Idetaの概要

In one click, make your chatbot completely multichannel and deploy it on every touch point such as your landing page, Facebook Messenger, Whatsapp, Slack and even by text messages with our custom Twilio integration. You can add Artificial Intelligence thanks to our easy-to-use no-code interface and you can connect it to multiple NLP providers such as Dialogflow, Luis or Alexa. We made it easy to connect to any software via API and without coding, send customers' information to your CRM and such.

Idetaの対象ユーザー

We serve companies that want to leverage conversational AI without all the usual hassle. The use cases are very varied, from HR to IT and marketing. Imagination is the limit.

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース

企業情報

  • Ideta
  • 所在地:75003 (フランス)
  • 2017年設立
  • チャット

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アルバニア, アンドラ 他51つ

言語

フランス語, 英語

企業情報

  • Ideta
  • 所在地:75003 (フランス)
  • 2017年設立
  • チャット

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アルバニア, アンドラ 他51つ

言語

フランス語, 英語

Idetaの動画と画像

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Idetaの機能・特徴

  • AI/機械学習
  • Webサイト訪問者の追跡
  • オフライン・フォーム
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • ジオターゲティング
  • チャットボット
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロアクティブ・チャット
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • レポート/分析
  • 多言語
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 自動応答装置
  • 自然言語処理
  • 転送/ルーティング
  • 音声認識

Idetaの競合SaaS製品

通話、ライブ・チャット、Facebook Messenger、統合などのマルチチャネル機能を搭載した ライブ・チャットとビジネス・メッセンジャーです。あらゆる機能が1つのアプリで実現します。
Botgate is a Conversational Marketing, Sales & Messaging Platform with AI.
Tidioは、ライブ・チャットとチャットボットを1つのツールに統合し、売り上げとカスタマー・サービスのレベルの向上を支援します。 Tidioの詳細
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Customer service CHAT AUTOMATION TOOL WITH AI chatbots to measure and INCREASE SELF-SERVICE RESOLUTION RATE and customer satisfaction.
Vergic Engage is a digital engagement platform that offers live chat, chatbots, video/voice, socials based on customer value.
We provide enterprises with cost-effective Conversational AI solutions across chat, email, and voice to transform customer interaction.
The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows.
PowerfrontのINSIDEは、シームレスなオンライン体験を再現するオムニチャネル・カスタマー・サービス・ソフトウェアです。
カンバセーショナルAI、チャットボット、メッセージング・テクノロジーを牽引するLivePersonを導入すると、ビジネスにとって重要な成果を実現できます。
Quiqは、次世代のデジタル会話のためのプラットフォームです。メッセージング、ライブ・チャット、ボット・ソリューションで消費者を引き付けることができます。
Birdeye is an all-in-one customer experience platform.
Live and automated omnichannel chat platform helping agents and consumers to engage across digital channels.

Idetaのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7 (45)
使いやすさ
4.4 (45)
カスタマーサービス
4.8 (45)
機能
4.6 (45)
価格の妥当性
4.8 (45)

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
71%
4
29%
Zachary I.
Zachary I.
アメリカのPresident
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

I wouldn’t run my business without Ideta.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: We are incredibly lucky to have found such a partner. I wouldn’t run our business without them.

良いポイント:

Incredibly easy to use. Links and syncs quick, and has had 99% uptime since implementing

改善してほしい点:

The UI does need tweaking. But after hearing the user feedback they already started making proactive and positive changes

Edison augusto P.
コロンビアのCEO
コンピュータ・ネットワーク, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Great chatbot and easy to use

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

良いポイント:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

改善してほしい点:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Shreyans J.
インドのFounder
小売, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Creates Chatbot In Minutes

4.0 先月 新着

良いポイント:

- Finish Creating your new chatbot in minutes. - Easy integration with major leading platforms.

改善してほしい点:

- I found some of the Ai had some irrelevant suggestions, that needs to be improved. - The interface is a bit of learning curve. But you’ll get use to it later when you start using it.

Jorge T.
メキシコのCEO & Founder
マーケティング、広告, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

良いポイント:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

改善してほしい点:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Vinnie R.
オーストラリアのOnline Marketing
Eラーニング, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Highly Recommended

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

良いポイント:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

改善してほしい点:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.