HoneyBookの概要

HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant.

Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time.

For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1.

HoneyBookの対象ユーザー

Graphic designers, DJs, photographers, business coaches, web designers, consultants, florists, caterers, videographers, calligraphers, business coaches, health & wellness professionals, and more!

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • HoneyBook
  • 所在地:Cedar Hill, (アメリカ)
  • 2013年設立

HoneyBook のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, カナダ

言語

英語

企業情報

  • HoneyBook
  • 所在地:Cedar Hill, (アメリカ)
  • 2013年設立

HoneyBook のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, カナダ

言語

英語

HoneyBookの動画と画像

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HoneyBook

HoneyBook

$39.00/月
無料プラン
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価格不詳
無料プラン
無料トライアル
$15.00/月
無料プラン
無料トライアル
$0.00
無料プラン
無料トライアル

HoneyBookの機能・特徴

  • ACH支払い処理
  • API
  • CRM
  • Macデバイス用
  • RFP管理
  • Webベース・デプロイ
  • iPadデバイス用
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アラート/通知
  • イベント・スケジューリング
  • インタラクション追跡
  • オンライン予約
  • オンライン決済
  • オンライン請求
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • コラボレーションツール
  • コンテンツライブラリ
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • スタートアップ向け
  • ステータス追跡
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • テンプレート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • デビットカード/クレジットカード処理
  • データのインポート/エクスポート
  • データセキュリティ
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ノーコード
  • バージョン管理
  • パイプライン管理
  • ビジネスプロセスの自動化
  • ビルド済みテンプレート
  • ファイル共有
  • フォームの自動化
  • フォーム管理
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • プロセスのモデリング・設計
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • メール管理
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • モバイル決済
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • リード・キャプチャ
  • リード管理
  • ルールベースのワークフロー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 可用性管理
  • 営業パイプライン管理
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 売掛金
  • 契約・ライセンス管理
  • 契約書草案作成
  • 小規模企業向け
  • 応答管理
  • 提案作成
  • 時間追跡
  • 検索/フィルター
  • 決済処理
  • 直接払い
  • 確認、リマインダー
  • 納税計算
  • 経理統合
  • 経費精算
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 継続請求
  • 総勘定元帳
  • 署名管理
  • 見積もり、概算
  • 認証
  • 請求、インボイス
  • 請求書のカスタマイズ
  • 請求書作成
  • 請求書処理
  • 請求書履歴
  • 買掛金
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 進捗状況の追跡
  • 電子決済
  • 電子署名
  • 顧客アカウント
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

HoneyBookの競合SaaS製品

ユーザーが連絡先、写真、動画、プレゼンテーション、記録などを格納および共有できるようにするファイル共有プラットフォーム。
スプレッドシートやドキュメントをオンラインで保存、作成、編集するために設計されたWebベースのアプリ。テンプレート、チャート、コメントを利用できます。
Stripeを使用すれば、クレジットカードのオンライン決済をすぐに開始できます。マーチャント・アカウントやゲートウェイは必要ありません。 Stripeの詳細
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
Proposify's the proposal software that gives you control and visibility into the most important stage of your sales process. The close.
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
Asana なら、チームのあらゆる仕事を驚くほど簡単に整理して管理できます。Asana が Capterra で高評価を受けている理由をチェックしましょう。 Asanaの詳細
Keap (旧Infusionsoft) のプラットフォーム (Lite、Pro、Max、Max Classic) は、オールインワンのCRM/セールス/マーケティング自動化ソフトウェアを提供します。
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
この使いやすいオンライン・スケジューリング・ソフトウェアを利用すれば、顧客の予約、キャンセル、リマインダー、決済を自動化することができます。 Acuity Schedulingの詳細
Zoho CRMは、包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを企業に提供します。
120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの詳細
Online spreadsheet making tool that helps in creating, editing & sharing spreadsheets in real-time through any PC, mobile or tablet.

HoneyBookのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.8
機能
4.6
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Christina
Christina
アメリカのOwner
認証済みLinkedInユーザー
法律サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

良いポイント:

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

改善してほしい点:

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

HoneyBookからの返信

3 年前

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Matthew
Matthew
アメリカのPortrait Artist
認証済みLinkedInユーザー
写真, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Best I've Used So Far

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Overall it has been a Godsend. I am feeling much better about how I manage my business with Honeybook.

良いポイント:

I love using Honeybook! I've tried a couple other CRM softwares, and this one is by far the easiest to deploy and keep me on track. It is logical and feels easy to use, which has kept me using it rather than reverting to inefficient paper tracking. The customer service has been great: always quick and friendly to answer questions and help me through something I didn't understand. I would highly recommend Honeybook to anyone.

改善してほしい点:

The calendar sync is sometimes glitchy, but that could also be user error. One thing that would make it better would be an easy way to override when I am considered "busy" on my Google Calendar that syncs in. I'd also love to have SMS communication with my clients, but rumor has it they are working on this.

Karlita
アメリカのOwner
人材, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

HoneyBook Administration

3.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: HoneyBook didn't work for what I needed

良いポイント:

It was supposed to be tailored for coaching / consulting services.

改善してほしい点:

The functionality was difficult to utilize.

Charlie
アメリカのOwner
マーケティング、広告, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Solid Payment Invoicing & Proposal Tool

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: 8/10. Once the client has paid the first time, their automated recurring payment solution is working really well for me.

良いポイント:

I moved away from Quickbooks online because they didn't have an easy way to send customers automatic recurring invoices. Honeybook had pre-built service agreements along with the automated recurring payments feature I needed for my business. It was appealing to work with them because set up was very easy to get what we needed up and running

改善してほしい点:

After a client pays their invoice, it usually takes 12-24 hours for Honeybook to send me a confirmation email saying they've paid. This is (I don't use this word often) absurd. With Quickbooks, I know payment confirmation comes in within 10 minutes. Especially if I am going to start work with a client right as they pay, this hurdle in their platform stops me from getting to work right away. It usually leads to me emailing my customer "Did you pay the invoice?" then them replying "I did!" then me looking into Honeybook wondering why the heck it hasn't come in and making me look foolish to my client... Then I finally get the notification the next day. It's the #1 feature request they need to get updated.

Kaycee
アメリカのOwner
グラフィックデザイン, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Honeybook is a game-changer for Service Oriented Small-Businesses

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: The biggest problem that I've struggled with since launching my business is obtaining payment in a timely fashion. Honeybook totally fixed that problem for me. I don't have to give a laundry-list of payment methods or pay for additional payment services, wait around for physical checks, or process e-checks. My customers just plop in their card information and then it hits my bank account. SO. NICE.

良いポイント:

Honeybook took my booking process to a massively higher level of success. My contracts are all signed, and invoices are paid before I even start designing. I walk my customers through the process and we discuss TAT and rates, next steps, and then I kick them over the Proposal with the same details we discussed during the sale. With other software I've struggled to receive timely payments, or contract signatures. Not anymore!

改善してほしい点:

The contract templates are pretty limited to social media management and marketing ops. I think that every business needs their own contracts, period, but it would be nice to have a better starting place for other service providers. Additionally, the emails that Honeybook kicks out for proposals, payments, contracts and the like have reportedly found their way to many of my customer's spam box. I just warn them ahead of time, but it's not super reassuring to some more leery customers.