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Zendesk Suiteの概要

Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。規模を問わず、平均で、顧客満足度を25%、エージェントの生産性を30%向上させます。顧客とのやり取りは、Webウィジェット、事前定義されたチケット応答、完全な顧客履歴といった機能を備えた、単一のダイナミック・インタフェースで行われます。迅速に立ち上げて稼働させることができるので、迅速な結果を期待できます。

Zendesk Suiteの対象ユーザー

Zendeskはサービス指向の顧客関係管理 (CRM) 企業であり、顧客関係の改善を目的としたソフトウェアを構築しています。Zendeskのソフトウェアはパワフルで柔軟性があり、あらゆる企業のニーズを満たす拡張性を備えています。

Zendesk Suiteソフトウェア - 1
Zendesk Suiteソフトウェア - 2
Zendesk Suiteソフトウェア - 3
Zendesk Suiteソフトウェア - 4

Zendesk Suiteをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4.4 (3,865)
$55.00
無料バージョン
無料トライアル
183
245
4.3 (3,865)
4.2 (3,865)
4.3 (3,865)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$50.00
無料バージョン
無料トライアル
103
231
4.3 (5,899)
4.2 (5,899)
4.4 (5,899)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Zendesk Suiteの他のおすすめ代替製品

HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
連絡先データベース
ClickUp
高評価の機能
タスク管理
プロジェクト計画/スケジューリング
メモ管理
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
キュー管理
連絡先データベース
顧客履歴
SolarWinds Service Desk
高評価の機能
アクセス制御・許可
アラート/エスカレーション
リアルタイム通知
Front
高評価の機能
メール管理
モバイル・アクセス
受信箱管理
Zoho Social
高評価の機能
投稿スケジューリング
自動パブリッシュ
複数アカウント管理
ServiceNow
高評価の機能
インシデント管理
サポートチケット管理
チケット管理
LiveAgent
高評価の機能
プロアクティブ・チャット
受信箱管理
通話記録
Tidio
高評価の機能
ライブチャット
リアルタイム顧客対応チャット
レポート/分析

Zendesk Suiteの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.3
機能
4.4
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Pedro
Pedro
ポルトガルのCEO
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

It's simply the best on the market

5.0 先月 新着

良いポイント:

This is it, it's the ultimate customer service tool

改善してほしい点:

I can't think of any cons for this software, it's just amazing seriously

Pamela
ドミニカ共和国のAgent
消費者サービス, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Zendesk is great for Support Ticket Management

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: To be honest, the overall experience after using Zendesk in our department has been great! We are always on top of our metrics and this is mostly because the platform helps us run our business smoothly. Ticket Automation and being able to customize our ticket system so it can fit our specific needs is one of its best features.

良いポイント:

As a customer support representative, I've worked with Zendesk for over 12 months now and it's been an excellent experience. First off, I'd like to stand out for its user-friendly interface, It's very simple. I would say it's almost intuitive. Which allows you to familiarize yourself with the product right away. Additionally, since we're always trying to provide a first contact resolution, it helps that we can assign tickets to specialized agents and place a higher priority for a faster resolution.

改善してほしい点:

At this moment, I would say the biggest con that happens rarely but can happen if you do not have a potent internet connection: if the ticket is not assigned then very seldom, it will not show the agents working the ticket and both agents can post an internal note in the same ticket.

👋🏻 Albert
👋🏻 Albert
メキシコのCo-founder and CPO
認証済みLinkedInユーザー
保険, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

A living nightmare

1.0 3 年前

製品を使ってみた感想: I've used Zendesk in all of the ventures I've participated in. Unfortunately. I get it that in 2012 it was an easy option, but today there are plenty more and plenty of options of building out solutions yourself if customer support means everything to you.

良いポイント:

Sticking to Zendesk is very easy. Open a free account, plug in your email and you are off. Thats the reason this company is such a popular customer support software. Start off frictionlessly and you won't ever be able to stick away from them. That doesn't mean they are a good solution.

改善してほしい点:

As soon as you want to build some sophisticated solutions with ANY digital company in 2021 requires from day one, you will face two things: 1) Advertised features for enterprise plans which don't actually exist, or are a euphemism of what one can understand. I.E. a sandbox environment. We literally got told it didn't exist after we hired enterprise chat. 2) A terrible - terrible is the word, I honestly don't like to speak poorly in public of anyone, but you guys deserve this post - customer support. Despite having an account manager, I have probable been referred to sign up on my own for multiple register forms for products, and speak to multiple agents to sign SO to commit to payments... and the product was NEVER delivered. Once they have you committed to a payment, they won't follow up for success.

Rajesh Kumar
Rajesh Kumar
アイルランドのBI Developer
認証済みLinkedInユーザー
保険, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Good Tool for Support Tickets, Live Chat and Messaging

4.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: A good tool to communicate with the customers and also internal communication in Contact Center

良いポイント:

I like the way Zendesk is handling the Support tickets, Live chats, and messages & providing a lot of options to analyze the data on their end or extract the data via API & analyze on our end

改善してほしい点:

Lack of Option for extracting some of the data via API which is available in their website Dashboard

Tayeb
カナダのClient Care Specialist
家具, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Swiss army knife of online tickets

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I have used Zendesk at a formal office job for almost two years and it was very stable and very convenient to use as a hub to handle all the online requests including social media at a single place. Most softwares usually require days or weeks of training but Zendesk was very easy to use.

良いポイント:

A one point of contact to receive multiple online requests (Email, Facebook, Twitter) Being able to find tickets solved even years ago for a better understanding of a customers path. Being able to see who is working on a ticket in order to move on to another ticket or contact your coworker to communicate information if needed.

改善してほしい点:

The spam filter is not as aggressive as some other softwares can be but I understand that it is dependent on the team that is supposed to feed the spam filters