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Zendesk Suiteとは?

Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。規模を問わず、平均で、顧客満足度を25%、エージェントの生産性を30%向上させます。顧客とのやり取りは、Webウィジェット、事前定義されたチケット応答、完全な顧客履歴といった機能を備えた、単一のダイナミック・インタフェースで行われます。迅速に立ち上げて稼働させることができるので、迅速な結果を期待できます。

Zendesk Suiteの対象ユーザー

Zendeskはサービス指向の顧客関係管理 (CRM) 企業であり、顧客関係の改善を目的としたソフトウェアを構築しています。Zendeskのソフトウェアはパワフルで柔軟性があり、あらゆる企業のニーズを満たす拡張性を備えています。

Zendesk Suiteソフトウェア - 1
Zendesk Suiteソフトウェア - 2
Zendesk Suiteソフトウェア - 3
Zendesk Suiteソフトウェア - 4

Zendesk Suiteをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4.4 (4,036)
$55.00
無料バージョン
無料トライアル
180
221
4.3 (4,036)
4.2 (4,036)
4.3 (4,036)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$20.00
無料バージョン
無料トライアル
105
218
4.3 (6,175)
4.2 (6,175)
4.4 (6,175)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Zendesk Suiteの他のおすすめ代替製品

HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
Talkdesk
高評価の機能
レポート/分析
通話録音
連絡先管理
Freshservice
高評価の機能
インシデント管理
サポートチケット管理
チケット管理
Gorgias
高評価の機能
インタラクション追跡
チケット管理
マクロ/テンプレート応答
ClickUp
高評価の機能
タスク管理
テンプレート管理
メモ管理
Tidio
高評価の機能
チャットボット
ライブチャット
リアルタイム顧客対応チャット
Zoho Social
高評価の機能
コンテンツ管理
投稿スケジューリング
自動パブリッシュ
tawk.to
高評価の機能
モバイル・アクセス
リアルタイム顧客対応チャット
文字起こし/チャット履歴
Zoho Desk
高評価の機能
チケット管理
優先順位付け
請求、インボイス

Zendesk Suiteの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.3
機能
4.4
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Rajesh Kumar
Rajesh Kumar
アイルランドのBI Developer
認証済みLinkedInユーザー
保険, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Good Tool for Support Tickets, Live Chat and Messaging

4.0 昨年

製品を使ってみた感想: A good tool to communicate with the customers and also internal communication in Contact Center

良いポイント:

I like the way Zendesk is handling the Support tickets, Live chats, and messages & providing a lot of options to analyze the data on their end or extract the data via API & analyze on our end

改善してほしい点:

Lack of Option for extracting some of the data via API which is available in their website Dashboard

sinwu
ボリビアのteam leader
レクリエーション施設・サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

perfect way for customer management

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Although initial setup was difficult at first, using Zendesk was the best choice for many reasons. If you want to significantly improve the efficiency of your customer support team, give it a try! I think it will be a good solution to improve the effective service quality of customer management.

良いポイント:

I most liked the way Zendesk allows you to communicate with customers through various channels. It seems that more effective customer management has been possible because customer communication can be managed comprehensively in one place! The automated response system was also much more effective, reducing the workload. I like that I can check various data at a glance, such as performance indicators, through the dashboard.

改善してほしい点:

While using the various features, there aren't many things I particularly like. Although a mobile app is provided, it is a bit inconvenient that some functions are limited compared to when using it at a desk. But other than that, I like many other aspects.

jeemin
アメリカのTeaching Assistant
高等教育, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Basic, but a bit high price

3.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: This customer service platform stands out for its intuitive interface and comprehensive ticketing system. The software excels in managing customer communications across multiple channels including email, chat, and social media.

良いポイント:

User-friendly interface with easy navigation Reliable performance for team collaboration

改善してほしい点:

Limited customization options Higher pricing for advanced features Basic reporting features could be enhanced

Derek
アメリカのOwner
レクリエーション施設・サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Ease of Communication with Customers

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Zendesk has made our communications way easier. Once we set it up correctly, it's increased our support for customers.

良いポイント:

Zendesk allows us to stay connected with customers. With the ticketing system, we are able to reply to all customer emails promptly without missing any communications. The ability to create tickets through the API, external email, and their web plugin is integral in our communication. The FAQ help through the web plugin also helps cut down on questions and provides our customers with a convenient way to answer questions on their own, before needing to reach out to us.

改善してほしい点:

Setup can be a bit confusing with managing users in both admin and the support sections of the suite. Other setup issues was the complexities of macros and making sure multiple emails creates a thread correctly.

Daria
英国のCS Manager
情報技術、情報サービス, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Good value and UI

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Overall good use for purpose. Good to track customer raised incidents and raised how support handledd them.

良いポイント:

I do like clean and straight forward UI. I can easily CC myself in the tickets raised inside Zendesk, track and add comments into tickets and review data.

改善してほしい点:

Reporting could be improved, whilst I do like clear UI would prefer it to be more modern and sleek.