キャプテラ - 企業の最適な
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Issuetrakとは?

Issuetrakは、さまざまな業界や部門にヘルプデスクとサポート・ソフトウェアを提供しています。送信から解決までのチケット、問題、リクエストの追跡など、ビジネスをサポートします。実装、Web、モバイル、電子メールの送信が簡単に。Issuetrakは一連の自動化機能、カスタム・フォーム、ユーザー定義フィールド、ダッシュボード測定基準などの詳細なレポート・ツールなど、チームが亀裂を乗り越えるために必要なツールを提供します。

Issuetrakの対象ユーザー

Issuetrakは、あらゆる規模のさまざまな業界の企業や部門にサービスを提供しています。問題またはリクエストを追跡し、可視性を高めてワークフローを改善する必要があるチームに最適です。

Issuetrakソフトウェア - 1
Issuetrakソフトウェア - 2
Issuetrakソフトウェア - 3
Issuetrakソフトウェア - 4
Issuetrakソフトウェア - 5

Issuetrakをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Issuetrak

Issuetrak

4.6 (188)
$26.00
無料バージョン
無料トライアル
174
8
4.4 (188)
4.6 (188)
4.7 (188)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$7.16
無料バージョン
無料トライアル
160
20
4.0 (14,308)
4.3 (14,308)
4.2 (14,308)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Issuetrakの他のおすすめ代替製品

Jira
高評価の機能
アジャイル方法論
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SYSPRO
高評価の機能
インタラクション追跡
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事業予測
Microsoft SharePoint
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント管理
ファイル共有
Zendesk Suite
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
SysAid
高評価の機能
アラート/エスカレーション
サポートチケット管理
チケット管理
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高評価の機能
インシデント管理
サポートチケット管理
チケット管理
Freshservice
高評価の機能
インシデント管理
サポートチケット管理
チケット管理
Spiceworks Cloud Help Desk
高評価の機能
アラート/エスカレーション
インシデント管理
チケット管理
ManageEngine ServiceDesk Plus
高評価の機能
インシデント管理
サポートチケット管理
チケット管理

Issuetrakの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.7
機能
4.4
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
63%
4
31%
3
5%
2
1%
Jeromy
Jeromy
アメリカのDirector of Operations
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Issuetrak Customer Support for SaaS Development Company

5.0 12 か月前

製品を使ってみた感想: Issuetrak is invaluable in supporting our customers and clients, as well as managing user requests, feature change requirements, and development progress.Issuetrak customer support is top notch; professional services team and developers are always available to help us and know the system throughout. Our Issuetrak account manager is in regular contact with us to ensure we have everything we need to provide the best service to our customers!

良いポイント:

Ticket notes and tasks. Secure relevant ticket access for customers and clients.

改善してほしい点:

Multiple feature sets can be overwhelming and complicated to set-up and integrate within the system.

Issuetrakからの返信

12 か月前

Thank you for your review, Jeromy! We're excited to hear that our software and our team are meeting your needs and help you serve your customers well! If you have any additional feedback about our software and how we can improve, don't hesitate to submit your ideas to the form on our website, https://www.issuetrak.com/feature-requests, which goes directly to our Product team. Thank you again!

Gabriel
アメリカのDirector of Operations
獣医, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great value, functionality and support for the cost.

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Excellent. As mentioned previously, their staff was a pleasure to work with making everything from set up to live support very simple and painless.

良いポイント:

Its support and staff. In a world shifting every so quickly to automation and AI; it is refreshing to work with a company that values the importance of dealing with a human being.

改善してほしい点:

It takes a bit of effort to get accustomed to the templates and learning how to modify and customize, but once you get the logic it becomes smooth sailing.

Issuetrakからの返信

2 か月前

Gabe, we are so pleased you've enjoyed your experience with us! We truly believe in the importance of coupling human contact with technology - we're glad you do, too! As always, if you have more ideas, please feel welcome to submit them on our website, https://www.issuetrak.com/feedback. Thank you again!

Anna
アメリカのVideo tech support agent
通信, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

I use issuetrak on a daily basis to submit tickets to other departments so things can be processed

3.0 7 年前

製品を使ってみた感想: The ability to communicate and get information to other teams

良いポイント:

I like that I do not have to reach out to other departments nor does the customer to get this fixed. I can submit a ticket and they will correct the issue, or pass along the information to the correct team. It helps me to be as efficient as possible.

改善してほしい点:

I do not like how often it doesn't route properly. It is supposed to be auto filled with what area in our system it's going to, and if it's not it makes it really difficult to ensure it's getting where it needs to go.

Christopher
アメリカのDirector of Quality Control
航空宇宙産業, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

Issue track is the best issue tracking system that we have ever used

5.0 12 か月前

製品を使ってみた感想: Over all the issue track has always been responsive and able to help us with friendly, professional , and knowledgeable team. they have always good to follow up to make sure all your needs have been met.

良いポイント:

The best part to the issue tracking is that you can configure the system to fit your needs. Even better, if your business changes, then you can adjust the system to make it fit the new perimeters of your business. This is huge for us.

改善してほしい点:

Their continued follow up to make sure I was caught up on the homework I needed to do.

Issuetrakからの返信

12 か月前

Thank you for your thorough review, Christopher! We're delighted to hear that you have found Issuetrak's configuration versatility useful for your Issue tracking needs! If you have any additional feedback about our software and how we can improve, don't hesitate to submit your ideas to the form on our website, https://www.issuetrak.com/feature-requests, which goes directly to our Product team. Thank you again!

Stephen
アメリカのDirector of Technology Operations
健康、ウェルネス、フィットネス, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Issuetrak Reveiw

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Using them now is the second time I used them. Once in my previous job and now here. In my previous job I switched from them to SysAid - and in my present job I switched from SysAid to Issuetrak. I did this because Issuetrak offered me greater flexibility to manage various cost centers within a single application in the most efficient and usable fashion.

良いポイント:

The ability to segment my customer base to the responsible departments. Quickly see the overall view to manage my staff and responses to give outstanding customer service.

改善してほしい点:

Have yet to find any major flaws thta were not able to be resolved by some method.

Issuetrakからの返信

昨年

Thank you for your positive review, Stephen! We're delighted to hear that you have found Issuetrak's flexibility useful for your business operations!