Radar Healthcareの概要

Radar Healthcare supports organisations across health and social care to improve quality and compliance. With an in-depth understanding of your operational challenges and by working collaboratively across all areas of healthcare, our intuitive software simplifies the regulatory complexities you face giving you more time to focus on delivering service excellence.

Radar Healthcareの対象ユーザー

Designed for healthcare businesses, it is a quality management solution that helps monitor compliance, identify existing as well as potential non-conformances, take preventive action plans, and more.

Radar Healthcareの詳細

Radar Healthcare

2012年設立

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Radar Healthcare

2012年設立

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無料プラン

無料プラン なし
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無料トライアル

無料トライアル なし
無料トライアル なし
無料トライアル あり
無料トライアル なし

Radar Healthcareのサポートと動作環境

サポート

  • 24時間対応(オペレータ)

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション

Radar Healthcareの機能

  • API
  • ITインシデント管理
  • OSHA準拠
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • イベントログ
  • インシデント・レポート
  • インシデント管理
  • オンコール・スケジューリング
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データの可視化
  • トレーニング管理
  • ドキュメント管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • フォーム管理
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メールアラート
  • モニタリング
  • モバイル・アラート
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リスクアラート
  • リスク分析
  • リスク評価
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 多言語
  • 安全性インシデント管理
  • 広報管理
  • 是正措置・予防措置 (CAPA)
  • 災害復興
  • 点検管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 課題管理
  • 調査管理
  • 通信管理
  • 連絡先管理

インシデント管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • FDA準拠
  • HIPAA準拠
  • ISO準拠
  • OSHA準拠
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  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アンケートおよびフィードバック
  • インシデント管理
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
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  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
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  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バージョン管理
  • フォーム管理
  • プロセス/ワークフロー自動化
  • ポリシー管理
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム通知
  • リスクアラート
  • リスク・マネジメント
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  • レポートのカスタマイズ
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  • 環境準拠
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 管理監査
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  • 評価管理
  • 達成、リテンション

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  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • オペレーショナル・リスク管理
  • コンプライアンス管理
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  • セキュリティ監査
  • タスク管理
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  • ダッシュボード作成
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データの可視化
  • トレーニング管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バージョン管理
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  • ポリシー管理
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リスクアラート
  • リスクレポート
  • リスク分析
  • リスク評価
  • リスク評価
  • リマインダー
  • レピュテーショナル・リスク・マネジメント
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 例外管理
  • 内部統制管理
  • 応答管理
  • 承認プロセス管理
  • 是正措置・予防措置 (CAPA)
  • 法的リスク・マネジメント
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 設定可能ワークフロー
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  • API
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  • インシデント管理
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  • コンプライアンス管理
  • サプライヤー品質管理
  • サプライヤー管理
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  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
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  • ドキュメント・レビュー
  • ドキュメント管理
  • バージョン管理
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  • フォーム管理
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  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
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  • リスク評価
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  • 品質管理
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  • 欠陥追跡
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  • 監査管理
  • 監査証跡
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  • ドキュメント・ストレージ
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  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
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  • リアルタイム通知
  • リスクアラート
  • リスク分析
  • リスク評価
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 変更管理
  • 役割ベース許可
  • 承認プロセス管理
  • 是正措置・予防措置 (CAPA)
  • 点検管理
  • 監査管理
  • 監査計画
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  • KRI (主要リスク管理指標) モニタリング
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • インシデント管理
  • オペレーショナル・リスク管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • セキュア・データストレージ
  • セキュリティ監査
  • ダッシュボード
  • ダッシュボード作成
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • トレーニング管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バージョン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • フォーム管理
  • ベンダー管理
  • ポリシー管理
  • モニタリング
  • リアルタイム・モニタリング
  • リスクアラート
  • リスク分析
  • リスク評価
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 例外管理
  • 安全管理
  • 役割ベース許可
  • 日本版SOX法準拠
  • 災害復興
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 設定可能ワークフロー
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  • 課題管理
  • 達成、リテンション

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Radar Healthcareのレビュー

全11件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.8
カスタマー・サービス
4.6
機能
4.6
価格の妥当性
4.7

評価別レビュー数

5
8
4
3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Helen P.
英国のHead of Quality Improvement
病院、ヘルスケア, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

The implementation and use of Radar

5 2 か月前 新着

コメント: We chose Radar because we were given the impression that we would be supported well by the company and this has proven to be true

良いポイント:

Radar is user friendly. If however you run into difficulty with its use then there is always an easy way of finding out how to proceed that is all built into the system. Radar is helping us to see a real picture of risk across our organisation and we can then use this picture to build up a meaningful risk register (also embedded into the system). The analytics give you 'at a glance' information and the 'heat maps' are particularly informative.

改善点:

The issues that we have found in the early days have been more about the way that we set Radar up than the system itself. With help and support we have overcome early teething problems.

Radar Healthcareからの返信

2 か月前

Hi Helen, Thank you so much for your fantastic review! It's great to know that the inbuilt help and guidance is proving so useful for you and that Radar Healthcare is helping you set up a meaningful picture of risk in the organisation. We have "big things" planned for the analytics in 2022 so I look forward to your feedback on the upcoming new features. Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare

Joanne H.
英国のDirector of Nursing and Quality
医療業務, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Excellent Software

5 昨年

コメント: Radar has helped us to be complaint with regulatory requirements. Radar gives us assurance that staff receive and read notices. Radar helps us keep in touch with our staff. Radar has pretty much been a life saver during the Pandemic - its portability has meant that when staff have had to work from home or different locations they can access it easily on any device.

良いポイント:

Its ease of use. It is clear and easy to read items. Document management means that end users know exactly which version to use and can see when and why a document of updated. Notices - these have really helped us manage the COVID updates and ensured that all staff have received the information they need to do their job safely. Event reporting - this has enabled us to make real quality improvements. the use of sub-categories helped us identify in depth issues and put in place workable solutions.

改善点:

Compliments - I would like compliments made about individuals to be sent to them so that they get that feedback. Events - I would like the reporter to receive a copy of the completed event so that they get the feedback and know action has been taken.

Radar Softwareからの返信

11 か月前

Great review Joanne, thank you. We're really proud we are supporting our customers during the pandemic. In terms of your Cons, your Customer success manager has hopefully been in touch already as we can deliver on both of those feature requests for you. Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare

Lydia B.
英国のHR Manager
病院、ヘルスケア, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

An effective, user-friendly system!

4 2 か月前 新着

良いポイント:

The Workforce Compliance section of Radar is methodical and user-friendly. It keeps our managers organised and reduces the risk of missing important reviews such as probations and Supervisions. The way in which these meetings are logged is extremely simple - you don't have to be an IT genius to use Radar, which is very refreshing compared to systems used in the past!

改善点:

There has been one occasion where there was an error at Radar's end which threw out all of our due dates which we had kept up to date, they tried to resolve as much as they could, however we had to correct the DBS dates from our end as this could not be rectified, which was quite time consuming. That being said, this has only happened once in a year.

Radar Healthcareからの返信

2 か月前

Thank you so much for the review, Lydia! Thanks for saying that Radar Healthcare is effective and user friendly and helps you reduce risk! Sorry to hear about the issue you experienced earlier in the year, we have implemented a number of improvements to workforce compliance to ensure this issue isn't repeated.

Misha F.
英国のQuality & Policy Manager
病院、ヘルスケア, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Fantastic software and amazing customer service

5 昨年

コメント: Their customer service and approach to listening to their customers has to be my favourite part of their software. Great support initially - and their enthusiasm and support has been flawless. Seriously. We have had queries - all the time - they answer them friendly, patiently and are really supportive. They have TONS of helpful information on their Help page - but we are bad in not using that as much as our customer service rep - as we very much like both of them! They do not constantly charge for more and more for general work and queries. They have also conducted workshops with their customers to find out better ways of doing things - and have actually listened to us and made improvements.

良いポイント:

We really like the ease of using Radar. We have used it in many ways, and are still finding new ways of using it. During this pandemic we were able to make 2 new Events within 24 hours that tracked both cases of Covid and testing of Covid for staff. We are able to know at any point in time, within 2 minutes of all stats - Covid and others. It is easy to change about. Very few things are not changeable. We are using this across the organisation and it is very effective. We are able to change forms ourselves to respond to business changes - easily.

改善点:

Introducing it. Nothing to do with Radar, but getting teams on board and getting it embedded was the hardest part. We had support from Radar at the time, and lots of meetings, but people change, and our training did not keep up internally - initially.

Radar Softwareからの返信

11 か月前

Thanks, Misha! Really kind of you to review us, we make a conscious effort every day to deliver great customer service so it's lovely to see what that means to our customers as described so well in your review. Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare

Simon S.
英国のHead of Care Standards
病院、ヘルスケア, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Development to Use

4 11 か月前

コメント: Very positive, a close working partnership and we are looking forward to using the system with greater effect going forward.

良いポイント:

It has been a highlight and foundation stone of our success in making our service compliant and transparent for internal and external stakeholders and sector regulator. From the very start we have worked extremely closely with Radar Healthcare is designing a compliance system that is a perfect fit for our business, instead of having to make all our users bend to the system. The fact that you can have this level and control and functionality is extremely important to us as we grow and expand, as we have been able to further develop and adjust so the fit remains perfect.

改善点:

There are very few cons for us and the way we use the system. If anything it would be good to have more functional control on how the system is displayed for each user. I am aware that this is available with higher cost licences but I feel that this would attract more involvement and buy in from users. I would also really like a way of setting some of the filters and have the system remember the choices in areas other than the analytics.

Radar Softwareからの返信

11 か月前

Thank you so much for the review, Simon! We enjoy working with you and are happy that Radar Healthcare is helping to underpin ERS Medical's growth! We hope to get you to 5 stars with all the improvements that we're continually making :) Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare