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CloudTalkとは?

CloudTalkは高度なコール・アカウンティング機能を搭載した電話システムです。DHL、Yves Rocher、Karcher、Glovoといった2,500社以上の企業がCloudTalkの優れた通話品質や評価の高い電話ソリューションを利用しています。70以上の高度な通話機能を利用すれば、営業やカスタマー・サポート・チームの業務を簡素化することが可能です。Helpscout、Pipedrive、Shopifyといった既存のヘルプデスクやCRM、Eコマース・システムと統合できるため、見込み客とのコミュニケーションを改善することができます。14日間の無料トライアルを試してください。

CloudTalkの対象ユーザー

CloudTalkは、世界中の中小企業が仮想電話システムをセットアップし、運用する業務を支援します。一般に、アウトバウンド・コールの場合はセールスで、インバウンド・コールの場合はカスタマー・サービスでの使用を想定しています。

CloudTalkソフトウェア - 1
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CloudTalkソフトウェア - 5

CloudTalkをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

CloudTalk

CloudTalk

4.4 (263)
$34.00
無料バージョン
無料トライアル
127
27
4.5 (263)
4.2 (263)
4.3 (263)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
87
205
4.4 (4,161)
4.3 (4,161)
4.4 (4,161)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

CloudTalkの他のおすすめ代替製品

HubSpot CRM
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
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高評価の機能
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通話録音
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高評価の機能
インタラクション追跡
コールセンター運営
通話録音
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高評価の機能
VoIP接続
コールセンター運営
自動着信分配
Infobip
高評価の機能
SMS一斉送信
スケジュールされたメッセージ
メッセージのパーソナライゼーション
Twilio
高評価の機能
SMSメッセージング
SMS一斉送信
通話ルーティング
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
アドレス帳共有
営業チーム/組織向け
顧客追跡
RingCentral Contact Center
高評価の機能
通話ルーティング
通話記録
通話録音
RingEX
高評価の機能
VoIP接続
ボイスメール
通話ルーティング

CloudTalkの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.3
機能
4.3
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Eyituoyo
Eyituoyo
ナイジェリアのLinux System Admin
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

intruitive for Both Admins and Users

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

良いポイント:

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

改善してほしい点:

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Pedro
ポルトガルのMarketing & Growth Ops
金融サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Best All in One tool regarding communications

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Very good. Execelent Integrations and support.

良いポイント:

In our company we try to always automate everything. And with Cloudtalk, using their integration with Hubspot / Make.com / API, we can easily do multi touch using their services: Send automatic SMS's, voicemails and even call dials.

改善してほしい点:

The option to send MMS inside Europe. It's not possible yet.

Andres
コロンビアのRecruitment Manager
アウトソーシング、オフショア, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Unreliable tool for small businesses that do not work 24/7

2.0 昨年

良いポイント:

The waiting time for the phone lines is short. That is the main positive thing

改善してほしい点:

Reception is unstable.assigning a caller ID takes over one month.they will do unexpected maintenance during the middle of the night, without asking/advising their night-users about itCustomer service is awful.

CloudTalkからの返信

昨年

I'm sorry to hear about your disappointing experience with us. It's always our intention to provide great customer service and useful, transparent advice. Please accept our sincerest apologies that we didn't live up to your expectations on this occasion. I'm thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Please reach out to us at [email protected] to discuss how we can make this right.

Victor
フィンランドのCustomer service developer
経理, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Well functioning and good integration with HubSpot

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

良いポイント:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

改善してほしい点:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.

Stefan
Stefan
ドイツのSales Manager
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

検討した類似製品:

CloudTalk offers the best solution to our small team

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The benefits of the software are: Monthly payable (no annual membership required), great customer support(!), intuitive handling and easy to use. Plus, CloudTalk works very well with most existing CRMs.

良いポイント:

The most incredible feature about CloudTalk is the function to autorecord convesations and to integrate them into our current CRM (we are using HubSpot). This is very convenient when reaching out to potential clients once again after several days or even weeks have passed because I can always go back into the frame and the vibe of the previous call and seamlessly go on to the next.

改善してほしい点:

There is nothing in particular that comes to mind. Maybe the call prices per minute are a little higher than for other cloud telephone systems.