キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし17年

TOGGLEとは?

TOGGLEは、プロの投資家だけでなく、すべての投資家がヘッジファンド・グレードのツールを利用できるようにすることで、アクティブな投資家の競争の場を解放します。
TOGGLE Copilotは、無料で利用できるスマートなポートフォリオ・ダッシュボードです。評価や勢い、成長などを網羅し、これらの測定基準やデータの変化が証券に与える影響に関するアラートを毎日受信できます。
TOGGLE Proは、完全なプロフェッショナル・スイートです。ノーコード・データ・サイエンスからAIで生成される投資のインサイトまで、機会を逃すことはありません。

TOGGLEの対象ユーザー

TOGGLEは、プロの投資家と個人投資家の両方にサービスを提供し、ファンダメンタルズと市場データに応じてポートフォリオをタイムリーに調整する投資家の能力を向上させます。

TOGGLEソフトウェア - 1

TOGGLEをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

TOGGLE

TOGGLE

4.5 (11)
$0.01
無料バージョン
無料トライアル
40
連携サービスが見つかりません
4.6 (11)
4.4 (11)
3.5 (11)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥1,475
無料バージョン
無料トライアル
236
92
4.4 (12,916)
4.4 (12,916)
4.3 (12,916)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

TOGGLEの他のおすすめ代替製品

Asana
高評価の機能
タスク管理
プロジェクト管理
プロジェクト計画/スケジューリング
Clockify
高評価の機能
オンライン時間追跡
タイムシート管理
レポート/分析
Harvest
高評価の機能
オンライン時間追跡
タイムシート管理
請求、インボイス
Google Sheets
高評価の機能
データのインポート/エクスポート
ドキュメント管理
検索/フィルター
A1 Tracker
高評価の機能
タスク管理
請求決済
請求追跡
Backstop
高評価の機能
ドキュメント管理
連絡先管理
関係トラッキング
Centralpoint
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Wrike
高評価の機能
ダッシュボード作成
残業計算
設定可能ワークフロー
Cority
高評価の機能
OSHA記録保持
コンプライアンス管理
ドキュメント管理

TOGGLEの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
3.5
機能
4.5
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
55%
4
36%
3
9%
Beth
Beth
アメリカのOwner
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 自営業
使用期間: 1年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Excellent, free product!

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I will be using Toggle Timetraxker for many years to come. It's an essential tool in my freelancing, consulting business.

良いポイント:

The ability of setup multiple projects under one client is crucial for my business. Toggle exceeds the expectations in this area.

改善してほしい点:

Lots of cool features that require a subscription.

Chloe
英国のDirector
エグゼクティブ・オフィス, 自営業
使用期間: 1年以上
投稿経路

検討した類似製品:

A tool we would be lost without

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Great

良いポイント:

The ability to clock time under specific projects You can grow your team using this tool, keeping track of time spent on various workloads Reporting - so clients can access and view their timesheets etc

改善してほしい点:

Costing for me was high compared to some of the other tools out there.

Enrique
スペインのProject Manager
マーケティング、広告, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

検討した類似製品:

Not bad to start with

3.0 昨年

製品を使ってみた感想: The overall experience is not bad despite the limitations. It is easy to use and helps you get started to see where you want to go.

良いポイント:

It is very easy to use right from the start, allowing you to know the basic information and the hours you spend working.

改善してほしい点:

The limitations are immediately apparent, it falls short as your business grows. It's not bad to start with but the project needs to evolve very quickly.

Mahesh
インドのReviewer
執筆、編集, 自営業
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great clocks for legitimate time keeping

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: I use switch as a substitute strategy to follow my time in lawful practice. It is desirable over our time passage programming. With continually moving among undertakings and charging in little portion increases, Toggle makes beginning and halting clocks very simple and furthermore gives a simple to see outline of work improvement as the day progressed.

良いポイント:

I like that it is so natural to run a clock, input fast information, stop the clock genuine speedy, and restart the clock later. I likewise like the keen drop down menus that will lump all comparative passages together to give you an absolute time.

改善してほしい点:

I don't have any issues however I am certain there might be a few issues carrying out many time-keeping matters across an enormous association.

Svetla
ブルガリアのMarketing manager
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great tool for timesheet tracking and reporting

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Toggle saves everyone's time - the team working on customer projects, the team manager, the billing person and also the customer. Time spent per task is very easy to account for by integrating toggle in Asana. Then you can get reports that go as granular as you need them. Awesome tool, easy to use, simple yet very powerful!

良いポイント:

Ease and simplicity of usage, ease of adding to Asana, convenient enabling via Chrome browser extension, saves tons of time with timesheet export and tracking. Life saver when work is billed based on timesheets

改善してほしい点:

So far I am only having positive experiences with the tool