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Zoho Assistとは?

Zoho Assistは、場所と時間に制限されることなくコンピュータやモバイル・デバイスにアクセスすることが可能で、リモート・サポート、画面共有、無人アクセスに対応したワンストップ・ソリューションです。高水準の安全性、信頼性、手頃な価格を兼ね備えたソフトウェアの利用を今すぐ開始してください。事前インストールは必要ありません。クロスプラットフォーム・サポートが利用可能です。さまざまなデバイスで利用できます。主要なWebプロキシおよびファイアウォールに対応しています。

Zoho Assistの対象ユーザー

アウトソーシングのITやマネージド・サービス・プロバイダー (MSP) のサポート、ITサポート、カスタマー・ヘルプデスク。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Zoho
  • 1996年設立

Zoho Assist のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他224つ

言語

オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他5つ

Zoho Assistの料金プラン

最安値プラン:

¥1,200/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

Zoho Assistには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 Zoho Assistの有料プランは¥1,200/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Zoho
  • 1996年設立

Zoho Assist のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他224つ

言語

オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他5つ

Zoho Assistの動画と画像

Zoho Assistソフトウェア - 1
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Zoho Assistソフトウェア - 3
Zoho Assistソフトウェア - 4
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Zoho Assistの動画
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Zoho Assistの機能や特徴

  • MSP (マネージドサービスプロバイダ ) 向け
  • アクセス制御・許可
  • アンケートおよびフィードバック
  • コラボレーションツール
  • セッション記録
  • チャット、メッセージング
  • デスクトップ/ブラウザ共有
  • バックアップ、修復
  • ファイル共有
  • ファイル転送
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • ライブチャット
  • リアルタイム・チャット
  • リアルタイム画面共有
  • リモートでのモニタリングと管理
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートサポート
  • レポート/分析
  • 動画チャット
  • 無人アクセス
  • 画面共有
  • 診断ツール
  • 課題管理

Zoho Assistの競合SaaS製品

Ateraは、MSP、ITコンサルタント、IT部門を対象としたオールインワンの優れたリモートIT管理ソリューションです。今すぐAteraを無料で試してください。 Ateraの製品詳細
顧客のニーズを理解し、問題の根源にたどり着き、顧客の幸福度を高めるカスタマー・サポートプラットフォーム
デスクトップ、ブラウザ、モバイル、ビデオ・デバイスで、世界のどこからでも会うことができます。
業界や規模の大小を問わず数多くの企業に信頼されており、特にIT、医療、大学、銀行、政府機関で広く利用されています。
Pulsewayは、組織内のあらゆるITを完全に管理できる、受賞歴のあるIT管理プラットフォームです。
Windows、Mac、Linuxプラットフォーム用の使いやすく手頃な価格のリモート・コントロールおよびリモートIT管理ツール。
Zoho CRMは、包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを企業に提供します。
チャット、会議、ファイル共有などの管理に役立つ、ビジネス・コミュニケーション用に開発されたクラウドベースのアプリケーションです。
Zoom Meetingsは簡単で信頼性が高く、セキュアに、多数のシステムにまたがってHDビデオ、オーディオ、コンテンツの共有を提供します。

Zoho Assistの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.6
機能
4.6
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
masaru
日本の代表
コンピュータ、ネットワーク・セキュリティ, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

非常に使いやすいリモート管理ウェアです。

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: ブラウザー上で全て管理が出来て非常に満足しております。
無人アクセスを主に使用してるのですが、これといった不満はありません。

良いポイント:

ブラウザー管理上での各デバイス管理に、通常のリモート管理に加えて無人アクセスにも対応していてWAKE UP LANにも対応してるのが素晴らしいです。

改善してほしい点:

リモートサポートの設定(相手側)を始めるまでが、少々手間取っています。 無人デバイス数を有料サービスでなら、少し増やして欲しいです。

Paul
Paul
英国のDirector
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great value for money

5.0 9 か月前

製品を使ってみた感想: Have never had a problem with the service, it's always been available. Customer service are great and always reply quickly.

良いポイント:

Zoho Assist is very easy to user with a great user interface. Remote sessions are east to setup and great to use.

改善してほしい点:

Soemtimes while using the remote support option, some Mac users find it hard to allow the needed permissions for the software to work. A video would be good explaining how to set this up.

検討した類似製品: ConnectWise ScreenConnect

Zoho Assistに決めた理由: TeamViewer's cost was too expensive, the purchasing was awkward and their customer was so bad, to the extent that I found them very rude.

切り替える前の製品: TeamViewer Remote

Zoho Assistに切りかえた理由: The cost was amazing when comparing the services offered and the price of competitors.

Michael
Michael
英国のCEO
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Easy to use support tool for unattended and ad-hoc support.

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: We use this tool alongside another to provide unattended and ad-hoc support to our customers and we also provide training over the same systems. We like some features in this software and other features work better in the other system we use, but both work well at a reasonable cost price.

良いポイント:

The service has its own tools that you can install on the technicians computer for quick and easy support requests which also doubles up as a contacts database and and an overview of all the machines you have available for unattended access. These can be grouped to make it easier for large companies. The tools work well and most of the time the connection is very good. There is also a Google chrome add in that allows you access to the same information if you need to jump onto a machine without the software installed. There are a lot of addin for other software and helpdesk we use Freshdesk and can initiate a support call from there whilst logging a fault which is very handy.

改善してほしい点:

It can have a habit of not connecting correctly and just gets stuck in a spin and you have to start the session again which can be a little annoying. It sometimes doesn't disconnect from the client and starts up again whilst in the middle of another session which can also be a bit annoying and the file transfer does not always work as the permission to send box gets hidden behind other windows.

検討した類似製品: TeamViewer RemoteSplashtop

Zoho Assistに切りかえた理由: We had been using the other programs they offer including CRM, Email, online drive. The remote support system worked well alongside their other offerings.

Ganesh
インドのDirector Operations
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Streamline Work with Temporary Remote Session Applications

4.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Excellent, clean user interface. Excellent for file transfer, software debugging and updates. The voice feature is a welcome addition

良いポイント:

Simple interface, No resident program required, a small temporary program is installed to initiate the remote session and gets removed once the session is concluded—no worries about the availability of a particular software at the user end.

改善してほしい点:

The chat window is rather small and needs the flexibility to adjust the window size for convenient chat with users. It should also have a facility to send the URL link to mobiles and emails. Sometimes emails get delayed due to network issues and you do not get it on time.

検討した類似製品: TeamViewer RemoteAnyDesk

Zoho Assistに切りかえた理由: The main consideration was the ease of connection and not requiring a unique software installation at the user site.

Thomas
Thomas
認証済みLinkedInユーザー
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:GetApp

Just about the worst support software I have ever had the misfortune of using

1.0 8 年前

製品を使ってみた感想: Based in a rural location, I have been providing technical support to my clients for over 10 years now. Having initially used pCAnywhere, I quickly switched to a SaaS solution from Citrix which worked tremendously well at a price and offered fantastic features. I begun to investigate alternatives some 3 years ago and came across the Zoho offering and registered as a Beta user on the understanding that the software may be problematic. It was fantastic and so when the Beta test finished I subscribed to their offering. Since then things have gone downhill from the deletion of all my unattended machines (with the embarrassment of asking clients to help me reinstall the software). I am currently experiencing a whole range of issues that affect about 50% of all my remote sessions; as a small business this is a disaster - I am unable to provide satisfactory service to my customers which is compromising my reputation. To be fair, they do fix issues when I complain, but it is often "we found some issue and moved you onto another server..." and then more issues crop-up.

良いポイント:

Inexpensive, Reasonable Customer support Attended system is okay

改善してほしい点:

Keyboard on iPad pro does not work (on screen keyboard does) Was advised to stop using Chrome extension (which I liked) and use the desktop app instead. The desktop app is about as stable as Homer Simpson after a donut and beer binge. Desktop app require frequent restarting. Sessions abruptly finish and impossible to reconnect without asking client to reboot their machine (and this does not always work). Unattended component is diabolical