Call Center Studioの概要

クラウド・ネイティブなコールセンター・ソフトウェアでカスタマー・サービスを向上させることができます。効率的なビジネス運営は、これまで以上に重要です。Call Center Studioのクラウド・ベースのコールセンター・ソフトウェアを使用すれば、場所に制限されることなくカスタマー・サービスを提供できます。

直感的なインタフェースにより、簡単に設定を行うことができ、エージェントの研修も数分で完了します。録音の再生やAIツールの使用によって顧客体験を向上させることができます。

優れたレポート機能を備え、スピーディなカスタマー・サービスを誇る専任チームによる年中無休24時間のサポートを利用できます。

Call Center Studioの対象ユーザー

50名以上の担当者を有するコールセンター向け。

Call Center Studioソフトウェア - 1
Call Center Studioソフトウェア - 2
Call Center Studioソフトウェア - 3
Call Center Studioソフトウェア - 4
Call Center Studioソフトウェア - 5

Call Center Studioをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Call Center Studio

Call Center Studio

4.5 (48)
日本での利用はサポートされていません
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
130
14
4.7 (48)
4.7 (48)
4.8 (48)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$9.00
無料のバージョン
無料のトライアル
175
138
4.5 (1,324)
4.7 (1,324)
4.7 (1,324)

Call Center Studioの他のおすすめ代替製品

LiveAgent
高評価の機能
チケット管理
リアルタイム通知
リアルタイム顧客対応チャット
LiveVox
高評価の機能
プログレッシブ・ダイヤラー
通話モニタリング
通話録音
3CX
高評価の機能
VoIP接続
モバイル・アクセス
通話ルーティング
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高評価の機能
アクセス制御・許可
クラウド・コンピューティング
データセキュリティ
Genesys Cloud CX
高評価の機能
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自動着信分配
通話録音
CloudTalk
高評価の機能
通話モニタリング
通話記録
通話録音
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高評価の機能
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コールセンター運営
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高評価の機能
カレンダー同期
タイムシート管理
確認、リマインダー
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
レポート/分析
通話モニタリング
通話記録

Call Center Studioのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.8
機能
4.5
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
60%
4
31%
3
8%
Emre Kadir
Emre Kadir
英国のMü teri Hizmetleri Tahsilat Uzman
認証済みLinkedInユーザー
, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

its so good

5.0 5 年前

良いポイント:

speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill. it is most important . thnk

改善してほしい点:

useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

Nazim
トルコのdirector
不動産, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Call Center Studio Experience ( 4 years )

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

良いポイント:

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

改善してほしい点:

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Tamara
トルコのInternational Operations & ASR coordinator
インターネット, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Rocky and Unpredictable

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

良いポイント:

I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

改善してほしい点:

So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

AYLİN
AYLİN
トルコのPlaning Manager
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Aylin Kılıç -Planing Manager

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: overall comfortable to use, not complicated

良いポイント:

User Friendly, simple, wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

改善してほしい点:

There may be information boxes in the menus

Louis
Louis
フィリピンのVice President
認証済みLinkedInユーザー
消費者サービス, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Call Center Studio makes our deployment easier.

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

良いポイント:

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

改善してほしい点:

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.