Idetaの概要

Ideta enables companies to develop their own chatbot/voicebot without coding.

You can deploy your bot on several communication channels such as your landing page, Facebook Messenger, a phone number (Twilio...), Slack, Microsoft Teams etc.

You can connect to any software via API with no coding.

You can use the best Natural Language Processing tools with no coding (Dialogflow, Luis, Watson...) and switch easily from one to another.

Idetaの対象ユーザー

We serve companies that want to leverage conversational AI without all the usual hassle. The use cases are very varied, from HR to IT and marketing. Imagination is the limit.

Idetaの詳細

Ideta

2017年設立

Idetaの動画と画像

Idetaの動画
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Idetaの詳細

Ideta

2017年設立

Idetaを類似製品と比較する

価格プラン

€19.00/月
$399.00/月
$35.00/月
該当なし

無料プラン

無料プラン あり
無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル なし
無料トライアル あり

Idetaのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Idetaの機能

  • @メンション
  • API
  • SNSプロモーション
  • SNS広告
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • エンゲージメント追跡
  • カレンダー管理
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • キーワード追跡
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・パフォーマンス管理
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビジュアル分析
  • フィルタリング
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブランド追跡
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マルチチャネル管理
  • モニタリング
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム分析
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 役割ベース許可
  • 感情分析
  • 承認プロセス管理
  • 投稿スケジューリング
  • 画像ライブラリ
  • 自動スケジューリング
  • 自動パブリッシュ
  • 複数アカウント管理
  • 顧客エンゲージメント

ソーシャル・メディア管理の比較一覧をすべて表示する

  • @メンション
  • API
  • CRM
  • Webサイト訪問者の追跡
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アンケートおよびフィードバック
  • インタラクション追跡
  • オフライン・フォーム
  • カレンダー管理
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • ジオターゲティング
  • タグ付け
  • タスク・スケジューリング
  • タスク進捗追跡
  • チャット、メッセージング
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビデオ会議
  • ファイル共有
  • ファイル管理
  • ファイル転送
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロアクティブ・チャット
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • ミーティング管理
  • メール管理
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 検索/フィルター
  • 画面共有
  • 自動応答装置
  • 転送/ルーティング
  • 返信定型文
  • 連絡先管理
  • 進捗の追跡
  • 顧客履歴

ライブチャットの比較一覧をすべて表示する

  • AI/機械学習
  • API
  • CRM
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アンケートおよびフィードバック
  • インテント認識
  • エンゲージメント追跡
  • カスタマー・サービスの分析
  • コンテキスト・ガイダンス
  • コードフリー開発
  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・メディア統合
  • チャット、メッセージング
  • チャットボット
  • チャット文字起こし
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジベース管理
  • パフォーマンス測定基準
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル管理
  • メール管理
  • モニタリング
  • ライブチャット
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • リード・キャプチャ
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 多言語
  • 広報管理
  • 感情分析
  • 検索/フィルター
  • 構成済みボット
  • 自動応答装置
  • 自然言語処理
  • 自然言語検索
  • 設定可能ワークフロー
  • 開発者向け
  • 音声合成
  • 音声認識
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客体験の管理

会話型AIプラットフォームの比較一覧をすべて表示する

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評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.5
カスタマー・サービス
4.8
機能
4.1
価格の妥当性
4.1

評価別レビュー数

5
5
4
6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Alexandre C.
CEO in フランス
運輸、トラック、鉄道, 2-10の従業員数
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

I am a chatbot dev now

5 2 年前

Comments: Swift support!

Pros:

Developing a chatbot on your own with Ideta toolbox is what coding should be every time: less a matter of syntax knowledge but the pure beauty of devising a structure that makes sense, with no logical error and with an economy of lines

Cons:

The discussions are not sorted in a logical order, yet

Ideta Response

2 年前

Thx Alexandre ! We'll try to keep you a happy customer.

Sylvie S.
Corporate HRD in フランス
物流、サプライチェーン, 10,000+の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

Simple and efficient

5 2 年前

Comments: Very short implementation time, a team that responds very quickly to our requests, immediate adoption of our employees

Pros:

Very simple back office management, a small team, which always responds quickly

Cons:

For the moment, nothing ; no problem encountered in setting up

Ideta Response

2 年前

Thx for this review ! Glad we could be useful !

Youness B.
Digital innovation officer in モロッコ
農業, 10,000+の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

Ideta review

4 2 年前

Comments: we were solving acces management to our headquarter

Pros:

its easy and self service chatbot plateforme for creating chatbots

Cons:

some software buggs during the production

Ideta Response

2 年前

Thx for helping us making this product better.

Léonard B.
Responsable pôle traffic in フランス
インターネット, 51-200の従業員数
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

Mon utilisation d'IDETA

5 3 か月前

Pros:

Simplicité d'utilisation, service client réactif, mises à jour fréquentes

Cons:

Je n'ai pas noté de point faible particuliers.

Ideta Response

3 か月前

Thanks for that review !

Lao-dja-songdou T.
Data-Scientist in フランス
経営コンサルティング, 1,001-5,000の従業員数
Used the Software for: 1~5か月
投稿者のソース

Chatbot project for TALAN

4 2 年前

Comments: Flexible software, powerfull and easy to use... very good

Pros:

It allows to build more effectively and with some ease pretty everything we want around a chatbot

Cons:

We don't have the possibility to stock more than one entitie from a statement to a list...

Ideta Response

2 年前

Thx ! Great to be of use.