e-daysの概要

e-daysは、世界100カ国以上の1,500社で35万人のユーザーをサポートし、勤怠管理の向上に取り組んでいます。e-daysは、ソニー、ASOS、コカ・コーラなどのグローバル組織に、クラウド・ベースのセルフサービス・ソリューションを提供しています。e-daysは、人事管理部門の課題となっている休暇取得規則などの複雑な勤怠管理をシームレスな自動プロセスに変換します。

e-daysの対象ユーザー

e-daysは、世界のあらゆる規模のビジネスにサービスを提供しています。従業員数2,000人以上の大企業から中企業まで、どのような組織構造であっても世界中のあらゆる業種の企業に対応します。

e-daysソフトウェア - 1
e-daysソフトウェア - 2
e-daysソフトウェア - 3
e-daysソフトウェア - 4
e-daysソフトウェア - 5

e-daysをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

e-days

e-days

4.6 (90)
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
50
7
4.5 (90)
4.7 (90)
4.7 (90)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
133
1
4.2 (1,175)
4.3 (1,175)
4.3 (1,175)

e-daysの他のおすすめ代替製品

Workday HCM
高評価の機能
口座振込
時間追跡
給与明細
Microsoft SharePoint
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント管理
ファイル共有
Microsoft Excel
高評価の機能
オフライン・アクセス
コラボレーションツール
データのインポート/エクスポート
Connecteam
高評価の機能
オンライン時計
タイムシート管理
従業員スケジューリング
Sage HR
高評価の機能
人材マネジメント
従業員データベース
給与管理
WebHR
高評価の機能
バケーション/休暇追跡
従業員データベース
給与管理
iFlow
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Clockify
高評価の機能
オンライン時間追跡
タイムシート管理
レポート/分析
HRnest
高評価の機能
バケーション/休暇追跡
休暇申請
従業員スケジューリング

e-daysのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.7
機能
4.4
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
63%
4
34%
3
1%
1
1%
Charlotte
Charlotte
英国のOperations Director
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Would be lost without it, and brilliant customer service

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Completely rely on it for day to day management of absence management and reporting
If there is anything that I can't work out how to do, the e-days support team are always efficient and extremely helpful - I cannot fault them at all!

良いポイント:

Complete absence management - it does it all!

改善してほしい点:

Improved Outlook individual calendar integration would be good

Monika
英国のAssistant Financial Controller
コンピュータ・ソフトウェア, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Trimble

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Brilliant system overall

良いポイント:

Easy bookings, reports, calendars automated carry over, bulk update

改善してほしい点:

complex rota set up and system changing it in the new calendar year so I had to fix it again.

e-days Absence Managementからの返信

10 か月前

Thanks for your feedback Monika! We are glad to hear that edays is helping simplify booking and monitoring leave. Please get in touch if there is anything we can do to support you further.

Angus
英国のIT Engineer
機械・産業工学, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

E=days makes tracking days electronicaly a breeze

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: It has transformed how we manage employees time and attendance needs, from alocating working from home allowance, to managing sickness its very easy to use and clear cut information

良いポイント:

The easy and bright simple UI, navigation with big buttons that functionaly make sense, very easy to read colour coded caladenar, how it works and displays across various devices

改善してほしい点:

Lack of mobile app and would love to integrate it with other systems but options seem limited

e-days Absence Managementからの返信

3 週間前

Hi Angus, Thank you for leaving us a great review! We're glad to hear that it makes tracking much easier and that you enjoy using the system. We have actually recently released a mobile app which is available to download on iOS and Android. Please do get in touch with us if you'd like to learn more. Kind regards edays

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
イベント企画運営, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース
ソース:GetApp

Worst Customer Service

1.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Awful. Have implemented and used many other more intuitive and better performing systems.

良いポイント:

In principal the features are easy to use

改善してほしい点:

In principal the features are easy to use and seem relatively straightforward, however when you try to use or change any of its functionality in practice, it never works correctly. The system regularly encounters issues and records change without any admin or user instruction to do so. The technical support team are never able to investigate or explain these changes. Or provide a satisfactory resolution. The technical support are unhelpful and provide no service whatsoever.

e-days Absence Managementからの返信

4 年前

We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience with the e-days system and hope you will accept our sincerest apologies. Being known for our great customer service it came as a surprise, and we would like to make things right. We'd be more than happy to reach out and determine how we can provide you with a solution that resolves your issue, if you'd like a member of the support team to contact you, please let us know your contact details. Or if you prefer, you can also contact us directly with the details below: T: +44(0) 333 300 3403 Email: [email protected] We value our customers opinions and would like to thank you for bringing this to our attention. Yours sincerely The e-days support team

Mollie
英国のHuman Resources Administrator
金融サービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Edays

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: - edays has helped the company to save time, effectively monitor staff absence, keep on top of other absences such as holidays, compassionate leave, working from home requests etc.

良いポイント:

- it is so easy to use- the front layout is nice and the back admin layout is not hard to use- the customer service portal is great, along with the information hub, which I use regularly- that there is a mobile app, so we can check edays on the go- importing entitlement is easy to use- there are webinars to help

改善してほしい点:

- perhaps the interface could look a little bit more modernised? just a suggestion

e-days Absence Managementからの返信

4 日前

Hi Mollie, Thank you for your positive review. We're very glad to read that you're enjoying using the system and that we've helped the business to save time and improve your absence management. Kind regards edays