HubSpot Service Hubの概要

HubSpot Service Hubは、成長するビジネス向けのツール・スイートです。使いやすく、HubSpotをリードするCRM上に構築されています。これには、サービス・チームが顧客をサポートし、顧客の成功を通じて成長するために必要なものが含まれています。無料で利用できます。一緒に成長していきましょう。
HubSpotは、業界をリードする成長プラットフォームです。2006年以来、世界をよりインバウンドにするという使命を果たしてきました。現在、120カ国以上で10万社を超える顧客が、HubSpotsの受賞歴のあるソフトウェア、サービス、およびサポートを使用しています。

HubSpot Service Hubの対象ユーザー

HubSpot Service Hubは、成長する企業が理想的な顧客体験を構築し、セルフサービス・ソリューションを作成し、顧客のフィードバックと支持を通じて成長するのを支援します。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • HubSpot
  • 所在地:Cambridge (アメリカ)
  • 2012年設立

HubSpot Service Hub のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他17つ

言語

英語

HubSpot Service Hubの料金プラン

最安値プラン:

$50.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

HubSpot Service Hubには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 HubSpot Service Hubの有料プランは$50.00/月から利用できます。

料金プラン

企業情報

  • HubSpot
  • 所在地:Cambridge (アメリカ)
  • 2012年設立

HubSpot Service Hub のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他17つ

言語

英語

HubSpot Service Hubの動画と画像

HubSpot Service Hubソフトウェア - 1
HubSpot Service Hubソフトウェア - 2
HubSpot Service Hubソフトウェア - 3
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HubSpot Service Hubの動画
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HubSpot Service Hubの機能・特徴

  • CRM
  • Webサイト訪問者の追跡
  • アカウント・アラート
  • アカウント管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメント管理
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オフライン・フォーム
  • オンボーディング
  • カスタマーNPS
  • カレンダー管理
  • キュー管理
  • コラボレーションツール
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • ジオターゲティング
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • チケット管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • フィードバック管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロアクティブ・チャット
  • マクロ/テンプレート応答
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 健康スコア
  • 優先順位付け
  • 利用率の追跡/分析
  • 多言語
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 自動ルーティング
  • 自動応答装置
  • 転送/ルーティング
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客データベース
  • 顧客管理

HubSpot Service Hubの競合SaaS製品

Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。
Zoho CRMは、包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを企業に提供します。
何百万人もの人々に信頼されているBasecampは、業務の遂行に必要なあらゆることを1か所にまとめています。
業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。
Keap (旧Infusionsoft) のプラットフォーム (Lite、Pro、Max、Max Classic) は、オールインワンのCRM/セールス/マーケティング自動化ソフトウェアを提供します。
カスタマー・サービスをビジネスの中心に据えましょう。エージェントの生産性やマネージャーの影響力が高まり、顧客の意見を取り入れやすくなります。
Asana なら、チームのあらゆる仕事を驚くほど簡単に整理して管理できます。Asana が Capterra で高評価を受けている理由をチェックしましょう。 Asanaの詳細
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
Help Scoutは、優れた顧客体験を実現するために設計されたWebベースのヘルプデスクです。

HubSpot Service Hubのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.6
機能
4.0
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
51%
4
42%
3
5%
2
1%
Brooke
Brooke
Head of Marketing
認証済みLinkedInユーザー
Eラーニング, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Easy to keep track of issues, create surveys, automations

4.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Josh
Josh
アメリカのCo-Founder
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Hubspot Service Hub

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

良いポイント:

We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

改善してほしい点:

I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

検討した類似製品: JiraDriftIntercom

HubSpot Service Hubに決めた理由: Integration with our Hubspot CRM.

切り替える前の製品: Drift

HubSpot Service Hubに切りかえた理由: Single platform for sales and service teams. Enjoyed the look and feel of the knowledge base more. The quick insights seemed to be spot on to how we want to measure Knowledge Base success.

Thierno Ousmane
ギニアのLoans manager
銀行, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

HubSpot Service Hub, a good tool for a high-quality customer support.

5.0 6 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, HubSpot Service Hub is a good tool to take care of our clients and keep them. We combine taking charge of their queries and asking what could be improved in our business through the Feedback surveys function. Beyond the small and medium businesses (which once again are the most to use it), more and more big companies are using this product such as BBC, Suziki, or Airstream. So, it is a very promising product to watch. If the required update is done over time, it has the all chances to thrive in the market.

良いポイント:

To start, It is important to know what is HubSpot Service Hub. It is an all-in-one software kind of type, that gives companies (mostly small and medium ones) the ability to run good and fast customer service. The ergonomy of the website is well-done giving us good and fluid navigation pleasure. The things that I like the most about this software are : - The Tickets function transmits all the queries of our customers concerning issues that they may face. Each ticket opened by a customer contains a number, the customer’s name, the date of its emission, the last time that the customer has been replied to, and the priority given to the case rated from low to high. This is to prioritize the cases; - The Feedback surveys function is a survey tool to enable our customers to rate us by giving their feedback. This helps us to improve our services. - The one-support inbox ability is a very efficient system when it to comes to gathering all the messages coming from different platforms; it can be from Facebook, Twitter, or emails. It is a message channeling system. - The automation system is a point that anyone should notice when using this product: From sending surveys to customers automatically once a ticket is closed, to guiding the same customers through the Chatflows function, with chat automation without us having to be online. This automation (like any other one for that matter) needs to be set in advance though.

改善してほしい点:

- The ticket system still needs some improvements. It would be better to add a time tracking, from a ticket being opened till it closed. It would give the sum up of the time used to close a case. This would help us for internal metrics purposes. - Updates must be done to better optimize the search bar and fix some small bugs.

Marwa
レバノンのCustomer Support Specialist
コンピュータ・ゲーム, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Comprehensive and Easy-to-Use: A Review of HubSpot Service Hub

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, HubSpot Service Hub has been a great experience for our business. It's reliable and feature-rich, and the customer service is always helpful and available.

良いポイント:

HubSpot Service Hub is an incredibly helpful and user-friendly service desk platform. It's easy to set up and customize, and has lots of features that make it a great choice for any business. The customer support is also top-notch and always available to help.

改善してほしい点:

One downside to HubSpot Service Hub is that it can be a bit costly for businesses on a tight budget. Additionally, some of the features can be complicated and difficult to use for those not familiar with the platform.

Sergio
スペインのApplication Engineer
電気・電子機器製造, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

HubSpot Service Hub is not a mature product - Stay away if you can

2.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: I am extremely disappointed.

良いポイント:

I like that it is connected with the CRM (which we use for sales and martketing). This is the main reason why we looked into it in the first place.

改善してほしい点:

The Customer Portal that my customers see is very poor quality compared to similar tools. The interface is not customizable at all. You cannot even let the customer see in the overview of the tickets who is servicing his/her requests. I have found multiple bugs and I was told "We know. We do not have a timeline to fix this". Customers cannot even embed a picture in a message. The list could go on and on.

検討した類似製品: FreshdeskJIRA Service ManagementZendesk Suite

HubSpot Service Hubに切りかえた理由: I chose HubSpot because we already use it for the CRM (sales and marketing) and because I was told that I could get most of what I wanted by the HubSpot partner that I contracted for the customization. I prepared a detailed spec of what I wanted. The partner was nice and competent, but he just did not know and promised things he should not have.

Chris
アメリカのOwner
消費者サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Great solution for handling customer service tickets

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: It has been a great experience and has worked really well with out team processes.

良いポイント:

We use live chat on our site and I love how it is integrated with the ticketing system so that those chats can be converted into tickets when necessary. We also love that we can use Slack to chat live instead of having to use the HubSpot interface.

改善してほしい点:

It is a little cumbersome, but that is only because there are so many features and functionality. The free plan offers a ton, but once you need those extras, it gets pricy pretty quickly.

検討した類似製品: Freshdesk

HubSpot Service Hubに決めた理由: Help Scout was not meeting our needs.

切り替える前の製品: Help Scout