キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Papaya Globalの概要

Papaya Globalは、グローバル採用の障壁を取り除く必要のある企業に利用されています。Papayaの自動化されたSaaSプラットフォームでは、160カ国以上でのオンボーディングから国境を越えた支払いまで、エンドツーエンドのグローバルな従業員管理ソリューションを提供しています。このプラットフォームは、さまざまな従業員オプション (給与支払、EoR、請負業者) に対応しており、あらゆる管理ツールと統合し、スマートテクノロジーを使用してコンプライアンスを確保し、エラーを排除することができます。給与支出とリアルタイムのビジネス・インテリジェンス (BI) を追跡するための可視性の高いシステムを構築しています。

Papaya Globalの対象ユーザー

Papaya Globalでは、あらゆる企業がグローバルな人材管理を簡素化できるようサポートしています。企業は、既存の給与支払システムを置き換えることなく、Papayaの最先端の自動化、セキュリティ、およびBIにアクセスすることができます。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Papaya Global
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2016年設立

Papaya Global のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他27つ

言語

スペイン語, フランス語, 英語

Papaya Globalの料金プラン

最安値プラン:

$30.00/月
  • 無料トライアルなし
  • 無料プランなし

Papaya Globalには無料プランがなく、無料トライアルも提供されていません。 Papaya Globalの有料プランは$30.00/月から利用できます。

企業情報

  • Papaya Global
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2016年設立

Papaya Global のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他27つ

言語

スペイン語, フランス語, 英語

Papaya Globalの動画と画像

Papaya Globalソフトウェア - 1
Papaya Globalソフトウェア - 2
Papaya Globalソフトウェア - 3
Papaya Globalソフトウェア - 4
Papaya Globalソフトウェア - 5
もう6件表示する
Papaya Globalの動画
Papaya Globalソフトウェア - 1
Papaya Globalソフトウェア - 2
Papaya Globalソフトウェア - 3
Papaya Globalソフトウェア - 4
Papaya Globalソフトウェア - 5

Papaya Globalの機能や特徴

  • アクティビティ・ダッシュボード
  • オンボーディング
  • キャップテーブル管理
  • コンプライアンス管理
  • セルフサービスポータル
  • タイムシート管理
  • ダッシュボード
  • トレンド分析
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バケーション/休暇追跡
  • プロジェクト追跡
  • ベスティング管理
  • ポートフォリオ管理
  • マーケット・データ分析
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 下請け業者管理
  • 予算設定、予測
  • 予算運用
  • 人材マネジメント
  • 人材指標ライブラリ
  • 人材管理
  • 休暇管理
  • 休暇追跡
  • 公開株
  • 口座振込
  • 報酬管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 契約者データベース
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員管理
  • 採用管理
  • 時間と参加
  • 時間追跡
  • 未公開株
  • 申請者追跡
  • 福利厚生管理
  • 税法遵守
  • 給与明細
  • 給与管理
  • 補償計画モデル
  • 複数国
  • 評価管理
  • 請求書管理
  • 資格追跡
  • 金融モデリング

Papaya Globalの競合SaaS製品

世界各地の従業員の給与計算とコンプライアンスに対応するシステムです。
ADP Workforce Nowは、従業員50名以上の企業を対象とした人的資本管理ソリューションです。
給与と税金が発生するあらゆる規模のビジネスを支援するWebベースのレポートおよび分析プラットフォームです。
給与や経費からデバイス、アプリまで、グローバルワークフォースを1か所で管理することができます。
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。
Remoteは、あらゆる企業が給与管理、税務、福利厚生、コンプライアンスのための優れたソリューションを利用することができるように、グローバル人事の新基準を打ち立てています。
要員計画、分析、実行を行うためのクラウド・ベースの単一ソリューション。
人事および給与プロセスを合理化し、単一の直感的なプラットフォームを使用して従業員データにすばやくアクセスできます。
クラウド・ベースのHCMプラットフォームにより、従業員数500~50,000人の組織で給与、時間と出勤、ならびに人事を統合します。

Papaya Globalの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.8
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
69%
4
21%
3
7%
2
3%
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
通信, 201~500人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Recommended

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: I have a very good experience with the platform and specially the implementation and customer success teams. They are very pleasant, professional and great to work with.

良いポイント:

Easy to use, centralize everything into one location, very helpful customer success team

改善してほしい点:

The platform itself is not very well displayed

Magnolia
アメリカのHR Manager
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Papaya as PEO Partner

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Great portal and team for support. I also love Papaya's Countrypedia. Very useful and insightful!

良いポイント:

Onboarding and payroll features on the portal are very user-friendly. For a client like us that has employees based in several countries, submission of monthly expenses, and payroll adjustment details are easy because the portal is well organized. The customer service managers for EU, Canada, and APAC assigned to us are all very efficient. They would train us first on certain features and along the way, if I have questions e, they would readily help.

改善してほしい点:

So far I am happy with the services Papaya Global offers to us.

Varda
イスラエルのCEO
物流、サプライチェーン, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

The immense knowledge on Global Payroll is critical .

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Great Global payroll tool and A class grade for customer service

良いポイント:

The best part I like about Papaya is that they have designated a payroll expert to support us who is available all the time, and all our queries and concerns get answered in no time, and that too very professionally.

改善してほしい点:

I do not see any dislike with Papaya, the team is doing pretty well in resloving issues very quickly.

Kenneth
アメリカのHR & Business Partner
音楽, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Papaya's platform and service does not match its mission statement.

2.0 3 年前

製品を使ってみた感想: My experience can be summed up with two words; "extreme disappointment". We have bene using the system since around May of 2021 for one country with 15-25 employees. The first three payrolls were a mess, where employees did not receive payment in time, exposing my company to liability. Further, payments required by law to social security, etc., were also mishandled for about 2 months. I honestly do not understand how Papaya can service a multinational like Microsoft, with probably thousands of employees all over the world, when they cannot handle 15-25 employees in one country. The worst part, is that the contract asks for a 12 month notice if you wish to end the business relationship. I strongly encourage all potential customers to read the small print so you do not become a hostage to such a strict condition.

良いポイント:

I am not sure there is any feature I "like the most".

改善してほしい点:

I find many aspects cumbersome. It is often confusing to navigate through the website and many times not all information fits in the screen. I have to scroll forever to get all info/data, even if there is more than enough space in my screen for all data to show. Sometimes, I cannot even get tot he last record, unless I select "50" records to show at a time. I often also see data overlapping on top each other, further increasing the frustrations of using the system. When I click on a "project" (a specific country location), if I go from one payroll tab to another, the system automatically assumes I am now in the "project" that is first in alphabetical order. I am also unable log in with a saved link or bookmark in my browser. I always have to go back to my original email and click on the sign on button in the email. The user experience overall is not a good one.

Sara
イスラエルのSr. Payroll Manager
コンピュータ・ソフトウェア, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Recommended

4.0 3 年前

良いポイント:

Unifies and simplifies monthly processes. Integrates with other information systems

改善してほしい点:

Platform is not self service enough. BI tool must improve

検討した類似製品: ADP Streamline

Papaya Globalに切りかえた理由: Innovative platform Better price