Papaya Globalの概要

Papaya Globalは、グローバル採用の障壁を取り除く必要のある企業に利用されています。Papayaの自動化されたSaaSプラットフォームでは、160カ国以上でのオンボーディングから国境を越えた支払いまで、エンドツーエンドのグローバルな従業員管理ソリューションを提供しています。このプラットフォームは、さまざまな従業員オプション (給与支払、EoR、請負業者) に対応しており、あらゆる管理ツールと統合し、スマートテクノロジーを使用してコンプライアンスを確保し、エラーを排除することができます。給与支出とリアルタイムのビジネス・インテリジェンス (BI) を追跡するための可視性の高いシステムを構築しています。

Papaya Globalの対象ユーザー

Papaya Globalでは、あらゆる企業がグローバルな人材管理を簡素化できるようサポートしています。企業は、既存の給与支払システムを置き換えることなく、Papayaの最先端の自動化、セキュリティ、およびBIにアクセスすることができます。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Papaya Global
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2016年設立

Papaya Global のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他27つ

言語

スペイン語, フランス語, 英語

Papaya Globalの料金プラン

最安値プラン:

$20.00/月
  • 無料トライアルなし
  • 無料プランなし

Papaya Globalには無料プランがなく、無料トライアルも提供されていません。 Papaya Globalの有料プランは$20.00/月から利用できます。

料金プラン

企業情報

  • Papaya Global
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2016年設立

Papaya Global のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他27つ

言語

スペイン語, フランス語, 英語

Papaya Globalの動画と画像

Papaya Globalソフトウェア - 1
Papaya Globalソフトウェア - 2
Papaya Globalソフトウェア - 3
Papaya Globalソフトウェア - 4
Papaya Globalソフトウェア - 5
もう6件表示する
Papaya Globalの動画
Papaya Globalソフトウェア - 1
Papaya Globalソフトウェア - 2
Papaya Globalソフトウェア - 3
Papaya Globalソフトウェア - 4
Papaya Globalソフトウェア - 5

Papaya Globalの機能・特徴

  • アクティビティ・ダッシュボード
  • オプション管理
  • オンボーディング
  • オンライン時計
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • セルフサービスポータル
  • タイムシート管理
  • ダッシュボード
  • トレンド分析
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バケーション/休暇追跡
  • ベスティング管理
  • ポートフォリオ管理
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 下請け業者管理
  • 予算設定、予測
  • 人材マネジメント
  • 人材指標ライブラリ
  • 人材管理
  • 休暇管理
  • 休暇追跡
  • 口座振込
  • 報酬管理
  • 契約者データベース
  • 従業員オンボーディング
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員管理
  • 採用管理
  • 時間と参加
  • 時間追跡
  • 未公開株
  • 申請者追跡
  • 福利厚生管理
  • 税法遵守
  • 給与明細
  • 給与管理
  • 請負業者管理
  • 資格追跡
  • 金融モデリング

Papaya Globalの競合SaaS製品

世界各地の従業員の給与計算とコンプライアンスに対応するシステムです。
給与と税金が発生するあらゆる規模のビジネスを支援するWebベースのレポートおよび分析プラットフォームです。
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
人事を簡素化するSage HRは、受賞歴のある人事管理ソリューションです。
Lanteriaは、Office 365およびSharePointと完全に統合されたオールインワンのHR管理システムです。
要員計画、分析、実行を行うためのクラウド・ベースの単一ソリューション。
人事、給与計算や人材管理の機能を、どこからでも利用できます。新たな仕事環境で、雇用主と従業員をつなぎます。
BambooHRは、成長を続ける組織の従業員データの自動化、一元化、紐づけを支援する、受賞歴のある人事プラットフォームです。
従業員は、すでにタイムカード、経費、PTO、福利厚生などを管理しています。しかし今では、自らの給与計算もできるようになりました。

Papaya Globalのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.1
カスタマーサービス
4.8
機能
4.1
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
60%
4
27%
3
7%
2
7%
Patrick
アメリカのHead of People
情報技術、情報サービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

A comprehensive, scalable and user-friendly platform

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Our overall experience has been very positive and Papaya is a platform we regularly recommend to other HR teams.

良いポイント:

The platform itself makes it very easy to administer payroll changes across our global workforce and have full visibility of this. It has cut down on payroll administration and was also a substantial cost reduction in administering EOR services compared to previous vendors. The customer support team is friendly, quick to respond and communicate progress well particularly during onboarding stages.

改善してほしい点:

Only a minor point but as we expand into more regions the separate invoicing process will become more of an administrative burden and we'd love to explore ways to consolidate this as much as possible.

Sara
イスラエルのSr. Payroll Manager
コンピュータ・ソフトウェア, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Recommended

4.0 2 年前

良いポイント:

Unifies and simplifies monthly processes. Integrates with other information systems

改善してほしい点:

Platform is not self service enough. BI tool must improve

検討した類似製品: ADP Streamline

Papaya Globalに切りかえた理由: Innovative platform Better price

Kenneth
アメリカのHR & Business Partner
音楽, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Papaya's platform and service does not match its mission statement.

2.0 2 年前

製品を使ってみた感想: My experience can be summed up with two words; "extreme disappointment". We have bene using the system since around May of 2021 for one country with 15-25 employees. The first three payrolls were a mess, where employees did not receive payment in time, exposing my company to liability. Further, payments required by law to social security, etc., were also mishandled for about 2 months. I honestly do not understand how Papaya can service a multinational like Microsoft, with probably thousands of employees all over the world, when they cannot handle 15-25 employees in one country. The worst part, is that the contract asks for a 12 month notice if you wish to end the business relationship. I strongly encourage all potential customers to read the small print so you do not become a hostage to such a strict condition.

良いポイント:

I am not sure there is any feature I "like the most".

改善してほしい点:

I find many aspects cumbersome. It is often confusing to navigate through the website and many times not all information fits in the screen. I have to scroll forever to get all info/data, even if there is more than enough space in my screen for all data to show. Sometimes, I cannot even get tot he last record, unless I select "50" records to show at a time. I often also see data overlapping on top each other, further increasing the frustrations of using the system. When I click on a "project" (a specific country location), if I go from one payroll tab to another, the system automatically assumes I am now in the "project" that is first in alphabetical order. I am also unable log in with a saved link or bookmark in my browser. I always have to go back to my original email and click on the sign on button in the email. The user experience overall is not a good one.

Michiko
日本のHR Manager, APAC
情報技術、情報サービス, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Overall satisfied, but not perfectly satisfied

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Papaya Global is awesome overall. It's expensive though. The management fee is sometimes as high as one person's salary. But representatives are responsive.

良いポイント:

The platform is very straightforward. And Papaya is always optimizing the system.

改善してほしい点:

(1) Expense folder - I sometimes want to delete the items I uploaded, but this feature is not available. I made a request to grant the authority a while ago, but it's not there yet. (2) System error recovery is slow. When there is an issue and I report it by providing all the screenshots and explanations, it still takes a long time to fix the problem. (3) It's just really painful when I check invoices since I go over each item, and there is usually a mistake the employer or Papaya made. So I really have to carefully check each invoice, which is a lot of work.

Cyndi
アメリカのSr. Global payroll manager
インターネット, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Papaya global

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Great experience so far.

良いポイント:

Ease of use Nothing to manage on the user side of this software - Papaya does it for you GDPR compliant The reports are easy to use and save me hours of work compared to our old system.

改善してほしい点:

If you have a Change of entity in a country. The old branch and new entity have separate files. So historical information is in a different file/area.