Feedbearの概要

Collect, manage, and act upon customer feedback. Make informed product decisions and build what really matters.

Feedbearの対象ユーザー

Product owners, Product Managers, Founders, and CEOs of small and medium businesses.

Feedbearの詳細

Feedbear

2018年設立

Feedbearの詳細

Feedbear

2018年設立

Feedbearの動画と画像

Feedbearソフトウェア - 1 - サムネイル
Feedbearソフトウェア - 2 - サムネイル
Feedbearソフトウェア - 3 - サムネイル
Feedbearソフトウェア - 4 - サムネイル
Feedbearソフトウェア - 5 - サムネイル

Feedbearを類似製品と比較する

価格プラン

$59.00/月
$50.00/月
$12.00/月
$25.00/月

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン あり

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり

Feedbearのサポートと動作環境

サポート

  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース

トレーニング

  • オンラインライブ配信
  • ドキュメンテーション

Feedbearの機能

  • API
  • アイディアランキング
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ・ニュースフィード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • イノベーション管理
  • クラウドソーシング
  • ゲーミフィケーション
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • ステータス追跡
  • タグ付け
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データの可視化
  • データセキュリティ
  • トレンド分析
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • フィードバック管理
  • フォーラム/掲示板用
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブレインストーミング
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト追跡
  • ホワイトボード
  • マインドマップ
  • メール管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 事業計画
  • 優先順位付け
  • 広報管理
  • 承認ワークフロー
  • 検索/フィルター
  • 観念化
  • 評価とレビュー
  • 調査、投票
  • 達成、リテンション

アイデア管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • SSLセキュリティ
  • アイディアランキング
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケート/投票管理
  • エンゲージメント追跡
  • カテゴリのカスタマイズ
  • ゲーミフィケーション
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • チャット、メッセージング
  • ディスカッション、フォーラム
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • フォーラム/掲示板用
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブレインストーミング
  • プロジェクト・ワークフロー
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト追跡
  • ポートフォリオ管理
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 事業計画
  • 優先順位付け
  • 広報管理
  • 役割ベース許可
  • 戦略的計画
  • 観念化
  • 設定可能ワークフロー
  • 評価とレビュー
  • 評価管理
  • 調査、投票
  • 進捗の追跡
  • 進捗レポート
  • 達成、リテンション

イノベーションの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • ウィジェット
  • エンゲージメント追跡
  • キャンペーン管理
  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • ダッシュボード
  • チャット、メッセージング
  • テキスト分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジ管理
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • マルチチャネル管理
  • メール管理
  • モニタリング
  • ライブチャット
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 多言語
  • 広報管理
  • 感情分析
  • 検索/フィルター
  • 評価とレビュー
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客体験の管理

カスタマー・エクスペリエンスの比較一覧をすべて表示する

  • 360度フィードバック
  • AI/機械学習
  • API
  • CESアンケート構造
  • CRM
  • CSAT調査の構造
  • NPSアンケート構造
  • SMSメッセージング
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • ウィジェット
  • エンゲージメント追跡
  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • クレームのモニタリング
  • コメント、メモ
  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • チャット、メッセージング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • パフォーマンス測定基準
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロセス/ワークフロー自動化
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • メール管理
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 多言語
  • 感情分析
  • 検索/フィルター
  • 評価とレビュー
  • 質問のカスタマイズ
  • 通話レポート
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客体験の管理

カスタマー満足度の比較一覧をすべて表示する

  • @メンション
  • API
  • アイデア管理
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アジャイル方法論
  • アラート/通知
  • カレンダー管理
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • ゲストアクセス
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • ステータス追跡
  • タイムライン管理
  • タグ付け
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク計画
  • タスク進捗追跡
  • チャート
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ファイル管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • プロジェクトの時間追跡
  • プロジェクト・テンプレート
  • プロジェクト・ワークフロー
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト追跡
  • マイルストーン追跡
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リソース管理
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業計画
  • 優先順位付け
  • 割り当て管理
  • 納期管理
  • 複数プロジェクト
  • 要件管理
  • 視覚化
  • 観念化
  • 計画ツール
  • 進捗の追跡

製品ロードマップの比較一覧をすべて表示する

  • @メンション
  • API
  • ToDoリスト
  • アイデア管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アンケートおよびフィードバック
  • カスタマーNPS
  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • カレンダー管理
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • ステータス追跡
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク計画
  • タスク進捗追跡
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • フィールドのカスタマイズ
  • プロジェクトの時間追跡
  • プロジェクト・ワークフロー
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト追跡
  • マイルストーン追跡
  • メール管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リソース管理
  • リリース計画
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業計画
  • 優先順位付け
  • 広報管理
  • 納期管理
  • 製品ライフサイクル管理
  • 製品ロードマッピング
  • 複数プロジェクト
  • 要件管理
  • 計画ツール
  • 進捗の追跡

製品管理の比較一覧をすべて表示する

Feedbearの同じカテゴリ製品

Feedbearの他の類似製品

Feedbearのレビュー

全16件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.9
カスタマー・サービス
4.9
機能
4.6
価格の妥当性
5

評価別レビュー数

5
13
4
2
3
1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Mehmet emre A.
Mehmet emre A.
トルコのCOO
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Simple Product Management Tool

5 先月 新着

コメント: I was looking for a way to collect customer feedback and share public roadmap for my product and I found Feedbear. This is a product feedback management system that combines all your customer feedback channels so you can easily collect and manage ideas. You can also use it to manage your public roadmap, communicate product updates, and receive customer support. And the best part is, it integrates with my product!

良いポイント:

Easy to setup, It can be integrated with my product for collecting feedback without user login, Anonymus or user voting configuration, Custom domain feature, Feedback management with native feedback widget, voting, changelog and public roadmap, Customer support is good, they responded quickly to my tickets and feature requests,

改善点:

Integrations can be increased and features about feedback widget such as custom fields can be added.

Tito C.
エルサルバドルのFreelancer
デザイン, 自営業
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

¡Feedbear es incredible!

5 6 か月前

コメント: Ha sido increíblemente, tuve mi roadmap listo en minutos y el soporte técnico ha sido rápido, certero y confiable.

良いポイント:

Es fácil de utilizar, fácil de configurar y se puede tener un roadmap listo en minutos.

改善点:

Me gustaría poder configurar la forma en la que se ve el contenido, poder cambiar el layout o definir cuantos bloques informativos quiero que aparezcan en mi roadmap.

Martin W.
Martin W.
カナダのDirector of Marketing
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

A simple tool

3 5 か月前

コメント: I like the simplicity of the tool but it is missing some important features that prevent us from using it more.

良いポイント:

I like the simplicity of the tool. The UI is also quite nice and pleasant to work with. It's clean and intuitive.

改善点:

It's missing some key features that I wish it would have, such as anonymous voting or single sign on capabilities. We don't use the tool much because it is missing these, otherwise, we would keep using it.

Adrian R.
英国のPrincipal Consultant
プロフェッショナル・トレーニング、コーチング, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Very easy to use & effective

5 3 か月前

コメント: I purchased FeedBear and was up and running within minutes. It's very intuitive to use, and very easy to get started. I won't be using it for features on a software product, I'll be using it to get customers to suggest ideas for webinars/videos etc, so I was pleased to see that you can customise the text that appears (i.e. rather than 'submit your feature', I can change it to 'what topics are you interested in' etc). All works well, particularly now the need for users to have a feedbear account has been removed (i.e. people can submit feedback without having to login)

良いポイント:

- Works out of the box - Focused on gaining feedback and prioritising - Great to be able to add branding

改善点:

None yet, it has all worked well so far, for the reasons that I am using it

Ryan N.
Ryan N.
英国のManaging Director
認証済みLinkedInユーザー
Eラーニング, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Simple yet beautiful feedback platform

5 5 か月前

コメント: Overall, it's been a great experience so far. Its's been super easy to setup. And the support team / the founders have been flexible, so definitely a positive experience.

良いポイント:

The beauty of Feedbear is it's simplicity. It took about 5 minutes or less to setup. However, if you want to customise it you can. So it has plenty of flexibility. I found the team flexible and willing to listen to suggestions and make changes when necessary.

改善点:

I believe email notifications from custom domain is being added soon and it's on the roadmap. That's the one thing I want.