ManageEngine Endpoint Centralの概要

Desktop Centralは、サーバ、ノートパソコン、デスクトップ、スマートフォン、タブレットの一元管理に役立つ統合エンドポイント管理ソリューションです。オンプレミスまたはクラウドベースの統合エンドポイント管理 (UEM) を使用すると、パッチのインストール、ソフトウェアの導入、OSイメージングの導入、モバイルおよびBring Your Own Device (BYOD) デバイスの管理、リモート・トラブルシューティング、最新管理など、定期的なエンドポイント管理ルーチンを自動化することができます。また、時間と場所に制限されることなくエンドポイントを管理できるモバイル・アプリも搭載しています。

ManageEngine Endpoint Centralの対象ユーザー

あらゆる企業。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • ManageEngine
  • 所在地:The Octagon (アメリカ)
  • 1996年設立

ManageEngine Endpoint Central のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, イタリア, インド, インドネシア 他16つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, デンマーク語 他11つ

ManageEngine Endpoint Centralの料金プラン

最安値プラン:

$795.00/年
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

ManageEngine Endpoint Centralには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 ManageEngine Endpoint Centralの有料プランは$795.00/年から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • ManageEngine
  • 所在地:The Octagon (アメリカ)
  • 1996年設立

ManageEngine Endpoint Central のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, イタリア, インド, インドネシア 他16つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, デンマーク語 他11つ

ManageEngine Endpoint Centralの動画と画像

ManageEngine Endpoint Centralソフトウェア - 1
ManageEngine Endpoint Centralソフトウェア - 2
ManageEngine Endpoint Centralソフトウェア - 3
ManageEngine Endpoint Centralソフトウェア - 4
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ManageEngine Endpoint Centralの機能・特徴

  • ITレポート
  • IT資産追跡
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アプリケーション・セキュリティ
  • アラート/通知
  • イベントログ
  • インシデント管理
  • エンドポイント保護
  • エンドポイント管理
  • キャパシティ管理
  • コンプライアンス管理
  • セキュリティ管理
  • セルフサービスポータル
  • ソフトウェア管理
  • ダッシュボード
  • デバイス管理
  • デプロイ管理
  • トライアル・ライセンス
  • ナレッジベース管理
  • パッケージング
  • パッチ管理
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モバイルデバイス管理
  • ユーザー管理
  • ライセンス・インベントリ
  • ライセンス追跡
  • リモートアクセスとモニタリング
  • リモートアクセス/コントロール
  • レポート/分析
  • 問題管理
  • 在庫管理
  • 変更管理
  • 自動スキャン
  • 自動パッチデプロイ
  • 設定の管理
  • 課題監査

ManageEngine Endpoint Centralの競合SaaS製品

ニーズに合わせて簡単に拡張できるSolarWinds Service Deskは、あらゆる規模の企業向けの使いやすく、手頃な価格のITSMソリューションです。
世界中あらゆるビジネスのIT専門家やシステム管理者のために作られた無料のITヘルプデスク・ソフトウェアをダウンロードしてください。サポートやモバイル・アプリも無料です。
Appleデバイスの導入、インベントリ、セキュア化を簡素化する、ITプロフェッショナル向けの総合的なモバイル・デバイス管理ソリューションです。 Jamf Proの詳細
iOS、FireOS、Mac、Android、Apple TV、Windowsのデバイスとノートパソコンを管理するためのオール・イン・ワンのソリューション。 Hexnode UEMの詳細
チーム、ツール、知識をつなぐことができるオープンソースのデジタル・ワークプレース・ソリューションです。
完全に直感的なヘルプデスク・ソフトウェア。自動化によりコラボレーションとスマートなリクエストの管理を促進できます。
あらゆるエンドポイントに15秒の可視化と 制御を提供します。大規模なネットワーク全体を確認することもできます。
Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。
Ateraは、MSP、ITコンサルタント、IT部門を対象としたオールインワンの優れたリモートIT管理ソリューションです。今すぐAteraを無料で試してください。 Ateraの詳細

ManageEngine Endpoint Centralのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.3
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Dan
Dan
アメリカのDirector Of Information Technology
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 201~500の従業員数
ツール使用期間: 無料トライアル
投稿者のソース

Endpoint Management Made Easy

5.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: We needed a way to manage our computers, smartphones, and tablets, and with Endpoint Central we get that in a single pane of glass.

良いポイント:

ManageEngine Endpoint Central is extremely easy to setup and use. The product is feature rich and is fairly inexpensive compared to other products. Their support is AMAZING. You can chat with a technician from within the product, and they are eager to resolve your issue quickly.

改善してほしい点:

I hope to see a vulnerability scanning and remediation feature in the product. The ability to scan a webserver for hardening, as well as network devices for vulnerabilities would make this product complete.

Bryan
アメリカのIT Systems Manager
情報技術、情報サービス, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 無料トライアル
投稿者のソース

Great software management solution at very reasonable price

4.0 6 日前 新着

製品を使ってみた感想: Good solid software at a good solid price. Features are fairly intuitive and configuration is a breeze

良いポイント:

It integrates well with Service Desk plus and all of the functions seem very intuitive and easy to configure

改善してほしい点:

The remote control software could use some feature improvement compared to other software I've used before but has a decent feature set.

Korey
アメリカのIT Specialist
非営利団体運営, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 無料トライアル
投稿者のソース

ManageEngine Endpoint Central review

2.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Overall it does what I need with minimal setup.

良いポイント:

This software was easy to implement. This has been very helpful to reach our goals in a short amount of time.

改善してほしい点:

The software is a little buggy. But considering the cost, I can live with it for now.

Michael
英国のIT Engineer
土木工学, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Excellent Management Product for On-Premise Businesses

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Our estate is easier to maintain thanks to a professional product from a professional business.

良いポイント:

The products' comparatively simple implementation. The simplicity of completing what you want to do after they are installed. The support teams' professional assistance is genuinely outstanding if something breaks.

改善してほしい点:

Although this is now the industry norm due to all the threats and exploits that are widely used, the product must be updated frequently. While backing up the data is a difficult process in general, especially when databases are involved, I just wish the update process were a little simpler.

John
英国のIT Manager
建設, 201~500の従業員数
ツール使用期間: 無料トライアル
投稿者のソース

All in one package

4.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I really like it and so does my team so we will more than likely buy it and move away from the two products we use.The support guys are brilliant and know the product really well so quick solutions.

良いポイント:

Everything we need for remote support, software deployment and patching all in the one place. It is feature rich and to be honest I think we have only touch the surface.

改善してほしい点:

Getting the agents on each computer was a bit clunky but to be honest if I had spent some time with their support team it would be easier. We were lucky enough that we had our current software deployment software (which we will move away from).Giving better information on the MSI installation, luckly enough I was able to check the BAT file to see how to install it.MDM looks very complicated and doesn't support all Android phones.