EngageBayの概要

EngageBayは、小規模企業やスタートアップ企業向けに構築されたシンプルで手頃な価格のオールインワンのマーケティング、販売およびサービスCRMソフトウェアで、Webサイト訪問者を獲得、エンゲージ、育成し、顧客転換へとつなげます。リード生成フォームとポップアップによるリードの獲得、魅力的なランディング・ページでのWeb訪問者の獲得、メールでのリードの育成、そしてマーケティング自動化によるマーケティング・ファネルの自動化を1つの使いやすいプラットフォームから実行できます。

EngageBayの対象ユーザー

訪問客を獲得、エンゲージ、そして育成することによって顧客へと転換する手頃な価格のオールインワンの販売およびマーケティング・ソフトウェアを必要とする中小企業。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • EngageBay
  • 所在地:Mountain House (アメリカ)
  • 2016年設立

EngageBay のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他225つ

言語

英語

EngageBayの料金プラン

最安値プラン:

$0.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

EngageBayには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 EngageBayの有料プランは$0.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • EngageBay
  • 所在地:Mountain House (アメリカ)
  • 2016年設立

EngageBay のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他225つ

言語

英語

EngageBayの動画と画像

EngageBayソフトウェア - 1
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EngageBayの機能・特徴

  • CAN-SPAM法準拠
  • CRM
  • ROI追跡
  • SNSマーケティング
  • WYSIWYGエディタ
  • Webサイト訪問者の追跡
  • iPadデバイス用
  • アカウント・アラート
  • アカウント管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アドレス帳共有
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • イベントによるアクション
  • インタラクション追跡
  • インポートタスク
  • オフライン・フォーム
  • オンボーディング
  • オンライン・フォーム
  • オンライン予約
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン固有の署名
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • キュー管理
  • クリック追跡
  • コンテンツ管理
  • コンテンツ配信
  • コンバージョン追跡
  • コールスクリプト
  • コールセンター運営
  • サイト滞在時間追跡
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • ジオターゲティング
  • スケジューリング
  • スタートアップ向け
  • スプリット・テスト
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスクのタグ付け
  • タスクの編集/更新
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • ターゲット・アカウント識別
  • ダッシュボード
  • チケット管理
  • チャンネル管理
  • チーム管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • ナレッジベース管理
  • バッチ処理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • パワー・ダイヤラー
  • パーソナライゼーション
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームビルダー
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロアクティブ・チャット
  • マクロ/テンプレート応答
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マーケティングの自動化
  • メールキャンペーン管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • モバイル・アクセス
  • モバイル向けメール最適化
  • ユーザー・インタラクション追跡
  • ライブチャット
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • リスト管理
  • リマインダー
  • リーダーボード
  • リード・エンゲージメント
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード管理
  • リード育成
  • リード資格
  • リード通知
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 不動産向け
  • 予測分析
  • 保険業界向け
  • 利用率の追跡/分析
  • 動的コンテンツ
  • 受信箱管理
  • 可用性管理
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 土地管理
  • 契約管理
  • 小規模企業向け
  • 広報管理
  • 建設業界向け
  • 応答管理
  • 投稿スケジューリング
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 検索/フィルター
  • 画像ライブラリ
  • 発信者ID
  • 登録者管理
  • 目標設定/追跡
  • 確認、リマインダー
  • 紹介追跡
  • 署名テンプレート
  • 署名作成
  • 署名管理
  • 自動スケジューリング
  • 自動パブリッシュ
  • 自動応答装置
  • 自動発信ダイヤラー
  • 自動着信分配
  • 複数アカウント管理
  • 見積もり、概算
  • 見込み客探索
  • 販売レポート
  • 販売傾向分析
  • 転送/ルーティング
  • 通話モニタリング
  • 通話ルーティング
  • 通話追跡メトリクス
  • 通話録音
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客のソーシャルプロフィール
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴
  • 顧客管理
  • 顧客追跡

EngageBayの競合SaaS製品

170カ国の13万以上の顧客がActiveCampaignを利用し、連絡先管理からメールの個別化までのマーケティング活動を自動化しています。
Mailchimpのオールインワン・マーケティング・プラットフォームは、小企業の市場をよりスマートにし、ビジネスの成長を加速させます。
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Keap (旧Infusionsoft) のプラットフォーム (Lite、Pro、Max、Max Classic) は、オールインワンのCRM/セールス/マーケティング自動化ソフトウェアを提供します。
Agile CRMは、中小企業がFortune 500企業のように販売やマーケティングができるように設計された、販売、マーケティング、サービスの完全なスイートです。 Agile CRMの詳細
Insightly CRMは、顧客データを一元化して管理するための柔軟で使いやすく、かつ強力なCRMを必要とする成長中のチーム向けです。
Capsuleは、企業が組織をオーガナイズし、顧客について詳しく知り、より良い関係を築くうえで役立つ、使いやすいCRMです。
Pipedriveは、取引成立に向けた活動に専念するのに役立つCRMソフトウェア・ツールであり、簡単に実装できます。 Pipedriveの詳細
AI搭載のアプリで顧客を中心に据えたビジネスを構築し、素晴らしい体験を作り出すことができます。

EngageBayのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.9
機能
4.6
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
65%
4
32%
3
3%
1
0%
Azizah
Azizah
マレーシアのOffice Management
認証済みLinkedInユーザー
通信, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Complete package for marketing tool

5.0 3 週間前 新着

良いポイント:

We received a complete software package consisting of at least forty diverse modules, which would have cost thousands of bucks. Due to this software, we have ended a profusion of subscriptions. We contacted support with a simple message and got a response nearly immediately.

改善してほしい点:

It costs a lot of money to buy more email space. Suppose there was a way to lower the cost of sending emails. Arranging a batch job to perform a sequence or automation at a predetermined time and day

Murat Yasar
トルコのFounder
情報技術、情報サービス, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Great features with no cost and unbelievable effective and fast support

5.0 2 か月前

良いポイント:

Easy to deploy and use. Very fast and effective support. Additional requests are developed and issued bugs are fixed almost instantly. I have never seen this fast development capability before in any other software before.

改善してほしい点:

It would require to develop some additional features for ticket management. But I am sure they would do that instantly after reporting. They have done that to my requests before within 1 day.

検討した類似製品: Freshdesk

EngageBayに決めた理由: Free version was very limited. Engagebay provides much more function in its free version.

切り替える前の製品: Freshdesk

EngageBayに切りかえた理由: ngagebay provides much more function in its free version.

認証済みレビュアー
ルーマニアのCTO
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース
ソース:GetApp

Absolutely horrible!!

1.0 昨年

製品を使ってみた感想: I've setup a "Sequence" with 3 emails to be sent before holding my Webinar and thought everything was ok and went on. Just to come back on the day of the Webinar to see that nothing was sent and every contact was hard bounced. Yes every single one of them.
Furthermore I couldn't send any email broadcasts to the contacts either. So mainly I was left with leads for my Webinar which I couldn't even use, were it up to Engagebay.
The support team's solution? Purchase credits to "verify the contacts" to be able to use them.
So besides making me lose my time, not delivering the emails and rendering all my contacts useless they want me to purchase something for it to actually work??
Absolutely disgusting and shameful business practices! They then tell me that the problem is not on their end and insist that every contact has an invalid email address. With another similar service I sent the emails with ease. Out of all the contacts, only 4 bounced.
Engagebay has set me back a lot with this.
Avoid at all costs!

良いポイント:

At first I liked what it offered for the free plan (things that other similar services didn't offer for free).

改善してほしい点:

It doesn't work at all and the support team asks you to purchase credits for it to work.

EngageBayからの返信

昨年

Hi there, sorry to know about your experience with EngageBay. Just to bring to your notice, a hard bounce happens only when the email address is invalid. It looks like that is the case here. If the email address is invalid, there is nothing we can do from our end to avoid a hard bounce. To prevent such cases, we recommend all our users to verify all the emails they have on the list. Please note that we do not provide email verifier service ourselves and hence recommend other 3rd party solutions. Seems like the other service you used has a built in validation service and hence the bounces were limited. I would recommend you to send an email to [email protected] including the registered email address for your account and we can check what may have caused the bounces, though we are certain that it was due to the emails being invalid, we could always cross check.

Nick
バルバドスのCEO
電気・電子機器製造, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

great value for money software

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Its good

良いポイント:

It is a comprehensive system that is easy to use, and if the get a problem the help guys are really good

改善してほしい点:

I just would like to have the ability to change the user view so that I can have one time quick view and I would love to link Skype

検討した類似製品: GoldMine Premium EditionSalesforce Sales Cloud

EngageBayに決めた理由: I had used act for 30 years from version 2, but they started to change it from a good CRM system into a moderate marketing system

切り替える前の製品: Act!

Steve
Steve
アメリカのOwner
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 自営業
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Huge value for the money, and world-class support

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: We send email notifications to our group of volunteers to give them info on our weekly meetings, and a follow-up email the next day if they don't open the first one. We also send a text with a link to a landing page with the same info. Attendance and participation has at least doubled since we started using EngageBay a few months ago.

良いポイント:

It does everything the "big name" companies do, at a fraction of the price. And the support staff is world-class. Very helpful, quick to respond 24/7.

改善してほしい点:

Creating an email template or landing page is a little clunky the first time, but subsequent modifications are simple.

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