyze our data. We know how much we make or lose from different clients, services, types of clients
- The thousands of job data in our control makes for a good basis for decision making

良いポイント:

- Job budgeting and variance analysis: We always know what we expected to make and what varied from the expectation - I loved using the cost estimate because it integrated billing to clients and receiving supplier invoices. We rarely incurred unexpected costs as the cost estimate provides oversight of the budget. - Profitability modelling(on a job by job basis) - It had multiple features giving the user options in modelling its usage for their agency

改善してほしい点:

- Integration took a while. It wasn't easy to learn in my opinion. In all fairness it could have been my lack of experience at the point that made the implementation harder. But once it was implemented our operations were really structured and data oriented. Over 9 years we have used to it manage thousands of jobs.

Angelique
南アフリカのOperations Manager
マーケティング、広告, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Chase Software Unpacked

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Overall we have seen an increase in effeciency, with proper training and process flows we have seen how it can show us problems and help us solve them before they become bigger issues. As with all software the data you put in is what you get out, so ensuring that your staff put the data in is key.

良いポイント:

The features I like the most about Chase Software are the ease of use once you know and understand how the system works. The data that it gathers is really great and when you use Chase with Insight it offers some powerful analytics to help make business decisions.

改善してほしい点:

The Con for me with this software is the set-up. You need to set it up really well in the beginning to get the data you need and if you are a company still figuring your business model or process flows out this can trip you up.

Chase Softwareからの返信

2 年前

Hi Angelique Thanks for sharing such a thoughtful response with us. It's great to know you chose us and that all your hard work in setting up the system has paid off. As always, if there's anything we can do to help please get in touch and we'd be glad to be of assistance.