ADP Vantage HCMの概要

ADP Vantageは、人事給与、従業員管理、福利厚生、採用、人材管理、従業員オンボーディングなどの統合ツールを提供しています。また、セルフサービス・オプションにより、採用担当者は採用活動を完全に把握し、優れた人材を採用することができます。従業員およびマネージャー向けセルフサービス・ソリューションは、オンボーディングのプロセスを合理化します。内蔵の人材管理ソリューションにより、従業員のパフォーマンスを企業目標と同期させることができます。

ADP Vantage HCMの対象ユーザー

給与計算、勤怠管理、その他の人事機能を備えた、クラウド・ベースの従業員給与計算およびHCMアプリケーションです。小売、建設、ヘルスケア、その他の分野の中小企業から大企業までを対象としています。

ADP Vantage HCMソフトウェア - 1
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ADP Vantage HCMソフトウェア - 3
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ADP Vantage HCMソフトウェア - 5

ADP Vantage HCMをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

ADP Vantage HCM

ADP Vantage HCM

3.5 (180)
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
27
統合が見つかりません
3.5 (180)
3.3 (180)
3.0 (180)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
116
47
4.1 (493)
4.1 (493)
3.9 (493)

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高評価の機能
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従業員データベース
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高評価の機能
人材マネジメント
従業員データベース
給与管理
Keka
高評価の機能
レポート/分析
休暇追跡
従業員データベース

ADP Vantage HCMのレビュー

評価ポイント

総合評価
3.5
使いやすさ
3.5
カスタマーサービス
3.0
機能
3.5
価格の妥当性
3.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Tiana
Tiana
アメリカのHuman Resources Business Coordinator
認証済みLinkedInユーザー
自動車, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

ADP does it again

5.0 6 か月前

製品を使ってみた感想: Love the program. With all software, you need to take the time to learn. But our help desk is incredible and reliable.

良いポイント:

It’s really intuitive and the interface is actually ice to look at.

改善してほしい点:

The field grabber tool for reporting sometimes doesn’t like a field you want…but it depends on the page. So somethings you are clicking though multiple pages to find a useable grab.

Rohit
Rohit
アメリカのDirector of Intelligence
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Nice tool for Payroll & Benefits management

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Fairly good in terms of the product and usage. The UI can be made more intuitive and employee-friendly. Customer service centers need a major overhaul in terms of the overall support model and skillsets employed.

良いポイント:

Fairly comprehensive in terms of features the tool provides for complex workflows for big companies. Like the simplicity and UI for achieving HR-related tasks, especially benefits management. Leave management system also links well with in-house systems and custom timesheet management systems.

改善してほしい点:

Customer service isn't the best. Generic call centers where the customer service rep isn't aware of your organizational policies around leaves etc. or payroll-related questions. Neither they have the ability to direct you to the right point of contact within your organization. You would expect customer service to be more knowledgeable.

Karla
アメリカのLeasing Consultant
経営コンサルティング, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Receptionist

5.0 2 か月前

良いポイント:

This software I been using in all of my jobs I had. Its a great software to use in a workplace

改善してほしい点:

The least thing I like is not being able to clock in on the app on the phone

Philippe
カナダのAssociate
資本市場, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Not really useful

2.0 2 か月前 新着

良いポイント:

I get to see my paycheck a but even the breakdown seems odd.

改善してほしい点:

Lacks functionality and not user friendly

Joel
Joel
アメリカのTeam Lead - Ancillary Product Support
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Great payroll software

5.0 4 年前

良いポイント:

I love how easy it is to see all of my timecard punches and pay statements on the website. Everything's easy to locate and use.

改善してほしい点:

The mobile app is basically useless as it doesn't even let me view my pay stubs. It's just a blank white screen.