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EngageBay CRMとは?

ボタンをクリックするだけで、目を引くメールをデザインして送信し、メール・マーケティング・キャンペーンを実行できます。Webフォームを使用して、コンバージョン率を大幅に改善します。シンプルなドラッグ&ドロップ・デザイナーを使用して、魅力的なランディング・ページを作成します。メール・マーケティングの自動化でオーディエンスを育成します。日常業務を自動化することで、ビジネス効率を向上させます。ソーシャル・メディアのオーディエンスをプロのように惹きつけます。営業およびマーケティング資料を1か所にまとめて、どのデバイスからでもチームにアクセスできるようになります。

EngageBay CRMの対象ユーザー

訪問客を獲得、エンゲージ、そして育成することによって顧客へと転換する手頃な価格のオールインワンの販売およびマーケティング・ソフトウェアを必要とする中小企業。

EngageBay CRMソフトウェア - 1
EngageBay CRMソフトウェア - 2
EngageBay CRMソフトウェア - 3
EngageBay CRMソフトウェア - 4
EngageBay CRMソフトウェア - 5

EngageBay CRMをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

EngageBay CRM

EngageBay CRM

4.7 (781)
$14.99
無料バージョン
無料トライアル
230
33
4.5 (781)
4.7 (781)
4.8 (781)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$16.00
無料バージョン
無料トライアル
108
108
4.6 (718)
4.5 (718)
4.6 (718)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

EngageBay CRMの他のおすすめ代替製品

Omnisend
高評価の機能
スケジュールされたメッセージ
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
Capsule
高評価の機能
カレンダー/リマインダー・システム
リード管理
連絡先管理
Zoho Campaigns
高評価の機能
CAN-SPAM法準拠
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
Freshsales
高評価の機能
営業パイプライン管理
連絡先データベース
連絡先管理
Hootsuite
高評価の機能
ソーシャル・メディア統合
ダッシュボード
投稿スケジューリング
Insightly
高評価の機能
タスク・スケジューリング
連絡先データベース
連絡先管理
Freshdesk
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Critical Mention
高評価の機能
レポート/分析
Constant Contact
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
連絡先データベース

EngageBay CRMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.8
機能
4.6
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Krishna
Krishna
インドのPerformance Marketing
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Must have CRM tool for big or small organization.

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, this tool is easy to implement and use and thanks to their support team which is avl 24/7 to help us. I used the tool during my internship, then I suggested the same to my current organization and hence, that's how we implemented it and now our whole team is using it and loving it.

良いポイント:

1. It's collaborative working environment is so easy to implement and adapt. 2. We don't have to worry about losing our data anymore as all the data is now stored on the cloud. 3. Their server never gets down so our team works any time of the day they want. 4. According to the price, this is the best CRM with all the relevant features as compared to the other alternatives in the market.

改善してほしい点:

The users might get lost during their initial days of using this due to their vast featuers but their resource modules are so helpful that they helps them to get back on track. Also, their support team was always there to help us when we got lost using the tool or had any doubts.

Kevin
Kevin
アメリカのPresident
認証済みLinkedInユーザー
通信, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

検討した類似製品:

A dizzying array of tools in a nice, integrated package

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall it's been quite nice. It is an incredibly capable platform with lots of room to grow into.

良いポイント:

The simplicity of connecting the API, the tracking tools, and the way that it manages to somehow pull together all the complex features needed into a single package and somehow make it appear that it's less complex than it really is. The capabilities here are astounding, but if the more complex things aren't needed, the system remains simple and straightforward.

改善してほしい点:

It would be nice to be able to hide the links, tabs, and menus to things that aren't being used and re-add them if we decided to use them later. Also, the social media marketing only covers Facebook, Twitter, and Instagram. I'd really like to have a much wider selection.

sneha
インドのEmail Marketing specialist
メディア制作, 11~50人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

More improvement required

3.0 2 か月前 新着

良いポイント:

To be very honest i have used this service twice only in free trial the functionality is good for sending email and they also provide accurate result but while investigating the email i came to know that they are using mailgun service for sending emails.

改善してほしい点:

The service provider they are using earlier it was very useful for bulk email marketing but now a days they are worst cause they do not change the IPs regularly which necessary to compit in the email marketing today and the same thing facing by engage bay, other wise the software is good for sending emails

EngageBayからの返信

先月

Hi Sneha, Thanks for sharing your feedback. May I know what was the issue you faced with your email campaigns. Based on that, we can get it checked. Thanks, EngageBay Team

Nuran
チュニジアのHead of Student Acquisition
教育管理, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

I am in love with the Platform

5.0 3 か月前

良いポイント:

I find EngageBay a comprehensive, all-in-one solution, offering robust functionalities across organization, task automation, form and landing page creation, marketing campaign management, and result tracking. It provides an extensive toolkit essential for both marketing and sales teams, seamlessly integrating appointment scheduling, content creation, campaign execution, and data organization.

改善してほしい点:

I haven't found a single aspect of EngageBay that I haven't liked yet. Whenever I encounter an issue, the chatbot is always there to provide instant assistance, making the experience even smoother.

Michelle
カナダのVice President
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Our business has benefitted from using EngageBay

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: My overall experience with EngageBay is great! I've never had a problem using the software and any time I have a question, the support has been quick and helpful.

良いポイント:

The best thing about this CRM is the ease of use. I found it easy to learn and continue using.

改善してほしい点:

There are some options that could be expanded on such as building web pages, I would benefit from having more options in the design process of the web pages.

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