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CloudTalkの概要

アウトバウンド・セールス・チームとインバウンド・カスタマー・サービス・チーム向けに開発されたクラウド・コールセンター・ソフトウェアです。CloudTalkは、非常に優れた通話品質と優れた定評のあるテレフォニー・ソリューションとして、DHL、Yves Rocher、Karcher、Glovoなど、2,500を超える企業の業務を支えています。この製品を使用すれば、140を超える国の市内番号を取得して、70種類を超えるスマート・コール機能を利用することができます。CloudTalkは、既存のヘルプデスク、顧客関係管理 (CRM)、Eコマース・ソフトウェアと統合することが可能です。14日間の無料トライアルを試してください。

CloudTalkの対象ユーザー

CloudTalkは、世界中の中小企業が仮想電話システムをセットアップし、運用する業務を支援します。一般に、アウトバウンド・コールの場合はセールスで、インバウンド・コールの場合はカスタマー・サービスでの使用を想定しています。

CloudTalkソフトウェア - 1
CloudTalkソフトウェア - 2
CloudTalkソフトウェア - 3
CloudTalkソフトウェア - 4
CloudTalkソフトウェア - 5

CloudTalkをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

CloudTalk

CloudTalk

4.4 (263)
$25.00
無料バージョン
無料トライアル
128
27
4.5 (263)
4.2 (263)
4.3 (263)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$9.00
無料バージョン
無料トライアル
180
138
4.6 (1,573)
4.7 (1,573)
4.7 (1,573)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

CloudTalkの他のおすすめ代替製品

LiveAgent
高評価の機能
プロアクティブ・チャット
受信箱管理
通話記録
NICE CXone
高評価の機能
インタラクション追跡
コールセンター運営
通話録音
Genesys Cloud CX
高評価の機能
VoIP接続
コールセンター運営
自動着信分配
Aircall
高評価の機能
CTI (コンピューター電話統合)
通話モニタリング
通話録音
Infobip
高評価の機能
SMS一斉送信
スケジュールされたメッセージ
メッセージのパーソナライゼーション
3CX
高評価の機能
VoIP接続
コールセンター運営
通話ルーティング
RingCentral MVP
高評価の機能
VoIP接続
モバイル・アクセス
通話ルーティング
JustCall
高評価の機能
CTI (コンピューター電話統合)
VoIP接続
通話録音
Toky
高評価の機能
コールセンター運営
通話ルーティング
通話録音

CloudTalkの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.3
機能
4.3
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Eyituoyo
Eyituoyo
ナイジェリアのLinux System Admin
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

intruitive for Both Admins and Users

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

良いポイント:

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

改善してほしい点:

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Pedro
ポルトガルのMarketing & Growth Ops
金融サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Best All in One tool regarding communications

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: Very good. Execelent Integrations and support.

良いポイント:

In our company we try to always automate everything. And with Cloudtalk, using their integration with Hubspot / Make.com / API, we can easily do multi touch using their services: Send automatic SMS's, voicemails and even call dials.

改善してほしい点:

The option to send MMS inside Europe. It's not possible yet.

Enrico
アメリカのCustomer Service Manager
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Best Business Phone - CloudTalk

5.0 3 週間前 新着

良いポイント:

I like that it is a great business phone system It comes with amazing VoIP features and also makes call tracking easy

改善してほしい点:

With CloudTalk, it has been smooth managing business calls.

Andres
コロンビアのRecruitment Manager
アウトソーシング、オフショア, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Unreliable tool for small businesses that do not work 24/7

2.0 昨年

良いポイント:

The waiting time for the phone lines is short. That is the main positive thing

改善してほしい点:

Reception is unstable.assigning a caller ID takes over one month.they will do unexpected maintenance during the middle of the night, without asking/advising their night-users about itCustomer service is awful.

CloudTalkからの返信

昨年

I'm sorry to hear about your disappointing experience with us. It's always our intention to provide great customer service and useful, transparent advice. Please accept our sincerest apologies that we didn't live up to your expectations on this occasion. I'm thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Please reach out to us at [email protected] to discuss how we can make this right.

Victor
フィンランドのCustomer service developer
経理, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Well functioning and good integration with HubSpot

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

良いポイント:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

改善してほしい点:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.