Zendesk Suiteの概要

Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。規模を問わず、平均で、顧客満足度を25%、エージェントの生産性を30%向上させます。顧客とのやり取りは、Webウィジェット、事前定義されたチケット応答、完全な顧客履歴といった機能を備えた、単一のダイナミック・インタフェースで行われます。迅速に立ち上げて稼働させることができるので、迅速な結果を期待できます。

Zendesk Suiteの対象ユーザー

Zendeskはサービス指向の顧客関係管理 (CRM) 企業であり、顧客関係の改善を目的としたソフトウェアを構築しています。Zendeskのソフトウェアはパワフルで柔軟性があり、あらゆる企業のニーズを満たす拡張性を備えています。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Zendesk
  • 所在地:San Francisco (アメリカ)
  • 2007年設立

Zendesk Suite のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, イタリア, インド 他20つ

言語

アイルランド語, アラビア語, イタリア語, インドネシア語, ウクライナ語 他21つ

企業情報

  • Zendesk
  • 所在地:San Francisco (アメリカ)
  • 2007年設立

Zendesk Suite のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, イタリア, インド 他20つ

言語

アイルランド語, アラビア語, イタリア語, インドネシア語, ウクライナ語 他21つ

Zendesk Suiteの動画と画像

Zendesk Suiteソフトウェア - 1
Zendesk Suiteソフトウェア - 2
Zendesk Suiteソフトウェア - 3
Zendesk Suiteソフトウェア - 4
もう5件表示する
Zendesk Suiteの動画
Zendesk Suiteソフトウェア - 1
Zendesk Suiteソフトウェア - 2
Zendesk Suiteソフトウェア - 3
Zendesk Suiteソフトウェア - 4

Zendesk Suiteを類似製品と比較する

Zendesk Suite

Zendesk Suite

$49.00/月
無料プラン
無料トライアル
$0.00
無料プラン
無料トライアル
$0.00
無料プラン
無料トライアル
$67.00/月
無料プラン
無料トライアル

Zendesk Suiteの機能・特徴

  • CMDB
  • CRM
  • CTI (コンピューター電話統合)
  • IVR・音声認識
  • SMSメッセージング
  • VoIP接続
  • Webサイト訪問者の追跡
  • Webベース・デプロイ
  • iPadデバイス用
  • アカウント・アラート
  • アカウント管理
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメント管理
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • イベントによるアクション
  • インシデント管理
  • インタラクション追跡
  • ウィジェット
  • オフライン・フォーム
  • オンデマンド・レコーディング
  • オンボーディング
  • カスタマー・サポート
  • カタログ化、カテゴリ化
  • キャンペーン管理
  • キュー管理
  • クレームのモニタリング
  • グループ管理
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コールスクリプト
  • コールセンター運営
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • サービスカタログ
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • ジオターゲティング
  • スタートアップ向け
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • チケット管理
  • チャット、メッセージング
  • テキスト分析
  • テキスト編集
  • テキスト音声変換
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ディスカッション、フォーラム
  • データのインポート/エクスポート
  • トレンド分析
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パーソナライゼーション
  • フィードバック管理
  • フォームのカスタマイズ
  • フルテキスト検索
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロアクティブ・チャット
  • ヘルプデスク管理
  • ボイスメール
  • マクロ/テンプレート応答
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム通知
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • リリース管理
  • リード管理
  • ルーティング
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 保険業界向け
  • 健康スコア
  • 優先順位付け
  • 利用率の追跡/分析
  • 割り当て管理
  • 収益管理
  • 問題管理
  • 問題追跡
  • 営業パイプライン管理
  • 変更管理
  • 多言語
  • 契約・ライセンス管理
  • 広報管理
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 自動ルーティング
  • 自動応答装置
  • 複数スクリプト
  • 設定の管理
  • 課題監査
  • 転送/ルーティング
  • 通話モニタリング
  • 通話ルーティング
  • 通話記録
  • 通話録音
  • 連絡先管理
  • 達成、リテンション
  • 電話キー入力
  • 音声カスタマイズ
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客クレーム追跡
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客体験の管理
  • 顧客履歴

Zendesk Suiteの競合SaaS製品

HubSpot CRMには、リードや顧客とのより良い関係を組織化、追跡、構築するために必要なものが揃っています。 HubSpot CRMの詳細
Gorgiasは、Shopify、Magento、およびBigCommerceの店舗のオールインワン・カスタマー・サービス、カスタマー・サポート、およびライブチャット・ヘルプデスクです。 Gorgiasの詳細
120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの詳細
Tidioは、ライブ・チャットとチャットボットを1つのツールに統合し、売り上げとカスタマー・サービスのレベルの向上を支援します。 Tidioの詳細
ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。 ClickUpの詳細
Frontは、企業があらゆるチャネルでオーダーメイドのサービスを大規模に提供できる、優れた顧客コミュニケーション・ハブです。
HelpDeskは、チームの作業を簡素化するように設計されたオンライン・チケット発行システムです。卓越したカスタマー・サポートを提供することができます。業務負荷を軽減できます。 HelpDeskの詳細
業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。
モバイル・アプリやWebサイトを通じて顧客とつながるためのチャット・ツールです。チャット履歴とパフォーマンス分析をサポートします。
インシデント管理、問題管理、変更管理、リリース管理、アセット管理、強力なチケット発行および自動化機能を備えた、オンラインITSMサービスデスク。
ServiceNowは、日々のサポート・タスクを自動化し、作業単位の追跡、測定、処理をサポートします。使いやすく、拡張性に優れています。
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、業務フロー、および知識管理用に設計された高度­なソリューションです。 Bitrix24の詳細

Zendesk Suiteのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.2
機能
4.3
価格の妥当性
4.1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Angus
Angus
英国のCompany Director
認証済みLinkedInユーザー
物流、サプライチェーン, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Great Software To Manage Customer Relations And Queries

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Zendesk made the task of communications with customers and solving their issues a breeze, if that's what you need to do, then I recommend them.

良いポイント:

I like how Zendesk makes it so easy for customers to submit a ticket when they have an issue. Once they have submitted one, it's extremely easy for one of my staff to view and reply, they have made the process as simplified as it can be, it's great.

改善してほしい点:

The only issue I had with the software was the price, which was why I moved away, but it it a great piece of software bar that.

Narendra Kumar
インドのAssistant Manager - SEO
情報技術、情報サービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Best Email Support Platform, If you are dealing with more Customers.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Having a track of support tickets we are getting and how many of them are solved, how much average time they are taken to get solved, and who had solved them. etc. these metrics are something that we can't get access in traditional email platforms. Zendesk is the platform that helped us in setting up all these things with ease and solved the biggest headache of ours.

良いポイント:

The way it delivers the emails to the right customer support agent based on the query. We used to deal with a lot of customers and it is not possible for us to go with the G-mail to solve the customer queries and especially when there are a lot of queries with different categories. we have chosen Zendesk to segregate emails automatically and based on the query and also to which certain emails should fall. We have used the autoreply function for some of the emails where there is a standard reply. It is a pretty good dashboard to track the support tickets as well as team performance.

改善してほしい点:

Not sure, as I didn't find any flaws in my usage time.

Danielle
アメリカのSenior Support & Product Specialist
コンピュータ・ソフトウェア, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Cost More While Providing Less Than Competitors

3.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: For a company that specializes in customer service, they are a joke. It takes several days to get a response from someone, you will never get support from someone in your time zone so when they do respond, it will be during overnight hours. They also will not have a phone number or post their working hours in their signatures. They don't even use their own product correctly-- I have received emails showing one name in the "From" line and a totally different name in the signature. Their automations will also send at inappropriate times-- I responded to an agent's request for more details, the agent responded and stated that they are working on the issue. Soon after, I received an automation stating they haven't heard from me and are closing the ticket. They will also try to charge you to get your data exported. Don't fall for it! There are free programs that will do this for you quickly and easily, including all of your Knowledgebase articles and the images associated with them. When importing to another system, you will need to reinsert the images within the articles because they are no longer hosted on Zendesk but the free export programs offered by competitors will name the files in a way that makes it clear and easy to identify which image goes where.

良いポイント:

I had a good laugh when they advised me to use Google search instead of their own search tool.

改善してほしい点:

The features are limited and sales will mislead you to believe that they help you get started. They neglect to mention that there are additional costs for certain features that they tell you are "included with your subscription", and the training options are insane. They charge $350 for a 10 minute video that didn't even answer one of my questions. Fortunately this cost was waived for me after going through 2 account executives, a sales manager, and 2 support/training specialists (calling themselves developers) over the course of 9 months while trying to get a simple answer about how to use and report on Tags.

Brandon R
Brandon R
アメリカのSoftware Engineer
認証済みLinkedInユーザー
ワイヤレス, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Query history management and aggregation by tags (content) can be done easily

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Customer queries used to be managed in Excel. Still, it was time-consuming to track history and the status of responses could not be managed, resulting in cases where there were omissions in responses. However, with the introduction of Zendesk, it is possible to aggregate by tags and monitor trends easily. Since it is possible to manage match/no match status, there are no match omissions.

良いポイント:

Excellent for query management. When managed as a ticket, there are no omissions and it is difficult to deal with duplicates. difficult to deal with duplicates. If you create a view correctly, you can easily understand the scope of correspondence for each department, and the reporting function is also important, so it is easy to look back.

改善してほしい点:

There is a high degree of freedom in customization and several settings, but it is difficult to understand visually and takes time to learn. There is also a query response function, but where is the content of the response saved, where is the draft, etc. are difficult to understand.

Daniel
アメリカのSr Fuel Handler
公共施設, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

customer support ticket chat review

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: customer support replies quick so that helps but sometimes the lack of knowledge and training can be a little frustrating.

良いポイント:

the immediate response from a live chat. the support tickets seem to get replies to very quickly no matter what time of the day. the solutions aren’t always what we desire but the response is quick.

改善してほしい点:

wish they offered better solutions to problems that arise. not sure if they are trained for our line of work or if it’s just a script they follow.