A1 Trackerの概要

Webベースの契約、リスク、請求、インシデント、訴訟、コンプライアンス、および保険管理ソフトウェアです。ドキュメント管理、承認ワークフロー、ログ履歴、ドキュメント・テンプレート、メール通知、連絡先メモ、日時スタンプ、カスタマイズ可能なレポート作成、ドキュメントのバージョン管理機能を備えています。完全ホスト型またはセルフホスト型のオプションを利用することができ、プライベート・ラベリングと自社Webサイトへの統合が可能です。複数の通貨と複数の言語に対応しています。

A1 Trackerの対象ユーザー

リスク、契約、請求、保険、インシデント、コンプライアンス、安全性、調達、法律、およびCRMソフトウェア。経理、財務、人事、およびシングルサインオンに統合することができます。Webポータル、ワークフロー自動化、および分析に対応しています。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Windows(オンプレミス), Linux(オンプレミス)

企業情報

  • A1 Enterprise
  • 2001年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, インド, オーストラリア, カナダ 他7つ

言語

アイルランド語, アラビア語, イタリア語, インドネシア語, ウクライナ語 他21つ

企業情報

  • A1 Enterprise
  • 2001年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, インド, オーストラリア, カナダ 他7つ

言語

アイルランド語, アラビア語, イタリア語, インドネシア語, ウクライナ語 他21つ

A1 Trackerの動画と画像

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A1 Trackerを類似製品と比較する

A1 Tracker

$800.00/月
無料プラン
無料トライアル
$1,000.00/年
無料プラン
無料トライアル
$65.00/月
無料プラン
無料トライアル
$1,500.00
無料プラン
無料トライアル

A1 Trackerの機能・特徴

  • CRM
  • KPIモニタリング
  • OSHA記録保持
  • アクセス制御・許可
  • アラート/通知
  • インシデント・レポート
  • インシデント管理
  • ウィジェット
  • オフボーディング
  • オンボーディング
  • カスタマー管理
  • カレンダー管理
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • コラボレーションツール
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • サービス管理
  • セルフサービスポータル
  • ソーシング管理
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • データの可視化
  • データ・コネクタ
  • トレーニング管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バーコード処理、RFID
  • バージョン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • ビルド済みテンプレート
  • ファイル共有
  • フルテキスト検索
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • ベスティング管理
  • ベンダーのマスターデータ管理
  • ポートフォリオ管理
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モバイル・アクセス
  • リスクレポート
  • リスク・マネジメント
  • リスク分析
  • リスク評価
  • リソース管理
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予算運用
  • 事例メモ
  • 例外管理
  • 価格設定管理
  • 保証請求管理
  • 保証追跡
  • 保険証書管理
  • 修理管理
  • 優先順位付け
  • 割引管理
  • 原価追跡
  • 参加者ポータル
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 契約ライフサイクル管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 契約書草案作成
  • 応答管理
  • 手数料管理
  • 承認プロセス管理
  • 投資家レポート
  • 是正措置・予防措置 (CAPA)
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 未公開株
  • 残工事原価の追跡
  • 減価償却管理
  • 点検管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 管理監査
  • 経理
  • 経費精算
  • 自動見積もり
  • 苦情管理
  • 見積もり、概算
  • 設定の管理
  • 評価管理
  • 調査管理
  • 請求、インボイス
  • 請求追跡
  • 財務リスク報告
  • 資格検証
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産追跡
  • 返却管理
  • 連絡先管理
  • 進捗状況の追跡
  • 進捗状況パーセンテージ
  • 部品管理
  • 配送追跡
  • 関数、計算
  • 電子署名
  • 電子請求
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

A1 Trackerの競合SaaS製品

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A1 Trackerのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.8
カスタマーサービス
5.0
機能
4.7
価格の妥当性
4.9

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
91%
4
9%
Rufina
Rufina
アメリカのInsurance Agent
認証済みLinkedInユーザー
保険, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Very flexible and robust software

5.0 4 年前

良いポイント:

We like that this program is extremely flexible and customizable. You can even have them help you pare the features down to only the things that are really necessary in your organization, which we liked since we were working on a budget. We use it primarily for insurance purposes like managing due dates and payments, recording documents, tracking a claim in progress, generating batch invoices and reports or following up with a client. However, this tool has also been used occasionally for managing some of our projects. The dashboard makes it possible for us to see all the important information in one glance.

改善してほしい点:

Because it is highly customizable and flexible, things can sometimes get really complicated especially if a less experienced administrator is handling it. So when we were in the process of implementing A1 Tracker, some questions and issues came up but their representatives were always way ahead of us and they were ready with a solution or suggestion even before we could ask.

Joshua
アメリカのClaims Adjuster
運輸、トラック、鉄道, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Fantastic Software and Fantastic Customer Support

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I had a very good experience with A1. I was the primary system administrator for our company. The response time from customer support was short and the help they provided was spot-on. I have no complaints about this program.

良いポイント:

The ability to import data from our existing system and then manipulate that data to fit the new program was an awesome feature. This program was also very easy to use. The program is also customizable to fit the needs of our company.

改善してほしい点:

There is really only one “con” to mention. 1. Building “custom views” was a little difficult and took some time to learn.

Iris
プエルトリコのBusiness & Customer Experience Manager
運輸、トラック、鉄道, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

User friendly software

4.0 12 か月前

良いポイント:

It is very easy to implement according to the needs of your business. It turns out to be very friendly to work on it.

改善してほしい点:

Really satisfied with the product. Nothing bad to say.

KIMBERLY
アメリカのCLAIMS MANAGER
運輸、トラック、鉄道, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

CREATING EFFICIENCY IN A PAPER FILE WORLD

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Here at Brown Integrated Logistics we were previously using disjointed systems to manage our claims management system, consisting of a TMS software, paper records, and excel sheets. We had to aggregate information across a multitude of various claim types, such as Workers Compensation, Auto Accidents, Warehousing Property Claims, Cargo Claims, Slip and Fall Claims, Occupational Accidents, Torts, 3rd Party Property Damage, and Bodily Injury as well as Litigated claims. In fact, we love the fact that we can add as many claim types as we need, and change the display of information based on claim type and user permissions. We can give claim admins and adjusters access to more details about a claim, such as documents, reserves, and financials, while limiting access to field staff to just the basics to record a claim. We love the fact that we no longer have to run OSHA reports manually, the old fashioned way. We can now generate all of the OSHA reports and the First Report of Injury right from the system, and limit the report by department, location, and subsidiary company. This really simplifies our OSHA reporting compliance process. The financials are another strong point. We can finally track all claim-related costs and reserves in one place, allowing us to run financial reports for our executive management team at a moments notice.

良いポイント:

The ability to modify our current program without making contact with A1. The flexibility is unsurpassed compared to other programs. The attention detail and work arounds help mold this program to our specific needs. The knowledgeable team and staff work with us to collaborate on creating new product within the program. Customer Service is top-notch. Questions and issues are resolved in a timely fashion, sometimes quicker than expected. While meeting expectations are always a bonus, A1’s staff always exceeds our expectations and a regular basis

改善してほしい点:

There was a lot of data to import; sifting through all of the data to import and organizing that was time consuming. Additionally, we invest the time up front into understanding our short and long term business needs to collaborate with A1 on how to best “structure” the system. Because A1 Tracker is so customizable, there are lots of decisions to make for a business owner to optimize for users and for the business needs.

Catherine
カナダのGuarantee Administrator
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

We've used A1 software since 2013 and very pleased with the quality of product service and support.

5.0 4 年前

良いポイント:

I oversee product warranty claims for around 250 dealers, who are responsible for handling customer guarantee repairs and product registrations. A1 Enterprise was our software of choice because our warranty, product registration, and RMA process is chalk-full of complex business rules which requires automation. Our products and guarantee process are complex, due to each product having many associated parts and sub-assemblies, where each can have various warranty coverage types and limits. A1 Enterprise also provided an interface to our ERP accounting software, which gives us more control over how our products and claim costs approvals flow between the two systems. This interface reduced burden on me and our accounting department. We have collaborated continuously with the team at A1 to clearly define our business requirements to ensure we get what we need, and the team at A1 invests their time to thoroughly understand our business needs. Pros: The team at A1 is very competent with their technology and our requirements. They know how to present solutions to complex business needs, and are very responsive to changes and support requests. Additionally, A1 Tracker as a software is rich with customizability, administrative features, and workflow features that make my job easier and more efficient. In comparing my time spent managing claims in the previous system, A1 Tracker gave us a 90% increase in efficiency.

改善してほしい点:

A1 Tracker is an application that takes time to understand and grow into. Any administrator taking on this application should be aware that a time investment on their part is needed to ensure a successful implementation. Additionally, I would like to see Dashboard reports with charts and graphs, although I hear rumors that's coming in 2018!