キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし18年

Instabugとは?

Instabugは、アプリ内のフィードバックとバグ・レポートを提供し、バグ追跡を検索します。ソフトウェア開発キット (SDK) を統合した後、開発者に詳細な環境レポートを提供するとともに、ユーザーやテスターとのシームレスな双方向通信が可能になります。統合プロセスに要する時間は1分で、優れた結果を取得できます。
世界の主要アプリがInstabugを使用しています。Instabugは24時間365日体制で優れたサポートを提供し、バグ報告および追跡ツールとして常に高い評価を得ています。

Instabugの対象ユーザー

バグ・レポート、クラッシュ・レポート、ユーザー・フィードバック、ベータ版テスト、品質保証などを求めるアプリを扱う企業。

Instabugソフトウェア - 1
Instabugソフトウェア - 2
Instabugソフトウェア - 3
Instabugソフトウェア - 4

Instabugをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Instabug

Instabug

4.6 (94)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
41
23
4.5 (94)
4.0 (94)
4.6 (94)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥306,000
無料バージョン
無料トライアル
64
5
4.6 (173)
4.6 (173)
4.7 (173)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Instabugの他のおすすめ代替製品

ManageEngine Applications Manager
高評価の機能
Real-Time Monitoring
アラート/通知
サーバモニタリング
Issuetrak
高評価の機能
Real-Time Notifications
サポートチケット管理
チケット管理
Zendesk Suite
高評価の機能
Real-Time Notifications
サポートチケット管理
チケット管理
Zoho Desk
高評価の機能
ブランディングのカスタマイズ
優先順位付け
請求、インボイス
Wrike
高評価の機能
ダッシュボード作成
設定可能ワークフロー
財務管理
TeamSupport
高評価の機能
Alerts/Escalation
インタラクション追跡
チケット管理
Asana
高評価の機能
タスク管理
プロジェクト管理
プロジェクト計画/スケジューリング
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
キュー管理
レポート/分析
連絡先データベース
Freshdesk
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット

Instabugの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.6
機能
4.4
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
65%
4
32%
3
3%
Nabil
Nabil
エジプトのCPO
認証済みLinkedInユーザー
インターネット
使用期間: 1年以上
投稿経路

I use it for testing feature releases and client feedback. Absolutely love it.

5.0 7 年前

良いポイント:

Instant client feedback and bug reports. Ease of software use. Helpful cloemt support. User friemdly interface.

改善してほしい点:

No app yet.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
使用期間: 2年以上
投稿経路

We used Instabug for mostly beta testing of our client Mobile apps

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: Manual and beta testing teams saved 30% of their time on logs and screenshots collecting

良いポイント:

Me and most of testing team just loved the app. We enabled Instabug for beta builds of our app. Whenever some bug or weird behavior is detecting, grabbing logs as well as screenshots was very easy. We had a few tricky questions when we needed to use API. Support team was so friendly. They provided us all required guidelines really quick. Also, in cooperation with Dev Team, we were able to set up crash logs collection with sufficient granularity of logs. Including crash report eventually became almost requirement when we reported new bugs (this is how much they liked these reports)

改善してほしい点:

As we needed API access to build custom reports and client wanted some detailed statistics, we needed to use Gold plan, that was pretty expensive. At some devices shaking feature didn't work stable and I needed to shake it a few more times to get crash reported. There was also a number of cases when the app didn't recognize really similar crash reports so we needed to involve human work for consistent analysis.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 201~500人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Recommended tool for bug tracking !!

3.0 6 年前

良いポイント:

Using Instabug for bug reporting is super easy. The best thing about instabug is the ability to attach screenshots, notes, and video recordings when submitting the bug. This helped our team to reduce the time they spend on clarifying the bug which resulted in more productivity.The integration with third-party tools like Jira is again a very useful funcitionality that has made Instabug a winning tool.

改善してほしい点:

There is nothing that I dislike for now.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア
使用期間: 2年以上
投稿経路

Instabug is a great tool for tracking bugs and customer experience

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: Instabug helps us connect with our users quickly to learn/know about bugs as soon as they crop up, as well as making sure we can fix issues as fast as possible.

良いポイント:

Relatively easy to integrate with mobile apps, and 3rd parties platforms like freshdesk. We use it for bug tracking including screenshots and videos from our users, as well as general app feedback and it's an indispensable tool.

改善してほしい点:

The price tiers are not friendly to small teams and seem geared more toward large organizations with high budgets

Ahmed
Ahmed
エジプトのCTO
認証済みLinkedInユーザー
情報サービス
使用期間: 1~5か月
投稿経路

the best beta testing tool for mobile so far.

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: I delivered 2 Apps using it for beta testing, Swift 3 and React Native... it was an awesome experience using instabug with developers and product managers.

良いポイント:

that it doesn't have to be a crash to be reported, comments and video recording... Integration with React Native, Native iOS and Native Android.

改善してほしい点:

the dashboard UI, but it's not really a big deal.. it's easy to use but it's not beautiful to look at.