Teamgage

Teamgageが提供

Teamgageの対象ユーザー

Teamgage is trusted by organisations of every size who are looking to enable leaders and their teams to share ownership and drive improvements together.

Teamgageの概要

Teamgage is the worlds first team engagement platform that enables leaders and teams to continuously improve the way they work together.

The system measures behaviours and sentiment aligned to the strategy of the organisation and drives teams and managers to action their own improvements in real-time, creating highly effective teams.

Teamgage also provides insights into the whole organisation, using artificial intelligence to identify blockers and trends as they happen.

Teamgageの詳細

Teamgage

https://www.teamgage.com/

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価格プラン

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無料プラン なし
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無料トライアル

無料トライアル なし
無料トライアル あり
無料トライアル なし
無料トライアル なし

Teamgageのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Teamgageの機能

  • 360度フィードバック
  • API
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • エンゲージメントの追跡
  • カスタマイズ可能な質問
  • サードパーティ統合
  • スキル評価
  • セルフサービスポータル
  • ダッシュボード
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • トレーニング管理
  • パフォーマンスレビュー管理
  • パフォーマンス管理
  • パフォーマンス評価
  • フィードバック管理
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ベンチマーキング
  • メールでの招待およびリマインダー
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイムレポート
  • リアルタイム分析
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 個人開発計画
  • 匿名フィードバック
  • 従業員オリエンテーション
  • 従業員セルフサービス
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員ポータル
  • 従業員管理
  • 意識調査
  • 目標設定/追跡
  • 継続的フィードバック
  • 自己評価
  • 見積もり履歴
  • 評価管理
  • 評価者選択
  • 評価/レビュー
  • 質問ライブラリ
  • 進捗の追跡
  • 適格性管理

360度フィードバックの比較一覧をすべて表示する

  • 360度フィードバック
  • API
  • HR管理
  • アクセス制御/許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • オリエンテーション
  • カレンダー管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • セルフサービスポータル
  • タイムシート管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • トレーニング管理
  • ドキュメントのストレージ
  • ドキュメント管理
  • パフォーマンス管理
  • パフォーマンス評価
  • ブランディングのカスタマイズ
  • メリット管理
  • リアルタイムレポート
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 休憩リクエスト
  • 休憩管理
  • 休暇の追跡
  • 休暇の追跡
  • 出席の追跡
  • 出席管理
  • 報酬管理
  • 学習と発展
  • 役割ベース許諾
  • 後継者育成計画
  • 従業員オリエンテーション
  • 従業員セルフサービス
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員ポータル
  • 従業員管理
  • 承認プロセス制御
  • 採用管理
  • 時間および参加
  • 求人応募管理
  • 申請者の追跡
  • 病気休暇の追跡
  • 給与支払管理
  • 設定可能ワークフロー

Human Resourcesの比較一覧をすべて表示する

  • 360度フィードバック
  • API
  • KPIモニタリング
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • カスタマイズ可能なダッシュボード
  • コメント/メモ
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • ステータスの追跡
  • タスク管理
  • タスク計画
  • タスク進捗の追跡
  • チャート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データの可視化
  • ドキュメントのストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ネガティブフィードバック管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • パフォーマンス評価
  • フィードバック管理
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイムレポート
  • リアルタイム更新
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 事業計画
  • 優先順位付
  • 従業員プロフィール
  • 従業員管理
  • 戦略的計画
  • 検索/フィルター
  • 目標管理
  • 目標設定/追跡
  • 計画ツール
  • 設定可能ワークフロー
  • 通信管理
  • 進捗の追跡
  • 進捗レポート

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  • 360度フィードバック
  • API
  • アクション管理
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • エンゲージメントの追跡
  • カスタマイズ可能な質問
  • ゲーミフィケーション
  • コメント/メモ
  • コンテンツ管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • チャット/メッセージング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • トレーニング管理
  • ネガティブフィードバック管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • パフォーマンス評価
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ベンチマーキング
  • モバイルアクセス
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイムレポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 従業員の認識
  • 従業員オリエンテーション
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員ポータル
  • 従業員リワードプログラム
  • 従業員管理
  • 意識調査
  • 検索/フィルター
  • 目標管理
  • 目標設定/追跡
  • 質問ライブラリ
  • 通信管理
  • 進捗の追跡

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Teamgageのレビュー

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評価ポイント

使いやすさ 4.9
カスタマー・サービス 4.9
機能一覧 4.8
価格の妥当性 4.9

製品レビュー

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Robert T.
Senior Project Officer
人材, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
    評価なし
  • お勧め度
    9/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/4/29

"Teamgage review: NSWP"

コメント: Teamgage has helped us identify emerging trends and patterns including things we are doing well and things we can improve. We have been able to take subsequent actions based on this feedback

良いポイント: Easy to use and great customer service. This product is very good at helping us track how our team is going in different metrics.

改善点: Would be great if the comments section allowed for more characters which makes it easier to track comments when a staff member writes one comment split up. Would also be great to have a function that allows staff to recognise other staff members efforts. Another program we used in the past had this function.

ベンダーからの回答

Teamgageが2021/5/4に提供

We appreciate your 5-star review, Robert! We're rolling out an update that allows comments of 180 characters. We hope this can improve your experience using Teamgage. For staff recognition, we encourage you to use our integration with Microsoft Teams, which allows you to use the "Praise" feature to recognise other staff members efforts. If you need any assistance on that, please contact our team.

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/4/29
Craig M.
General Manager
建設, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/5/12

"Organisational Culture and Development"

コメント: Through Teamgage we are increasing engagement across the entire business, giving everyone a voice and the ability to contribute to the growth of the business as well as positively add to our working environment. We are able to capture ideas and feedback from everyone, and through Teamgage it is assisting our next line of leaders to develop confidence by running meetings, taking feedback, answering questions and building accountability through taking action from feedback received.

良いポイント: Integration was seamless and quick, the features allow us to have effective team meetings when presenting and discussing results without preparing anything else and customer support with Teamgage is timely and professional.

改善点: There were minor things that we noted initially and all ideas and suggestions were welcomed and encouraged, there wasn't anything we didn't like as such.

ベンダーからの回答

Teamgageが2021/5/21に提供

Thanks for leaving our business a 5-star rating, Craig. It's truly appreciated!
We'll make sure we pass your kind words along to our team, who we know will be delighted to read your comment.

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/5/12
Fiona T.
Talent & Culture Manager
法律事務, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    9/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/5/8

"Teamgage Review"

コメント: I find Teamgage a great platform that enables employees to pass on anonymous feedback. Implementing Teamgage enables our employees to share any concerns, thoughts, improvements and suggestions they have to their respective managers on an ongoing basis. Teamgage was a great help during COVID particularly during the long lock down period in Melbourne. It gave us the opportunity to gauge the health and well being of employees by asking questions around this issue. We were then able to implement improvements to ensure any issues were being addressed. Teamgage has excellent customer service - always friendly, prompt with their responses, and always proactively helpful!

良いポイント: Teamgage is easy to use, it really does only take 20 seconds! It enables our managers to receive information that they would probably not receive in a normal meeting situation. I believe the confidentiality of the platform assists people in having confidence to put their view/concerns/feedback forward.

改善点: I don't have any cons regarding the software, the implementation was easy, there was plenty of support during this process.

ベンダーからの回答

Teamgageが2021/5/13に提供

Hi Fiona! Thank you so much for your feedback. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us.
It's awesome to hear that Teamgage is helping you to improve your team engagement. We're working hard to make it even better!

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/5/8
Julia M.
HR Leader
情報技術、情報サービス, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/6/17

"We are Teamgage fans"

コメント: Teamgage gives us a fast way to engage with all staff and understand what's going on. Managers of teams who pay attention to what their people are thinking and feeling are managers who achieve better business results, and Teamgage provides the format to do it. Its also easy to implement and use ongoing.

良いポイント: Allows us to achieve better business results

改善点: We maintain user data with a monthly upload. Would also like the option to make updates directly ourselves but this seems to be less preferred by the helpdesk so we have stuck with upload option. It probably saves us time but means we cannot fix smalls things quickly ourselves. Note help desk is very responsive so its fine.

ベンダーからの回答

Teamgageが2021/6/29に提供

Hi Julia! We're really appreciate your feedback and we're glad that our software is allowing your team to achieve better results.
One of the features Teamgage is the ability to manage the small changes yourself. We've already been in contact with your team and they have already made their first update!

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/6/17
Gary S.
Contact Centre Manager
保険, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/4/30

"Cultural & Engagement"

コメント: As an engagement tool driving improvement through discussion and feedback its been front and centre of what we do on a monthly basis. Now that >50% of our staff are remote workers this tool has assisted us in getting valuable feedback with tenure split being excellent way of tracking how our newer staff are coping with remote work, systems and process changes.

良いポイント: The software is easy to use, quick and visual. Gives people an opportunity to give feedback and it's anonymous. Very nimble and easy to make changes with the Teamgage team.

改善点: Integration was straight forward. If you have a complex Org chart there is a need for some time to get the structure right. However have found Teamgage really flexible and willing to assist. Takes a bit of time to get your head around the results are rolling results rather than monthly results, its more about the trends rather than a fresh start every month. Need to move away from the thinking its just another survey, its much more than that, its a tool that will drive culture and open up dialogue with your staff.

ベンダーからの回答

Teamgageが2021/5/4に提供

Thanks for supporting our business, Gary! We're happy to hear that Teamgage offered you the appropriate support and flexibility to get you the right structure for your team. In structures where team membership change is frequent, we have functionality allowing team members to pick their team as well. We really appreciate the feedback.

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/4/30