キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Papaya Globalとは?

Papaya Globalの革新的SaaSプラットフォームには、ペーパーレスでパーソナライズされたオンボーディングプロセスなど、人事の誰もが活用できる機能が満載です。会社全体におけるお互いの距離を縮める組織図、各拠点で何人が働いているかの資料、従業員の定着や職場の公平性に役立つ人事データの内訳などが掲載されています。そのため、このプラットフォームは「(超)人事」のためのツールと言われることが多くあります。

Papaya Globalの対象ユーザー

Papaya Globalでは、あらゆる企業がグローバルな人材管理を簡素化できるようサポートしています。企業は、既存の給与支払システムを置き換えることなく、Papayaの最先端の自動化、セキュリティ、およびBIにアクセスすることができます。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Papaya Global
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2016年設立

Papaya Global のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他27つ

言語

スペイン語, フランス語, 英語

Papaya Globalの料金プラン

最安値プラン:

$15.00/月
  • 無料トライアルなし
  • 無料プランなし

Papaya Globalには無料プランがなく、無料トライアルも提供されていません。 Papaya Globalの有料プランは$15.00/月から利用できます。

料金プラン

企業情報

  • Papaya Global
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2016年設立

Papaya Global のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他27つ

言語

スペイン語, フランス語, 英語

Papaya Globalの動画と画像

Papaya Globalソフトウェア - 1
Papaya Globalソフトウェア - 2
Papaya Globalソフトウェア - 3
Papaya Globalソフトウェア - 4
Papaya Globalソフトウェア - 5
もう6件表示する
Papaya Globalの動画
Papaya Globalソフトウェア - 1
Papaya Globalソフトウェア - 2
Papaya Globalソフトウェア - 3
Papaya Globalソフトウェア - 4
Papaya Globalソフトウェア - 5

Papaya Globalの機能や特徴

  • アクティビティ・ダッシュボード
  • オンボーディング
  • キャップテーブル管理
  • コンプライアンス管理
  • セルフサービスポータル
  • タイムシート管理
  • ダッシュボード
  • トレンド分析
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • プロジェクト追跡
  • ベスティング管理
  • ポートフォリオ管理
  • レポート/分析
  • 下請け業者管理
  • 予算設定、予測
  • 予算運用
  • 人材指標ライブラリ
  • 人材管理
  • 休暇管理
  • 休暇追跡
  • 公開株
  • 口座振込
  • 報酬管理
  • 契約者データベース
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員管理
  • 採用管理
  • 時間と参加
  • 時間追跡
  • 未公開株
  • 申請者追跡
  • 福利厚生管理
  • 税法遵守
  • 給与明細
  • 給与管理
  • 評価管理
  • 資格追跡
  • 金融モデリング

Papaya Globalの競合SaaS製品

給与と税金が発生するあらゆる規模のビジネスを支援するWebベースのレポートおよび分析プラットフォームです。
世界各地の従業員の給与計算とコンプライアンスに対応するシステムです。 内蔵のコンプライアンスとセキュリティにより、障壁のない雇用と支払いを実現することができます。
ADP Workforce Nowは、従業員50名以上の企業を対象とした人的資本管理ソリューションです。
給与や経費からデバイス、アプリまで、グローバルワークフォースを1か所で管理することができます。
Remoteは、あらゆる企業が給与管理、税務、福利厚生、コンプライアンスのための優れたソリューションを利用することができるように、グローバル人事の新基準を打ち立てています。
採用からパフォーマンス・レポートまで、1か所で人事部門のニーズに沿ったカスタム・ソリューションを提供するオープン・プラットフォームです。
要員計画、分析、実行を行うためのクラウド・ベースの単一ソリューション。
クラウド・ベースのHCMプラットフォームにより、従業員数500~50,000人の組織で給与、時間と出勤、ならびに人事を統合します。
人事および給与プロセスを合理化し、単一の直感的なプラットフォームを使用して従業員データにすばやくアクセスできます。

Papaya Globalの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.7
機能
4.2
価格の妥当性
4.1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
通信, 201~500人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Recommended

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: I have a very good experience with the platform and specially the implementation and customer success teams. They are very pleasant, professional and great to work with.

良いポイント:

Easy to use, centralize everything into one location, very helpful customer success team

改善してほしい点:

The platform itself is not very well displayed

Magnolia
アメリカのHR Manager
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Papaya as PEO Partner

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Great portal and team for support. I also love Papaya's Countrypedia. Very useful and insightful!

良いポイント:

Onboarding and payroll features on the portal are very user-friendly. For a client like us that has employees based in several countries, submission of monthly expenses, and payroll adjustment details are easy because the portal is well organized. The customer service managers for EU, Canada, and APAC assigned to us are all very efficient. They would train us first on certain features and along the way, if I have questions e, they would readily help.

改善してほしい点:

So far I am happy with the services Papaya Global offers to us.

Julie
アメリカのCFO
非営利団体運営, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Customer Services needs a lot of improvement

1.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Not very good. Initially we used their paying agent in the country we were doing payroll. When there paying option became available- we switched but encountered several issues with an employee not being paid on time and tax authority payments being paid late.

良いポイント:

Nothing. I was very optimistic when I started with Papaya, but after the initial set-up the customer service went down hill fast. We only did the actual payroll for 4 months after which I switch back to my previous vendor

改善してほしい点:

Their customer service is very poor. Also time zones presented a problem. We are located in the US, doing payroll for employees in Korea and was assigned a customer service representative in Australia.

Varda
イスラエルのCEO
物流、サプライチェーン, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

The immense knowledge on Global Payroll is critical .

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Great Global payroll tool and A class grade for customer service

良いポイント:

The best part I like about Papaya is that they have designated a payroll expert to support us who is available all the time, and all our queries and concerns get answered in no time, and that too very professionally.

改善してほしい点:

I do not see any dislike with Papaya, the team is doing pretty well in resloving issues very quickly.

Hadar
イスラエルのHRBP
コンピュータ・ソフトウェア, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Thank you

5.0 昨年

良いポイント:

A great company with a very useful and efficient solution, especially for those who employ in a variety of countries. Support many countries. A friendly and easy-to-implement platform.The customer success team is always very nice, available, gets back quickly and tries to help as much as possible with what is needed.

改善してほしい点:

It would be nice if the mediation between the local 3rd party companies was faster on the one hand, on the other hand since it is mediation it is always more difficult so I'm not sure there are any culprits here