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Dialpadとは?

Dialpadは、どのデバイスでも必要な電話機能を利用できるようにすることでチームをつなぎ続ける最新のクラウドベースの統合コミュニケーション・システムです。Dialpad Talkのネイティブ音声インテリジェンス機能は、リアルタイムの書き起こしや、アクション・アイテムがハイライトされた通話後の要約作成を活用して生産性を向上させます。さらに、G Suite、Office 365、Zendesk、Salesforceとの統合により、チームが毎日使用するアプリケーションとの迅速なデプロイと自動同期が可能になります。

Dialpadの対象ユーザー

営業担当者の効率を高め、ランプタイムを短縮することを目指すあらゆる規模の営業組織に適しています。

Dialpadソフトウェア - 1
Dialpadソフトウェア - 2
Dialpadソフトウェア - 3
Dialpadソフトウェア - 4
Dialpadソフトウェア - 5

Dialpadをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Dialpad

Dialpad

4.2 (530)
$27.00
無料バージョン
無料トライアル
82
51
4.4 (530)
4.2 (530)
4.1 (530)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$25.00
無料バージョン
無料トライアル
195
26
4.0 (18,535)
4.0 (18,535)
4.1 (18,535)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Dialpadの他のおすすめ代替製品

Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
営業チーム/組織向け
顧客追跡
JustCall
高評価の機能
ボイスメール
通話ルーティング
通話録音
Zendesk Suite
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Zoom Workplace
高評価の機能
ビデオ会議
双方向音声・動画
画面共有
Webex Suite
高評価の機能
ビデオ会議
双方向音声・動画
画面共有
Twilio
高評価の機能
SMSメッセージング
SMS一斉送信
通話ルーティング
OpsGenie
高評価の機能
アラート/通知
オンコール・スケジューリング
リアルタイム通知
RingCentral Contact Center
高評価の機能
モバイル・アクセス
通話ルーティング
通話記録
3CX
高評価の機能
VoIP接続
モバイル・アクセス
通話ルーティング

Dialpadの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.2
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.1
機能
4.2
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Erin
Executive Director
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Easy Transition. Great Ongoing

4.0 3 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Jonatan
Jonatan
コロンビアのSupervisor
認証済みLinkedInユーザー
物流、サプライチェーン, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

An app that you would not stop using!

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Quality, Dialpad talk not only allow us to answer and make calls, but we can use it to track every possible KPI and with that, keeping the quality of the service by auditing each interaction.

良いポイント:

Dialpad talk has several features but the most amazing one if Voice AI, it allows us to identify the matter of a call and lead us to analyze every interaction.

改善してほしい点:

Groups, we would like to have more control about groups of people created within the app, due to the current moment we are living (pandemic) we are more connected than ever, and people love personalizing their groups.

Morgan
アメリカのDirector of Property Management
認証済みLinkedInユーザー
不動産, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路
ソース:GetApp

Extremely Disappointed in Customer Service

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Sadly we love the product but have been extremely disappointed with staff and customer service. We sent in written notice immediately upon setup to not have our contract auto-renew. Our contract auto-renewed and I have forwarded this proof of cancellation well before the required notice date multiple times to the sales staff, customer service representatives and managers at Dialpad who helped to initially set up our account. Months later it still hasn't been resolved and we are getting little response other than we'll get back to you. We are currently being charged over $400 per month for extra lines we don't need and it's looking more and more like we'll have to settle this with legal action due to the non-response.

良いポイント:

Easy to learn, great functionalities, easy to integrate into a team and very customizable.

改善してほしい点:

Bad customer service. Confusing and complicated to setup initially.

Anthony
アメリカのReal Estate
不動産, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Decent Service - Terrible to cancel

2.0 2 か月前 新着

良いポイント:

Relatively easy admin. Extendability (api , integrations)

改善してほしい点:

Customer service is a nightmare. Took me days to cancel when i no longer needed the service. Was eventually going to resubscribe my team but the way they handled customer service turned me off.

Rachel
アメリカのCustomer Support Lead
不動産, 201~500人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Texting Feature is a huge upgrade from other tools!

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Best phone software we've used yet and we've used 3-4.

良いポイント:

Compared to other phone softwares, Dialpad is huge step up for call centers. Within the tool, it is so easy to search for previous contacts and at a glance see all interactions we have ever had with specific contacts. As I mentioned already, what truly sets Dialpad apart is their ability for any user in the assigned department to read and follow up on text messages. Other softwares limit the text messages to only be viewable by the user that sends the message, which prevents teams like ours from seeing the messages and following up if the user is not working.

改善してほしい点:

Not sure if this is a premium features or maybe just not one we have turned on, but I would love to also play back outbound calls.

Mike
アメリカのStaffing Lead
人材派遣、人材紹介, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Love Dialpad and will never turn back!

5.0 10 か月前

良いポイント:

I love the simplicity and ease of use that makes using Dialpad easier than using a normal landline office phone. It is easy to move throughout the app and explore all the features, and you can seamlessly move your calls throughout your office/organization with no hassle or extra steps. Whether you are using it for yourself or as an office/company phone system it is an effective tool that makes the crucial communication flawless and simple. 10/10 recommend

改善してほしい点:

I don't have anything bad to say about dialpad, except maybe adding a software that allows you to sent mass texts in a non-group text setting. Which to be fair, I am sure they probably have it and I just do not know how to use it though.