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Repair-CRMとは?

小規模のフィールド・サービス企業が最新のフィールド・サービス・ソリューションで成長できるよう支援することをミッションとしています。技術者のスケジュールを設定して派遣し、GPSで進捗状況を追跡することができます。手頃な価格 (ユーザー1人あたり月額$25) で、3~15人の技術者を抱える企業に最適です。クラウドベースの管理機能とモバイル・アプリ。
資産追跡、写真および署名のキャプチャ。無料トライアルを始めましょう (クレジットカード不要)。

Repair-CRMの対象ユーザー

Repair-CRMは、顧客の機械の定期的なメンテナンスを行い、定期訪問へのリマインダー機能を使用して収益を拡大したいと考える成長中の中小企業に適しています。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • E-Software
  • 所在地:Budapest (アメリカ)
  • 2018年設立

Repair-CRM のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, オランダ, カナダ, スウェーデン 他3つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他2つ

Repair-CRMの料金プラン

最安値プラン:

$19.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Repair-CRMには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Repair-CRMの有料プランは$19.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • E-Software
  • 所在地:Budapest (アメリカ)
  • 2018年設立

Repair-CRM のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, オランダ, カナダ, スウェーデン 他3つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他2つ

Repair-CRMの動画と画像

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Repair-CRMの機能や特徴

  • GPS
  • QuickBooks統合
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アラート/通知
  • オンライン時計
  • カスタマー管理
  • カレンダー管理
  • サードパーティとの連携
  • サービス履歴
  • スケジューリング
  • データのインポート/エクスポート
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム更新
  • ルーティング
  • レポートと統計
  • 予防メンテナンス
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 技術者管理
  • 時間追跡
  • 機器追跡
  • 求人スケジューリング
  • 求人管理
  • 求人追跡
  • 派遣管理
  • 見積もり、概算
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 連絡先データベース
  • 電子署名
  • 顧客データベース

Repair-CRMの競合SaaS製品

HubSpot CRMには、リードや顧客とのより良い関係を組織化、追跡、構築するために必要なものが揃っています。 HubSpot CRMの製品詳細
財務、顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化する統合ビジネス管理ソリューションです。
中小企業向けの業界トップレベルの会計ソフトウェア。顧客、ベンダー、従業員情報へすぐにアクセスすることができます。
事業者によるスプレッドシートの管理、グラフやチャートの作成、計算、プロジェクトの共有などに役立つデータ分析ソリューションです。
Synchroteam FSMソフトウェアで、モバイル・ワークフォースを管理することができます。無料トライアルは1分以内で作成することができます。ライブ・サポートもあります。
Housecall Proは、ホームサービス業者がスケジューリング、ディスパッチ、支払いなどを合理化するための高評価のビジネスソリューションです。
オフィスをペーパーレス化して、現場ベースのスタッフの生産性と効率を最大限に高めるために設計されたビジネス・ソフトウェアです。

Repair-CRMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
5.0
カスタマーサービス
4.9
機能
5.0
価格の妥当性
5.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
94%
4
6%
Csarnai
Csarnai
ハンガリーのCEO
認証済みLinkedInユーザー
機械・産業工学, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Easy to use with our Zebra barcode terminal

5.0 5 年前

良いポイント:

We were looking for a field service solution with barcode reading built-in. They helped us customize the APP for our needs in our workflow.

改善してほしい点:

Since they were just starting up, it took time to implement it to our barcode reader to make it easy to use, but it was worth waiting!

E-Softwareからの返信

5 年前

Thank you Robert, we are glad you like it!

Timothy
ジャマイカのManaging Director
情報技術、情報サービス, 自営業
使用期間: 1年以上
投稿経路

User Review on Repair CRM

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Excellent . Affordable, Easy to use, reliable and excellent support from the team.

良いポイント:

Ease of use and affordable. It captures everything needed for Field Service and the team continually develops the product and very responsive to issues

改善してほしい点:

A lower tier pricing for users with more than one but less than five

検討した類似製品: Dynamics 365 QuickBooks Enterprise

Repair-CRMに決めた理由: Affordability and responsiveness to issues and customer access

切り替える前の製品: HubSpot CRM

Repair-CRMに切りかえた理由: It suited our needs best and the team customized the software to include meter reading and fault code entry and no extra cost. That was a selling plus for me. It’s also very easy to implement. Reliable and user friendly. Among the best available. I recommend this to all Service Companies. I’m hoping it will soon integrate with Quickbooks Desktop as it now does with Quickbooks online.

E-Softwareからの返信

4 か月前

Thank you Timothy! Happy to help!

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
不動産, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Overall Effective

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Overall, Repair-CRM is a good program. I find it useful but do not find it as a leader in the work order platform market.

良いポイント:

Repair-CRM gets the job done. It offers the support for photo sharing and communications for vendors to fulfill work orders, basic needs are met.

改善してほしい点:

The billing integration could be a lot better. I would love if this program integrated with QuickBooks for easy invoicing.

Ruth
アメリカのGENERAL MANAGER
海運, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Repair-CRM being used in a marine engine and industrial repair facility.

5.0 11 か月前

製品を使ってみた感想: Excellent!

良いポイント:

I appreciate the price point and the ease of use the most. Repair-CRM was and is very easy to just start using. there was very little training or learning needed to begin using. Also communicating with the software team is incredibly quick and easy when I have questions, or suggestions that could be put into place. The customer service has been awesome; communication via email is almost always same day, which has been wonderful.

改善してほしい点:

I don't know what I like least, they have been able to help me get what I needed out of the software so far.

E-Softwareからの返信

11 か月前

Thank you Ruth!

Peter
ハンガリーのOwner
機械・産業工学, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Repair CRM is great for field technicians

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Easy to use Mobil app which helps speed up the Admin-time in the office.

良いポイント:

It allows our Techs to do the paperwork at a repair, eliminating sending the messy handwritten work orders to the office. We used to enter them manually in the evening ... this alone saves a lot of time for us (me).

改善してほしい点:

Inventory tracking was missing, but they implemented it with our help for us, so I can't say anything else in particular.

検討した類似製品: Microsoft Excel

Repair-CRMに切りかえた理由: Much easier to use on the phone.

E-Softwareからの返信

5 年前

Thank you Peter! It was fun working with you guys!