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Zendesk Suiteとは?

Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。規模を問わず、平均で、顧客満足度を25%、エージェントの生産性を30%向上させます。顧客とのやり取りは、Webウィジェット、事前定義されたチケット応答、完全な顧客履歴といった機能を備えた、単一のダイナミック・インタフェースで行われます。迅速に立ち上げて稼働させることができるので、迅速な結果を期待できます。

Zendesk Suiteの対象ユーザー

Zendeskはサービス指向の顧客関係管理 (CRM) 企業であり、顧客関係の改善を目的としたソフトウェアを構築しています。Zendeskのソフトウェアはパワフルで柔軟性があり、あらゆる企業のニーズを満たす拡張性を備えています。

Zendesk Suiteソフトウェア - 1
Zendesk Suiteソフトウェア - 2
Zendesk Suiteソフトウェア - 3
Zendesk Suiteソフトウェア - 4

Zendesk Suiteをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4.4 (3,920)
$55.00
無料バージョン
無料トライアル
183
245
4.3 (3,920)
4.2 (3,920)
4.3 (3,920)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥900
無料バージョン
無料トライアル
464
34
4.5 (4,875)
4.3 (4,875)
4.5 (4,875)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Zendesk Suiteの他のおすすめ代替製品

JIRA Service Management
高評価の機能
サポートチケット管理
タスク管理
チケット管理
monday.com
高評価の機能
在庫追跡
従業員管理
製品識別
HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
Pure Chat
高評価の機能
リアルタイム顧客対応チャット
レポート/分析
文字起こし/チャット履歴
SolarWinds Service Desk
高評価の機能
アクセス制御・許可
アラート/エスカレーション
リアルタイム通知
Tidio
高評価の機能
ライブチャット
リアルタイム顧客対応チャット
レポート/分析
Zoho Desk
高評価の機能
ブランディングのカスタマイズ
優先順位付け
請求、インボイス
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
キュー管理
連絡先データベース
顧客履歴
Front
高評価の機能
ファイル共有
モバイル・アクセス
受信箱管理

Zendesk Suiteの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.3
機能
4.4
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Nikita
Nikita
ドイツのMarketing Manager CRM
認証済みLinkedInユーザー
機械工業, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Strong Customer Support Tool

5.0 2 週間前 新着

良いポイント:

We ended up having to switch to Zendesk from other ticket support systems due to complexities in developments required for our needs. Zendesk matched our needs in more functions and was safer and faster to deal with on many levels. The interface is all there and what anyone would expect from the tool, many features truly save time and cut on repeated actions. We mainly use it for ticketing our external dealers and customers related to working with us as well as their App tickets.

改善してほしい点:

There is not a lot to mention here. However, support sometimes could have been handled better and not so slow for a desk management software, some FAQ and learning or informative pages feel outdated.

Brenden
ベルギーのCTO
コンピュータ・ソフトウェア, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

All in one package for customer support and external documentation

5.0 先月 新着

良いポイント:

Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.

改善してほしい点:

The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.

Rudy
Rudy
レバノンのFounder
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:GetApp

検討した類似製品:

Worst Experience with Zendesk Suite - Avoid at All Costs

1.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Our overall experience with Zendesk Suite was dreadful. Despite being long-time users, we faced continuous hassles and struggles, particularly with their payment structure and unresponsive support team. When we attempted to downgrade our user numbers, a small oversight led to an automatic renewal, and our account manager failed to respond in time. This resulted in unnecessary charges that we could not afford, and Zendesk showed no willingness to provide a solution. In the end, we lost all our data and help center content. Their rigid policies, poor customer service, and illogical pricing model have caused significant damage to our business. I strongly advise against using Zendesk Suite as there are far better alternatives available.

良いポイント:

The platform had a good reputation and seemed like a reliable choice based on its longstanding presence in the market.

改善してほしい点:

Extremely poor customer service and support. Payment methods and structure are convoluted and inflexible. Account managers are solely focused on making money rather than helping customers. Unresponsive and evasive support team, often citing vacations as a reason for delays. Inability to downgrade user numbers in a timely manner, leading to unnecessary charges. Lost all our data and help center content due to their rigid policies. Overall, their pricing model and policies are illogical and harmful to loyal customers.

James
カナダのMusic Manager
音楽, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Steve Rob Music - Zendesk Suite Review

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Our experience is great, and we are happy to continue using Zendesk.

良いポイント:

We have used Zendesk for about 3 months. We really enjoy how easy it is to customize branding, add or remove agents, and setup specific policies. We enjoy how we are able to do everything with an easy to use dashboard which has everything all in one place. We also utilize Zendesk on our other platforms, such as our websites, merch store, etc. It's very easy to integrate and our customers enjoy it!

改善してほしい点:

Zendesk is very costly, but we were able to get a discount as we are a startup company. I would like if Zendesk had a free plan to begin with. Obviously there would be some limited features unless you upgraded, but it would allow things like web chat or a certain number of agents.

Nico
バハマのNetwork and Security Systems Administrator
建設, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Zendesk Suite offers the best customer support. It's a gem

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: If you want to be a pro in providing customer support,you should work with Zendesk Suite and make it easier for your customers.

良いポイント:

They deliver a very impressive customer service and it's very easy to monitor the needs of your business and that's why it's my favorite. Zendesk Suite is very flexible it favors even the beginners and all business types

改善してほしい点:

I ain't complaining about anything about this tool.