キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

PayNet Banking Platform

PayNet Banking Platform

PayNet Banking Platformとは?

PayNetでは、決済を可能にするホワイトラベルのネオバンキングおよび支払いソフトウェアソリューションを提供しており、

すぐに使えるモジュールが用意されています。 

- コーポレートバンキングおよびモバイルバンキング
- ローンの管理と組成  
- APIバンキングプラットフォーム
- デジタルウォレット
- 支払および回収
- ロイヤルティとリワード

メリット:

市場参入を10倍高速化
メンテナンスコストを50%削減 
データセキュリティ認定

PayNet Banking Platformの対象ユーザー

銀行 銀行以外の金融機関 フィンテック スタートアップ企業

PayNet Banking Platformソフトウェア - 1
PayNet Banking Platformソフトウェア - 2
PayNet Banking Platformソフトウェア - 3

PayNet Banking Platformをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

PayNet Banking Platform

PayNet Banking Platform

4.5 (13)
$1.00
無料バージョン
無料トライアル
88
連携サービスが見つかりません
4.7 (13)
4.6 (13)
4.7 (13)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$129.00
無料バージョン
無料トライアル
201
44
4.6 (132)
4.6 (132)
4.6 (132)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

PayNet Banking Platformの他のおすすめ代替製品

Tipalti
高評価の機能
決済処理
請求書処理
買掛金
MOVEit
高評価の機能
P2P暗号化
リアルタイム同期
暗号化
Intelligrow
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Airwallex
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Vagaro
高評価の機能
オンライン予約
モバイル・アクセス
確認、リマインダー
Marketing 360
高評価の機能
アポイントメント管理
ランディングページ、Webフォーム
行動分析
vcita
高評価の機能
オンライン予約
カレンダー同期
確認、リマインダー
authorize.net
高評価の機能
オンライン決済
データセキュリティ
決済処理
Revolut Business
高評価の機能
モバイル・アクセス
取引のモニタリング
取引履歴

PayNet Banking Platformの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.6
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
46%
4
54%
Nader
サウジアラビアのChairman
金融サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

検討した類似製品:

Excellent software and partnership

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Great product and company

良いポイント:

Commitment, support, flexibility, cost effective, business modeling

改善してほしい点:

None to be honest, paynet system gave us more than we expected not only current requirements but also future.

Shivaraj
ネパールのHead-Digital Banking
銀行, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

NMB Bank Omni Channel Banking

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We are still in the implementation phase, but till date the implementation is as per the requirements of the bank and the scope of work as agreed. we are yet to go public but the feedback from the soft launch is impressive and it has given us more energy to implement this product as a integrated channel for all the banks business offerings.

良いポイント:

The Product is build as per the Scope and is different than the traditional Mobile and Internet banking, the Clients of the banks will get the same experience in all the channels. As the system is still under implementation we have lot to do and the team behind this are working round the clock to make things as per the scope. The team has built the system in such a way that bank can implement any client needs easily.

改善してほしい点:

No Comments on this, as we have long way to go. but till date what has been delivered is up to the mark and hope the team will delivery rest of the scope as expected.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Personalizing the Banking Experience

4.0 3 年前

良いポイント:

Banking before digital transformation is like this huge excel file with hundreds of sheets about millions of people, which carries hundreds of potential patterns & data points of every individual that are not organized and interpreted for business development but duplicated and considered a hassle to manage. But, with an omni channel digital banking solution it not only organizes your data but also identifies patterns and data points to notify and connect you with potential leads/ opportunities. Alongside It gives your team the freedom to innovate & cultivate strategizes in alignment to your organizations values & visions.

改善してほしい点:

It's a long & tedious process of integration. It requires a lot of time investment and devotion from key people of the organisations, hence finding the hours for already ongoing projects or daily work might be affected.

Archil
ジョージアのCo-founder
金融サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Experienced and responsive

5.0 3 年前

良いポイント:

I should stress the architecture, rich functionality and reliability of the system as well as highly professional and responsive team

改善してほしい点:

We look forward to next iteration of currency exchange functionality

SAM
ウガンダのCOUNTRY CEO
銀行, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

FEEDBACK

4.0 4 年前

良いポイント:

ITS EASY TO NAVIGATE THE PLATFORM I.E IT'S USER FRIENDLY

改善してほしい点:

NOTHING COMES TO MIND AT THE MOMENT, AS STATED ABOVE NAVIGATING THE SYSTEM WAS OK.