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Apex Loyaltyとは?

Apex Loyaltyは、Salesforce.comプラットフォーム上にネイティブに構築されたクラウドベースのロイヤルティ・マーケティングおよびインセンティブ自動化アプリです。Apex Loyaltyにより、中規模からエンタープライズ・レベルの企業は、チャネル・パートナーやB2B顧客と常につながり、より多くの売上を牽引し、ブランド・アドボカシーを創出します。Apex Loyaltyの特徴は、パーソナライズされたパートナー・プラットフォーム、ゲーミフィケーション・ユーティリティ、顧客およびキャンペーンのセグメンテーション、SMSおよびメール・マーケティング自動化ツール、内蔵の報酬カタログです。

Apex Loyaltyの対象ユーザー

ターゲット市場は主に製造業で、小売業者から流通業者まで複雑な独立チャネルを持つ企業も対象にしています。

Apex Loyaltyソフトウェア - 1
Apex Loyaltyソフトウェア - 2
Apex Loyaltyソフトウェア - 3
Apex Loyaltyソフトウェア - 4

Apex Loyaltyをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Apex Loyalty

Apex Loyalty

5.0 (6)
€4,990.00
無料バージョン
無料トライアル
115
1
5.0 (6)
5.0 (6)
5.0 (6)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥66,249
無料バージョン
無料トライアル
352
16
3.9 (1,687)
3.8 (1,687)
3.8 (1,687)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
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スパム・ブロッカー
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高評価の機能
CRM
Real-Time Data
ヘルプデスク管理
EngagePackage
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
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高評価の機能
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決済処理
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高評価の機能
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高評価の機能
キャンペーン・スケジューリング
メールキャンペーン管理
レポート/分析
Mailchimp
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
メール管理
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
顧客データベース
顧客管理

Apex Loyaltyの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
5.0
使いやすさ
5.0
カスタマーサービス
5.0
機能
4.8
価格の妥当性
5.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
100%
Mirace Eda
Mirace Eda
アメリカのCommercial Digitalization Manager
認証済みLinkedInユーザー
食品、飲料, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Thank you APEX Team!

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I have been working with the apex team for 3.5 years. Extremely agile and solution oriented team. Customer experience, loyalty product experiences are extremely good.

良いポイント:

They are very good at Loyalty campaign mechanics, gift catalog management and salesforce platform usage. The customer relations of the APEX team, which is always helpful and solution-oriented, are always dynamic and positive.

改善してほしい点:

Communication in development agendas can be complex. In new demands, it is necessary to proceed by simplifying the subject as much as possible.

Ezgi
トルコのProject Manager
使用期間: 1年以上
投稿経路

I believe this is one the most revolutionary channel loyalty software out there!

5.0 7 年前

良いポイント:

Apex Loyalty does solve most of your pain points such as communicating with your independent channels and collecting insights and turning them into brand advocates. With Apex Loyalty you can also reward your channels for their sales transactions. While doing that, Apex makes it fun for the channels to be engaged in your loyalty program. Apex Loyalty is also very scalable and can be used in any industry from manufacturing to services and FMCG industry.

改善してほしい点:

I can only speak about the challenges of starting a successful channel loyalty program mechanics. Figuring out the details of your loyalty program usually takes more time then you would think.

Nisa Nur
Nisa Nur
トルコのCRM & Data Analytics Executive
認証済みLinkedInユーザー
食品、飲料, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Flexible and Easy Tool!

5.0 2 年前

良いポイント:

They have a very flexible tool and agile team, so it is very easy to work with them. It is very easy to take action and put the solution in place with them.

改善してほしい点:

Maybe there could be a hypercare process that we can make some additional developments during first a few months.

Seckin
スイスのCustomer Management Executive
タバコ, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Best tool to become loyalty Guru!

5.0 7 年前

良いポイント:

It has lots of features to manage and engage your customers. Cluster based activities enables you to offer differentiated activities to your customers depending on your needs. User friendly admin panel is one of the key benefits. Seems like developed with lots of learnings; you have what you need to start your CRM without much effort.

改善してほしい点:

Surprisingly, there is nothing to complain about the software. All you need is to try and see how useful it is.

Burak
Burak
英国のAP Analyst
認証済みLinkedInユーザー
通信, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Rewarding Becomes Easy

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Customer service is great, helping and solving problems fast.

良いポイント:

Used by such big companies, although can be used by small companies too as it has the easiest way to rewarding employees. Furthermore, not only employees but also partners. Also being cloud based and having an app are the greatest features.

改善してほしい点:

Reporting and some templates should have been customizable, or this needs to be given for users in future updates.

Mehmet
トルコのBusiness Analyst
小売, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

It's the most useful and functioning loyalty software I've ever used. Great features!

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: Continous communication, engagement & improved business relationship with our partners

良いポイント:

- They provide live demos on demand - Flexible gamification options - Segmented content offering - Rewards ready catalogue featuring digital gift cards - Very appealing web portal look & feel - Being able to incentivize Sales activities as well as brand engagement