Passportalの概要

N-able Passportal is an encrypted and efficient password and credential management solution built for MSPs, offering credential injection, reporting, auditing, password change automation, and privileged client documentation capabilities designed to streamline the technician's day by providing essential documentation at their fingertips to standardize service delivery and expedite issue resolution.

Passportalの対象ユーザー

Ideal for MSP and/or internal IT services teams that need easy-to-use, simple, cloud-based password security and IT documentation in co-managed IT environments.

Passportalの詳細

N-able

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価格プラン

$18.00/月
$29.00/月
$48.00/年
該当なし

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン なし

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル なし
無料トライアル あり
無料トライアル あり

Passportalのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)

トレーニング

  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション

Passportalの機能

  • API
  • Active Directory統合
  • HIPAA準拠
  • PCI準拠
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ管理
  • アプリケーションのアクセス制御
  • イベントログ
  • インシデント管理
  • エンドポイント管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • サーバモニタリング
  • シングル・サインオン
  • セキュア・データストレージ
  • セキュア・ログイン
  • セキュリティ監査
  • セルフサービスポータル
  • データ同期
  • データ認証
  • バイオメトリクス
  • パスワード管理
  • ファイル管理
  • ポリシー管理
  • メンバーアカウント
  • モニタリング
  • ユーザー・アクティビティ・モニタリング
  • ユーザー管理
  • リアルタイム・モニタリング
  • リスクアラート
  • リモートでのモニタリングと管理
  • リモートアクセス管理
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 二段階認証
  • 多要素認証
  • 役割ベース許可
  • 承認プロセス管理
  • 最小権限
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 脅威インテリジェンス
  • 行動分析
  • 複数データソース
  • 複数ユーザーアカウント
  • 設定可能ワークフロー
  • 認証
  • 認証管理

PAMツールの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • Active Directory統合
  • HIPAA準拠
  • PCI準拠
  • SSLセキュリティ
  • アクセス制御・許可
  • アクセス管理
  • アクセス認証
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アプリケーション管理
  • イベントログ
  • コラボレーションツール
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • セキュア・データストレージ
  • セキュア・ログイン
  • セキュリティ監査
  • セルフサービスポータル
  • データストレージ管理
  • データ同期
  • データ認証
  • バイオメトリクス
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  • ブランディングのカスタマイズ
  • ポリシー管理
  • メンバーアカウント
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー・プロビジョニング
  • ユーザー管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 不正利用検知
  • 二段階認証
  • 多要素認証
  • 役割ベース許可
  • 特権アカウント管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 統一ディレクトリ
  • 自己アクセス・リクエスト
  • 複数ユーザーアカウント
  • 認証
  • 認証管理

アイデンティティ管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
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  • イベント追跡
  • インシデント管理
  • ウィルス定義更新
  • ウィルス対策
  • エンドポイント保護
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  • サードパーティ統合
  • サーバモニタリング
  • シングル・サインオン
  • スパム対策
  • セキュア・データストレージ
  • セキュア・ログイン
  • セキュリティ監査
  • データの可視化
  • データセキュリティ
  • ネットワーク・セキュリティ
  • パスワード管理
  • パッチ管理
  • ベストプラクティス・リポジトリ
  • ポリシー管理
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モニタリング
  • ユーザー管理
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リスクアラート
  • リスク分析
  • リスク評価
  • リモートでのモニタリングと管理
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • 二段階認証
  • 特権アカウント管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 脆弱性スキャニング
  • 脆弱性保護
  • 認証
  • 財務データ保護

コンピュータ・セキュリティの比較一覧をすべて表示する

  • アクセス制御
  • アプリケーション・セキュリティ
  • アラート/通知
  • グループパスワード
  • コンプライアンス管理
  • シングル・サインオン
  • セルフサービスポータル
  • パスワード・ジェネレータ
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  • パスワード保護
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  • リマインダー
  • リモートアクセスとモニタリング
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートサポート
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  • 二段階認証
  • 安全パスワード共有
  • 従業員ディレクトリ
  • 従業員データベース
  • 従業員ポータル
  • 自己アクセス・リクエスト
  • 認証管理

セルフサービス・パスワード・リセット(SSPR)の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • Active Directory統合
  • IP制限
  • SSLセキュリティ
  • アクセス制御・許可
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  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • アラート/通知
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  • リアルタイム・モニタリング
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  • リスク評価
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 二段階認証
  • 多要素認証
  • 多言語
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  • 暗号化パスワード・ストレージ
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 管理レポート
  • 自動保存、自動入力
  • 複数ユーザーアカウント
  • 認証
  • 認証管理

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  • バイオメトリクス
  • パスワード管理
  • プッシュ通知
  • ポリシー管理
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  • レポート/分析
  • 不正利用検知
  • 二段階認証
  • 役割ベース許可
  • 複数ユーザーアカウント
  • 複数認証方式
  • 認証
  • 認証管理

多要素認証の比較一覧をすべて表示する

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  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • セキュア・データストレージ
  • セキュア・ログイン
  • セキュリティ監査
  • ディスク暗号化
  • データセキュリティ
  • トークン化
  • バックアップ、修復
  • パスワード管理
  • ファイル暗号化
  • ポリシー管理
  • ユーザー管理
  • リアルタイム・モニタリング
  • リモートアクセス/コントロール
  • レポート/分析
  • 二段階認証
  • 監査証跡
  • 脅威対応
  • 認証
  • 認証管理
  • 鍵管理

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Passportalのレビュー

全87件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.2
カスタマー・サービス
4.4
機能
4.2
価格の妥当性
4.3

評価別レビュー数

5
42
4
38
3
7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Suhailah S.
Suhailah S.
マレーシアのAdministrative Assistant
認証済みLinkedInユーザー
小売, 5,001-10,000の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Passportal manage password easily

5 7 か月前

良いポイント:

Passportal is the best software for any team that need to shares password for any account that we shares together. I can add user for them to be able to access to all the password that are stored on the software.

改善点:

I wish they has an option to change the timeout session, as the session active time is too short and i find myself to have constantly logging in to the software and it is quite annoying.

認証済みレビュアー
アメリカのSenior Systems Engineer
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

Has potential but not there yet

4 3 年前

コメント: We used Thycothic Secret Server for password management and SharePoint for documentation. We were looking for a tools to help improve documentation and found IT Glue first , which seems to be a mature solution, but the sales resps (specially since the product belongs to Kaseya) are jerks and they want to charge an arm and a leg besides locking you up on a contract for years.
In our search, we found Passportal. It looked like IT Glue six years ago and the sales rep made a ton of promises about the development team working on "tons" of new features".
The password manager is good, we like the mobile app; but it is slow and the UI doesn't flow.
The documentation part is not ready yet. We tried to use and it doesn't give us the "efficiency" e were looking for. We went back to SharePoint and hope that SolarWinds brings this product up to speed.

良いポイント:

The mobile app to see passwords while on the field. +1 for MFA support. Ability to request access to passwords for L1 techs and they can be assigned permanently or temporarily. The is no report about this, thought.

改善点:

It is supper slow. To get one password you have to navigate through folders and it takes 3-5 second to load a page. The search engine should default to current customer and keep that setting until its changed. It should remember your last folder, etc. All the documentation part is still not mature as rivals like IT Glue: - Default templates don't have the fields we need, and if we modify them, we can not link them from passwords anymore. There is no way to go back. - Domains don't allow to enter custom DNS records, and they don't have snapshots; so if somebody changes your DNS zone, there is not way to know what was there before. - There is not alerts for domain or certificates about to expire. - SOP Documents don't allow inheritable templates. You need to create the same document for each client for common procedures. - No reporting. Only for passwords. The "runbook" is just a dump of all documents/assets. The feedback option doesn't show dates, so you don't know if a feedback or a idea you are going to vote for has been there for years or days.

Michael F.
アメリカのOperations Analyst
情報技術、情報サービス, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

From implementation to party of our daily rotation

3 2 年前

コメント: The subfolder/search issue gave a bad first impression for myself and my staff of the product. The inability to automate the backup with 2FA is a major issue.

良いポイント:

Once we removed the subfolders and placed all of the passwords at the root of the clients it works just as we need it to on the web and mobile apps for quick access to users and passwords.

改善点:

There is an ability to create subfolders for each client but when you have a number of subfolders for all clients it breaks the search function eliminating the possibility of using the subfolders. There have been 2-3 major outages in the 8 months we have been using this application. This increases the need for constant backups which can only be done via an application run manually. Support was not aware of the ability to run the backup application from command line which has instructions in text file in the same folder as the application itself. Unfortunately you can't run a backup via command line and automate it (batch file, scheduled task, etc.) with 2-factor authentication enabled (which we HAVE to have enabled) so you would have to run the backups manually. If there is ever an update to a password between backups and there is an outage then the staff does not have access to the updated password until the service is restored.

Jason P.
Jason P.
アメリカのPresident
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Zero Complaints

5 3 年前

コメント: Documentation of customer systems is a nightmare. A) You've got to have a centralized place where your staff can access it, B) That data needs to be secure, C) There are not many affordable AND secure options for small businesses like ours. PassportalMSP has solved all of these issues in one go. We are now migrating all of our documentation into Passportal with ease and it's actually USEFUL to keep up and running as we go about our day supporting clients.
My sales rep has been amazing! Highly communicative, quick to respond, ensures I've understood how the system works for when I want to start reselling password security to clients.
Onboarding was a breeze. By the time I had scheduled my onboarding session, however, I had already begun utilizing the system and my customizations were as they would have recommended. A very intuitive system to use!
Pricing is spot on as well. Add to the fact I can resell to clients as part of a service bundle or otherwise, and eventually the service pays for itself. You can't go wrong with that.
I highly recommend giving it a trial, if you're struggling with centralized documentation and password management!

良いポイント:

Highly intuitive interface, easy browser integration, plenty of options to customize data entered into the system, data is connected quickly to other relevant data to navigate client documentation quickly, password management has been spot on with little to no issues. Recently learned I can integrate it with customer AD networks and manage account resets from within my own system!

改善点:

As of yet, clients cannot access their documentation we record. This is supposed to be coming in the future, however. Also waiting for documentation access in the mobile app, but I can forgive as I know progress doesn't happen overnight.

Andrew F.
アメリカのOwner
コンピュータ・ネットワーク, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Pretty good so far.

5 2 年前

コメント: Being able to collect user passwords from my team automatically without us having to remember to document everything has been pretty helpful.

良いポイント:

It was quick and easy to setup and deploy on my systems and customer systems. Being able to see who accessed a password and when is also pretty huge for audits.

改善点:

There are some things that can't be changed after you set them, some of the setup is not super intuitive or flexible. Things like assuming the customer has a person who can administer the service onsite and forcing you to have at least 1 site administrator per customer when in reality, there are probably a number of companies that don't have a person in house suitable to be the site administrator. Integration with N-Central doesn't seem there quite yet, but we're hopeful they'll get it working properly soon enough. You can access and copy the passwords from the Take Control, but it won't actually paste the passwords into the system it seems.