Sortlyの概要

Sortly is a super simple inventory and asset tracking system to VISUALLY track your items and their details including location, price, condition etc for a more intuitive (and less maddening) way to track your items. Get started for free today.

Key Features:
- Access via Computer (web), Tablet or Smartphone
- Give team members or customer access
- Create or connect to any barcodes or QR codes
- Check in/out items with in-built scanner
- Get Alerts and Reminders

Sortlyの対象ユーザー

We built Sortly to simplify inventory for every kind of business - Whether you lend out items to employees, sell inventory to customers or just need to keep tabs on your stuff being used.

Sortlyの詳細

Sortly

2013年設立

Sortlyの動画と画像

Sortlyの動画
▶︎
Sortlyソフトウェア - 1 - サムネイル
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Sortlyの詳細

Sortly

2013年設立

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価格プラン

$39.00/月
$35.00/月
該当なし
$250.00/月

無料プラン

無料プラン あり
無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン なし

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル なし
無料トライアル なし

Sortlyのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Mac(デスクトップ)
  • Windows(デスクトップ)
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Sortlyの機能

  • API
  • IT資産追跡
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • インシデント管理
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • サプライヤー管理
  • サポートチケット管理
  • サポートチケット追跡
  • サードパーティ統合
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • セルフサービスポータル
  • タスク管理
  • ダッシュボード作成
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • ナレッジベース管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メンテナンス管理
  • メール管理
  • モニタリング
  • ユーザー管理
  • リアルタイム・レポート
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 優先順位付け
  • 原価追跡
  • 問題管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 変更管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 役割ベース許可
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 要求管理
  • 設定の管理
  • 設定可能ワークフロー
  • 調達管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産追跡

IT資産管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • アクティビティの追跡
  • カスタマイズ
  • サプライヤー管理
  • サマリーサポート
  • サードパーティ統合
  • シリアル番号追跡
  • ステータス追跡
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • バーコード処理、RFID
  • バーコード印刷
  • バーコード認識
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル管理
  • マルチロケーション
  • モバイル・アクセス
  • ラベリング
  • ラベルテンプレート
  • ラベル印刷
  • リアルタイムデータ
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ロケーション追跡
  • ワークフロー管理
  • 倉庫管理
  • 原価追跡
  • 受領ラベル
  • 在庫最適化
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫補充
  • 在庫追跡
  • 履歴報告
  • 注文処理
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 販売注文
  • 資産追跡
  • 購入、受領
  • 返却管理
  • 配送ラベル

バーコード化の比較一覧をすべて表示する

  • QRコード印刷
  • バッチ印刷
  • バーコード・ラベル管理
  • バーコード作成
  • ラベルテンプレート
  • ラベルデザイナー
  • 在庫ラベル
  • 製品ラベル
  • 複数ファイルフォーマット・サポート
  • 配送ラベル

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  • API
  • SKU/UPCコード
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • シリアル番号追跡
  • チェックイン、チェックアウト
  • データのインポート/エクスポート
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • バーコード処理、RFID
  • バーコード印刷
  • バーコード認識
  • フィールドのカスタマイズ
  • マルチチャネル管理
  • マルチロケーション
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム更新
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 事業予測
  • 倉庫管理
  • 再注文管理
  • 原価追跡
  • 在庫最適化
  • 在庫監査
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫補充
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 小売在庫管理
  • 検索/フィルター
  • 注文処理
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 経理統合
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
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  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 販売注文
  • 購入、受領
  • 返却管理
  • 項目管理
  • 顧客データベース

入出庫管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • RFIDスキャニング
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • シリアル番号追跡
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
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  • バーコード・チケットのスキャニング
  • バーコード印刷
  • バーコード認識
  • フィールドのカスタマイズ
  • ベンダー管理
  • マルチロケーション
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  • ユーザー管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • 供給管理
  • 再注文管理
  • 利用率の追跡/分析
  • 医療用
  • 原価追跡
  • 在庫最適化
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 失効日管理
  • 履歴報告
  • 検索/フィルター
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 経理統合
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  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 販売注文
  • 購入、受領

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  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • キッティング
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  • サードパーティ統合
  • ステータス追跡
  • データ同期
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  • バーコード認識
  • ベンダー管理インベントリ
  • マルチチャネル管理
  • マルチロケーション
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム更新
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
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  • 在庫最適化
  • 在庫監査
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫補充
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 小売在庫管理
  • 検索/フィルター
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 経理統合
  • 製品識別
  • 製造在庫管理
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 販売レポート
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 販売注文
  • 購入、受領
  • 返却管理
  • 顧客データベース

在庫管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • IT資産追跡
  • RFIDスキャニング
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カレンダー管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • ステータス追跡
  • タグ付け
  • チェックイン、チェックアウト
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • バーコード処理、RFID
  • バーコード認識
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メンテナンス管理
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー管理
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ロケーション追跡
  • ワークフロー管理
  • 予約管理
  • 作業発注管理
  • 処分管理
  • 原価追跡
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 契約・ライセンス管理
  • 履歴報告
  • 検索/フィルター
  • 機器メンテナンス
  • 機器追跡
  • 派遣管理
  • 減価償却管理
  • 発注管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産追跡

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評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.4
カスタマー・サービス
4.2
機能
4.1
価格の妥当性
4.1

評価別レビュー数

5
41
4
29
3
7
1
2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
James K.
James K.
Operations Manager in カナダ
認証済みLinkedInユーザー
農業, 11-50の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

An excellent and simple app to manage inventory.

5 3 年前

Comments: Overall, I'm extremely happy with the software. Its created efficiency within my business and has saved me a lot of money on part runs for items that we already had in inventory. I would highly recommend this software.

Pros:

What I like most about the app is how simple it is to use and categorize product. As a small business owner, I was having a tough time trying to find an inventory program that fit out business needs. Once I found Sortly Pro, it streamlined our business and created efficiencies company wide.

Cons:

The only negative I have experienced is with the lack of instant notifications. I wish it notified the administrator or owner when specific items are pulled from inventory. A suggestion would be to include this as an option when entering inventory into the system.

Ali J.
Ali J.
Home Stager in アメリカ
認証済みLinkedInユーザー
デザイン, 2-10の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

Great platform, but still needs work

4 3 年前

Comments: I am a home stager and after trying several other inventory platforms, Sortly Pro was my favorite. I am frustrated with some basic features that it lacks, but overall, it does what I need.

Pros:

I love that it is simple, user-friendly, and very ascetically easy to use.

Cons:

There have been several simple updates that I have requested to customer service. I think for a program specifically designed to track inventory, specifically inventory that moves from location to location or customer to customer, then all inventory should have a 'home' or 'original destination' file so that when it is done at a location or customer then you simply click 'home' and them item goes back to it's original file. For example, I have upwards of 20-30 items that go to a client at one time. When they get returned to my inventory, I have to manually send them back to their original folder one by one. Yes, I can do bulk move, but I have nearly 100 'original destination' folders because all my inventory is categorized in folders. So I have to move the sofas to the 'sofas' folder and the lamps to the 'lamps' folder etc. I would like to be able to 'bulk select' and 'move to home folder'. Also, the option to drag items from one folder to the menu on the left would also help expedite daily actions.

Brianna G.
Owner of Upstaged Denver in アメリカ
不動産, 2-10の従業員数
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

Absolutely no customer service

1 3 か月前

Pros:

Pictures. Would be relatively easy to use with Pugh all the glitches

Cons:

Have had nothing but problems with this program. It is very simple programming errors that they seem not to care about or address at all. Every time we have had issues, we try to call, but there is no number they just make you email. However I receive a response saying they will get back to us and then never respond from there. We are basically just communicating with a computer system with no human interaction. Problems we have: (1) website doesn’t communicate with app and is severely delayed. (2) Items don’t update when you edit them. For instance, I change a quantity on an item, press save, and it doesn’t update. Have to do that about ten times or more for it to register. Causes major problems. (3) when you move like items back into a folder, they don’t merge. So if you have 2 of the same item, move one over to a stage, and then move it back, it duplicates the item instead of merging back with the original. OVERALL LOTS OF PROBLEM AND ABSOLUTELY NO HELP ON BEHALF OF SORTLY. IF YOU ARE LOOKING FOR A BASIC INVENTORY SYSTEM WITH LOTS OF GLITCHES, THIS IS FOR YOU!

Stephanie G.
Operations Assistant in アメリカ
石油、エネルギー, 51-200の従業員数
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

Amazing Inventory Tracking

5 8 か月前

Comments: I LOVE how Sortly can reflect exactly what my company specifically is looking for. It is a program with user ease in mind. The customer service support team is also spectacular and they are always able to answer any problems I may run into.

Pros:

I love the ease of use, cost, and different functions of the program. It is so simple to customize how this program works.

Cons:

I do not have any complaints about this software, rather of short comings. I wish the program was able to be imported into QuickBooks on the server based platform.

Dallas C.
Dallas C.
Customer Support Specialist in アメリカ
認証済みLinkedInユーザー
家電製品
Used the Software for: 1~5か月
投稿者のソース

Sortly Pro has been a great tool in transitioning from the old spreadsheet into the 21st century.

5 3 年前

Comments: The ability to track inventory on the go, efficiently.

Pros:

The ability to create custom fields and specify the metadata for said field. Quick to add/move/remove/edit items with quick actions. The tagging system is an efficient way to group products. You can easily track quantities and move and adjust as needed on the fly with simply an app on your phone. You get the intricacy of a spreadsheet with the user interface of an app. If you can add/edit/remove items on a social media profile, then you are savvy enough to create a basic inventory system in this platform.

Cons:

With any startup, you're going to have growing pains. They are still perfecting the system. The silver lining is in their response to customer feedback. I don't know if I would call this a con, but there is definitely something of a learning curve. For instance, to create a detailed, intricate inventory system, properly, is going to take some trial and error. There are features and ways to manipulate the app that aren't necessarily apparent. For instance, understanding it's best to keep 'Folders' to a minimum and instead use the tagging system to identify and classify items. We have our own struggles with managing inventory, but once you get a baseline established, in a normal inventory environment, maintenance shouldn't be too labor intensive.