キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし17年

Sortlyとは?

Sortlyは、商品の場所、価格、状態など、商品の詳細を視覚的に把握することができ、より直感的な方法で追跡することができる、非常にシンプルな在庫および資産追跡システムです。

主な機能:
- スマートフォン、タブレット、コンピュータからアクセス可能
- 内蔵スキャナによるチェックイン/チェックアウト機能
- 任意のバーコードやQRコードの作成および接続
- チームメンバーや顧客へのアクセス権付与機能

数千もの大手企業に選ばれています。今すぐ無料で利用できます。

Sortlyの対象ユーザー

Sortlyは、従業員への貸し出し、顧客への販売在庫、使用状況の確認など、あらゆる業種の在庫管理を簡素化するために設計されています。

Sortlyソフトウェア - 1
Sortlyソフトウェア - 2
Sortlyソフトウェア - 3
Sortlyソフトウェア - 4
Sortlyソフトウェア - 5

Sortlyをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Sortly

Sortly

4.5 (719)
$24.00
無料バージョン
無料トライアル
65
3
4.5 (719)
4.3 (719)
4.4 (719)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$35.00
無料バージョン
無料トライアル
172
145
4.2 (7,521)
4.2 (7,521)
4.0 (7,521)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Sortlyの他のおすすめ代替製品

QuickBooks Online
高評価の機能
経費精算
財務報告
銀行勘定調整
Microsoft Word
高評価の機能
オフライン・アクセス
ドキュメント・ストレージ
ドキュメント管理
UpKeep
高評価の機能
カレンダー管理
作業発注管理
在庫管理
Zoho Inventory
高評価の機能
在庫管理
在庫管理
注文管理
inFlow Inventory
高評価の機能
在庫管理
在庫管理
注文管理
Microsoft 365
高評価の機能
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
メール管理
Square Point of Sale
高評価の機能
オンライン決済
データセキュリティ
決済処理
Microsoft Excel
高評価の機能
オフライン・アクセス
コラボレーションツール
データのインポート/エクスポート
ShipStation
高評価の機能
ラベル印刷
送料計算
配送ラベル

Sortlyの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.4
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Shaffi
Shaffi
ケニアのDirector
認証済みLinkedInユーザー
物流、サプライチェーン, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Sortly - A Game Changer

5.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: I am really happy with the product. It's very easy for me to do stock take and give access to my clients to their respective bins.

良いポイント:

The ease of setting it up and deploying it for my warehouse

改善してほしい点:

It's restriction on using barcode printers

Angelina
アメリカのMedical Assistant
医療業務, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

5+ stars for Sortly!

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: When introduced to Sortly I was not sure how this would work with all of the different medications and all of the supplies that we have. Once I got in there and logged all of our inventory it was so easy! The editing, the notifications, just all around flawless!

良いポイント:

It is perfect with keeping track of the hundreds of meds and supplies that we log!! The notifications are also very helpful! I have a lot going on and the notifications I get when the stock hits the minimum level save me!

改善してほしい点:

I have had absolutely no issues with Sortly!

Adam
アメリカのDirector of Operations
倉庫, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Bring back tags and notes on phones

3.0 2 か月前

良いポイント:

The ease of use on both mobile and desktop.

改善してほしい点:

The new update really slows down our workflow. Getting rid of the tags and notes on the mobile view is a huge step backward

Sortlyからの返信

2 か月前

Hi Adam, Thank you for taking the time to share your thoughts! We're happy to hear that you find our software easy to use on both mobile and desktop. We understand how crucial it is to maintain a smooth workflow, and we’re sorry to hear that the recent update has slowed things down for you. Your feedback about bringing back tags and notes on the mobile view is very important to us. We'll make sure to pass this along to our product team. If you have any more suggestions or need assistance, please don't hesitate to reach out to our support team.

Tina
アメリカのOwner and Principal Engineer
建設, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Excellent Product for Small Companies

5.0 3 か月前

良いポイント:

We use Sortly for our small construction business and we're able to get both our admin and build staff to use the system with ease. It's visually easy to understand which is imperative for staff members that need quick answers for where they can find their project material for construction. There are custom fields that allow us to build information our around our company needs instead of trying to fit into a premade product.

改善してほしい点:

My only negative feedback about Sortly is the limited pricing options. They seem to have too large of a jump in options. We have a larger inventory but we do not need any additional features that are available in the next step up for cost. We are limited to 2,000 entries and we need, approximately 500-1,000 more. The next step up provides 8,000 more entries (10,000 total) but it is 300% more expensive per year. We cannot justify the cost as a small company but we would gladly pay 50% more just to add another 500-1,000 entries.

Gabriel
アメリカのDirector of Operations
建設, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Sortly makes Life easier for any buisness

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: It has help our warehouse improve dramatically and helped us keep track of inventory and location of items.

良いポイント:

That we can search through several folders at the same time. Creating barcodes and QR codes and the notes that we can attach to it.

改善してほしい点:

Moving items when scanning and having it go into the wrong location