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HubSpot Service Hubの概要

HubSpot Service Hubは、成長するビジネス向けのツール・スイートです。使いやすく、HubSpotをリードするCRM上に構築されています。これには、サービス・チームが顧客をサポートし、顧客の成功を通じて成長するために必要なものが含まれています。無料で利用できます。一緒に成長していきましょう。
HubSpotは、業界をリードする成長プラットフォームです。2006年以来、世界をよりインバウンドにするという使命を果たしてきました。現在、120カ国以上で10万社を超える顧客が、HubSpotsの受賞歴のあるソフトウェア、サービス、およびサポートを使用しています。

HubSpot Service Hubの対象ユーザー

HubSpot Service Hubは、成長する企業が理想的な顧客体験を構築し、セルフサービス・ソリューションを作成し、顧客のフィードバックと支持を通じて成長するのを支援します。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • HubSpot
  • 所在地:Cambridge (アメリカ)
  • 2012年設立

HubSpot Service Hub のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他17つ

言語

英語

HubSpot Service Hubの料金プラン

最安値プラン:

$50.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

HubSpot Service Hubには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 HubSpot Service Hubの有料プランは$50.00/月から利用できます。

料金プラン

企業情報

  • HubSpot
  • 所在地:Cambridge (アメリカ)
  • 2012年設立

HubSpot Service Hub のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他17つ

言語

英語

HubSpot Service Hubの動画と画像

HubSpot Service Hubソフトウェア - 1
HubSpot Service Hubソフトウェア - 2
HubSpot Service Hubソフトウェア - 3
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HubSpot Service Hubの動画
HubSpot Service Hubソフトウェア - 1
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HubSpot Service Hubソフトウェア - 3

HubSpot Service Hubの機能・特徴

  • CRM
  • アカウント・アラート
  • アカウント管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • インタラクション追跡
  • オフライン・フォーム
  • オンボーディング
  • カスタマーNPS
  • カレンダー管理
  • キュー管理
  • コラボレーションツール
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • ジオターゲティング
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • チケット管理
  • チャット、メッセージング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • フィードバック管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロアクティブ・チャット
  • マクロ/テンプレート応答
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リアルタイム通知
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 健康スコア
  • 優先順位付け
  • 利用率の追跡/分析
  • 受信箱管理
  • 多言語
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 自動ルーティング
  • 自動応答装置
  • 転送/ルーティング
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴
  • 顧客管理

HubSpot Service Hubの競合SaaS製品

高い評価を得ているビジネス・メッセンジャーを利用して、顧客関係を強化することができます。
Jiraは、15年以上にわたってアジャイル開発で利用されており、チームに優れたツールとベストプラクティスを提供し、適切な成長基盤をもたらしています。 Jiraの詳細
Help Scoutは、優れた顧客体験を実現するために設計されたWebベースのヘルプデスクです。
Sales Cloud 360を導入して、成長を促進させましょう。業界トップレベルのCRMプラットフォームで担当者の生産性を向上させる、非常に優れたセールスソリューションです。
Kayakoは、デバイスやプラットフォームでカスタマー・サービスを提供するために迅速に接続することのできるシンプルなライブ・チャットです。
業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。
楽しく、柔軟でモチベーションを引き出す方法で、あらゆるプロジェクトのチーム共通の視点を生み出すビジュアル・コラボレーション・ツール。 Trelloの詳細
Frontは、企業があらゆるチャネルでオーダーメイドのサービスを大規模に提供できる、優れた顧客コミュニケーション・ハブです。
何百万人もの人々に信頼されているBasecampは、業務の遂行に必要なあらゆることを1か所にまとめています。

HubSpot Service Hubのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.6
機能
4.1
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
52%
4
42%
3
5%
2
1%
Brooke
Brooke
Head of Marketing
認証済みLinkedInユーザー
Eラーニング, 2~10の従業員数
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Easy to keep track of issues, create surveys, automations

4.0 3 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Josh
Josh
アメリカのCo-Founder
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11~50の従業員数
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Hubspot Service Hub

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

良いポイント:

We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

改善してほしい点:

I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

検討した類似製品: JiraDriftIntercom

HubSpot Service Hubに決めた理由: Integration with our Hubspot CRM.

切り替える前の製品: Drift

HubSpot Service Hubに切りかえた理由: Single platform for sales and service teams. Enjoyed the look and feel of the knowledge base more. The quick insights seemed to be spot on to how we want to measure Knowledge Base success.

Hailey
アメリカのSales Marketing Manager
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 10,000+の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

The best CRM product we used.

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: I like how the product organization allows the attachment of offers. This keeps the record clean. I appreciate the possibility that everyone can see the ticketing area as well, instead of keeping it isolated to one person. The ticketing system is excellent, allowing me to prioritize and manage customer requests efficiently. The chatbot functionality is also useful – I can customize it to suit my business needs. Integration with other Hubspot tools like email makes it a pretty complete solution. Overall easy to use, has the features we needed, and most importantly is easy to customize to enable solid reporting.

良いポイント:

I love using ServiceHub to support my clients because it allows us to see the service at all levels: grainy and in the weeds as we work on each ticket for the client, then also at high altitude. 30,000 feet as we collect reports of the overall support experience. Of our customers. Additional features like feedback surveys are essential for measuring business success. I use Hubspot to manage requests and communicate via chatbots and I am very impressed with the platform. The interface is intuitive and user-friendly, making it easy to navigate and get things done quickly.

改善してほしい点:

Frustrated when there is only one ticket holder or it is difficult to assign collaborators. Sometimes some people have to work on several projects and it is difficult to know who is doing what.

Sergio
スペインのApplication Engineer
電気・電子機器製造, 201~500の従業員数
使用期間: 1~5か月
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

HubSpot Service Hub is not a mature product - Stay away if you can

2.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: I am extremely disappointed.

良いポイント:

I like that it is connected with the CRM (which we use for sales and martketing). This is the main reason why we looked into it in the first place.

改善してほしい点:

The Customer Portal that my customers see is very poor quality compared to similar tools. The interface is not customizable at all. You cannot even let the customer see in the overview of the tickets who is servicing his/her requests. I have found multiple bugs and I was told "We know. We do not have a timeline to fix this". Customers cannot even embed a picture in a message. The list could go on and on.

検討した類似製品: FreshdeskJIRA Service ManagementZendesk Suite

HubSpot Service Hubに切りかえた理由: I chose HubSpot because we already use it for the CRM (sales and marketing) and because I was told that I could get most of what I wanted by the HubSpot partner that I contracted for the customization. I prepared a detailed spec of what I wanted. The partner was nice and competent, but he just did not know and promised things he should not have.

Lillian
Lillian
アメリカのHuman Resources Generalist
認証済みLinkedInユーザー
病院、ヘルスケア, 10,000+の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Hubspot helps us manage and resolve tickets

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: It's fantastic that you can add tickets and information from other parts of the site. It's got straightforward menus and a plethora of straightforward reports. The ability to create distinct permission tiers is another feature I appreciate.

良いポイント:

I find it helpful that we have dashboards to track the outcomes of our efforts, both individually and collectively. Integration inside an organization is facilitated by the system's compatibility with other programs.

改善してほしい点:

It can be time-consuming for Hubspot data to be imported into other programs. There are several nice to use dashboards, but they can be slow to load.

Laura
Laura
アメリカのHuman Resources Generalist
認証済みLinkedInユーザー
病院、ヘルスケア, 1,001~5,000の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great software for tracking sales and tickets

4.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: HubSpot makes it simple to monitor key performance indicators, create actionable processes and surveys, and aggregate the results in a well-organized dashboard. This allows you to see where you excel and where you need more work.

良いポイント:

Using HubSpot's Service Hub is simple and straightforward. Numerous FAQ-answering video guides are available. These undoubtedly cut down on the amount of time spent communicating with support staff. However, the help desk is top-notch and always available. They're better than I could have hoped for.

改善してほしい点:

As the size of your team grows, you'll need to buy more seats to keep everyone on the same platform. It would be fantastic if purchasing the platform didn't restrict you to a specific amount of seats.