eFrontの概要

eFrontは、大勢の従業員やパートナー、顧客の研修に高度なセキュリティ対策と広範なカスタマイズを必要とする企業向けの柔軟な学習管理システム (LMS) プラットフォームです。

適応性に優れたエンタープライズLMSソリューションであるeFrontでは、研修の仮想環境とデータを厳密に管理することができます。eFrontは他のインフラストラクチャとシームレスに連携するので、組織の成長に合わせて拡張できます。

eFrontの対象ユーザー

eFrontは、従業員や顧客、パートナーの研修用に開発された強力なエンタープライズLMSです。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Epignosis
  • 所在地:San Francisco (アメリカ)
  • 2012年設立

eFront のサポート

  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン 他42つ

言語

アラビア語, イタリア語, インドネシア語, オランダ語, スウェーデン語 他10つ

eFrontの料金プラン

最安値プラン:

$1,000.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

eFrontには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 eFrontの有料プランは$1,000.00/月から利用できます。

料金プラン

企業情報

  • Epignosis
  • 所在地:San Francisco (アメリカ)
  • 2012年設立

eFront のサポート

  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン 他42つ

言語

アラビア語, イタリア語, インドネシア語, オランダ語, スウェーデン語 他10つ

eFrontの動画と画像

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eFrontの機能・特徴

  • SCORM準拠
  • eコマース管理
  • アラート/通知
  • オンボーディング
  • コンテンツライブラリ
  • コンプライアンス追跡
  • コースの追跡
  • コースオーサリング
  • コース管理
  • サードパーティ統合
  • ソーシャルラーニング
  • テスト/評価
  • トレーニング管理
  • バーチャル教室
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ポータルサイト
  • モバイルラーニング
  • ユーザー管理
  • ラーニングパス/追跡
  • レポート/分析
  • 個人開発計画
  • 割り当て管理
  • 同時学習
  • 学習管理
  • 後継者育成計画
  • 目標設定/追跡
  • 組み込みのコース作成機能
  • 自己学習
  • 証明書およびライセンス
  • 評価管理
  • 進捗の追跡
  • 進捗レポート
  • 適格性管理
  • 集合研修
  • 非同期型eラーニング

eFrontの競合SaaS製品

ブログやWebサイトの作成に使用できる、世界で特に人気の高いソフトウェアです。無料で使用できるオープンソース・ソフトウェアです。
BrainCertにより、オンラインで学習、指導、コラボレーションを簡単に行うことができます。BrainCertは、4つの製品を1つの統一ソリューションで提供しています。
SkyPrepは、従業員向け研修のあらゆる面の自動化や、オンライン・プラットフォームへの簡単かつスムーズな移行を専門としたツールです。
eloomiは、使いやすく直感的な学習および開発プラットフォームです。新入社員の研修を行い、スキルとエンゲージメントを向上させることができます。
高等教育や企業研修の場で、学習者のエンゲージメントと知識の保持を高める。
2,350万人の学習者が利用するAbsorb LMSの直感的なインタフェース、アジャイルな機能、年中無休のサポートで、組織の力が向上します。 Absorb LMSの詳細
すべての従業員に、モバイル対応の最新研修の受講を指示することで、スキルの高い従業員を育成できます。
独自のWebサイトからオンラインコースを作成、マーケティングし、販売するためのプラットフォームです。 LearnWorldsの詳細
Eurekosは、単なるLMSではありません。新しい簡単なUI。ネイティブ・オーサリング、統合されたストリーミング、eコマース。100以上の言語のサポートなど。

eFrontのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.4
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
71%
4
20%
3
6%
1
3%
Michelle
Michelle
アメリカのTraining and Consultant Manager
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

A Quality lMS for the Mid-Size Business - FINALLY!

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Overall, eFront checked all of our boxes all the way down to our yearly allotted budgetary restrictions for an LMS. Here are literally most of the our requirements we used for our LMS research: Intuitive UI
Full Admin Access (adding/deleting/editing)
Metrics
Reporting
Scalability
Email Options (e.g, Welcome, Reminders, Completed)
Responsive Support Team
Mobile Learning
Video Hosting
File Formats Supported (e.g., PDF, PP, Docx, SCORM, AICC)
Reusable Modules
Unlimited Space
Version Control
Course Completion Support?
Assessment/Evaluation Support (e.g., set up quizzes)
Easy Set Up/Maintenance
LMS Pricing (e.g., one time, annual, SaaS)
Onboarding Charge
Per User Charge
Webinar Support
Training Question Support (peer to peer or teacher/student)
Customization Portals (e.g., customer specific)
Social Networking
E-Commerce options (nice to have)
Sandbox account available
Bottom line, we really felt the value in our decision and never felt like we had to compromise on any of our requirements. Great LMS, Wonderful Experience, Excellent Customer Service!

良いポイント:

What we liked most about the software the adaptability. Like most companies we had specific user types and data we wanted to be able to collect from every user. We not only wanted to collect the data, we also wanted to be able to setup specific learning paths and be able to run reports based on our classifications. eFront provided specifc - adjustable fields and open misc. fields we could use to further filter our users.

改善してほしい点:

We didn't really have a con per se? We researched long and hard and worked in many sandboxes to find the right LMS for us. If we had any cons or concerns as we setup the LMS, eFront was available and more than willing to answer our concerns with workable options if necessary.

Epignosisからの返信

3 年前

Michelle, thank you for taking the time to leave this review. We're glad to hear that after a lot of searching, eFront has been able to meet all of your needs. We pride ourselves on adaptability and reliability, so it's great to hear that we've hit the mark in these areas for your organization. We're glad that your organization feels the value in your decision to work with eFront and of course, our Support and Customer Success teams are always on-hand if you need any assistance along the way.

Yashovardhan
インドのResearcher
教育管理, 1,001~5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Helpful cloud-based learning management system

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: My overall experience with eFront has been quite positive. eFront is an intuitive and user-friendly Learning Management System that allows users to upload materials and create courses with ease. The reporting and analytics provided by eFront are also excellent, providing up-to-date information about learners and course progress. Additionally, the support staff at eFront have been extremely helpful and responsive whenever I have had a question about the platform or encountered a technical issue. Overall, I would recommend eFront to anyone looking for an efficient and comprehensive Learning Management System.

良いポイント:

The most impactful features of eFront include its comprehensive course library, ability to customize content for your organization's requirements, and its user-friendly interface. Yes, eFront is easy to use. Its user friendly platform makes it easy to navigate and create custom learning experiences. Integration of eFront with your existing business processes may depend on the complexity and customizability of your solutions. Generally speaking, yes, integration is quite easy and straightforward.

改善してほしい点:

One of the least liked features of eFront is the limited customization options for building your online training course. Some users have stated that the user interface is a bit outdated and difficult to navigate, which can be a source of frustration. Additionally, the built-in course builder has limited customization options, and many users have expressed a desire for more options when creating their course.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Few things to know about efront

3.0 3 年前

製品を使ってみた感想: It helps to run a simple learning management system to run online classes.

良いポイント:

1. It a simple to use SAAS application which allows to run an learning management system for a newbie. 2. I provides the ability to create membership program and assign different user roles to the members.

改善してほしい点:

1. It is way too complicated to make basic customization as it doesn't provide the access to its in built HTML files the only thing we could do is make changes in in built CSS files. 2. It costs higher than it should actually be priced at comparing with others.

検討した類似製品: WordPress

Epignosisからの返信

3 年前

Thank you for leaving us a review. We're glad to hear that you're finding eFront easy to use and that you're making the most of eFront's functionality. In terms of customization, each HTML template can be customised by taking advantage of the powerful plugin infrastructure which safeguards the system from breaking changes through upgrades. Our support team would be happy to walk you through this. eFront offers a Private-cloud, enterprise-ready solution focusing on security and flexibility. These are important features that should be taken into consideration when comparing with other, primarily public cloud, offerings. If you have any questions along the way, our support and customer success teams would be more than happy to hear from you. Thanks again for your review!

Joe
のAccount Manager
初等・中等教育, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

Generally Easy yet Powerful

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Overall it has been easy to use and fit our needs to compartmentalize our users quickly. We have not even begun to use half of the features that are available just because the basics are so powerful. The reports can be quickly customized down to a specific user or course and all the way back up to total system logins and course completions.

良いポイント:

Ease of course creation Flexible content types Custom user types Notifications by email of course completion and certificates Flexible pricing options Easily segment department using branches and putting an administrator over each branch Customize reports

改善してほしい点:

Automatic updates don't always work The notice of an expiring license is displayed in all branches (not just the main level) Sometimes the backup is slow (which I believe causes temporary database "errors" that are resolved once the backup is complete)

Epignosisからの返信

6 年前

Hello Joe! We're thrilled to hear that eFrontPro has been helping you to cover your training needs! Our team works hard towards this end. Also, you will be happy to know that with the latest release: - the automatic upgrade process is undergoing a refactor and will become more user friendly (and completely unattended) - License upgrade messages no longer appear in branches - Automatic Backups can be turned off from system settings, and one can perform them manually at a convenient time. Thanks a lot for sharing your feedback, it really helps us improve!

Dennis
アメリカのFrontend Designer
Eラーニング, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Highly engineered software - meant for professional level online eLearning companies.

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Robust and comprehensive platform - expandable by developers and more technical-minded staff, but also easy enough to set up and use out of the box for average level people.

良いポイント:

We most like the flexibility and robustness of the software. So many times, with many types of software like this, you find out only in the middle of a project that it won't accomplish everything you want it to. With eFront, it is quite the opposite - you will probably not need everything available, but as your enterprise expands and grows, the feature are there - waiting to be utilized.

改善してほしい点:

The user manual could be a lot more detailed. The software is proprietary, and very dependable, but we find ourselves contacting support many times to figure out where something is or how to customize something - the good news is, their support team is AMAZING and HIGHLY CAPABLE!! Very solid engineers and technical support.

Epignosisからの返信

6 年前

Hey Dennis, Many thanks for your lovely feedback! We're very glad to hear that eFrontPro proved to fit your training needs this well! Our technical team is always here to provide solutions to your custom needs. Thanks again!