キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Dialpadの概要

Dialpadは、どのデバイスでも必要な電話機能を利用できるようにすることでチームをつなぎ続ける最新のクラウドベースの統合コミュニケーション・システムです。Dialpad Talkのネイティブ音声インテリジェンス機能は、リアルタイムの書き起こしや、アクション・アイテムがハイライトされた通話後の要約作成を活用して生産性を向上させます。さらに、G Suite、Office 365、Zendesk、Salesforceとの統合により、チームが毎日使用するアプリケーションとの迅速なデプロイと自動同期が可能になります。

Dialpadの対象ユーザー

営業担当者の効率を高め、ランプタイムを短縮することを目指すあらゆる規模の営業組織に適しています。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Dialpad
  • 所在地:San Francisco (アメリカ)
  • 2011年設立

Dialpad のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, オーストラリア, カナダ, ニュージーランド 他1つ

言語

日本語, 英語

Dialpadの料金プラン

最安値プラン:

$15.00
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Dialpadには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Dialpadの有料プランは$15.00から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Dialpad
  • 所在地:San Francisco (アメリカ)
  • 2011年設立

Dialpad のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, オーストラリア, カナダ, ニュージーランド 他1つ

言語

日本語, 英語

Dialpadの動画と画像

Dialpadソフトウェア - 1
Dialpadソフトウェア - 2
Dialpadソフトウェア - 3
もう4件表示する
Dialpadの動画
Dialpadソフトウェア - 1
Dialpadソフトウェア - 2
Dialpadソフトウェア - 3

Dialpadの機能・特徴

  • AI/機械学習
  • CRM
  • CTI (コンピューター電話統合)
  • IVR/音声認識
  • PBX
  • SIPトランキング
  • VoIP
  • VoIP接続
  • アクティビティの追跡
  • エージェント・インタフェース
  • オンデマンド・レコーディング
  • オンライン音声通信
  • キャンペーン管理
  • キュー管理
  • コラボレーションツール
  • コールスクリプト
  • コールセンター運営
  • サードパーティ統合
  • チャット、メッセージング
  • チャットボット
  • トレーニング管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • パワー・ダイヤラー
  • ビデオ会議
  • ファイル転送
  • ボイスメール
  • ボイスメール文字起こし
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチユーザー・コラボレーション
  • ミーティング管理
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リスト管理
  • レポート/分析
  • 予測ダイヤラー
  • 会話インテリジェンス
  • 小規模企業向け
  • 発信者ID
  • 目標設定/追跡
  • 自動アテンダント
  • 自動ダイヤル
  • 自動ルーティング
  • 自動発信ダイヤラー
  • 自動着信分配
  • 自然言語処理
  • 評価管理
  • 通話モニタリング
  • 通話リスト管理
  • 通話ルーティング
  • 通話レポート
  • 通話会議
  • 通話記録
  • 通話転送
  • 通話追跡メトリクス
  • 通話録音
  • 連絡先管理
  • 達成、リテンション
  • 音声認識
  • 音声/ビデオ会議

Dialpadの競合SaaS製品

RingCentral Contact Centreソリューションは、オムニチャネル機能を提供し、ユーザーの顧客がユーザーとの関わり方を決定できるようにします。
Zoom Meetingsは簡単で信頼性が高く、セキュアに、多数のシステムにまたがってHDビデオ、オーディオ、コンテンツの共有を提供します。
Twilioは、企業がWebまたはモバイル・デバイス用の拡張可能で信頼性の高い音声およびSMSアプリを構築するため、シンプルで従量課金制のAPIを提供しています。
セットアップや管理が簡単な、包括的なクラウド電話システムです。
70以上のCRM、ヘルプデスク、およびソフトウェア統合により、すべての電話での会話を有意義なものにして担当者の時間を節約することができます。
デスクトップ、ブラウザ、モバイル、ビデオ・デバイスで、世界のどこからでも会うことができます。
3CXは、ビデオ会議、ライブ・チャット、モバイル・アプリの機能を備えたオープン・スタンダードのIP PBXです。あらゆる規模のビジネスや業界に適しています。
JustCallは、営業およびサポート・チームがデスクトップまたは電話から直接電話をかけたり、着信への対応や着信のログへの記録と録音を行ったりするクラウドベースの電話システムです。
Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。

Dialpadのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.2
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Erin
Executive Director
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 2~10の従業員数
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Easy Transition. Great Ongoing

4.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Rick
Rick
アメリカのOwner
認証済みLinkedInユーザー
建設, 2~10の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

DialPad has been a great service for our business

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Our experience has been excellent. We have really had nothing negative ever happen with it and I've shared it with tons of people. It's probably my current favorite phone service we use and we have a few, always looking for the next best thing.

良いポイント:

Love the mobile app and the ability to make and receive calls over cellular and WiFi. We've been using it for years and it's been rock solid.

改善してほしい点:

The only con is that they don't have a free version any longer. I tell anyone who asks about it and we love it but we were lucky enough to such an early adopter we got in on the "free for small businesses" deal way back when they first launched.

Russell
Russell
アメリカのCEO
認証済みLinkedInユーザー
経理, 2~10の従業員数
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Artificial feature limitations soured my experience with Dialpad

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Once the port issues were resolved it is generally fine and easy to use, although I am disappointed that several basic features are excluded at the price we are paying, which is not exactly cheap compared to competitors. I may switch to a different to gain access to the features that Dialpad refuses to provide without spending more money.

良いポイント:

Native app is easy to use, and easy integration with Google Contacts makes dialing a snap. All users can dial out VoiceIntelligence transcripts are useful and automatically generated. The accuracy is about 80%, usually good enough to easily tell what was being discussed even if some of the words are transcribed incorrectly.

改善してほしい点:

The port experience was a disaster. There was a goof somewhere and this left me without the ability to receive or make phone calls on my business' primary phone number at either Dialpad or at my prior provider (Google Voice) and the support did not make me feel like fixing this was a priority for them, never providing updates. It eventually got fixed. The product has arbitrary and foolish feature limitations that feel unnecessary and petty. I am paying good money for this product and yet cannot access even a basic IVR because I am not an enterprise customer with more than 100 users. An IVR is absolutely basic functionality for a phone service with more than one user. We also cannot set holidays on our service because we need to be in a more expensive plan to do that.

Joshua
ニュージーランドのVP Global Sales
不動産, 51~200の従業員数
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Not what was expected - was sold the dream

4.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I personally do not recommend.

良いポイント:

Cost compared to the market was good as they cut a good deal.

改善してほしい点:

The onboarding was terrible, months delayed (despite paying from the date of the contract being signed) and very little correspondence due to Dialpad being overwhelmed with new customers.

検討した類似製品: Aircall

Dialpadに決めた理由: We required more functionality.

Dialpadに切りかえた理由: Price

Tom
オーストラリアのManaging Director
マーケティング、広告, 2~10の従業員数
使用期間: 6~12か月
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Don't use Dialpad

1.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Dialpad is a cloud-based communication platform used for business communication, offering features like voice, video, and messaging. Users generally find it user-friendly with reliable call quality and integrations. The cost varies, and customer support quality can vary too. Its scalability makes it suitable for various businesses.

良いポイント:

Nothing, absolutely nothing.

改善してほしい点:

My experience with Dialpad's customer service was incredibly frustrating. Setup took weeks longer than promised, and canceling my account became a months-long ordeal. Customer service was unresponsive, lacked follow-through, and the procedures for cancellation were unnecessarily complicated. I would caution anyone considering Dialpad to research their customer service reputation and explore alternative options. Dialpad fell far short of acceptable customer service standards in my experience.

Shane
アメリカのOwner
レクリエーション施設・サービス, 自営業
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Small Local Service Business

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: I am very happy with Dialpad and highly recommend.

良いポイント:

I like the mobile app, it's UI, and ability to use on multiple devices.

改善してほしい点:

Sometimes the app can be a little buggy but overall, I don't have many issues.