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Zoho Assistとは?

Zoho Assistは、場所と時間に制限されることなくコンピュータやモバイル・デバイスにアクセスすることが可能で、リモート・サポート、画面共有、無人アクセスに対応したワンストップ・ソリューションです。高水準の安全性、信頼性、手頃な価格を兼ね備えたソフトウェアの利用を今すぐ開始してください。事前インストールは必要ありません。クロスプラットフォーム・サポートが利用可能です。さまざまなデバイスで利用できます。主要なWebプロキシおよびファイアウォールに対応しています。

Zoho Assistの対象ユーザー

アウトソーシングのITやマネージド・サービス・プロバイダー (MSP) のサポート、ITサポート、カスタマー・ヘルプデスク。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Zoho
  • 1996年設立

Zoho Assist のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他221つ

言語

オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他5つ

Zoho Assistの料金プラン

最安値プラン:

¥1,200/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

Zoho Assistには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 Zoho Assistの有料プランは¥1,200/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Zoho
  • 1996年設立

Zoho Assist のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他221つ

言語

オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他5つ

Zoho Assistの動画と画像

Zoho Assistソフトウェア - 1
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Zoho Assistの機能や特徴

  • MSP (マネージドサービスプロバイダ ) 向け
  • アクセス制御・許可
  • アンケートおよびフィードバック
  • コラボレーションツール
  • セッション記録
  • チャット、メッセージング
  • デスクトップ/ブラウザ共有
  • バックアップ、修復
  • ファイル共有
  • ファイル転送
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • ライブチャット
  • リアルタイム・チャット
  • リアルタイム画面共有
  • リモートでのモニタリングと管理
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートサポート
  • レポート/分析
  • 動画チャット
  • 無人アクセス
  • 画面共有
  • 診断ツール

Zoho Assistの競合SaaS製品

Ateraは、MSP、ITコンサルタント、IT部門を対象としたオールインワンの優れたリモートIT管理ソリューションです。今すぐAteraを無料で試してください。 Ateraの製品詳細
業界や規模の大小を問わず数多くの企業に信頼されており、特にIT、医療、大学、銀行、政府機関で広く利用されています。
Pulsewayは、組織内のあらゆるITを完全に管理できる、受賞歴のあるIT管理プラットフォームです。
Zoom Meetingsは簡単で信頼性が高く、セキュアに、多数のシステムにまたがってHDビデオ、オーディオ、コンテンツの共有を提供します。
Zoho CRMは、包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを企業に提供します。
チャット、会議、ファイル共有などの管理に役立つ、ビジネス・コミュニケーション用に開発されたクラウドベースのアプリケーションです。
顧客のニーズを理解し、問題の根源にたどり着き、顧客の幸福度を高めるカスタマー・サポートプラットフォーム
デスクトップ、ブラウザ、モバイル、ビデオ・デバイスで、世界のどこからでも会うことができます。
Windows、Mac、Linuxプラットフォーム用の使いやすく手頃な価格のリモート・コントロールおよびリモートIT管理ツール。

Zoho Assistの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.6
機能
4.6
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Paul
Paul
英国のDirector
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great value for money

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Have never had a problem with the service, it's always been available. Customer service are great and always reply quickly.

良いポイント:

Zoho Assist is very easy to user with a great user interface. Remote sessions are east to setup and great to use.

改善してほしい点:

Soemtimes while using the remote support option, some Mac users find it hard to allow the needed permissions for the software to work. A video would be good explaining how to set this up.

検討した類似製品: ConnectWise ScreenConnect

Zoho Assistに決めた理由: TeamViewer's cost was too expensive, the purchasing was awkward and their customer was so bad, to the extent that I found them very rude.

切り替える前の製品: TeamViewer Remote

Zoho Assistに切りかえた理由: The cost was amazing when comparing the services offered and the price of competitors.

Paul
アメリカのSystems Administrator
スポーツ, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

How to not break the bank with remote assistance.

5.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Zoho has been great, it functions as a tool that I don't have to worry about and don't feel I'm being gouged

良いポイント:

The cost to feature/function ratio is great. There are lot of features found in comparable more expensive solutions but available at a much more budget friendly package. The interface is intuitive and simple to navigate and understand vs other more costly solutions.

改善してほしい点:

Unattended agents sometimes go offline for short periods of time after intense troubleshooting sessions that require multiple reboots, connect, disconnects.

検討した類似製品: TeamViewer RemoteAnyDeskBeyondTrust Remote Support

Zoho Assistに決めた理由: Cost and frustrating issues from support.

Zoho Assistに切りかえた理由: The way Zoho Assist handles multiple monitor setups was the second selling point next to ease of use.

PAUL
PAUL
南アフリカのTechnical Director
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

ZOHO Assist is going to be indispensable when it is perfect

3.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Having only used ZOHO Assist for about 6 months, it is good. It is better than the horrendous prices that you need to pay for TeamViewer, and it integrates better than AnyDesk.

良いポイント:

I love that ZOHO Assist is part of the ZOHO One suite. This means that we can deploy the client to all of our support tickets. In this it integrates with the rest of ZOHO perfectly like ZOHO Desk and ZOHO CRM. It is really simple and allows us complete control over connections.

改善してほしい点:

The recording of the remote support does not work as much as we try. The second when connecting to a server for a client, it seemed like a memory leak was increasing the resource usage after a couple of hours. This meant that we had to restart the server and use AnyDesk rather. Not a great testimonial, but this should be easily fixable.

検討した類似製品: AnyDesk

Zoho Assistに決めた理由: The pricing was the number 1 problem I had with TeamViewer. The 2nd was the fact that you are always worried about the computer you were connecting to and what version of TeamViewer they were running.

切り替える前の製品: TeamViewer Remote

Zoho Assistに切りかえた理由: The integration with the ZOHO One products was the main contributing factor.

Clay
アメリカのManager
卸売, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Zoho Assist For Remote Support

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: We have been very happy with the overall experience. The software is well-designed and we have never had any technical issues and have never had to contact Zoho technical support. That is a real plus for us.

良いポイント:

Very easy to implement and use for our environment. Especially like the web based interface. More features than we use in our small office to be honest. Overall great dollar to product value.

改善してほしい点:

Our remote customers are unfamiliar with the Zoho name and are sometimes hesitant to connect. We have to assure them that this is a legit piece of software to allay their fears. Not really a big deal, tho.

検討した類似製品: TeamViewer Remote

Zoho Assistに決めた理由: Teamviewer was too expensive and required much more setup than Zoho does.

切り替える前の製品: TeamViewer Remote

Zoho Assistに切りかえた理由: Pricing and ease of use. Tested both Teamviewer and Zoho with our users and they preferred Zoho by far.

les
カナダのowner
コンピュータ、ネットワーク・セキュリティ, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Zoho Assist

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: I really like the price and how it just works. No version issues or customer updates. OR the customer does not need a login. NOTHING, it just works easily.

良いポイント:

that is works, I like both unattended support and the Assist session. customers find it easy to just go to join.assist.com and get it going. I will be using the integration into my web site soon also.

改善してほしい点:

I wish I could just copy / paste files BUT file transfer does work. And I get the job done.

検討した類似製品: TeamViewer RemoteMicrosoft TeamsBeyondTrust Remote Support

Zoho Assistに決めた理由: don't like their prices and Zoho is way easier to use for both me as the tech and the customer.

切り替える前の製品: TeamViewer RemoteSplashtopBeyondTrust Remote Support

Zoho Assistに切りかえた理由: price and ease of use. Then I found out that it just works every single time. love it, when it just works. I am doing tech support, I don't want to fight with my support tools also.