CloudTalkの概要

アウトバウンド・セールス・チームとインバウンド・カスタマー・サービス・チーム向けに開発されたクラウド・コールセンター・ソフトウェアです。CloudTalkは、非常に優れた通話品質と優れた定評のあるテレフォニー・ソリューションとして、DHL、Yves Rocher、Karcher、Glovoなど、2,500を超える企業の業務を支えています。この製品を使用すれば、140を超える国の市内番号を取得して、70種類を超えるスマート・コール機能を利用することができます。CloudTalkは、既存のヘルプデスク、顧客関係管理 (CRM)、Eコマース・ソフトウェアと統合することが可能です。14日間の無料トライアルを試してください。

CloudTalkの対象ユーザー

CloudTalkは、世界中の中小企業が仮想電話システムをセットアップし、運用する業務を支援します。一般に、アウトバウンド・コールの場合はセールスで、インバウンド・コールの場合はカスタマー・サービスでの使用を想定しています。

CloudTalkソフトウェア - 1 CloudTalkソフトウェア - 2 CloudTalkソフトウェア - 3 CloudTalkソフトウェア - 4 CloudTalkソフトウェア - 5

CloudTalkをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

CloudTalk

CloudTalk

4.4 (254)
$25.00
無料のバージョン
無料のトライアル
134
27
4.5
(254)
4.2
(254)
4.3
(254)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$0.01
無料のバージョン
無料のトライアル
83
7
4.2
(360)
4.3
(360)
4.2
(360)

CloudTalkの他のおすすめ代替製品

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高評価の機能
SMS一斉送信
スケジュールされたメッセージ
メッセージのパーソナライゼーション
Aircall
高評価の機能
コールセンター運営
通話モニタリング
通話録音
Infobip
高評価の機能
SMS一斉送信
スケジュールされたメッセージ
メッセージのパーソナライゼーション
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
顧客データベース
顧客追跡
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高評価の機能
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通話モニタリング
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高評価の機能
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通話モニタリング
通話録音
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高評価の機能
インタラクション追跡
コールセンター運営
連絡先管理
RingCentral Contact Center
高評価の機能
発信者ID
通話モニタリング
通話録音
CallHippo
高評価の機能
CTI (コンピューター電話統合)
レポート/分析
通話録音

CloudTalkのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.3
機能
4.3
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Matej
Matej
スロバキアのFounder
認証済みLinkedInユーザー
Eラーニング, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Great IVR & solid value

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Very positive! Sending the high-five to their team.

良いポイント:

Besides having like every feature of the contact center available on the market, we like the easy-to-use interface, their team (especially support) and the pricing is better compared to the competitors.

改善してほしい点:

The mobile app could be improved, but we prefer the desktop app anyways.

Zeynel
カナダのSocial Media Manager
メディア制作, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Excellent Experience with CloudTalk

5.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, my experience with CloudTalk has been positive. The platform offers a lot of great features, and the customer support team is always there to help.

良いポイント:

CloudTalk has been an excellent experience for me so far. The platform is intuitive and easy to use, and the customer support is fantastic. I can easily add new users, customize settings, and manage conversations with ease. One of the best aspects of CloudTalk is its integration with other popular business apps, making it easier for me to stay connected with my team and customers.

改善してほしい点:

The only negative aspect I've noticed with CloudTalk is that the pricing can be quite expensive for larger teams. Additionally, the design of the platform is not as modern or sleek as some of the other similar solutions.

Adam
アメリカのCEO
エンタテインメント, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Looks good from a distance, but they're a mess internally

2.0 2 年前

良いポイント:

The idea of the software being able to tie remote-access cell phones together is wonderful, but not fully fleshed out. Their IVR interface seems great on the webpage, but it often glitches, and calls just get dumped to a voicemail void with no message.

改善してほしい点:

CloudTalk is a young system that promises more than it can deliver. They offer apps for all sorts of connection points, and integrated systems for automation... but once you get signed up, you learn that most of it is beta software and it's SUPER glitchy. The marketing team is propping up a half-built software system. The iPhone and Desktop apps do not work reliably (if-at-all). The Phone app cannot transfer calls or take SMS messages properly. It often just quits in the background on your phone so you don't even know that your phone cannot receive calls. The system also drops entire call processes and never lets you know that someone tried to call. I've tried calling our own office phone and not been able to get through to my own desk through cloudtalk. Their support chat service says "average response time is 5 minutes" but it usually is 2-4 hours, or a couple days. No explanation why. They REFUSE to get on the phone to solve issues unless you pay 2x as much for an Expert account, which is just a sign that they do not care about anyone but their premium customers. They will NOT go out of their way to help you. I had a lot of faith in this company when we first saw a demo of CloudTalk, and thought that it would be perfect for us, but they just put too many roadblocks in the way for us to continue using their service. I don't feel like a valued customer, and I don't see any improvement in a year.

Victor
フィンランドのCustomer service developer
経理, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Well functioning and good integration with HubSpot

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

良いポイント:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

改善してほしい点:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.

Joey
英国のProduct Manager
非営利団体運営, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Excellent Cloud Base Phone System

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Cloudtalk gave us full flexibility over our incoming phone setup. We can easily switch between mobiles, computers, etc wherever we are and it connects with our CRM, so all calls our tracked and connected into our other workflows.

良いポイント:

I was very impressed with the customer support we received from Cloudtalk. From our first contact to the porting of our number (the reason why we had to leave our previous provider) went fast and smooth. It has all the functionalities you'd want from a cloud based phone system.

改善してほしい点:

If you're new to a cloud based phone system, the setup can be a bit confusing and the guiding documentation is quite complex.