Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Centralの概要

Microsoft Dynamics 365 Business Centralは、中小企業向けに設計された包括的なビジネス管理ソリューションです。このソフトウェアは、財務予測とレポート作成、サプライチェーンの最適化、およびプロジェクトの計画と追跡のための機能を提供します。

Dynamics 365 Business Centralの対象ユーザー

中小企業向けに設計されたこのソリューションは、リアルタイムでの財務実績の図表化、製造能力の最適化、およびセールス・リードの優先順位付けに役立つビジネス管理ソリューションです。

Dynamics 365 Business Centralソフトウェア - 1
Dynamics 365 Business Centralソフトウェア - 2
Dynamics 365 Business Centralソフトウェア - 3

Dynamics 365 Business Centralをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central

3.8 (121)
$8.00
無料のバージョン
無料のトライアル
61
5
3.5 (121)
3.4 (121)
3.5 (121)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
322
13
3.8 (1,259)
3.7 (1,259)
3.7 (1,259)

Dynamics 365 Business Centralの他のおすすめ代替製品

NetSuite
高評価の機能
BOM (部品表)
PO調整
アクティビティ・ダッシュボード
Quickbooks Online
高評価の機能
経費精算
財務報告
銀行勘定調整
Xero
高評価の機能
セルフサービスポータル
請求書作成
銀行勘定調整
SAP S/4HANA Cloud
高評価の機能
レポート/分析
請求、インボイス
財務報告
Microsoft 365
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
Odoo
高評価の機能
作業発注作成
検索/フィルター
資金会計
Acumatica Cloud ERP
高評価の機能
売掛金
注文管理
経費精算
SAP Business ByDesign
高評価の機能
請求、インボイス
財務管理
銀行勘定調整
Priority Software
高評価の機能
倉庫管理
在庫管理
連絡先管理

Dynamics 365 Business Centralのレビュー

評価ポイント

総合評価
3.8
使いやすさ
3.5
カスタマーサービス
3.5
機能
3.8
価格の妥当性
3.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Yonatan
Yonatan
Head of Sales Northern Europe
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Keeps everything in once place.

3.0 昨年
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Saurabh
Saurabh
インドのMicrosoft Functional Consultant
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

BC One stop ERP solution

5.0 8 か月前

良いポイント:

It is a very ease to use software similar to just like using Excel Spreadsheet. As per my opinion it is a very effective product available today for all our Enterprise Building Solution. All the functions in Business Central are very Great and can be very fruitful for the Business if adapted effectively and efficiently.

改善してほしい点:

Nothing to Report as of Now. I am not able to find anything to Report at the Moment

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Best ERP software so far

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: The procurement process has been made easier.
Our asset management is now on point.
The human resource management especially the payroll management bit is awesome.

良いポイント:

Dynamics 365 BC has a variety of tools including the procurement module, human resource module, and the finance module. It has a interface that is user friendly and easy to use. It's workflows are outstanding and carrying out an activity from one end to another is made easy. With the workflows, at least a track can be made on the movement of activities carried out in the system. The ability to generate reports is a plus which is also easy. Another good feature is that it can be customized to accommodate the user needs. It is also compatible with Microsoft Excel such that one can export and import data between the two.

改善してほしい点:

At first, you will need some practice on how to manage it to avoid messing up with your crucial data. Another issue is that running many processes at once can slow it down and this will force you to wait longer.

Neal
英国のFinancial Controller
再生可能エネルギー、環境, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

Make sure you check out the competition before committing to Business Central

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: The product is the product - they will not update to improve it! NB the products were acquired by taking over other companies and them re-badging to look alike - Nb the integration is poor!

良いポイント:

Nothing in this product is better than rival products I've used elsewhere

改善してほしい点:

Payment Allocation and lack of link to UK banksLack of Integrated add-ons - say Payroll

Phil
カナダのSales Rep
健康、ウェルネス、フィットネス, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

DONT PUT YOUR TEAM THROUGH THIS

1.0 3 年前

良いポイント:

As some on who has to use this software daily in a client facing role this is the worst product in the world. If you are the product procurement officers and looking for a CRM, you will be hated for years, long after you are gone if you make your co workers use this product. Even making a client card is like puling teeth, the search query for products is ridiculously hard to use.

改善してほしい点:

This software makes me want to quit my job because it is so difficult to do any part of the sales process on it. Searching products, making quotes, checking my orders. Also there is no notifications so you dont know when your case has moved along unless you go and physically check it which is also not easy. Once again, if you buy this product you a damning your co workers to years of mental anguish and some might genuinely start hating their job so much that they quit. YOU WERE WARNED.

Ghafran
アラブ首長国連邦のFinance Manager
自動車, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

User Review - Dynamics 365 Business Central

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Overall experience is amazing in terms of increased productivity.

良いポイント:

01 - Auto saving option02 - Multiple companies under one user03 - Sales order to purchase order conversion04 - Drop ship05 - Tax structure06 - Financial reporting07 - Budget monitoring

改善してほしい点:

01- Little complicated to use for non-accounting background staff.