HelpDeskの概要

HelpDeskは、チームの作業を簡素化するオンライン・チケット発行システムです。チーム内でのコラボレーションを促進する機能が満載されています。タグ付けの使用、プライベート・メモの追加、特定のチーム・メンバーへのチケット割り当て、あらかじめ用意された応答の作成を行うことができます。非常に高いレベルのセキュリティを確保するため、このシステムでは256ビットSSLプロトコルでデータを暗号化します。HelpDeskは、エージェントが時間を節約し、非常に高いレベルのカスタマー・サービスを提供できるように設計されています。業務負荷を軽減できます。

HelpDeskの対象ユーザー

ゼロから起業するスタートアップ企業からグローバル企業まで、HelpDeskは規模や業種を問わず、あらゆる企業に適しています。

HelpDeskソフトウェア - 1
HelpDeskソフトウェア - 2
HelpDeskソフトウェア - 3

HelpDeskをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

HelpDesk

HelpDesk

4.6 (56)
$29.00
無料のバージョン
無料のトライアル
56
5
4.7 (56)
4.4 (56)
4.6 (56)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$60.00
無料のバージョン
無料のトライアル
108
50
4.2 (501)
4.3 (501)
4.3 (501)

HelpDeskの他のおすすめ代替製品

JIRA Service Management
高評価の機能
サポートチケット管理
タスク管理
チケット管理
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高評価の機能
チケット管理
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高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
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高評価の機能
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チケット管理
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高評価の機能
キュー管理
サポートチケット管理
メール管理
Zoho Desk
高評価の機能
サポートチケット追跡
チケット管理
ヘルプデスク管理
LiveChat
高評価の機能
サポートチケット管理
モバイル・アクセス
リアルタイム顧客対応チャット
Front
高評価の機能
メール管理
モバイル・アクセス
受信箱管理
Issuetrak
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム通知

HelpDeskのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.6
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
70%
4
21%
3
9%
Anna
Anna
ポーランドのHead of Growth
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 無料トライアル
投稿者のソース

The ideal tool for Support Teams

5.0 3 年前

良いポイント:

Using this ticketing system, you can manage all of your communication with clients (emails, live chat messages, and others) in a simple and easy way. You can create ticketing lists using defined filters or tags – it helps to manage tasks between teammates. I really like the feature of adding your own notes to the ticket – thanks to that all users can see it and use it to solve the client’s problem.

改善してほしい点:

Pricing is a bit high, so there is a possibility that startups and small companies won’t be able to afford this tool.

Mantvydas
リトアニアのCEO
機械工業, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

We have what we need, but there is always what to improve

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Everything is suitable and in the end of the day does the job

良いポイント:

Great to have a form for customer to fill which was easy to implement in the website and to start gather tickets

改善してほしい点:

We needed different inputs to a form and we were unable to create custom inputs or text box to gather more specific information from customer, for example remote software login details or warranty number. Also we lack of analysis data, we cant know which our selling products receive most tickets.

Lianne
アメリカのVirtual Assistant
プロフェッショナル・トレーニング、コーチング, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Helpdesk

3.0 2 年前

製品を使ってみた感想: We purchased this program to help us with ticket management, as we were handling our customer service tickets through regular email. This system does allow us to do that. However, the system is not customizable, and it is very cumbersome and clunky. I would definitely not recommend this system to anyone else.

良いポイント:

-- Provides an easier way to manage requests that come into our business than through regular email. -- Gives an option for writing internal notes so that agents can make private comments to one another inside tickets for background -- Keeps all our support requests in one location so they are easier to find and manage than regular email

改善してほしい点:

-- Templates / emails cannot be customized without knowledge of HTML -- Poor customer service -- we have submitted tickets as well as chatted with CS on issues that required further investigation on their end. They have told us each time they would get back to us, but they never have. If they can't resolve the issue right at that moment, we never hear from them again. -- Our automated responses that we have set up to trigger when someone submits a ticket go our to every agent, every single time someone submits a ticket. Very annoying. The automated responses also become part of the ticket thread, which makes the threads long and cumbersome. We have asked them to please shut this off, and have been told they cannot do that.

LiveChat Softwareからの返信

2 年前

Hi Lianne, Here's Weronika from HelpDesk. Thank you for your honest review. I've read it carefully and would like you to know that it's crucial to make HelpDesk usable and meet your needs. Email templates indeed require HTML knowledge, but luckily you can always use our default template. It's ready to implement and will make your messages look professional. I'm sorry we left your message unanswered. We didn't do this on purpose. Our support heroes do their best 24/7 to answer your doubts. I'll see what happened with your ticket to make sure this never happens again. Now, the issue with automated workflows. They're designed to make your job easier, so I deeply regret that it didn't work out as expected. I'd appreciate knowing exactly how you've set them up so we can make them run in your favor. Email us directly at [email protected] to discuss the matter and reactivate your account for a month for free. I'll do my best to make your experience with HelpDesk enjoyable.

Chad
アメリカのManager of Member Engagement | Product Owner Internal Systems
消費者サービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Operations and Admin use with My Secure Advantage Inc. (MSA)

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: We love it. We use HelpDesk, LiveChat, and ChatBot

良いポイント:

We love the ability to quickly process support and/or member-facing requests through the website or the App.

改善してほしい点:

N/A - Support isn't available live since we are on the west coast of the United States and y'all are in Poland. Even though we have to submit tickets, support has been very quick and collaborative

Harland
アメリカのCustomer Service Manager
スポーツ用品, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Helpdesk & Pyzel Surfboards

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Overall my experience has been fantastic. Helpdesk has helped our employees in different location come together to support customers quickly and easily.

良いポイント:

From integration to customer support, Helpdesk was in fact the most helpful asset to provide our customers and will continue to be for the foreseeable future.

改善してほしい点:

There could always be more customizations on things like widget format and email format, but generally speaking everything is great.