キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Echoboxの概要

Echoboxは、出版社専用に設計された、非常にパワフルなソーシャル・メディアのパブリッシング・ソリューションです。

Echoboxの最新AIテクノロジーにより、出版社がFacebook、Twitter、Instagram、LinkedInのトラフィックや収益、エンゲージメントを最大化させ、同時に時間とお金も節約できるよう支援します。

Newsweek、The Times、The Telegraph、Handelsblatt、Le Monde、Conde Nastなど、世界中で800社以上の大手出版社がEchoboxを利用しています。Echobox AIは、サービスを利用する各出版社向けにカスタマイズされます。

Echoboxの対象ユーザー

新聞、雑誌、テレビ局、ラジオ、デジタル出版物、専門出版物、メディア・コングロマリットなど、ソーシャル・メディアを使用する出版社。

Echoboxソフトウェア - 1

Echoboxをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Echobox

Echobox

4.7 (82)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
49
3
4.8 (82)
4.7 (82)
4.8 (82)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$6.00
無料バージョン
無料トライアル
23
38
4.6 (1,466)
4.4 (1,466)
4.4 (1,466)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Echoboxの他のおすすめ代替製品

Buffer
高評価の機能
ソーシャル・メディア統合
投稿スケジューリング
自動パブリッシュ
Hootsuite
高評価の機能
ソーシャル・メディア統合
ダッシュボード
投稿スケジューリング
Meta for Business
高評価の機能
SNSプロモーション
アクティビティ・ニュースフィード
投稿スケジューリング
Marketing 360
高評価の機能
リード管理
ワークフロー管理
行動分析
Salesforce Marketing Cloud
高評価の機能
キャンペーン管理
メールキャンペーン管理
レポート/分析
Brandwatch
高評価の機能
ソーシャル・メディア統合
レポート/分析
複数アカウント管理
facelift
高評価の機能
投稿スケジューリング
自動パブリッシュ
複数アカウント管理
Sprinklr
高評価の機能
ソーシャル・メディア統合
投稿スケジューリング
複数アカウント管理
Centralpoint
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。

Echoboxの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.8
カスタマーサービス
4.8
機能
4.7
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
77%
4
21%
3
1%
1
1%
Ben
Ben
英国のDeputy Head of Audience
認証済みLinkedInユーザー
出版, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

A great efficient way to manage our accounts

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Echobox has been a real asset to the Audience team at The Independent. When we first started using it in December 2017, it still had the odd hiccup, but it has improved so imeasurably since then, I rarely have problems - and if I ever do, Echobox are very responsive and helpful.

良いポイント:

I like that Echobox is easy to use, and feels like it complements our media output. It is accessible, so it's easy for me to teach others on the team, and in the company more generally, how to use it. I like that we can run so many social media accounts through it. It has saved us valuable time we used to spend on posting, and really helps us deliver more traffic to the site.

改善してほしい点:

I suppose that the number ranking on stories could be a bit better tuned in some areas, but largely I know when something is numbered a bit wrong. Also, it would be nice to expand some features, such as the time frames you can view (maybe adding in some more specific, 1 hour, 30 mins, etc...).

Daniel
ドイツのDirector Audience Development
認証済みLinkedInユーザー
オンラインメディア, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

"A huge time-saver and growth-driver"

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Using Echobox helps us coordinate much more easily between the different team's posts and saves several hours of work every week. Since we started using Echobox, hour performance on Facebook increased rapidly.

良いポイント:

Echobox is extremely easy to use, even for team members that are not familiar with social media posting. It is very helpful to be able to easily access analytics to see how posts performed in order to decide what to re-share or optimize. The ability to set up A/B tests within the tool has greatly supported our growth.

改善してほしい点:

We are very happy with the provided features and user experience. I cannot think of any major negative aspects.

Lena
Lena
フランスのHead of Partnerships
認証済みLinkedInユーザー
オンラインメディア, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

Do what you pay for...

1.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Really unpleasing, the sales team never answered on why their promises were in fact lies, we lose precious time trying to fix it where actully the truth: that simply does not work...

良いポイント:

Avoid you to have to think about time slots and that's it...

改善してほしい点:

impossible to post videos... And the increase of reach NEVER happened, all the opposite, our reach was WORSE. The IA was useless (no posts in the afternoon for no reason).

Echoboxからの返信

2 年前

Dear Lena, Thank you for sharing your feedback and we are sorry to hear you were unhappy with your experience. Please note that publishers achieve the best results when following our recommendations for using Echobox to publish on social media. More than 1,000 publishers globally of all types, sizes and needs use Echobox, and they experience significant gains in performance and efficiency which is why they continue to use our solution year after year. Please feel free to reach out to our team should you have any questions. Kind regards, The Echobox Team

Jon
アメリカのExecutive Director
オンラインメディア, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

Social Media promotion and monitoring with results and an efficient, intutive interface

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Especially pleased that when we encountered operational or management problems, Echobox customer service was very responsive.

良いポイント:

Its easy to use interface and its AI capabilities, which has helped us in scheduling and identifying best performing social media.

改善してほしい点:

No serious issues at this time. Efficient and easy to use.

François
フランスのDirecteur technique
認証済みLinkedInユーザー
オンラインメディア, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

An easy-to-use and powerful social sharing tool

5.0 12 か月前

製品を使ってみた感想: Slate.fr, being a pure player, we do rely a lot on our presence on social media. This is definitely at the core of our strategy as a company. Echobox made our social media editors’ lives much easier. It is an intuitive, very useful and quick-to-learn tool. We use to spend so much time posting on the different platforms individually. With Echobox, having all of our accounts on one tool has been a substantial time saver. This and the AI-driven time-slot posting feature helped us achieve the traffic goal we had in our newsroom.

良いポイント:

The feature that sold us on going with Echobox is the time-slot one, adding a score above the posts, suggesting if that is relevant at that time, and letting the algorithm post at the most suitable time.

改善してほしい点:

No Instagram reels or TikTok implementation for now (but available soon!)