Radar Healthcare

Radar Healthcareが提供

Radar Healthcareの対象ユーザー

Designed for healthcare businesses, it is a quality management solution that helps monitor compliance, identify existing as well as potential non-conformances, take preventive action plans, and more.

Radar Healthcareの概要

Radar Healthcare supports organisations across health and social care to improve quality and compliance. With an in-depth understanding of your operational challenges and by working collaboratively across all areas of healthcare, our intuitive software simplifies the regulatory complexities you face giving you more time to focus on delivering service excellence.

Radar Healthcareの詳細

Radar Healthcare

https://healthcare.radarsoftware.co.uk

2012年設立

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価格プラン

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$600.00/年
該当なし
$1,500.00

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
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無料トライアル

無料トライアル なし
無料トライアル あり
無料トライアル なし
無料トライアル あり

Radar Healthcareのサポートと動作環境

サポート

  • 24時間対応(オペレータ)

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション

Radar Healthcareの機能

  • API
  • ITインシデント管理
  • OSHAコンプライアンス
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • イベントログ
  • インシデント・レポート
  • インシデント管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
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  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データの可視化
  • トレーニング管理
  • ドキュメント管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • フォーム管理
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メールアラート
  • モニタリング
  • モバイルアラート
  • リアルタイムレポート
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リスクアラート
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  • リスク評価
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  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 多言語
  • 安全性インシデント管理
  • 是正措置および予防措置(CAPA)
  • 災害復旧
  • 点検管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 課題管理
  • 調査管理
  • 通信管理
  • 通信管理
  • 通話中のスケジューリング
  • 連絡先管理

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  • ISOコンプライアンス
  • OSHAコンプライアンス
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  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • セキュア・データストレージ
  • セキュリティ監査
  • ダッシュボード
  • ダッシュボード作成
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • トレーニング管理
  • ドキュメントのストレージ
  • ドキュメント管理
  • バージョン管理
  • パフォーマンス測定基準
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  • リスク評価
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
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  • 主要リスク管理指標(KRI)モニタリング
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  • 役割ベース許諾
  • 日本版SOX法準拠
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Radar Healthcareのレビュー

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評価ポイント

使いやすさ 5
カスタマー・サービス 5
機能一覧 4.8
価格の妥当性 4.8

製品レビュー

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Joanne H.
Director of Nursing and Quality
医療業務, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/10/27

"Excellent Software"

コメント: Radar has helped us to be complaint with regulatory requirements. Radar gives us assurance that staff receive and read notices. Radar helps us keep in touch with our staff. Radar has pretty much been a life saver during the Pandemic - its portability has meant that when staff have had to work from home or different locations they can access it easily on any device.

良いポイント: Its ease of use. It is clear and easy to read items. Document management means that end users know exactly which version to use and can see when and why a document of updated. Notices - these have really helped us manage the COVID updates and ensured that all staff have received the information they need to do their job safely. Event reporting - this has enabled us to make real quality improvements. the use of sub-categories helped us identify in depth issues and put in place workable solutions.

改善点: Compliments - I would like compliments made about individuals to be sent to them so that they get that feedback. Events - I would like the reporter to receive a copy of the completed event so that they get the feedback and know action has been taken.

ベンダーからの回答

Radar Softwareが2021/3/3に提供

Great review Joanne, thank you.

We're really proud we are supporting our customers during the pandemic.

In terms of your Cons, your Customer success manager has hopefully been in touch already as we can deliver on both of those feature requests for you.

Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/10/27
Misha F.
Quality & Policy Manager
病院、ヘルスケア, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/10/27

"Fantastic software and amazing customer service"

コメント: Their customer service and approach to listening to their customers has to be my favourite part of their software. Great support initially - and their enthusiasm and support has been flawless. Seriously. We have had queries - all the time - they answer them friendly, patiently and are really supportive. They have TONS of helpful information on their Help page - but we are bad in not using that as much as our customer service rep - as we very much like both of them! They do not constantly charge for more and more for general work and queries. They have also conducted workshops with their customers to find out better ways of doing things - and have actually listened to us and made improvements.

良いポイント: We really like the ease of using Radar. We have used it in many ways, and are still finding new ways of using it. During this pandemic we were able to make 2 new Events within 24 hours that tracked both cases of Covid and testing of Covid for staff. We are able to know at any point in time, within 2 minutes of all stats - Covid and others. It is easy to change about. Very few things are not changeable. We are using this across the organisation and it is very effective. We are able to change forms ourselves to respond to business changes - easily.

改善点: Introducing it. Nothing to do with Radar, but getting teams on board and getting it embedded was the hardest part. We had support from Radar at the time, and lots of meetings, but people change, and our training did not keep up internally - initially.

ベンダーからの回答

Radar Softwareが2021/3/3に提供

Thanks, Misha!

Really kind of you to review us, we make a conscious effort every day to deliver great customer service so it's lovely to see what that means to our customers as described so well in your review.

Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/10/27
Simon S.
Head of Care Standards
病院、ヘルスケア, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/2/24

"Development to Use"

コメント: Very positive, a close working partnership and we are looking forward to using the system with greater effect going forward.

良いポイント: It has been a highlight and foundation stone of our success in making our service compliant and transparent for internal and external stakeholders and sector regulator. From the very start we have worked extremely closely with Radar Healthcare is designing a compliance system that is a perfect fit for our business, instead of having to make all our users bend to the system. The fact that you can have this level and control and functionality is extremely important to us as we grow and expand, as we have been able to further develop and adjust so the fit remains perfect.

改善点: There are very few cons for us and the way we use the system. If anything it would be good to have more functional control on how the system is displayed for each user. I am aware that this is available with higher cost licences but I feel that this would attract more involvement and buy in from users. I would also really like a way of setting some of the filters and have the system remember the choices in areas other than the analytics.

ベンダーからの回答

Radar Softwareが2021/3/3に提供

Thank you so much for the review, Simon!

We enjoy working with you and are happy that Radar Healthcare is helping to underpin ERS Medical's growth!

We hope to get you to 5 stars with all the improvements that we're continually making :)

Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2021/2/24
Scott F.
General Manager
病院、ヘルスケア, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/11/3

"Fantastic Software and support"

コメント: RADAR is very easy to use, and lost of helpful user tips along the way if you get stuck. The customer support is fantastic and very responsive.
We now use RADAR for HR purposes as well as clinical and quality, the system is so adaptable you really can make a system specifically designed for you business and needs.
RADAR has made the job of ensuring overall quality in the group much easier and less time consuming, meaning time can be spend on development and support.

良いポイント: RADAR has totally changes the way we record and use DATA. prior to RADAR we used paper based system, which was time-consuming and cumbersome to manage. I love RADAR because it allows real time reporting, clear escalation of events where required, easy access to all Data via analytics. all of this has improved our clinical and quality governance, allowing us to look at trends in individual service as well as in a group. we loved that we could personalise each part of RADAR specific to our needs.
The customer support is fantastic, and they often check in to make sure everything Is ok.

改善点: The only part that could be improved is the initial set up, as I say this with the benefit of hindsight. it is very time consuming and the adder work for training the staff also take up a lot of time. However there have been development since we starts using RADAR like the form editor, which makes amending and creating new event alot easier.

ベンダーからの回答

Radar Softwareが2021/3/3に提供

Thank you so much, Scott!
You're truly an amazing customer and we're glad we are transforming the way you use data at Thistle healthcare.

Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/11/3
Heather W.
Patient Relationship Manager and DPO
健康、ウェルネス、フィットネス, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/11/2

"A must for our organisation!"

コメント: Helpful staff, nothing is too much trouble. Always looking at ways to improve the system and involve us throughout. They do frequent webinars and have a fantastic user help section.

良いポイント: We have used Radar for over 3 years now and it has gone from strength to strength. We can have everything at our fingertips with ease and hold it in a format that works for us as an organisation. It's a one stop shop for our staff - they can go their to access policies and procedures, incidents, complaints, audits and so on. It's also great for circulating information using Notices. This has been particularly useful during the COVID pandemic as it's been easily to communicate with all staff on a daily basis by the touch of a button. We also have a COVID information file in the documents section which staff can access for further information as required.

改善点: I cannot think of anything to be honest. Improvements have been ongoing since day one and it just keeps getting better and better.

ベンダーからの回答

Radar Softwareが2021/3/3に提供

Thanks for the review, Heather.

We are proud that Radar Healthcare has enabled our customers to react quickly to the COVID pandemic and that our systems are helping you communicate and manage information within Malling Health.

Mark Fewster Head of Product at Radar Healthcare

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2020/11/2